perfekt

Nå har jeg akkurat pakket vesken og er vel mer eller mindre på tur ut døren. Skal ikke sove hjemme i natt, så da trenger man å pakke med seg litt! Oppdaterer dere senere i kveld uansett tenker jeg, så ikke tenk på det! Får alltids tid til bloggen vet dere.. 

Rakk å teste det nye objektivet mitt, kjøpte det på elkjøp til dere som lurte! Det er 18-200 mm, og linsa er jo SVÆR! Kameraet veier plutselig tre ganger så mye, men jeg kan love dere at det synes på bilderesultatene. Når jeg tar bilder med blitz er det ikke stor forskjell fra tidligere, men det å ta bilder i et mørkt rom er ikke lengre et problem! Bildene blir fantastiske uansett, og om jeg er litt skjelven på hånden blir bildene uansett stabile. Perfekt! Gleder meg til å se hvordan det fungerer i dagslys.

Dere kan jo tenke dere hvilken liten rotte som ble kameraets første offer…





Det er vel ikke engang noe poeng i å be dere overse rotet på bildet over (….ja, jeg blir flau) men på rommet mitt er det nesten helt mørkt, og bildet ble helt okei uansett! Det har jeg aldri fått til med mitt gamle kamera og må altlid bruke blitz, så da sier jeg meg fornøyd med det! 

66 kommentarer

Siste innlegg