made my day

Har dere merket hvor mye humøret til bare en person kan ha å si for hvor bra dagen din blir? I dag var jeg i helt okei humør, og så dro jeg på narvesen for å veksle penger. Der jobbet den søteste mannen jeg har møtt i hele mitt liv, herregud så glad og hjelpsom han var! Og jeg er enda glad på grunn av det, haha. Tror jeg skal ringe sjefen på narvesen å gi han litt skryt, for slike personer er gull verdt! Endte med at jeg kjøpte masse godteri der også, sånn kan det gå.

Startet dagen med solarium og litt shopping, viser dere senere hva jeg har kjøpt. Nå skal jeg dra å leie film og kjøpe godteri til i kveld, kommer til å ha det kjempekoselig! Skal også lage videoblogg til dere senere for å svare på noen spørsmål, så om dere lurer på noe kan det være lurt å spørre nå:-)  

 

143 kommentarer
    1. Jeg har spørsmål!:)
      Hvis du kunne være en annen person for en dag, hvem ville det vært?
      Klarer du å kjenne på egne grenser i forhold til blogging, eller føler du at du MÅ blogge uansett dagsform pga oss lesere?
      Ha en fin dag videre! Og jeg synes absolutt du burde gi ros til den snille mannen på narvesen. Slike mennesker fortjener å høre at de gjør en god jobb!!!

    2. Hva var det som kjedde den dagen du var så lei deg?
      den dummeste tingen du har gjort i ditt liv?
      liker du hudfargen din? syns du lyse er stygge?
      Har du tenkt til og farge håret tilbake?

    3. Du er så perfekt brun!
      Lurer på hvorfor du har vært så nedenfor den siste uka? Om du vil si det da. Du har jo gitt oss et par hint her og der. Som at du sover hos en kompis og ikke Marco. Håper alt ordner deg, for du er bare helskjønn!

    4. Sååsant!:) Hahaha, tro det eller ei,men fikk sån god følelse i meg nåå, du virker så glad! hahaha:)Du er nydelig:) and btw, you made my day right now:)

    5. Jeg liker også slik bra arbeidskraft! 😀
      Jeg lurer på to ting:
      1) Hvilket fag på skolen liker du best?
      2) Leser du bøker? I så fall, hvilke?
      Tusen takk for svar på forhånd! 😀

    6. Hvis du har dag der du er neffor , hva gjør du da !
      Skulle gerne ha likt å ha fått svar fra SOPHIE ELISE <3
      -hadde hvert kjempe stort hviss du kommenterte på min lille blogg ! <3

    7. Hvor ofte tar du sol??
      hva syns du om den nye reglen som kommer, tror du virkelig de klarer og få betjening på alle solarium??
      Digger deg <3

    8. Må først si at du er så fette nydelig! Haters gonna hate :* tar du på deg selvbruning hver dag? Jeg har fett på magen, vil det gå vekk om jeg tar planken hver dag? Hva er det beste du har opplevd gjennom alle tider?

    9. No fence, men hva er vitsen med å ta med kamera i solariumet? Helt unødvendig. Men ja, fin jakke 🙂

    10. Er du ikke på skolen ? 🙂
      Jeg lurer også på om jeg får vekk det “ekstra fettet” nederst på magen, av å ta planken hver dag + situps? Hvor lenge må jeg da stå i planken, og hvor mange situps må jeg ta? 🙂

    11. hva heter læreren din? tror hun jobbet på skolen min før 🙂 Hun på det bildet i ett litt eldre innlegg

    12. Kan du lage en treningsvideo, trenger tips.. er ikke den tyneste i verden heller? Adressa di? ikke farg håret lyst 🙂 er det slutt med deg og marco? dere er jo nesten aldri sammen mer!! 😉 digger deg sophie<3 du er best

    13. du er veldig bra blogger sophie! og hvordan uttaler du hele navnet ditt? fordi hvis sophie er på engelsk er elise og det?:)

    14. 1 hvilken bh størelse bruker du?
      2 hvordan butikk ville du deltids jobbet i nå
      3 hva er din fav sang nå
      4 hvordan blir du i kroppen når du ser Marco
      XOXO chrismisse girl

    15. er ikke du og marco sammen lengre? skjønner om det er vanskelig for deg å prate om dette, så du må ikke svare. blir bare veldig nysgjerrig..<3

    16. Når den kommer opp på meg går den ikke vekk. Så prøver jeg å scrolle nedover, da bare kommer den over innleggene<3.....
      elsker bloggen din sophiee<3 Hvordan ble bloggen din så populær? Jeg prøver og prøver..... heheh.

    17. 1: ER DET SLUTT MELLOM DEG OG MARCO???
      2: KAN DU LAGE ”MÅ GJØRE VIDEO???
      3: HVORFOR ER DU SÅ PEN???
      4: HVA SYNES DU OM TCMN/ THERESE CHARLOTTE??
      5: DU MÅÅÅ BARE LAGE ”MÅGJØRE VIDEO” !! 😀

    18. Noen spørsmål til deg;
      – Hvor lenge har du blogga, og når ble den ”kjent”?
      – Når begynte du å ta solarium? Og hva er aldersgrensa? 🙂
      Digger bloggen din! <3

    19. Spurt før og håper jeg får svar 🙂 Hvordan farget du clipsene fra butterfly når du farget den mørk? hvilken farge osv? Jeg har hørt at håret kan bli en annen farge eller i værste fall grønt om man farger det.. Skal farge håret mitt mørkt og har blonde clips så derfor håper jeg du svarer 😀

    20. hei<3
      -kan du vise noen trenings ting du gjør to ganger i uka, PÅ DENNE VIDEOEN!!!!! 😀 plizzz
      -ossen blir du så tynn (har du noen tips?)
      -ossen blir du så pen, søt, nydelig osv...
      pliss svar det hadde vert kult <3

    21. Har du noen tips på hva man kan gjøre når man er lei seg eller så irritert at man må gråte? 🙂 Fin blogg!

    22. hva syns foreldrene dine om at du har strippestang på rommet? hvorfor har du den i det hele tatt?
      stå på , sophie!! <3

    23. Du ser utenlangsk ut nå hah.. ikke rasistisk, jeg liker utleninger for all del Men det ser ikke ut som om DU kommer fra Norge lenger…..

    24. Er det slutt mellom deg og Marco? Jeg har en venn som er venn med deg på face, og hun sa dere ikke var i et forhold lenger der.

    25. er du fortsatt sammen med marco ? og krangla du med han den dagen du var så lei deg , siden du var så lei deg ! dette er viktig ! pliiis svar i videoen 😀

    26. Blir du mobbet på skolen for å se ut som en bimbo eller barbie?
      Føler du deg som en kjendis?
      Favoritt sangen din?
      Ranger ditt eget utseende fra 1-10

    27. Hvorfor tar du nesten aldri bilde av moren og faren din? Og kan du legge ut ett bilde av lillesøsteren din hvor du ser ansiktet?

    28. hva ønsker du deg i julegave av foreldrene dine :-D??
      Går du på samme skole som Tuva og Therese ?? (tuvaw og tcmn) 😉
      liker bloggen !

    29. kan vi få se deg uten extensions nå som du er blitt mørk?
      hvilke extensions bruker du nå og hvor mange pakker?
      farget du extensionet hos frisøren samtidig som du farget ditt eget?
      Kan du kanskje vise hvordan du fester clipsene igjen siden du har fått nye siden forrige gang? =)
      hva er den beste selvbruningen du har prøvd?
      :))))

    30. Kordan produkta bruke du i håre ditt? 😛 æ har også extensions, men det blir så fort bustat og ser SKIKKELIG slitt ut 🙁

    31. når du har en dårlig dag, hva er det som hjelper deg til å ikke gi opp, men fortsatt se lyst på ting? 🙂

    32. hvordan får du den brunfargen? hvilken selvbruning bruker du? og hvor ofte tar du sol?
      Du er utrolig peen, smart og virker veldig omtenksom FORBILDE!!

    33. ka har skjedd mellom dæ å marco? du har sagt før at du mått dropp kompisan dine fordi du fikk dæ kjæreste, å no i det siste har du vært med en kompis vedig ofte :p

    34. Hei, bruker du selvbruning hver dag? hva gjør du ellers for å bli så brun? kan du vise oss hvordan hudfargen din hadde vært utn selvbruning? :-))

    35. Hei 🙂
      Er du rasist?
      Har du noe i mot somalere eller andre type land der de er mørke, siden?
      Ikke ta det personlig..
      Men du har fin blogg da i såfal1

    36. er du redd for huden din, med tanke på at du bruker ofte solarium osv? 🙂
      har du mange “haters” på skolen?
      er du populær på skolen?

    37. Hvor gammel var du når du begynte med extensions? ER det vansklig å få dem på uten at de ramler av hele tida, har nemlig sett noen med sånn type som du har og det ser helt falskt ut. Og hvem har laget designet ditt? prøvde å finne det ut, men fant det ikke.

    38. Hvor ofte og lenge tar du sol?
      Er du og Marco forsatt sammen?? Håper det!! <3
      Utaler du Sophie, Sofi eller Sofie?
      Hvor gammel var du da du begynte å drikke og sånt?
      Håper på svar <3

    39. Hei! Her er mine spørsmål <3
      Skal du beholde din Brunfarge i håret eller farge det lyst i gjeng?
      Kan du vise et bilde av Lillesøsteren din?
      Hvor ofte går du ut og fester?

    40. Du er så sykt pen og brun!
      Hvordan blir du påvirket når noen sier noe stygt på bloggen din eller om deg?
      Liker du deg selv best med brunt eller blondt hår?

    41. Har noen spørsmål 🙂
      Hvor ofte vasker du extensionsene dine? og hvilke produkter bruker du i det for å at det ikke skal bli slitt?:)

    42. Trenger litt hjelp med hva jeg skal gjøre nåå!
      Jeg liker en gutt og han liker meg, men eksen hans er enda ikke over han etter 3 måneder, så nå sier hun at jeg må vlege mellom han eller hun!? hva skal jeg gjøre?
      pliiiis svar 😀 hva ville du gjort?

    43. jeg har spørsmål: kan du fortelle litt om ssp? jeg vil nemlig gå det på vgs, men jeg går i 10ende nå og syns liksom vi har ALTFOR mye lekser…. kommer jeg til å slite?? kan du fortelle litt om overgangen og forskjeller? pliz!

    44. Hei 🙂
      Jeg har noen spørmål om du ikke har begynt å lage videobloggen ennå 🙂
      1. Hvor får du inspirasjon til å lage innleggene dine? Har du noen gang skrivesperre?
      2. Hva er de tre beste og verste tingene med å være en toppblogger?
      3. Hvilke saker brenner du mest for? (eks. pelsbruk, undertrykking, barnemishandling eller andre ting)
      4. Hvordan klarer du å holde deg oppreist når du får negative kommentarer på bloggen som går inn på deg?
      5. Tjener man forskjellig summer med penger som toppblogger etter hvilken bloggtype man har, eller bare etter hvilke annonser man har?
      Stå på Sophie! Elsker bloggen din! 🙂 <3

    45. Er det slutt mellom deg og Marco ? :O
      Fortell, om du vil. Vi bryr oss om deg, Sophie, så vi kommer til å støtte deg uansett <3 Men jeg skjønner godt hvis du ikke vil snakke om det da 😉

    46. Jeg har lest at flere kommentarer om at du har blitt voldtatt? Jeg lurer egentlig bare på hvordan det går med deg i så fall. og om det er rykter, så syns jeg det er forferdelig. Ha en fortsatt flott dag da, Sophie! 😀

    47. Hei! jeg lurte bare på noe.. siden du får noen mailer om ”problemer” fra folk, snakker du om det de har skrevet til deg til dine venner? 🙂

    48. Hey. I’m from Denmark. I just want to say, that i think it’s very disturbing, that you put pictures of you lying in a solarium on your blog. I could not care less, if you go to the solarium or not. But i don’t think you are a very good rolemodel for young girls, because when you poste pictures like these, you’re kinda sayin: “It’s okay to go to the solarium”. And if you think it’s not doing any harm, you’re wrong. I think it’s very disrespectful.

    49. soler du deg med eller uten bh når du tar sol??
      vær så snill å scar på videoen;)
      digger fortsatt bloggen din btw;)

    50. jeg elsker når folk i butikken er snille og koselige, da blir alltid dagen mye bedre! hahhaha 😀 sånne små ting kan ha mye å si ^^

    51. Spørsmålene.
      -Hvordan har livet og ditt syn på deg selv forandret seg etter du ble brunette, i forhold til da du var blond?
      -Er blogging slitsomt, og føler du mye forventningspress?
      ..

    52. Hei!
      Jeg er standarmessig kommet over det stadiet hvor jeg leser “fjortis- og rosablogger” (ikke tolk dette feil!) Men du er så mye mer enn det, du gir av deg selv – på godt og på vondt. Du har fått mye kritikk, ufortjent sådan, men du gir virkelig av deg selv. Du er ei tøff jente, sterke meninger og velformulert er du også. Det er så godt å kunne lese en blogg som er så variert, ja.. mye går på utseende – tips og inspirasjon, men du skriver om dypere ting også. En fulkommen blogger er du.
      Selv sier du at bloggerne sikkert lurer på hva du gjør, de skulle nok bare visst.. Det er nok ikke så glamorøst, og du forteller dette på en utrolig måte. Du viser at du er en av oss andre, og dermed jordnær. Kunne skrevet i det vide og det brede om hvor fantastisk jeg synes du er.. (hadde jeg ikke lest bloggen din, ville nok førsteinntrykket vært at du var ei fjortisjente, umoden og lite reflektert – men det er du tvert i mot! )
      Stå på, selv om det noen ganger kan være tungt. Du er herlig!
      Og som du sier, et godt humør hos noen kan virkelig smitte over på noen andre, og gjøre dems dag fantastisk.
      Håper du leser dette, og virkelig tar det til deg.
      God helg, – jente i tyveårene! 🙂

    53. fin som alltid! men du er blitt så¨utrolig brun på kort tid, hår du på betakraoten + solarium eller bare sol? 🙂
      også lurer jeg på om du har fått masse mail og blitt kontaktet av ekkle personer..? tenker liksom på sånne syke menn,som vil enten gifte seg, møte deg, flytte med deg eller lignende. Ville bare vite iallefall hvordan DU takler det. Siden jeg synes det er veldig skummelt og ekkelt! Uannsett så håper jeg på svar og så må du kose deg i helga ♥♥
      – fast leser:))

    54. Er ikke du og Marco sammen lenger? Og sov du hos han kameraten du var på besøk hos i går? 🙂
      Du er flink til å blogge!

    55. Hei!
      Jeg bare lurer på det limet på falske øyenvipper finner det ikke! Og hvordan øyenvipper er best å kjøpe å kjøpe på Cubus, i følge deg?
      Er innom bloggen din hver dag, du er definitivt den beste bloggeren.

    56. Spørsmål:
      1. Er du og Marco fortsatt sammen? Dere er utrodlig søte sammen så håper det <3
      2. Hvilken hårfarge skal du ha? Brunt eller blondt? Synes du kler begge deler <3
      3. Får du penger og/eller evt klær for å blogge? Eller blir du sponset på noen måte? 🙂
      4. Hva er snittet ditt på skolen?
      5. Hvem er bestevennen din?
      6. Hva er det mest pinlige du noen gang har gjort offentlig?
      7. Blir du lett flau når du dummer deg ut?
      8. Har du noe sminke du anbefaler som selges i de fleste butikker?
      9. Har du noe stilikon?
      Klem fra en kjempefan <3

    57. Er det ikke jævlig kaldt og bruke støvler i SNØEN?! Jojo, er sikkert kaldt fra før, men støvler plusser på litt ekstra i det kalde ..

    58. Du er så herlig! Hvordan klarer du å holde deg i så god form?
      Du er så godt menneske! Er det noen som inspirerer deg? Jeg er så stolt av at Norge har en ordentlig blogger som har bena plantet godt nede på jorden! Stolt av deg!

    59. prøvd å les igjennom alle spm å komentaran på innlegget her for å finn ut ka du allerede hadd fått spm på, men æ orka ikke mer enn halveis ca, haha! du skjer utrolig bra ut, å kroppen din e utrolig bra! lure på nånn ting æda 🙂
      kordan behandle du extensionsan dine?
      ska du ha tebake blondt hår?
      kordan går det med dæ for tida?
      håpe alt ordne sæ for dæ, sophie! du e virkelig et bra forbilde 🙂

    60. Jeg lurer på hvordan du kan være så tynn når du spiser så mye godteri som du sier? Forbrenner du vekk alt godterier du har spist når du gjør de treningsøktene du visste på treningsvideoen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg