videoblogg

57 kommentarer
    1. Du kledde veldig å ha piercing i tungen ! Er ikke så veldig glad i å ta buss vi heller… liker best å bli kjørt 🙂 haha !
      Du får ha en fin dag videree da 🙂

    2. hva synes Marco om at du har piercing i tungen?? 🙂 <3
      kjæresten min sier at hvis jeg får piercing i tungen så tørr/ vil han ikke å kysse meg fordi han er redd for at han skal sette fast tungen sin eller noe 😛 noen tips??
      Ps: elsker bloggen din du virker skikkelig søt og snill 😉

    3. har hatt min piercing i tunga i snart 2 år, og sliter fortsatt med betennelse nå og da.. Men det er selvfølgelig ikke normalt, mitt hull har jo ikke grodd skikkelig enda, og det skal normalt gro etter et par uker 🙂

    4. barbie dop er noe bullshit som man tar viss man har lyst å bli brunere+ at du får mindre matyst av det.. og sophie?? kunne du ikke bare svart ortlig på det spørsmået om du fortsatt var sammen med han marco .. det er så siick irriteranes når du svare på den måten -.-

    5. Trutmunnnnn…. kan du ikke være fornøyd med de leppene du har. Ser du på bilder og filmer strever så utrolig mye med å akseptere dem. Da legger man ekstra mye merke til at du har små lepper.

    6. må nesten le litt av noen av kommentarene du har fått her. Haha.. at det går an og ta så feil!:-)
      Uansett… jeg elsker og ta buss, for det er så koselig. Men så er det noen busssjåfører som jeg bare får lyst til og kjefte opp.. ekle mannfolk som ikke passer til jobben sin i det hele tatt! 🙂

    7. Du er faktisk mitt forblide! Du er så pen og virker så snill:) Du er ikke perkfekt, men det er ikke langt ifra<3 Jeg har følt bloggen din ganske lenge og du har forandret deg.. på en bra måte selvsagt. Selv om du har en kjæreste som er 14 år(like gammel som meg) så har det ingenting å si. Så lenge dere er lykklige, så kan alder ikke stoppes!
      Hilsen din største fan, Silje 🙂 <3

    8. For noen teite kommentarer -.-!
      Vil bare si elsker bloggen. håper bettenelsen går bort,er sikkert veldig ont i dag!
      liker heller ikke å ta buss fordi det er så mange “rare” folk og det er blitt sånne strenge regler der så å det lukter ikke altid så bra der eller..

    9. Din teite fjortissfaaen! Hahahahaha ka som feile leppen dine idag :* jæveli stygt at du står å deie sæ skjøl! HAHAHAHA

    10. hvafaen feiler folk som kommenterer stygt til deg? Greit dere synes hun er fjortiss osv, men trenger ikke kommentere det til henne. Uansett Sophie, du er virkelig VERDENS beste blogger! I mine øyne er du perfekt på alle måter. Vet du bruker clips, men det ser virkelig ikke ut som det, ser ut som ditt ekte hår! Jeg har lest bloggen din kjempelenge! Elsker deg og bloggen din Sophie <3 håper du leser denne kommentaren 🙂

    11. Jeh har hatt piercing i tungen i over 2 år, men tok den ut i sommer. Bare til opplysning så er det ikke lurt å få betennelse i tungen, siden blodbanene i tunga går rett opp til hjernen.

    12. Vi vet vel smykket står for Marco og at dere er sammen siden du sa du hadde Klinet♥ Og jeg tror nok ikke du har klinet med Morra de 😀 Digger deg Sophie Du kledde piercing skikkelig godt! ♥SØTAH♥

    13. Hadde betyd veldig mye for meg hvis du svarte på det her 😉 <3
      kjæresten min sier at hvis jeg får piercing i tungen så tørr/ vil han ikke å kysse meg fordi han er redd for at han skal sette fast tungen sin eller noe 😛 noen tips?? <3 om du svarer på dette hjelper du både meg og kjæresten min veldig <3<3
      PS: du er super fantastisk elsker bloggen din og deg 😉 <3<3 skjønner meg ikke på folk som kan hate en så fantastisk person som DEG <3<3 de hakker bare på deg fordi de er sjalue ikke noe annent 😉 <3<3 Du burde være fornøyd med deg selv <3<3
      Klem Emilie <3<3

    14. Mener langt ifra å være frekk, men hva er det som gjør at du ikke kan si om du er sammen med marco eller ikke? Men digger bloggen din 🙂

    15. Fuck de som skriver stygge kommentarer på bloggen din!! De er bare misunnelig på deg fordi du er så nydelig! Vis du leser dette sophie så hver så snill og ikke bry deg!! Det er så mange som digger deg og synes du er nydelig! De som kommenterer stygt gjør det kun for og få bedre selvtillit! Jeg digger deg Sophie å det er jeg ikke alene om! <3 Du er helt utrolig!! <3 Love you <3
      LisaIsolde.blogg.no

    16. Du er nydeliig!
      Men er du sammen med han eller ikke?
      For det kunne jo hende at du hadde klina med han kompisen som du skulle sove hos osv.. Så pliiiis, jeg dør!:p <3 elsker bloggeen din, pena

    17. Heii, jeg lurte på om du kan legge ut en video om hvordan du fester extantion`et ditt?? <3

    18. Haha, herregud folkens! På grensa te komisk at dåkker faktisk tar d seriøst når ho overdriv me trutmunn.. Hørt om ironi? Nei, tydeligvis ikkje..

    19. Herregud. Kjære enkelte, dumme lesere: HUN SIER JO I VIDEOEN AT HUN ER SAMMEN MED MARCO. Er dere 5 år gamle? :s inkompetente much? Blir helt oppgitt.
      Søt du er Sophie! Men ser ut som du siter litt med munnen din i denne videoen. Slapp den av, du ser nydelig ut! 🙂

    20. Ikke gjør det med munnen din! du var mye finere den perioden du ikke gjorde det å prøvde å være mer narturlig 😀

    21. hvafaen?
      ser alle disse støgge kommentarene ho får, fordi ho gjør ettellerannet med leppene eller fordi hun går kledd som hun vil? SKJERP DERE.
      PS: Elsker bloggen din og deg, du er forbildet mitt!
      -Reem

    22. hva skjedde med leppene midt i videoen 😛 haha! plutselig trutemunn mens du snakket. Greit nok at du ikke er fornøyd med leppene dine, men det der så bare dumt ut !

    23. Jeg blir litt trist, det du gjør med leppene dine gjør så jeg vil få opp gårdsdagens mat. Og hvordan du ordlegger deg er virkelig trist. Men likevel går jeg inn for å lese hvordan du dummer deg ut.. Jaja, fortsett med det da, da får jeg hverfall noe å le av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg