nytt prosjekt

Nå starter mitt nye prosjekt som innebærer å legge på meg 3 kg igjen så fort som mulig. Høres ikke helt feil ut å bare ligge inne å spise, selv om magesekken min mest sansynlig ser ut som en liten rosin for øyeblikket.. Har jo ikke blitt så mye mat den siste tiden! I tillegg er jeg rimelig avhengig av å holde meg i aktivitet, ikke for det fysiske men mer for det psykiske. Så til dere som spør – ja, jeg trener enda! 

Tror mamma ble litt bekymret etter innlegget hvor jeg skrev at jeg har gått ned i vekt (ergo, hun sa at vi måtte ut og kjøpe masse mat) så nå har jeg en god følelse. Har kjøpt alt jeg kan tenke meg å presse ned i magen, eller – pizza vil jeg ha, men får ikke helt til med smuler enda. Fobi mot å få smuler under piercingen, wææh!

Har fått opp ny tapet i stuen til meg og lillesøsteren min. Vet ikke helt om jeg elsker eller hater den , tror jeg elsker! 

Haha, “project getting fat” har startet

Ellers kan jeg meddele at Rigmor (hunden min) har blitt ekstremt…ja…hva skal man si..Føler liksom at hun er babyen min, men hun er  skikkelig kåt for tiden. Jokker på alt og alle. ÆSJ

Meg og verdens beste fetter som er her på besøk for en stund! 

Kjøpte ny sesong “king of queens” i dag, så det skal i alle fall jeg kose meg med nå! Favorittserien (etter frustrerte fruer, såklart..) 

65 kommentarer

Siste innlegg