blir det varmt nå?

Har akkurat dusjet og fikset meg, etter skolen i dag var jeg og hentet en pakke som jeg ble så glad for! Viser dere snart! :D Kommer også nytt outfit senere. 

I dag var det faktisk “varmt” ute! Utrolig nok var det plussgrader, det hindret jo selfølgelig ikke meg i å klage og syte som en idiot (begynner å misstenke at jeg er borskjemt..), men var faktisk litt herlig vær, når jeg tenker over det! Føltes nesten som sommer haha.. Håper det forsetter sånn her, så slipper vi en ny istid i år..

Var på et trykkeri i dag med media-klassen, og som dere sikkert skjønner var det sååå spennende og lærerikt at jeg aldri har opplevd noe lignende.. Nei. Ante ikke at det var mulig å sove stående, men det klarte altså jeg i dag! Var spennende å se på aviser som fløy overalt…


1 Meg og Gjermund, favoritten! 2. Meg, pannen min som er ca 1 meter lang og medialæreren. Elsker henne! 

Lunchtime! Jeg spste fort og drakk sjokomelk i en rasende fart, før jeg sovnet i en og en halv time haha.. Jeg, Amanda og Ronja lå på rekke og rad, jeg har aldri klart å sovne på skolen før så det var virkelig en oppnåelse. 

34 kommentarer

Siste innlegg