strezz

Guuud, det er virkelig et helvette å være uten bil. Mamma lovde meg i går før jeg sovnet at bilen kom til å funke i dag, og guess what – den gjør ikke det. Den er bare helt livløs, liksom. Så nå må jeg og mamma ta taxi over hele byen for å handle julegaver, DET kommer til å bli dyrt.. Håper alle tilgir meg for at de kommer til å få noen drittgaver i år, pengene her i gården blir nemlig brukt på transport!

Men ja, oppdrag for dagen er naturligvis julegaver og et outfit til julaften! Man må jo pynte seg litt da,sant..? Håper jeg finner noe som duger, mennesker blir virkelig helt gale i denne førjulstiden og butikkene er nesten tomme!

 Mange av dere har spurt om hvor denne genseren er ifra, og den er mamma sin og sikkert noen år gammel. Så vet ikke, haha! 

Fikk OMSIDER femelle kalenderen min og har bare en ting å si – angrer litt på at jeg reklamerte for det, for den var ikke så UTROLIG bra + jeg så veldig merkelig ut på forsiden. Derfor måtte jeg legge noe forann ansiktet mitt når jeg skulle ta bilde haha. 

TIPS TIL BLOGGLESERE – IKKE LES BLOGG I EXPLORER ELLER FIREFOX! Blogg ser alltid best ut i google chrome, og da kommer heller ikke den grønne irriterende reklamen “hele tiden” (har hatt problemer med at den kommer for ofte i firefox). Så nå kan dere endre det!:-) 

64 kommentarer

Siste innlegg