tok en liten hvilepause i kveld

Håper dere tilgir meg for at jeg har “glemt bort” bloggen i dag/kveld. Har hatt et utrolig stress over meg lenge, og til slutt sa det bare stopp. Pleier å bli sånn ganske ofte for meg… Så jeg har sett på idol med verdens beste venninne og prøvd å spise popcorn (misslykket). Har tatt det ekstremt rolig, eller kokrolig som jeg sier, og det har vært så godt at dere aner ikke!

I morgen skal jeg legge ut en videoblogg jeg filmet i går av meg når jeg prøvde å snakke haha.. Kommer til å bli morsomt, kunne overhode ikke snakke på kvelden i går!

 Har et lite “kosehjørne” på rommet der jeg setter ting som betyr noe for meg, alt der er nøye utvalgt. Blir glad og litt tankefull av se bort der, men mest av alt – takknemlig for det fine jeg har.


Kommer ingen flaterende bilder av meg i kveld haha ettersom jeg har vært såååå sløv! Har vært plassert sånn her 50% av kvelden.

Har begynt med en ny selvbrungingsspray, desidert favoritt med en gang! Tok et lag i kveld så kan fortelle dere bedre i morgen kanskje…? Så nei, det er ikke melanotan som noen av dere tror:-) 

40 kommentarer

Siste innlegg