mitt forbilde

Mange av dere har spurt hvem som er mitt forbilde… og det er Miley Cyrus! Har aldri vært noen stor Hannah Montana fan, men jeg liker Miley som artist og person utrolig godt. Hun virker så jordnær og søt, og jeg elsker at hun gjør feil som andre og derfor kan man relatere seg bedre til henne (tar lettkledde bilder, røyker salvia osv). Jeg klarer bare ikke å se opp til en person som for eksempel Selena Gomez som skal framstå som alt for perfekt og ikke gjøre noe feil, for meg er et forbilde en person som reiser seg når det er tøft – og det mener jeg Miley har gjort!

Jeg forstår at dere som kun har hørt Hannah Montana sangene eller de mest kjente som “party in the usa” ikke liker henne så godt, det er faktisk de ukjente sangene som er de beste! Her får dere mine favoritter;

Jeg tror at om hun sang flere sanger som dette hadde hun fått mindre hat mot seg.. Hun er også UTROLIG flink.

Den her, “giving you up” er nok den jeg liker aller best, kjenner meg så igjen! Den finnes desverre ikke på noen cd, men er utrolig bra uansett.

Noen du ser opp til, og hvorfor? 

95 kommentarer
    1. jeg ser opp til Justin Bieber fordi han nådde drømmen sin som så ung, og selvom han får så mye hat, og folk ønsker ham død hver dag, så fortsetter han å leve ut drømmen sin. Jeg synes det er så utrolig tøft og sterkt, og jeg kunne ikke beundret ham mer.

    2. Lauren Conrad er helt klart mitt forbilde! Hun er jordnær og søt. PERFEKT klesstil, og utrolig vakker. Hun har også godt gjennom masse motgang i livet, men hun gjer aldri opp. Love her.

    3. Jeg elsker miley cyrus! har vært fan av hun i mange år og i fjor gikk ønsket mitt i oppfyllelse. var på konsert til hun i Spania. Hun er helt syyyk live, og ikke minst så er hun dødspen og snill med alt og alle siden fans.
      Sette denne sangvideoen av hun live?: http://www.youtube.com/watch?v=7jZR-FRq4-U
      Det er live liksom, syykaste stemmen å bare se på den utrolige bra stilen hennes. Rett og slett PERFEKT 😉

    4. Lillebroren min … 🙂 Han fikk diabetes i sommer, og vel .. Han har taklet det bedre enn jeg noen sinne ville gjort. Han er den sterkeste jeg kjenner.

    5. miley er søt, da!
      mitt forbilde er Matthew Bellamy vil jeg tro. Følte ikke han paste inn med desse andre kommentarene, men søren heller. han er min helt!!

    6. Jeg ser opp til mormoren min, og jeg håper at jeg kan bli som henne. Hun er så sterk, hjelper alt og alle rundt seg, å er rett og slett fantastisk 🙂

    7. Jeg ser opp til deg! Du er kjempepen, nydelig, og du virker utrolig snill. Du er forbilde mitt, og det har du faktisk alltid vært siden jeg begynnte å lese bloggen din fast, det er gangske lenge siden.
      Du er en kjempebra blogger og du er definitift mitt forbilde. Du er kjempepen og kan ikke få nokk av bloggen din. Jeg elsker også håret ditt, har så sykt lyst på ekte extensions selv, men har ikke kjøpt det enda, men har lyst på akkurat sånn hår som du har nå. Du kledde brunt hår skikkelig bra! Elsker bloggen din og digger deg! 🙂 -Sina

    8. Jeg ser opp til store søstern min, fordi jeg vet hun kan komme seg dit hun vil, bare hun vil. Henne har også flyttet til kristiansand 6 TIMER BORTE FRA OSS!
      Jeg bare elsker hun som person, og alt annet. Jeg bare elsker henne! Personligheten hennes er helt perfekt, altså hun er snill mot meg, familien og sist, men ikke minst kjæresten sin. Jeg fikk da kraftig feber vondt i magen når jeg var 8 år i syden. Hun var der for meg, jeg måtte på sykehus og hun kom hver eneste dag, noe jeg nå i etter tid er kjempe stolt over ovenfor min søster, henne må bare oppleves, mister jeg hun mister jeg absoulutt min alleraller bestevenn som har stått ved min side når jeg har fått mitt hjerte knust, når jeg har grått, kranglet med mamma eller pappa, hun er den første jeg ringer om det er noe. Midt på natten tar hun telefonen uansett, jeg er så glad i hun <3

    9. *kremt* Selena gomez her.
      Jeg kan si deg, hun var ingen perfekt person før. Jeg har lest og kan mange fakta. Selena har faktisk blitt mobbet på ungdomsskolen og ja. Hun er ingen perfekt person, fordi ingen kan være perfekt, eller definere det ordet. Hun er bare seg selv, det er jo helt umulig å kalle folk “perfekte” egentlig…
      Men jaja, hun er kanskje sammen med Justin Bieber, men hallois, hun er ikke så veldig kjent person som alle andre, men. Hun blir nesten like mye mobbet som Justin, faktisk. Det er veldig mange som kaller henne “talentløs taper” “stygg og prøver for hardt å være en kjendis” osv. Hun fremstår jo ikke som noe perfekt person. Prøv å se noen par videoer på Youtube av hun… og prøv å forstå.
      – Er ikke sur, fast leser av denne bloggen. :* Loveu <3

    10. kjære Sophie Elise, Jeg vet ikke om du ser dette her. Men det hadde vært kjempe kjekt om du hadde :)! Jeg er fast leser her, og hører at du ikke har det så greit for tiden.
      Og jeg vil bare at du skal vite, DU er ikke et mindre forbilde fordi du har det tøft noen ganger. Eller har en dårlig periode med kjæresten, familie eller venner. DU er bare et enda bedre forbilde. Fordi det viser at du er et menneske. Og du lar oss som leser bloggen din ta del i hele deg som person. Fra dine gleder, høydepunkt til dine sorger og kamper.
      Og det er hva et ekte forbildet burde inneholder. En Fantastisk person som du er på så mange måte, og vi som leser bloggen din, vi aller fleste står å heier på deg ved sidelinjen. Det er ikke hvordan man gjør det igjennom løpet, hvordan man sliter oppover de siste store bakkene. Men at du kommer deg over målstreken til slutt, det er det som gjør det til et forbildet. Selv for en som er eldre en deg, 21 for å være eksakt. Mange klemmer fra meg :)!

    11. Forbilde mitt er DEG! Fordi du er en utrolig sterk person, og du har så utrolig bra meninger som jeg elsker å lese om! Du virker som en utrolig bra og herlig person, og jeg skulle ønske det fantes flere som deg!
      Du forteller at selv du gjør feil, selv om du er en kjent blogger, og det er det ikke mange bloggere som skriver om. De tør ikke! De prøver å virke mest mulig perfekte, men jeg vet at du er deg selv, og det er det jeg liker best! JEG DIGGER DEG PÅ ALLE MULIGE MÅTER, SOPHY! ♥

    12. Fårstår deg godt.Det er ikke de “perfekte” vi ser opp til men kanskje, mer dem vi ser oss selv i, eller kanskje bare synes virker som en sterk person uansett hvilke vansker som kommer.
      mitt frobilde er Eminem. han har hatt et tøft liv, tok feil valg, å hadde en vanskelig oppvekst. Men han kom seg oppå bena igjen, fikk frem den sterke personen som han egentlig er og tok seg sammen. Han er mitt forbilde pga de tingene. Det viser bare at uansett hva du enn slite med er det alltid håp, og at man aldri må gi opp seg selv uansett hva.
      Når jeg har en dårlig dag tar jeg på sangen “Not afraid” å det hjelper virkelig meg i hverdagen, faktiskt. Den får meg til å gi mer av meg selv, å si til megselv “dette klarer jeg!” 🙂

    13. Ja Miley er jo søt, men Kim Kardashian er mitt forbilde! Fordi hun virker utrolig smart, er selvsikker og har en helt fantastisk kropp synes jeg 🙂
      Sjekk ut siste innlegg på bloggen min, bilder fra mitt siste fotoshoot! U like?? :-)<3

    14. Jeg ser opp til deg, Sophie 🙂 Du har fått meg så glad. Du gjør dagene mine mye bedre. Jeg er utrolig glad i deg uansett om jeg bare er en leser. Du har en så fin stil, håret ditt, inspirasjonen din. Du er alt. PERFEKT!

    15. Jeg og elsker Giving you up! Hørte på den i flere uker, av og til gråt jeg til den, den er så utrolig vakker. ♥
      Jeg har litt forskjellige forbilder, men jeg velger å skrive alle, haha. Selv om ingen leser det, så er det godt å uttrykke hvorfor man liker visse personer! 🙂
      La meg begynne med “the one and only” Justin Drew Bieber. ♥ Han er en så utrolig god gutt! For et godt hjerte han har, han er veldig opptatt av å gi tilbake, og gir penger til en del veldedighetsorganisasjoner, og han er ikke sånn som tar berømmelsen for gitt. Han elsker beliebersene sine, og han vet det er takket være oss (og selvsagt Scooter) at han er der han er idag! Han er så utrolig grei at det er ubeskrivelig. Og i tillegg er han kjekk ♥ PLUSS han er utrolig god til å synge, og bare det å lese om han, høre på musikken hans og se på bilder av han er så utrolig deilig. Han er veldig inspirerende, det er det jeg elsker ved han. Han er forbildet mitt fordi han inspirerer meg, rett å slett! Han gir meg tro på at jeg kan klare alt. <3
      Så er storesøstrene mine og forbildene mine. ♥ Jeg har to søstre. Hun eldste er snart 22 år. Hun er utrolig pen! Jeg har alltid synes at hun er pen. Hun er i dårlig humør en del ganger, men det er pga p-pillene hennes (hysjhysj♥). Men når hun er i godt humør så er det så utrolig gøy å være med henne! Hun studerer medisin, noe jeg og har hatt lyst til siden jeg gikk i fjerde klasse. Hun er bare en veldig kul person, og det liker jeg!
      Den andre søsteren min er så ubeskrivelig. Ikke minst er hun pen, men hun er _ALLTID_ blid! Hun er sosial, får seg lett venner, og en utrolig morsom jente! Hun studerer statsvitenskap (?) og bor i Drammen med kjæresten sin. Hun har kommet så langt, og klarer seg så bra, jeg er rett å slett stolt over henne! Hun er 20 år forresten. ♥ For å oppsummere alt i alt, så er begge søstrene mine noen utrolig kule jenter, ikke minst pene, og begge to er veldig morsomme! ♥
      Adriana Lima (og andre VS engler) er også mitt forbilde. Hun er så nydelig at det nesten er skummelt. Hun er ikke en sånn modell som tenker "same shit, jeg er modell, jeg er nydelig, kroppen min er perfekt, jeg er perfekt. Hvorfor ellers skulle jeg vært her?". Hun er så grei og så skjønn! Hun takker ofte på vs fashion showene. Liksom... Hun kysser hendene sine, retter de mot kamera og mimer "Thank you". Hun er forsiktig, og hun er rett å slett bare en herlig kvinne!
      Det er flere jenter fra VS som er mine forbilder, men denne kommentaren er allerede såpass lang at jeg velger å avslutte her. ♥
      Men først en liten PS; Sophie, du er en nydelig jente! Håper du vet det, at vi blogglesere som er moden nok til å forstå at alle gjør feil, vi er her alltid for deg. Når du er lei deg eller trist, vit at du har hvertfall 15 000 + lesere som er her for deg og synes synd på deg, og vil alle trøste deg! Noen mener kanskje du er blond og dum, men det er du ikke. Du er fornuftig, det vet du selv og! ♥ Du bryr deg masse om andre mennesker, og ikke minst dyr, og det er en veldig god egenskap du må passe på å ta med deg resten av livet, for da kan du komme langt! ♥ Love you, fast leser til tusen ♥

    16. Har mange jeg ser opp til, blant andre både deg og Miley Cyrus. Også Justin Bieber, Tyra Banks, Ellen DeGeneres og farmoren min. Demi Lovato og Selena Gomez er to jeg har begynt å se mer og mer opp til i det siste også 🙂

    17. Bruker å høre på de gamle sangene hennes også. Ser veldig mye opp til Demi Lovato da, siden hun sjekket inn på rehab for å få ryddet opp i livet sitt. Hun slet jo mye med mobbing, og spiste nesten ingenting. (ikke sånn som når kjendiser sier de har blitt mobbet, og det var det, men demi måtte faktisk få behandling for det)

    18. Enig i det du sier! men jeg har et spm. du har skrevet tidligere at du har hatt/har cyster(?) på eggestokkene(?) hvis jeg husker riktig.. kan du fortelle litt mer om hvordan du fant ut av dette? jeg tror nemlig jeg har samme problem.. og hva slags smerter du har hatt? hjelper meg VELDIG hvis du svarer på dette, gjerne litt fort!
      digger bloggen din også!

    19. Jeg ser også opp til Miley, jeg kunne ønske folk kunne sluttet å hate å prøve å se hvordan miley virkelig var! hun er en utrolig person!
      Har du hørt et cover hun har laget? “You’re gonna make me lonesome when you go- Miley Cyrus”
      MÅ HØRES! 😀 <3

    20. Justin bieber han har nådd drømmen sin uansett hvor mye hat han har fått mot seg han takler med utrolig bra! Justin Bieber er konge 🙂

    21. miley er en person som inspirerer meg som du sier, nettopp pga. at hun gjør feil og står for det. Blir nokså pissed når media skriver at hun ikke er godt forbilde fordi hun gjør feil.. hun viser jo bare tegn til at hun er menneskelig. Jeg føler det blir feil hvis man skal definere en “perfekt forbilde” med en person som er perfekt og feilfri, for det er ingen.

    22. Soph, jeg har glemt å følge med på bloggen din!!! OMGGG, HAR DU FARGA HÅRET?? 😀 Det ble sykt pent <3 JEG DIGGER DEG!!! (Har alltid digga deg ...) 10-hi 🙂

    23. Miley er kjempeflink!
      – Må si at mitt forbilde er deg, haha.. 🙂 Elsker bloggen din kjempemye. Leser flere ganger hver dag. Skulle ønske bloggen min var like bra som din! Du skriver så fint.. Det blir aldri kjedelig å lese. Liker deg som person også kjempegodt, du virker utrolig snill. Også den som ikke vil ha ditt utseende, må det være noe galt med! Du er nydelig!

    24. Selv! 🙂 Hun er et stort forbilde, husker når Hannah Montana begynte, og jeg var skikkelig fan av det. Men da var jeg litt mindre, hehe.. Men har alltid sett på det, også ble Miley enda mere kjent, og jeg digger henne enda mer! Og ja som du sier, hun blir en stor inspirasjon for mange når hun viser at hun ikke er perfekt. For det er ingen. Har skrevet et innlegg for kjempe lenge siden om forbildet mitt, og da er det Seffølgelig Miley Cyrus! 🙂 hehe..

    25. Høres litt rart ut, men jeg ser opp til Kim Kardashian! Å deg da! 🙂 Menne, de to første sangene, elsker de! Elsker alle sangene på den cd’n såm de sangene er på! <3 -Sunniva Hamsund Hansen <3

    26. Herregud! Enda en grunn til at jeg ELSKER deg! Akkurat det samme føler jeg for Miley, akkurat de sangene liker jeg best, hører på dem hele tiden på iPoden min! Har prøvd å overbevise alle vennene mine som syns Miley er en hore osv. om at hun faktisk er en av de sterke kjendisene som verden trenger,
      Kyss og klem.

    27. Bethany Joy Galeotti, hun har en så nydelig sjel og hele henne inspirerer meg. Musikken. Den er ubeskrivelig vakker, hun har en sånn stemme du aldri vil stoppe å høre! Og bare hun som person er så utrolig, jeg ser så utrolig mye opp til hun og håper jeg en dag kunne inspirert like mange som hun. Jeg har hatt et tøft år, og hadde det ikke vært for hun hadde jeg ikke vært så sterk som jeg er idag. Gleden i livet mitt er borte, jeg har ingen lyst på det, og er heller ikke lenger redd for døden. Det eneste som holder meg oppe er musikken og hennes inspirerende sanger. Musikk er min greie og det vil det alltid være, jeg sikter veldig høyt, og vet jeg ikke har muligheten, men jeg skal forandre noen en dag, akkuratt som hun forandret meg. <3

    28. forbilde mitt er faktisk selena gomez siden synes hun er pen og selvsikker og ja elsker alt med henne.det har ikke noe å si at du ikke liker henne siden vi har alle forsellige meninger og jeg elsker deg så mye at jeg ikke klarer å slutte å like deg på grun av en så liten ting, blir ikke sur eller noe 🙂 men forbildene er deg og selena gomes da 🙂

    29. Selena Gomez her! Og nei, hun er ikke perfekt, hun gjør bare litt mer “uskyldige” feil enn Miley, og de blir ikke gjort noe stort fuzz om i media. Men hver har sin smak, right?

    30. Demi Lovato og Miley Cyrus ! Det er Demi pga hun klarte å stå fram mot anoreksien hun hadde, og Miley pga alt hun i det hele tatt har gjort ! Hun er så søt, har liksom lyst og “være som henne” om du forstår hva jeg mener ? 🙂
      Har faktisk klipt ut alt av bilder og plakater og hengt opp på døren min på rommet, hihih, har Bieber-wall og Miley-dør , tihi 😀

    31. Demi Lovato må du gjerne titte innom <3 🙂 hun er stolt over seg selv nå og har gått igjennom en masse! Selena gomez er bare en ekkel wannabe

    32. Sånn bloggforbilde blir det vell deg, du inspirerer meg veldig og er en strek person! Elsker ”væremåten” din! Du er så flott!
      Mitt forbilde er gudfaren min , fordi han er en utrolig sterk person. Han ble mobbet på ungdomsskolen , noe så intens. Men levde ut drømmene sine. Han er så utrolig sterk! Han har virkelig oppnådd det han ville i livet. Han er så god , å vill alle godt. Han er fantastisk!

    33. HERREGUD å like vi skulle være da? :O haha unskyld meg assa, men de to siste innleggene, kunne ha vært meg :p
      Elsker bloggen din allerede!<3 og jeg begynte å lese den i dag..hehe

    34. Du finner den ikke på cd fordi den kommer ikke ut før i 2012! Miley Cyrus er definisjon på perfeksjon! Elsket hun i mange år! B E S T E!!!! Gleder meg til den nye cden hennes kommer ut!

    35. Jeg ser opp til Miley Cyrus og Demi Lovato, begge to har gjort feil som fansen er blitt skuffet over, men likevel fortsetter med det de elsker.
      Test også ut sangene:
      Miley – Robot
      Miley – The Time Of Our Life
      Demi – Unbroken
      Demi – Give Your Heart A Break
      Elsker sangene ♥ Elsker deg ♥

    36. Liker/likte virkelig ikke den siste sangen av henne men eller digger jeg henne! Og jeg synes selena er en sterk og søt person!! Selena går jo igjennom såå sykt mye drit hver dag fra de galne justin bieber fanene og det må jo vær litt drit å bli kjent for å være den “snille søte kjæresten til Justin!

    37. Mener akkurat det samme som du har skrivd i dette innlegget. Har vært fan av Miley(ikke Hannah Montana) siden jeg var ganske liten, har faktisk alle cd-ene til Miley så jeg vet at hu har utrolig mange dødsbra “ukjente” sanger, som er så lett å kjenne seg igjen i!

    38. Jeg ser veldig opp til deg. Du virker så sterk. På bloggen kan du skrive hva du vil, du er ikke redd for å vise hva du føler. Du er den eneste toppbloggeren som åpner seg så mye, og du står for det du sier. Du er følsom, og viser bare ja, veldig mye føleser her på bloggen. Noe jeg er veldig glad for. Blir fort lei av å lese alle dederre motebloggene. Bloggen din er en “ekte” blogg. Det kommer til å føles veldig rart når du slutter å blogge. Da kommer jeg til å savne deg. Hvis jeg hadde vært Ann-Sofie eller Amanda, hadde jeg vært overlykkelig ove rå hatt en venn som deg. For meg virker du helt fantastisk, og det at du kan gjøre feil (mener ikke å pågripe deg nå alså) og innrømme det, si det som det er liksom, på bloggen, ja, vet dette sikkert er litt kleint. Men jeg ser virkelig opp til deg, og ja du aner bare ikke, du har hjulpet meg så langt. Før hadde jeg null selvtillit, men du har hjulpet meg, jeg har villet bli mer som deg (wannabe deeg, neida :D) å jeg føler jeg har klart det. Okei, skal slutte med alt dette dramaqeen greiene men jeg ser virkelig opp til deg, håper du forstår hvor mye du betyr for meg og andre♥

    39. Mitt forbilde er også Miley Cyrus, fordi hun er ikke redd for å være seg selv. Hun gir blaffen i hva andre tenker om hu. Snakke for seg kan hun også! Hun ser på verden som et vakkert sted og står for kjærlighet. Jeg elsker meningene hennes, stilen hennes, personligheten hennes og det gode hjertet hun har! Hun gir også veldig mye til mennesker som ikke har det godt. Hun er definisjon av perfekt, men med “bumps on the road” i livet sitt. Miley♥ Vil bare også nevne at Mamma også er mitt største forbilde♥

    40. Det er så mange som syns miley er teit, men jeg elsker henne og det er kult at du også gjør det!!!!
      Men jeg ser også opp til deg

    41. Miley Cyrus har vært mitt forbilde siden jeg var bitteliten. Jeg har alle cd`ene hennes,har sett de fleste filmene hun er med i på premierer. Jeg liker henne enda,men tror jeg har sklidd litt fra det.. Men jeg er enig med det du sa om henne. Hun er også dødsflink til å synge.

    42. Syntes ikke du kan si at selena gomez ikke er et godt forbilde og alltid er perfekt, når man ikke kjenner til hennes historie.

    43. jeg kan ikke fordra miley cyrus jeg da hehe. hun er flink osv, men er ikke så glad i slik musikk. kan ikke si noe om henne som person da, siden jeg aldri har lest noe om henne 😛
      jeg tror jeg ikke har noen forbilder egentlig… jeg er vel egentlig ganske glad i å “følge etter” venninna mi da.. hun er 1 år eldre enn meg, og jeg skal vel egentlig gjøre alt hun gjør, hehehe…

    44. Selena gomez er mitt forbilde og hun ble mobba fordi hun valgte å leve sin drøm og var forskjellig fra andre og valgte å være sterk gjennom det, de har sakt at hun tenker for mye på hva folk mener om henne og sier om henne, og hun føler at hun aldri har vært god nok for mamma’n sin og føler fortsatt det sånn også med andre folk. hun sier også ofte, jeg er et menneske, jeg gjør feil og jeg er ikke perfekt. Hun har blitt stalka av en mann som sa at han hadde en oppgave med å drepe selena, og hun har hatt mange døds trusler, etter hun ble sammen med justin og føre, hun gjør feil alle gjør, men hun gjør kanskje bare ikke så sjokerendene ting som å røyke Salvia osv. har du aldri vært redd for å gjøre feil? Hun er perfekt med måten jeg ser på henne. Jeg mener ikke at miley er et dårlig forbilde! Jeg liker henne godt selv også menne syntes ikke man kan si sånt om folk vist du faktisk ikke vet noe om henne.
      Har ingenting i mot deg eller noe! Leser bloggen din så ofte jeg kan!

    45. Mitt forbilde har også alltid vært Miley! Ikke bare fordi hun har en fin stemme og kule klær. Men også fordi hun er så normal på privaten! Hun eide jo en hest og var hos den mange ganger i mnd, selv om hun var opptatt med poppstjerne livet. Hun har hatt breakeups som alle andre på hennes alder. Piercer seg i nesen, og tar silikon! Det er nesten som å høre om en vanlig tennåring i norge! Ikke akkurat, men nesten! Hun gjør feil, men det er mennesklig. Jeg elsker virkelig alt ved den jenta, og er det noen som kommer å sier at de hater henne bare blåser jeg i nesa, og ler! De vet virkelig ikke hvordan hun er! =) Du er også ett stort forbilde for meg. Jeg sliter også med deprisjoner og angst, og du har gjort slik at jeg snakker lettere om det! Tusen takk! =) Du er virkelig den beste bloggeren! =D <3

    46. du sophie.. jeg leser bloggen din daglig, og syns du virker som en fantastisk person… men det som plager meg en del er at du driver hele tiden og tar bilder av den stoore kløften din, og jeg forstår at du selvfølgelig er ganske stolt over den, men det er faktisk jenter, som leser bloggen din, som ikke har i nærheten av like store pupper som deg, jeg er en av dem, og tro meg, vi (jeg) får så syykt dårlig selvtillit av det!…. tenker liksom på hvordan en PETITE jente som deg kan ha så store pupper, mens en ganske høy (173 cm) og grei nok i vekt (63 kg) har så mye mindre pupper… og jeg er ganske sikker på at det er flere som føler seg sånn…. så pliiiiz kjære Sophie kan du ikke pliiz prøve og kutte ned på puppe-bildene og “nedi” kløften bildene, siden det senker selvtilliten til jentene som ser opp til DEG, noe heelt syykt! uansett… du virker som den snilleste jenten… og jeg kan virkelig relatere til hvordan du føøler deg…. stå på! <3

    47. jeg synes ikke du burde bruke salvia som eksempel, siden det er omtrent helt ufarlig å gjøre 🙂 så da blir det ingen feil 🙂

    48. Helt ærlig så vet jeg ikke om jeg kan velge ut et forbilde. Jeg tar til meg litt fra alle. 60% meg selv 40% alle andre 🙂 Det er bare slik jeg er. Jeg lærer fra feil som jeg vet mange gjør. Noen feil må jeg begå selv for å lære, men de aller fleste tror jeg at jeg lærer av samfunnet rundt og andre mennesker 🙂
      “Fysisk” så ser jeg ned på de aller fleste, ettersom at jeg er 1.80 høy. Ei litt over meg skrev noe om at hun var veldig høy og det med puppene osv. Jeg har ikke store pupper selv, og jeg vet hvordan DET føles, og skjønner henne.
      Samtidig så gjør det meg ingen verdens ting at du viser at du er stolt av dine pupper! 🙂 Det er jo mange som faktisk opererer puppene mindre, så jeg synes de fortjener litt selvtillit også! 😉
      Det verste jeg vet er når folk skal rakke ned de som har lært og akseptere seg selv. Jeg mener; det er jo ikke rart at folk gjør som de gjør, når menneskelig ikke er bra nok!
      Men det ble da enda en lang kommentar fra min side..
      “Katarina has left the blog!” 🙂

    49. digger miley jeg er en sror fan av ho det er bra snager du har soten men dem e gammel men har du hørt din nye av hannah montana forever ??

    50. Forbildet mitt er Demi Lovato, grunnen er vell fordi hun er så sterk etter alt hun har gått gjennom. Og ja, hun er utrolig sterk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg