.

Hei! Det har skjedd noe tungt, så tror ikke jeg klarer å oppdatere dere mer i dag. Forhåpentligvis ordner alt seg snart, jeg krysser i alle fall fingrene for det og håper på det beste. Uansett hva som skjer, så går det nok bra.

Kommer ikke til å fortelle dere hva det er om, og det er ikke for å være jævlig men rett og slett for at jeg ikke klarer. Tenkte bare å stikke innom for å si at det går bra, og at jeg blogger som normalt i morgen igjen! Nå skal jeg freshe opp litt på hårfargen og sminke meg superfint, da føler jeg meg alltid bra. 

Et lite tips – aldri ignorer noen som elsker dere, det er den verste følelsen i verden. 

289 kommentarer
    1. Håper det ordner seg mellom dere!! jeg vet du er sterkere enn det der, du har hatt mye motgang så jeg vet at du klarer det!! håper alt går bra <3

    2. Du kan dele det¨på bloggen det er mange her som støtter deg… De som ikke gjør det trenger ikke å lese denne bloggen!!! Jeg vil også si at jeg elsker å lese bloggen din sophie og jeg håper at det går bra med deg <3 <3 <3

    3. Skjønner hvordan du har det. Men over tid, blir det bedre. Bare ikke ignorer de du elsker NÅ som fortsatt er der for deg, vær med dem. De vil gjøre alt bedre.

    4. Håper alt ordner seg for deg, Sophie! Du er en herlig jente og forbildet til mange unge jenter, inkludert meg 🙂 Det ordner seg alltid for snille jenter, så stå på!<3

    5. husk at det er veldig mange som syns at du er en fantastisk person! du er sterk, sophie. du kommer deg gjennom det her – det løser seg.
      digger deg, håper det fikser seg fort!

    6. Alt ordner seg for snille piker! Du er sterk, det skal du ha. Tror det er noe med han Marco, at du ikke er sammen med han mere? :-/

    7. Hallo 🙂 håper alt ordner seg for deg, uansett hva det må være! syns du har en sinnsykt fin blogg, og jeg blir like glad hver gang du har skrevet et nytt innlegg 🙂 det er faktisk den første kommentaren jeg skriver her, men har vært fast leser en god stund :)Ha en fortsatt fin kveld

    8. Håper alt ordner seg for deg søta! Dette klarer du med glans! Og husk alle her støtter deg 100% :)) Vi er så glade i deg<3

    9. åååh, trist å høre! Håper ting ordner seg! Du fortjener det beste!!
      Elsker bloggen din, du er virkelig et stort forbilde for meg. Leser bloggen din mange ganger om dagen, stå på ! 😀 <3

    10. stakkars håper alt går bra med deg<3 du har verdens fineste blogg og beundrer deg alt du er sykt pen du er mitt forbilde og det vil du alltid være <3

    11. håper virkelig at alt ordner seg snart! vi støtter deg! fine jentaaa du er sterk! håper foresten at det mellom deg og marco er greit.. men hvis ikke så håper jeg alt er bra med deg og at jeg ser virkelig ikke EN grunn til at du ikke skal ha noe vondt mot deg, for det fortjenter du ikke! håper ting ordener seg finaa! <3

    12. Håper det går bra med deg Sophie:( Men alle kan ha en tung stund, det er det som kan være fint. At vi har blandede følelser er det fine med oss mennesker.
      Men jeg forstår om du er litt sliten og sånn.:)
      Og jeg respekterer deg, og du er en herlig jente.
      Stå på<3

    13. Håper alt går fra Spohie! Og med en gang jeg leste dette fikk jeg tanken på at det er mellom deg og Marco, med det håper jeg så absolutt ikke… selvom på måten og hva du skriver så virket det nesten slik. Men håper så klart ikke det er noe værre heller da, hehe 🙂
      Det å bli ignorert av en man elsker er virkelig en av de verste følelsene som finnes. Jeg hater det. Er litt sånn for meg nå i nuet faktisk, men et ordner seg sikkert.
      Håper du opdaterer i morgen da. Kos deg videre i kveld! og stå på!

    14. Håpe det ordne sæ mellom dæ å Marco, for det e sikkert det det handle om? Uansett, du e sterk, og e ett forbilde for mangemange her ute, stå på, det her klare du fint! 🙂

    15. alt kommer til og bli bra til slutt, husk det! husk alle de fine ordene du har skrevet på bloggen. alt du har gjort, alle de fine tingene du har gjort, som har hjelpt meg, og mange andre. det er låv og ha problemer med kjærligheten. nå vet jeg ikke om det er noe utrolig gale, eller altså.. du er jo singel igjen, noe som er veldig trist, men håper så utrolig mye at dere blir sammen igjen.
      har veldig lyst å hjelpe deg, men jeg VET du klarer dette, fordi du der den sterkeste personen jeg vet om. når jeg såg at du var singel igjen, fikk jeg sjokk, dere var så perfekte sammen:) men dette ordner seg til slutt, låver deg!
      “If it’s not ok, it’s not the end” Det jeg nettopp skrev, prøver jeg og huske på, og vet du hva? det hjelper.
      kunne ønskt jeg kjente deg litt bedre:) Dette kommer til og gå bra sophie! håper du leser denne kommentaren:)

    16. Du er ei sterk jente, Sophie! Vi alle vet at du kommer deg gjennom dette, for du har klart deg så bra før, med alt. Jeg vil nesten si jeg er stolt over deg, selv om jeg ikke kjenner deg- føler jeg på en måte at jeg gjør det, selv om du ikke har peiling i det hele tatt hvem jeg er 🙂 Men tilbake til det jeg begynte på: du må bare stå på videre og prøve å komme deg gjennom dette på en ordentlig måte, vet du klarer det!
      Til sist vil jeg bare si at du er mitt forbilde, fordi du er såå deg selv og du er så sterk å klarer virkelig å stå imot den verste stormen! Det er dette jeg vil kalle en toppblogger! Du fortjener noe utrolig bra!
      Håper du får en god jul og ett godt nyttår, Sophie Elise! Det er nå det minste du kan forlange!

    17. huff da! håper alt går bra…
      Hååper virkelig ikke det er noe med Marco og deg, siden dere er det søteste paret ever!!! stå på, alt ordner seg til slutt vettdu <3

    18. For alt vi vet kan det være noe med deg selv, Marco, familiemedlem, hunden din eller kanskje en venn.. Jeg har ikke lyst til å tro noe som helst, men hva enn det nå er, så håper jeg det ordner seg! 🙂

    19. Åhh, kjenner den følelsen:( Håper så inderlig at det ordner seg mellom dere <3 Og det gjør INGENTING at du (for første gang) ikke opptaderer oss om noe som du virkelig ikke klarer! Du har også et liv utenfor bloggen, Sophi! <3

    20. Loooooooooooooool. Selvfølgelig kommer leserne til å spørra hva som er greia når du sier a og ikke b. Det er lættis.

    21. Jeg kjenner noen som døde i dag :'(
      jeg håpre ikke vi kjente samme persjon, hvis det er derfor du er lei deg!! <3

    22. kan tenke meg at det er marco som har ignorert deg på besøket på din gamle ungdomskolen der han går nå? men uansett så håper jeg det går bra :)<3 forbildeee!!

    23. Vet at å bli ignorert av noen du elsker er jævlig, sitter lenge i å alt faller sammen. Men du er ikke som meg, du er sterk ! Dette vil du greie !: )

    24. et veldig sant tips! Det er viktig å legge merke til dem rundt deg, og det er nå du må legge merke til oss lesere som er her og vil støtte deg når du trenger det! Du har mange tusen som vil hjelpe deg nå, så bare si ifra- ikke glem det! Tenkte jeg bare skulle si ifra, er ofte deilig å fortelle til noen som ikke kjenner deg i det hele tatt hvis du skjønner! Krysser fingrene for alt går bra med deg, og håper det ordner seg 🙂 spis is og brownies deig, det hjelper mot alt!!

    25. skjønner godt hva du mener. jeg har en kjæreste jeg og, men meg og han er omvendt av deg og marco da, jeg er 97 modell og han er 94. og jeg selv syns det er utrolig vanskelig og krevende å vere sammen med noen, blir så mange krangler og ender opp med at jeg griner om kvelden og det 🙁 det ordner seg sophie! du er sterk. jeg elsker bloggen din!

    26. håper alt går bra med deg, sophie! jeg leser bloggen din fast og du er en fantastisk og herlig jente <3 oog ikke minst verdens peneste! håper du har det bra, du er en sterk jente og klarer det nok! Elsker både deg og bloggen din. Det ordner seg for snille jenter <3

    27. Håper alt ordner seg, det håper jeg det gjør. Tenk posetive tanker og at vist det ikke ordner seg så var det sikkert meningen at det skulle være sånn. Kanskje ikke en så posetiv tanke, hehe, men vist du tenker litt på det så har det et lite poeng i seg! Men Håper virkelig det ordner seg for deg! <3

    28. Kjære Sophie æ ønske dæ virkelig alt godt. Fra min synsvinkel virke du som ei utrulig flott jenta med en fantastisk omsorg og personlighet. Greit, livet kan være et helvette til tider men tiden leger alle sår, saint?<3
      Har lest bloggen din ei god stund nu å fått med mæ mange av dine side på godt og vondt. Som f.eks i fjorsommer(?) da du var på ditt mørkeste innvendig, da du følte dæ så aleina å glemt.. Æ har det slik no, å æ har hatt det slik ei god stund nu, å æ har erfart at ingen burde føle sæ så nede og ubrukelig som det der.
      Alt det du skriv, æ kjenne mæ så godt igjen, når æ læs så e det som om æ sku sagt det sjøll.
      Men selvfølgelig det e massevis av gode daga der hvor livet e fantastisk og herlig, men de dagan blir glemt når de mørke dagan tar over, du veit når man ligg i senga, alle lysan av og man bare ligg å ønske at noen skal komme og gi omsorg..
      Her kor æ bor har æ blitt stempla som fjortis, overlegen og ubrukelig av folk som ikke vet anna enn navnet mitt. Greit æ e blond, bruke litt mer sminke enn normalt, æ vet det, så æ skjønne ikke koffer folk legg så mye energi i å bry sæ. I forhold til "hatersan" så kjøre æ _MIN_ stil uten å være avhengig av noen andre, æ e mæ sjøll.
      Æ skriv ikke det her før å klage men æ ville bare vise at selvom det føles slik, så e det alltids noen andre som har det værre. Æ håpe virkelig alt ordne sæ før dæ, å det vet æ at det blir, de gode dagan kommer tilbake skal du se!:)
      Du e sterk, du kommer dæ igjennom alt, bare vent å se <3

    29. håper alt ordner seg, men siden du har sakt A så synes jeg at du ska si B også, er bare dumt å skrive sånt om du ikke vil at folk skal spørre !
      stå på!<3

    30. Kjenner den følelsen, den der med å aldri ignorere noen som elsker deg.. Jeg sliter litt med det selv akkurat nå, er usikker på om jeg har gjort en utrolig stor tabbe.. Står liksom mellom to valg, og jeg klarer aldri å velge.
      Håper alt ordner seg for deg, Sophie!

    31. Uff 🙁 <3 Håper det ordner seg og at du har det bra!
      Håpe at det ikke e nokka imellom dæ å Marco, dokker e jo så søt ilag <3 🙂
      Klem!

    32. Litt dumt når du bare sier litt sånn som du gjorde nå, kjempe mange unge jenter som nå kan bli bekymra og kanskje tro du er syk osv. Husk at du er forbildet til mange! Men selvfølgelig respekterer jeg at du vil holde på privatliv og ikke dele alt på bloggen. Men da bør du ikke skrive sånn som du gjorde nå, hadde du bare ikke blogget mer i dag så er det ingen som hadde reagert? menmen din blogg så du får bestemme!
      Du er en flott jente, stå på! Håper det ordner seg for deg<3

    33. Uff, håper ikke det er noe mellom deg og Marco, dere er/(var?) tidenes søteste parr, uansett så vil det nok ordne seg for søte deg!!<3:)

    34. Håper alt går bra med deg. Det er bra du tenker at det kommer til å gå bra, det er en bra instilling som mange har godt å lære av.<3

    35. Håper alt går bra! 🙁
      Men bare så du vet det, så tror jeg de fleste vet hva dette dreier seg om, siden du gikk fra “i et forhold” til “singel” på facebook… men uansett, håper det går fint! :)<3

    36. uansett hva som har skjedd, og hvor vanskelig det er å se at det skal bli bedre, så gjør det det! du er så sterk og flott, Sophie. beundrer deg for det 🙂

    37. sitat fra sangen du delte på bloggen din tideligere: it can only get better<3 og det kommer det sikkert til å gjøre!

    38. Hei Sophie! Jeg har vært fast leser av bloggen din en veldig god stund nå. I starten var jeg overfladisk, og leste bloggen din bare fordi jeg synes du var teit. Men det førsteinntrykket gikk fort over. I løpet av de siste månedene har jeg forstått hvor utrolig sterk du er som person. Du vet vel selv at du er sterk, men jeg tror ikke du er helt klar over hvor sterk du egentlig er. Jeg har hatt en del problemer som likner dine. Men dette har jeg opplevd kun den siste tiden. Jeg har gjort ting jeg angrer på, og jeg har gjort valg jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Jeg tenker ofte på deg, og på det su skriver på bloggen din. Du inspirerer meg. Jeg kjenner meg igjen i så mange av de situasjonene du skriver om på bloggen din. Spesielt det du skriver om deg og Marco. Av og til føles det som om det er mitt liv du skriver om. Det er en helt merkelig følelse. Men, om det er på grunn av Marco denne gangen (som så mange lenger opp her har bestemt av en eller annen grunn?) så vet jeg hvordan du har det, tror jeg. Jeg elsker kjæresten min mer enn noe annet i hele verden! Men av og til virker det som han ikke elsker meg tilbake, eller egentlig er det oftere enn av og til.. Men det årner seg alltid! Tenk på alt du og Marco har vært gjennom! Jeg har tro på deg Sophie! Du er så utrolig mye mer enn du forstår.
      <3

    39. Ååå nydelige deg! Everything will be okay in the end, if its not okay, its not the end! Hold motet oppe, alt ordner seg for snille piker!

    40. Uff, uansett hva det er så håper jeg at det går bra med deg! Du har sikkert mange venner som stiller opp for deg, del det med de og de vil nok trøste deg. For det dummeste du kan gjøre er å bære på noe vondt helt alene!

    41. Jeg er en blogg-leser som skjeden legger igjen kommentar på denne bloggen. Tror faktisk dette blir den første. Selv om jeg har lest bloggen din helt siden du startet å blogge, og ikke var på topplisten. Men jeg følte jeg ville kommentere nå, i håp om at du kanskje legger merke til kommentaren min, selv om du hundrevis av kommentarer hver da 🙂 For du er fantastisk sterk og du fortjener all den positive feedbacken du kan få av leserne og menneskene rundt deg! Selv om jeg ikke kjenner deg så føler jeg meg utrolig lik deg på drøssevis av måter. Det at så mange dømmer deg på grunn av utseende, fordi du bruker sminke, løshår, løs vipper osv.. er så latterlig, og jeg føler meg så igjen i det der. Du virker smart og omtenksom, og jeg merker jeg blir så provosert av at mennesker dømmer andre ut ifra utseende. Det sier mer om dem enn om deg, husk det! Og det når det gjelder deg og kjæresten; herregud så herlige dere er. Skjønner ikke at folk ikke bare kan overse alderen, det er det minste problemet i et forhold så lenge noen har funnet tonen. Stå på nydelige deg!
      Håper det ordner seg, hva enn det er som ikke går så bra. Hver sterk og prøv å tenk at alt ordner seg til slutt! (L)

    42. for dere som spør hva det er om, og driver å “gjetter” les innlegget en gang til. Det står tydlig der at hun ikke vil dele det med oss! Da får vi respektere det.
      Og Sophie, husk at alt ordner seg for snille piker! 🙂

    43. Off, jeg slkal ikke s i at alt kommer til å gå bra til slutt for det har jeg fått vite, men jeg trur du kommer til å greie deg gjennom denne tiden.. Du er en flott jente og jeg unner deg det beste:) klem fra malene

    44. Du er SÅ fin med brunt hår! får nesten lyst til å farge det mørkt selv.
      Håper det går bedre snart også 🙂 Søte deg!

    45. Bare ett tips, det kommer nok til å gå noen rykter nå. Om hva dette handler om, så enten må du si alt eller ingenting , tror nå jeg da 🙂
      Håper det går bedre!

    46. uff da.. husk at du alltid kan stole på oss, du har sååå mange venner du ikke vet om engang! krysser fingrene for verdens herligste jente<3<3

    47. Heij Sophie, håper alt går greit med deg. elsker bloggen din å er fast leser, kordan går det med deg ellers? 🙂 men ville bare ønske deg en god dag 🙂 <3
      Carrolicious.blogg.no 🙂

    48. Håper du snart føler deg bedre, Sophie! Stå på. Du burde være stolt over deg selv, spesielt av hvor sterk du faktisk er.. MANGE jenter der ute som gjerne vil være just like you 🙂
      Stå på! Dette klarer du <3

    49. “Hvis det er slutt mellom deg og Marco griner jeg, ass. Pliis da 🙁 Dere var verdens søteste sammen!” “omg, det kan ikke skje at dere har slått opp, da dør jeg assa!”
      ingen av dere som kommenterer dette kjenner de uansett, så hvorfor kommentere noe dere ikke egentlig mener? jeeesus

    50. Seriøst, til dere som kritiserer henne fordi vi “skjønner tegninga” når hun skriver det som hun har gjort, skjerp dere. Det vi vet, er det Sophie vil at vi skal vite, det er hun som har skrevet innlegget, og hun er nok fullt klar over at hun har fått over til singel på facebook selv. Slutt med å kritisere henne, hun er sterk som i det hele tatt klarer å ha bloggen – hun legger ut privatlivet sitt, personligheten sin og sine innerste tanker for oss å se, hun legger det på nettet, og dere rakker ned på henne? Det er dere som er problemet, ikke hun. I tillegg, bare fordi hun er toppblogger, skal hun ikke tåle å få drittslenging over nett, patetisk av dere som er tøffe over tastaturet. Synes forresten det er litt rørende å se så mange som bryr seg om en man ikke kjenner personlig, stå på folkens. Og Sophie, det fikser seg nok, bare vent og se! Hvis dere er meant to be, finner dere en vei tilbake til hverandre snart! 🙂

    51. Det ser sikkert mørkt ut nå Sophie, men bare vent. Du er sterk, og du lar deg ikke knekke så lett. Stå på videre, og se fremover! Vet ikke helt hva jeg kan si for at du skal føle deg bedre, men du skal vertfall vite at vi tenker på deg, hvis det er noen trøst.
      Om dette handler om forholdet ditt til Marco, så er det veldig synd. Jeg synes at Marco virker som en kjempegrei gutt. Dere passer helt perfekt for hverandre!
      Desverre ender de fleste forhold med at den ene blir såret. Jeg håper at dette ikke er tilfelle. Ihverfall så håper jeg at du kommer deg videre, du fortjener ikke å få hjertet ditt knust Sophie, det unner jeg ingen. Lykke til 🙂

    52. Jeg håper virkelig det ordner seg for deg!
      Du har så mange som støtter deg!
      Du fortjener deg aller beste, for du er SUPER!
      Vi er her for deg uansett!! <33
      Stay strong honey

    53. hvafaen? si nå ihvertfall hva det var. du vil jo bare ha oppmerksomhet om du skriver dette, men har ikke planer om å fortelle hva som er skjedd. sjerp deg! du kunne heller skrevet “bloggfri resten av dagen” blir irritert

    54. håper alt ordner seg for deg! det å stå imot kjerlighet er tøft, men det beviser bare hvor strek jente du faktisk er! men uansett hva det handler om er det ikke noe vi trenger å vite 🙂 bare gi oss beskjed om alt går bra! du er mitt forbildet sophie! true shit!

    55. Om det er kjæresteproblemer skjønner jeg godt at du har det tungt, har det på samme måten i kveld jeg også.. aldri godt å føle at den andre ikke bryr seg lengre, det er iallefall det jeg føler nå..
      Håper ting ordner seg!

    56. Eg håpe at de fikse seg mellom deg å Marco, dåkken va så søøde samen<3 Eg ønske deg alt godt Sophie! You go girl ! 🙂

    57. Du er så OPPMERKSOMHETSSYK. Du vet att alle shit kids vil spørre om det er slutt mellom dg og fjortisen, noen begynner til og med og grine da, det er virkelig hysterisk;)) kanskje da på tide og få seg ett EGET liv for enkelte. hoho, dere kjenner ikke sophie, altså om det er slutt mellom hun og kjæresten på virker ikke dere, serr!;))
      Skriv nå heller att du tar blogg fri, når du skrev de setningene tipper jeg att du også hade klart og skrevet att det var slutt. Du søker trøst og medfølelse fra blogg lesere til enhver tid, du er så grinete att det ikke er sant, du er og blir 12 år,FOREVER ,
      Er det ikke håret så er det den piercede tunga og er det ikke det så er det noe annet , VOKS OPP. Men underholdende er det njo på sitt tragikomiske vis:)))))

    58. se på den lyse siden, endelig er du singel og kan mekke deg noe bedre enn en 14 år gammel ørn som ikke har kommet i puberteten enda ! wish u luck

    59. “GRINEJENTA sophie”;
      kjære vene, går d an å bli korka? æ mein ikke å heng dæ ut på noen måta, men d går faktisk an å oppfør sæ. Voks litt opp, if you know what I mean.. Sophie må nuvel få lov til å skriv ka ho vil på sin eia blogg, utn at du skal sett å irriter dæ over d!? vess ho e 12 år i hodet forever så finn dæ nu før h******* en anna blogg å les! du si at “shitkidsan” som ikke kjenner ho kommer til å skrik nu osvosv, men kem e du tell å kommenter at ho syt hele tia, og at ho e så barnslig? kjenner DU ho så masse beire. Æ si ikke at æ kjenner ho heller, men d e faktisk nokka som kalles sosiale antenna, og når æ les kommentarn din så merka æ straks at du ikke sto først i køen når de ble delt ut. JESUS
      Vess d e så mye syting og klaging på toppbloggeran før tia, så slutt å les blogg. Enkelt og greit.
      Sånne som dæ irriter mæ!

    60. Håper alt går bra til slutt sophie!
      bare husk; Everything will be ok in the end. If it`s not okay, It`s not the end.
      stå på! du er en fantastisk person <3

    61. Har ikke snakket om topp bloggeran,
      Jeg snakker om sophie, som griner og syter til ENHVER tid, for alt og ingenting.
      Og er jo god humor i det, når en 18 årig oppfører seg som en 10 -12 åring, griner over rosa hår, det er så jævlig bra.
      Så æ les AKKURAT hva jeg VIL og når jeg VIL. Hva jeg skal lese og IKKE lese bestemmer vel for faen ikke du, så klapp igjen. Om man velger legge noe på nett kan til info alle som vil lese.
      Hørt om underholdning?? MEHE ;))
      Hun må skrive AKKURAT hva hun vil, men man oppfatter hun deretter. Irriterer meg ikke, er jo du som gjør det ;P Nå må du holde tunga rett i munnen her.
      Jeg Synes bare hun er umåtelig tragisk ;)) Og finner dermed bloggen som lett underholdende. Så leser du av dine grunner.

    62. Sophie kan faktisk skrive AKKURAT hva hun vil, NÅR hun vil. Privatsak heter privatsak for en grunn – P.R.I.V.A.T .. Det er jo ikke privat lengre om du forteller hele historien til 10.000 vis av mennesker du ikke en gang skjenner. Gi Sophie litt TID! Hvem av dere hadde giddet å skrive en tung historie om hva som har skjedd når du i tillegg har det jævelig? INGEN. Face it! Dere sutrer nå like mye selv. Sophie, ta den tiden du trenger :-):-) Støtter deg uansett. Husker fremdeles godt da jeg var innom bloggen din og var sykt skeptisk pga du så ut som en “bimbo, fjortis, bitch osv”. Men innleggene dine er faktisk sinnsykt gode! og du blir bare vakkrere og vakkrere for hver dag som går. Selv om folk ikke skal dømme ut ifra utseendet er det veldig lett. Men du har virkelig et knall utseendet OG en knall personelighet. Digger deg, forguder deg 🙂 you go girl

    63. Oj. det stakk litt..
      Det er ca et halvt år siden jeg gjorde det slutt med kjæresten min. Han ble knust, og det var virkelig ikke lett. Men det var riktig for meg. Og jeg har ignonert han litt i ettertid. Shit, stakkars gutt… (Jeg gjorde det IKKE for å såre han, da. Heller fordi jeg er glad i han, så det er sagt. Vet ikke hva ditt tilfelle er..)
      håper det ordner seg for deg, Sophie 🙂

    64. Okei, first of all, så e ho 16 år.. og for jente som bryr sæ om utseende, så kan d faktisk vær fælt å få håret sitt ødelagt utn at æ gidd å gå nærmere inn på d. Slapp nu bare helt av, æ har aldri bestemt nokka som helst, syns bare d e utrulig unødvendig at så mye hets skal gå utover ei som har en blogg som hobby. Ho e nuvel akkurat like mye verdt som alle oss ande. Greit nok at ho legg d ut på nett, og at alle kan les d, men man treng ikke spy ut alt stygt bare fordi at du kan, og fordi d e underholdanes. Det blir bare for domt.

    65. OM det er mellom deg å Marco så vet jeg hvordan du har det. Jeg ble nettopp dumpet av en jeg trodde virkelig var den rette for meg, vi var sammen i 1 år og dagen det var 1 år dumpet han meg. PÅ MELDING du mener kanskje han er umoden, men det forrandrer ikke hva vi hadde og den han egentlig er. Jeg er her for deg, og du skal vite at du er en sterk jente med gode kvaliteter. Håper alt ordner seg søte deg, du fortjener det beste ! <3

    66. Guud, blir oppgitt over folk som ikke tenker før de skriver, Sophie er sterk, og når hun skriver at hun ikke klarer å blogge fordi noe tungt har skjedd, kan dere enten vise sympati eller rett å slett holde kjeft. Ta med dritten dere har å si til en annen plass, Sophie bryr seg ikke om dere uansett,så det eneste dere oppnår er å totalt drite dere ut. Så helt seriøst, spar dere. Får helt vondt av å se hvor taperslige dere er.
      Håper alt går bra med deg Sophie, husk du fortjener det beste! <3 Tenker på deg!

    67. Det ordner seg alltid for deg vet du sophie<3:)
      Bare ha trua på at det ordner seg,og ikke se tyngt på det. Da ordner det seg vettu:)
      MVH:Dream1999.blogg.no

    68. Håper alt løser seg! Du er en fantastisk jente som fortjener det beste. Du er deg selv og viser det til hele verden. Du er sterk! Du inspiserer meg til å bare drite i hva folk synes og bare være meg selv. Jeg digger deg!

    69. litt oppmerksomhetsyk kanskje? du trenger ikke skrive at det har skjedd noe, da vil jo alle bli nyskjerrige. vist du absolutt skal skrive det så får du skrive hva det er også!!
      ikke missfortså meg, du er verdens beste blogger, leser bloggen din hver dag. du er en sterk jente, så dette går bra!
      jeg digger deg! 🙂

    70. litt dumt og skrive at du ikke kommer til og fortelle det når du i det hele tatt gidder å skrive det ja.. er enig med ‘grinejenta sophie’ om at du heller kunne skrivd at du ville ha en bloggfri dag da.. nå må du jo nesten regne med og få masse kommentarer med spørsmål og mas, du har liksom bed om det på en måte.. mener ikke være noe sur eller frekk altså, men sier bare ting du burde fårstå.. når du har en blogg som er omtrent lest av heile norge så blir det sånn, folk graver og graver og gir faen i om de ikke har noe med det. mindre privatliv blir det automatisk..
      Men stå på du Sophie, syntes du gjør det bra jeg. du er jo et vanlig menneske som alle andre, med følelser og slikt. alle kan oppleve triste ting, og alle kan ha en dårlig dag.. du er tøff som i det hele tatt tørr ha en blogg. så stå på videre, det ordner seg alltid tilslutt 🙂

    71. Et råd fra en som har vært der:
      OM dette dreier seg om deg og marco, så vil jeg råde deg til å gjøre det slutt. det høres kanskje veldig brutalt ut, men dere krangler jo hele tiden og det er ikke sunt for noen av dere. jeg veit at det er vanskelig fordi du elsker han osv, men jeg elsket kjæresten min jeg også. vi var sammen i tre år (!) (jeg er 19). men det er ikke noe sunt forhold å ha det slik. prøv deg litt alene nå som du har blitt så kjent, og om det er “ment to be”, så finner dere tilbake til hverandre..det er heller ikke noe bra for folkene rundt dere som bryr seg. lykke til videre! 🙂

    72. Til Mina: Det er bedre det ho skrev nå… enn at de som leser bloggen blir drit sur for at ho ikke har blogget i det hele tatt… og så komme med negative kommentarer. Det gjør ikke akkurat dagen hennes enda bedre 😉
      Håper det ordner seg!:)

    73. å herremann, nå må du gje dg.. for real!? Kunne vært verre, slutt å grin så jævlig mye, du e bare 16 what so ever og har heile livet foran deg. Du bare gir ut feil signaler heila tiå, jizus… Eg har allti vert singel, mn grine mg kje te sengs kver natt fordi livet mitt e fucka, omg. Tenk litt då. Og disse små fjortissene som ser opp te dg; snakk om å mindfucke dem. Latterlig og patetisk rett og slett

    74. loco: du tæng fan ikkje kom hær og tru du e så jævli mykje bedre en alle aner. og når folk har en jævlig dag eller det kanskje har skjedd nåkka fuck så må ho jo få lov tell å gjøre akkurat ka ho vil ut av det..

    75. Julie, noen eier evnen vi kaller empati. De som har empati har medfølelse og evnen til å sette seg inn i situasjonen til andre. Hvis man da for eksempel har opplevd et brudd selv og vet hvor ufattelig smertefullt det kan være, så BRYR MAN SEG. “jeeesus”

    76. Du kommer deg igjennom dette, Sophie! DEet er mange rundt deg som støtter deg… og uansett hva det er, blir det bedre med tiden! Tiden leger alle sår uansett <3

    77. Håper alt er bra med deg, Sophie. Jeg leser bloggen din hver dag, til tross for at det ikke var så stor interesse for meg når førsteinntrykket er en oversminket platinablond jente som man forestiller seg som veldig overfladisk – MEN etter å ha fulgt bloggen din så beviser du at du er så mye mer enn det bildene med trutmunn sier. Du virker sterk, og veldig herlig og omsorgsfull, og ikke minst så ser du SÅ mye bedre ut med brunt hår!!.

    78. Beklager å si det men jeg er dritt lei av klage innlegene. jeg elsker bloggen din men det blir litt for mye ! men uansett, håper det går bra med deg <3

    79. etter å ha lest gjennom alle kommentarene som har kommet hittil så synes jeg ganske synd på deg nå, for jeg har forstått det slik at dette handler om deg og Marco..
      kjæresten min slo opp med meg for 1 måned siden, og vi var sammen i 2 år (vi er 16 år). vi var sammen gjennom godt og vondt, og mange av våre venner, både yngre og eldre, så opp til oss fordi vi hadde det så bra ilag til tross for alt vi hadde vært gjennom. da han slo opp med meg var det mange som kom til meg å sa/skreiv over nett eller melding at vi er så utrolig søte ilag, vi er så perfekt for hverandre, vi er meant to be, vi måtte bli sammen igjen osvosv.. det gjorde utrolig vondt å lese det hver eneste dag etter bruddet, så jeg får litt vondt inni meg av å lese at så mange skrives at du og Marco er så søte og perfekte sammen og at de kommer til å bli skikkelig lei seg hvis det er skjedd noe med dere.
      hvis det virkelig er slutt, så vil jeg råde folk til å slutte å skrive hvor perfekte de er for hverandre, fordi det gjør utrolig vondt å lese etter et brudd!
      nå når jeg har gått 1 måned som singel er det fortsatt noen som skriver til meg at jeg og eksen min er så perfekte sammen og at de sitter med et håp om at det blir meg og han igjen.. det river i hjertet!
      hvis det er det jeg trur som har skjedd .. herregud, da føler jeg med deg sophie.. selv om våre forhold mye mulig var helt forskjellig og vi har vært gjennom helt forskjellige ting og lengden på forholdet er ganske forskjellig, så er det utrolig vondt å gå gjennom kjærlighetssorg – uansett alder!
      til dere som skriver at sophie bare er 16 (snart 17) år og at dette bare er en filleting, en 16-17 åring kan oppleve utrolig stor smerte selv om han/hun har hele livet framfor seg! et brudd gjør ufattelig vondt der og da, og lang tid framover. selv om man er så ung så kontrollerer ikke det hvordan man føler seg..
      jeg la ved e-posten min hvis du vil ta kontakt, sophie! jeg vil gjerne dele mine opplevelser med deg, hvis du vil høre..

    80. håper ikke det er noe mellom deg og marco! dere er utrolig søte ilag, og dere passer også veldig godt! 🙂 det ordner seg nok! digge deg!

    81. Har lest gjennom en god del av kommentarene og hvis det er noe som har skjedd mellom deg og Marco så er det veldig trist. Som kinelinnea skrev er det mye enklere å komme gjennom et brudd hvis ikke alle skriver at dere er perfekte sammen osv. Da det ble slutt mellom meg å kjæresten var det mange som sa at det bare var bra, og at han var skikkelig douch, og det hjelper mye bedre enn å høre at “det er verdens undergang” at det er slutt. Man styrker litt av selvtilliten til en person hvis man sier at det var bra at det ble slutt.
      Så det jeg vil si er da (hvis det er noe med marco): livet er ikke over selv om det er slutt. Du er en helt fantastisk jente og det er synd for han hvis det er slutt. Jeg er sikker på at du klarer deg bra, og uansett om du er lei deg nå så kommer det til å bli bedre og bedre. Du er en fantastisk jente Sophie, ikke glem det!

    82. Leste en kommentar over her fra “Marte.” Og må bare si meg så enig. Førsteintrykket mitt av deg var ikke noe særlig bra, og jeg leste bloggen din for å ha noe å rakke ned på. Men jeg tok så sinnsykt feil av deg Sophie. Leser bloggen din hver dag, og er så utrolig glad for at du skriver på den måten du gjør, og om de tingene du gjør. Og det har vært en utrolig støtte for meg iløpet av det siste halvåret. Håper alt ordner seg for deg og Marco!:-) xoxo

    83. åherregud, skjerp dere ass! hun har det jo skikkelig tungt nå, det siste dere skal gjøre er å si at hun syter og bæser hele tiden, hun er faktisk en veldig sterk jente! håper alt går bra med deg, ønsker deg alt bra<3
      stå på!<3<3

    84. Jeg er innom bloggen din fast hver dag!
      du er skikkelig søt jente!:’)
      leit og høre 🙁
      men uansett hva det er ,håper jeg det ordner seg for deg!

    85. Håper alt går bra<3 Håper også det ikke er noe med marco, du fortjener det ivertfall ikke:-* Elsker bloggen din BTW<3<3 Fast leser ;D

    86. ha litt respekt da, og ikke spørr hva som har skjedd. Dere får jo ikke vite det uansett, hun skrev det innlegg om dere leser..
      Håper det går bra med deg, Sophie <3 du er best!

    87. omgg, du kan jo si hva det gleder, eller om det er slutt mellom deg og marco, alle tror det, og du kan jo bare si om det er slutt mellom deg og marco, det er jo ikke såååå BIG DEAL?
      ps: du mååå har brunt håår, vist du farger det blondt igjen mister du snart håret når du farger det så mye!

    88. Tenker det er noe med Marco, siden det går kanskje litt mange rykter? Eller kanskje han ble lei av bloggen din? Kanskje fordi han var 2 år yngre. Ikke vet jeg, men stå på Sophie Elise! <3

    89. Håper ting ordner seg for deg!
      Men husk bare, ta den tiden du trenger, så du ikke skriver noe du kanskje kan angre deg senere, hvis du skulle være i en sånn situasjon..
      håper det går bra!<3

    90. Håper det går bra med deg.. eller at det ordner seg..
      Syns det er litt dumt at du skriver at det har skjedd noe dumt, men du ikke kommer til å fortelle det på bloggen. Da er det vel ikke nødvendig å skrive det heller? Leserne blir bare veldig nysgjerrig.
      Men igjen, så håper jeg det går bedre etterhvert :)liker deg godt, Sophie 🙂

    91. ordner seg sikkert, du er ei tøff jente og du klarer det meste! ta den tiden du trenger! Håper det ordner seg for deg 🙂 stå på!

    92. For all del. Det er samme hva som har skjedd. Fakta i saken er at det har skjedd noe, som gjør at hun ikke har det så bra, og at hun derfor valgte å ta litt tid vekk fra bloggen. Altså, slutt å mas om hva det er! Om hun ikke vil fortelle det nå, hva det er – om hun ikke vil dele det om oppimot 20 000 lesere, så er det fult forståelig.
      Ja, mest sannsynligvis så kommer det ut etterhvert, og dere får nok vite det til slutt, men det er ikke SÅ viktig for dere å vite hva det er som har hendt. Gi henne litt fred og ro, istedenfor å mase av henne hodet fordi dere ikke vet akkurat hva som er galt!
      Og til dere som sier at hun syter å klager masse. Jeg er selv 19 år, og føler på ingen måte at Sophie verken syter, klager eller oppfører seg som en såkalt “fjortis”. Man må huske på at en blogg er på en måte som en dagbok, der man kan skrive for å få utløp i følelsene sine. Og om hun har det kjett, så er hun hvertfall såpass ærlig og forteller oss om det. Det skal ikke være nødvendig for henne å fortelle oss alt som har hendt! Men det at hun forteller at hun ikke har det så bra absolutt hele tiden, gjør bare at jeg føler hun er mer “menneskelig” om jeg skal kunne si det sånn.
      Jeg synes Sophie virker ganske moden for sin alder. Og jeg synes alle bør tenke over at dette er hennes blogg, der hun bestemmer hva som skrives og ikke. 🙂

    93. Egentlig litt unødvendig å skrive på bloggen at det har skjedd noe forferdelig å live ditt er så trist å buhuhu og si at du ikke kommer til å si hva det er… Hva er da vits i å skrive det i det hele tadd?! Det er som å skrive rett ut: kommenter at det er synd i meg! Alle sammen!
      Jesus da

    94. Ikkefrekt meint..men hvorfor skriver du egentli dette og så vill du ikke at folk skal spørre osv,det er jo det samme og sette gåtteri forand småbarn og si at de ikke få lov og ta ? 😛 helt erlig da..men viss du ikke vill folk skal spørre eller snakke om det eller alt det triste så ikke skriv det på bloggen din da? 😀 alt blir såååå mye enklere da.Og lenger oppe står det en kommentar om at du får lov og ha privatliv? hva faen ? PRIVATLIV ER LÅV,men dette er trossalt en blogg som man skal skrive om hværdagen sin,ikke hvor trit alt er osv..
      Men verduhva? jeg skjønner egentli ikke hvorfor jeg blander meg her..fordi du er en utrolig søt og pen jente som har en fantastisk fin blogg. Ville bare at du skulle hvite hva jeg mener assa <3 loveyooou norgest peneste blogger som er dobbelt så finere enn hun der fjortisen stygge eklingen med bloggen http://www.tcmn.blogg.no

    95. Ønsker deg alt godt sophie 🙂 Jeg hadde en kjæreste som var ett år mindre enn meg.. men han var den beste! Jeg brydde meg ikke noe hva de andre sa. Men en dag ble det slutt, og jeg angrer så i de grader på at jeg gjorde det! Stolt over at du har klart deg så langt sophie! Kanskje ikke dette har noe med Marco og gjøre.. men jeg skulle bare si det 🙂

    96. jeg har snakket med Marco, du skjønner jeg går i samme klasse som han og har vært venn med han lenge! men nå tror jeg det har ordnet seg for dere to, har det ikke det! (det var i allefall slik marco sa det)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg