outfit

Her kommer dagens andre outfit, pappa står nede å venter på meg så må nesten bare løpe! Skal til en kompis å ha filmkveld, spise god mat og bare sløve. På toppen av det hele har vi fri i morgen, så jeg kommer ikke til å sove hjemme – derfor snakkes vi ikke før i morgen, skal bli godt med litt pc-fri. 

Og ikke mer mas om at jeg lager såkalt “duckface” på bilder. Såklart presser jeg leppene ut litt, kan dere helt ærlig si at dere er helt avslappa i trynet når dere skal ta et bilde 30 000 mennesker skal se? Virkelig? Duckface and proud, hehe. 

 

Og det her er det VELDIG viktig at mange av dere svarer på, både for min og deres del. Det er meningen at det skal komme en grønn reklame over skjermen med noe google ads to ganger i uken i ti sekunder per leser, og når noen av dere sier at den kommer HELE tiden blir jeg frustrert – er det sant eller er det en overdrivelse? Det skal ikke irritere dere og være så sjeldent som mulig. Jeg er en blogger som HATER å fylle innleggene mine med reklame, men fakta er at når man har dette som jobb så MÅ man tjene penger for at det skal gå rundt, så da foretrekker jeg det istedenfor å fylle innleggene med dritt jeg egentlig ikke liker – jeg har aldri tatt betalt for å skrive et innlegg i hele mitt liv, og det vil jeg heller ikke.Så har dere sett den grønne reklamen, i såfall hvor ofte? Synes i såfal enkelte av dere overdriver når den bare vises 20 sek i uken..  Jeg orker ikke å forsvare det at man tjener penger på blogg for det ville hvem som helst gjort om sjangsen kom, og jeg forventer ikke å tjene 100 000 i mnd ( da hadde jeg byttet bloggportal) men litt må man jo tjene, sant?
Om den virkelig kommer hele tiden, så skal jeg få fikset det, men please ikke gi meg feilinformasjon for det gir meg en hel masse unødvendig stress, jeg prøver så godt jeg kan. Jeg har skjekket opp med venninner (minst 10 stk) og der kommer den så godt som aldri. Så vær ærlig, nå. 

318 kommentarer

Siste innlegg