Konkurranse – personligalmanakk.com

Nå kan dere vinne en personlig almanakk, og om dere ikke vet helt hva det er (for det aaante ikke jeg..) så er det altså en planlegger/dagbok der man selv velger designet, skrift, oppsett og alt mulig! Det synes jeg var en veldig fin julegave å gi til en venninne eller noe sånt, hva med å bruke et bilde av dere to på forsiden? Mange muligheter!

Selv fik jeg muligheten til å lage min egen i går som jeg snart får i posten, det var faktisk utrolig lett – og jeg er EKSTREMT dårlig på slike ting, så om jeg fikk til, så kan alle.

Om dere vil lage deres egen, bare for å teste ut eller for å kjøpe, så kan dere gjøre det HER. 

Slik ble altså min seende ut på forsiden, gleder meg såå masse til jeg får den! 

Det dere må gjøre er å like facebooksiden deres HER – og så kommentere innlegget her om at dere har gjort det. 

Vinneren trekkes om to dager, og annonseres her på bloggen – grunne til at konkurransen varer så kort, er sånn at man skal kunne få den i tid til jul! 

896 kommentarer

Siste innlegg