Nyttårskjolen

Startet dagen min med et varmt bad + en selvbruningsrunde, og nå sitter jeg hos Amanda. Vi skal på bedriftsbesøk i dag med skolen, så må forberede noen spørsmål. Når jeg er ferdig DER drar jeg til Lotte, så blir med andre ord en ganske bra dag! 

Og nå kan dere få se kjolen jeg skal bruke på nyttårsaften! Skulle egentlig bestille den under fra asos, men akkurat da jeg skulle trykke på bestill-knappen kom det opp at den var utsolgt i min størrelse.. Hater når DET skjer, se bare hvor fin den er:

Hadde blitt så bra med mørkebrunt hår og brun hud.. Aja..

Så måtte jeg bruke back-up planen å se igjennom nelly for å finne noe lignende, og fant noe som var.. helt okei. Hadde egentlig tenkt meg en litt mer “dus” farge, føler dette blir så ekstremt. Men jeg får det sikkert til å fungere på en eller annen måte!

Kooooselig morgen! 

37 kommentarer

Siste innlegg