slutten på enda en dag

Haha må bare si noe, hvor jævlig dum tror dere jeg er? Ta ikke alt så sinsykt seriøst, jeg tok IKKE piercing for å bli bedre til å suge (okei???). Skal ikke snakke sex på bloggen min, men jeg tenkte mer på KLINING. Har selv kysset folk med piercing etter min erfarign er det mye bedre(selfølgelig er det individuelt.)
Noen fant tydeligvis det jævlig støtende, stakkars folk. Jeg kan gjerne selge litt av ironien min billig, ser at mange trenger det. 

Nå går jeg og legger meg sammen med den fine kjæresten min, det beste jeg vet i verden er å få være sammen med han en hel natt. Vi har vært sammen i 7 måneder nå 

Nå klarer jeg ikke å snakke på grunn av tunga, sånn foresten..Den er ikke hoven faktisk, klarer bare ikke å bevege den.. Jaja. Høres i morgen, god natt!

Detter er alt jeg klarer å få i meg i dag, er veldig vanskelig å tygge synes jeg. Så et lite tips til dere som har vondt i munnen -barnemat! 

Her får dere et litt dårlig resultatbilde, haha! Men er jo egentlig ikke så mye å vise føler jeg. 

 

103 kommentarer

Siste innlegg