piercing nr. 2!

I dag har jeg vært med Anne-Sofie, hun skulle nemlig også pierce tungen sin! Hehe, nå blir det snart sånn at alle i gjengen har det, og DET liker jeg! Jeg var faktisk utrolig nervøs i dag, mer nervøs enn når jeg skulle ta..Anne-Sofie er vel kjent for å hate nåler, hun var alltid den som måtte bli holdt nede med makt hver gang vi skulle ta sprøyte på barneskolen. Men det gikk veldig bra!

Men nå som det har gått en uke kan jeg nevne en negativ ting – jeg klarer enda ikke å spise 100% normalt, og spiser kun når jeg MÅ. Altså spiser jeg bare når det er rett før at jeg besvimer, og da spiser jeg yogurt eller noe. Jeg har gått ned hele 3 kg på en uke, og jeg som var en pinne fra før av ser faktisk helt jævlig ut nå synes jeg. Det er ikke det at det er vondt, men heller så ekkelt å tenke på at alle smulene fester seg under stanga i munnen, ettersom den er så lang. Gleder meg til å få byttet den ut! Men det skal sies at jeg gjør utrolig mange forsøk på å spise, men da ender det med at jeg tar en bit og så klarer jeg ikke mer… 

Prøvde å spise sammen med Anne-Sofie før vi dro, klarte ikke! Men et tips; om dere liker donuts, varm de i mikroen en liten stund først (om det er sjokolade). Blir 100000 ganger bedre da.

HAHAHAHAH JEG ELSKER DET BILDET HER!!! 

 Jeg filmet, men tror det er best at vi holder den filmen på privaten…

77 kommentarer

Siste innlegg