think of your man

Sitter å skriver kort til kjærsten min, viktig å gi hverandre små ting en gang i blandt synes i alle fall jeg. Skal sove hos han i natt, kjipt å ha klineforbud i tre dager framover, men sånn er det!

Blir så forundret over dere som sier hull i tunga er harry… Jeg tenker, alle har sin smak, det går ikke å si at noe er sånn og sånn – jeg synes det er dødskult! Jeg lever kun en gang, og jeg har lyst til å teste grenser og er en veldig spontan person. Jeg tok tatovering spontant, dette var også ganske spontant ( selv om jeg har ønsket det lenge) og kommer til å hoppe fallskjerm, strikk og alt det der. Alle tingene folk snakker om, som de diskuterer fram og tilbake om det er vondt eller ikke, slike ting vil jeg prøve. Sånn er jeg, og jeg elsker det! 
Jeg kommer jo ikke til å geipe 24/7, jeg har hatt det noen timer nå og det synes ikke når jeg ler engang. Men jenter, think of your man – piercing i tunga gir mange gleder har jeg hørt! 🙂 

96 kommentarer
    1. Veldig søtt kort!, jeg er enig i deg at det er lurt å på en måte ”gripe sjansen når man lever” hvis du skjønner hva jeg mener ! du Virker som en person som på en måte ikke er redd for å leve ditt liv og det er jeg helt enig i deg i <3<3

    2. Har sykt lyst på piercing i tungen, men mamma kommer til å sparke meg ut da.. men skal ta det når jeg fyller 16! er 15 :))

    3. “piercing i tunga gir mange gleder”, kødder du med meg? tok du piercing i tunga for å suge kuk? for å si det sånn så blir det ikke så mye bedre med piercing i tunga x)lættis

    4. Men jenter, think of your man – piercing i tunga gir mange gleder har jeg hørt! 🙂
      Haha den dær er ganske sant skal jeg si deg! :p
      Har to hull i tunga jeg, og jeg digger det 🙂
      Er jo mye fordeler meg også ufordeler med deg, som foreksempel spise sånn duo yoghurt, man kjenner ikke forsekjell på kulene før man har tygd på piercing kula! auu! ^^
      Altså det dære kysse/kline forbude… Det er bare bullshit..
      Da jeg tok mitt andre hull klinte jeg med typen min dagen etter, og jeg fikk ikke noe reaksjoner eller hevelser etter det.
      Så akkuratt det dær synes jeg er bare bullshit som folk sier ^^
      Gratulere med hull i tunga BTW! 😀 <3

    5. Jeg tok piercing i tunga for snart to år siden, for å si det slikt, har tatt den ut igjen. Og nei, den gir ikke mange gleder til gutta, ikke hos alle. Hver fall ikke hos min! 😉

    6. så søtt at du lager kort til han :’)
      men jeg bare lurer på, sover han aldri hos deg? har bare sett at du skriver at du skal sove hos ham, og ikke omvendt, skjønner du:)
      klineforbud, huff..hvordan skal det gå, hehe! hadde nok ikke klart og ha klineforbud i tre dager, med tanke på at jeg har en kjæreste og sånne ting 🙂 + elsker og kline faktisk! 😀

    7. Åhh so kult!! gler mej til å sjå piercingen 🙂 heso lyst på sjøl..
      haha, he faktisk veldi lyst å hoppe i fallskjerm å strikk me! one day <3

    8. Hei jeg syns det er driiiiitkult med hull i tunga, hadde lyst på det en stund, men synd for meg har jeg en veldig lav smerteterskel. 😛 Jeg tåler ingenting og har hørt det gjorde driiiit vondt. 🙁 Ja da var den drømmen knust. Men kan du vise et bikde av piercingen så fort som mulig. 😀
      -Fanfan! 😀 <3

    9. det er en smule overvurdet det med piercing i tunga er digg for gutten, noen syns det bare gjør vondt. så tror ikke du bør forvente deg at han kommer til og elske det. men det er jo såklart forskjellig fra gutt til gutt

    10. så kommer den andetruten igjen da. Har du seriøst ingen annen måte å smile på enn det sammenpressede trutmunnen din som ser ut som et nebb? Hvis du tok piercing i tunga for å suge pikk, så sier det litt om hvor dårlig du er på å suge pikk. Når du trenger en piercing for å klare å tilfredsstille han. Haha, u fail gurl

    11. hahhaha, du tok piercing i tunga for å tilfredstille gutten din? jaja, du klarer fint å sette stempel på deg selv 😉

    12. Haha. Flott du piercer tungen din for å “tilfredstille” en liten 14 åring 😉 Der sluttet jeg å lese bloggen din :p

    13. hva f*** er galt med dere egentlig.. hun mente ikke at hun tok det fordi hun bare ville bli bedre på å suge, det var jo bare et ekstra pluss med piercingen;-) dere overanalyserer helt sykt! vet dere sjønte hva hun mente, dere bare prøver å finne feil på andre (hun) hele tiden for å føle dere bedre om dere selv, det er synn på dere.. Du passet brunt hår sykt godt sophie!! 😀

    14. tragiske bitch :p du er jo tydelivis ikke bedre enn henne ? jeg har vært inne på mange blogger å ser ikke sophie slenger dritt til andre for å føle seg bra om seg selv, og hun er en kjempe kjent blogger og har kjempe mange fans og folk som liker henne. taper! :p

    15. Hei Sophie 🙂 Kan du lage en anmeldelse av den nye plumping- lipglossen du? 🙂 Hadde gjort meg sykt glad!

    16. Seriøst? La sophie skrive hva hun vil, det er henne som kommer til å få konsekvenser, uansett jeg syntes det er utrolig kult at hun tørr å være ærlig i det hele tatt! Skjerp dere folkens(!!!!)
      Btw, LEGG UT BILDE! Det ble sikkert drit kult!

    17. Helt enig med deg Sophy!
      Du kan gjøre hva du vil, uten å tenke på at andre skal dømme deg. Men det er jo dessverre slik verden er i dag. Men det skal du bry deg fint lite om.. Tenk på hva du vil, og stå på videre! 🙂

    18. hun får jo konsekvensene når folk kommenterer. La heller folk få skrive sine meninger, hu må tåle litt kritikk når hu tar piercing i tunga for at det skal bli bedre for kjæresten, som noen andre sa: sier litt om hvor drit hun er til å suge kuk.

    19. det morsomste av alt er at leserne reagerer mer på de negative kommentarene enn det bloggeren faktisk gjør. haha

    20. så koselig! <3 du har kjempefin blogg, det er alltid noe nytt nesten hver gang jeg går innpå bloggen din! fast leser 🙂

    21. aw, så søøtt! 😀
      og, egentlig idiotisk å si at hun MÅ tåle kritikk, når anonyme idioter slenger dritt etter henne? selvfølgelig skal hun ikke finne seg i det. herregud. hva skjer med verden? er nesten så jeg nekter å tro at sånne slemme folk faktisk finnes her, men de gjør nok dessverre det… er helt sykt!

    22. du burde tenke litt på hva du skiver, etter som det faktisk er mindreårige som sitter å leser bloggen din også.

    23. Man skjønner jo at du henviser til “kuk-suging” når du skriver det der. Ingen ting galt i å suge kuk, det er både flott og normalt og deilig, men den kuken du snakker om å suge, tilhører et 14 år gammelt barn! To år under den seksuelle lavalder, og like gammel som stedatteren min! Kjente jeg ble kvalm, og ikke bare av graviditetn for å si det sånn.
      Man skjønner jo at mange 14-åringer er mer modne enn andre, og at det er mye vi “voksne” ikke vet om, men værsåsnill å ikke oppfordre andre 14-åringer til å suge kuk! Du virker jo så fornuftig ellers, å så tråkker du så til de grader i salaten… Hadde dette vært min sønn, og jeg las på en offentlig blogg at han nyter oralsex i en alder av 14 år, hadde jeg nekta ham å treffe deg.

    24. Det med å gi gleder, jeg vet om mange som synes det er vondt/ubehagelig å bli sugt med en tungepiercing, også at jenta kan dytte den utan plass og svelge den.
      Hadde ikke sagt det var en fordel å ha hull i tunga når det gjelder nytelse.

    25. Og anonym: kjæresten hennes er jo mindreårig.
      Hun burde heller bare ikke si det – non stop. ettersom det faktisk er teknisk sett ulovlig siden hun er over 16, kjæreste eller ei.

    26. siden hun er sammen med en under lavalderen i norge så har det ingen betydning! det er lov.
      serriøst, skjerp dere!

    27. Serr, skjerp dere. Hun tok ikke piercingen FOR å suge typen sin bedre. Det var en morsom kommentar og kun et pluss med piercingen hennes. Dessuten, om DET lille påvirker andre 14-åringer til å ha sex ville noe annet ha påvirket dem i morgen. La Sophie kose seg med typen sin 😉

    28. At en liten 16-åring tar piercing for å tilsynelatende tilfredsstille sin enda mindre kjæreste (som i tillegg er under seksuell lavalder), og proklamerer dette på en av norges største blogger. Det er for meg.. helt hysterisk.

    29. Sophie,jeg vil bare si at jeg er utrolig inspirert av deg!
      elsker personligheten og klesstilen din!
      you made my day

    30. så søtt med kort!:) gleder meg til video og bilde av det!<3 Flott at du ikke bryr det om det de sier! ser virkelig opp til deg!:D

    31. Du er flott, og tøff!! Jeg har selv to piercinger i tunga, de tok jeg for meg selv, fordi jeg selv synes det er kult. Og det at du skriver at det er et pluss med piercing i tunga når man er jente, for kjæresten sin, det er jo bare morsomt, og jeg er helt enig! Haha:) De som sier at dem slutter å lese bloggen din pga. den settningen, de er jo helt lost.

    32. “Når man lager en blogg må man tåle å få kritikk”. Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Hvorfor i all verden skal man ha lov til å rakke ned på noen på nettet bare fordi de har en blogg. Akkurat som om det er en nettside man lager for at folk kan få sagt alt de ikke tør å si face to face. Jeg beundrer åpenheten din Sophie, og håper du aldri lar de negative kommentarene dra deg ned. Jeg vet selv hvor vanskelig det er. Uansett om man får 70 positive kommentarer og 1 negativ, så går den negative mest inn på seg. Det er sånn vi mennesker er. Du er utrolig bra som du er! Håper norske blogglesere snart kan vokse opp å bli litt mer modne og se litt lengre enn nesetippen. Bloggere er mennesker de og, med følelser. Og det er ingen som helst grunn til å rakke ned på deg Sophie. Stå på! Elsker bloggen din!

    33. Herrefred, la jenta få gjøre hva hu vil uten at folk skal fyre løs med “åh, du e sikkert dritt t å sug kuk, i og med at du må ha piercing for å tilfredstill han ;)))))”…. jeg bare spør jeg; omg, for real??

    34. Så jævla mange komentarer det ble om “kuksuging” da? WTF liksom?
      Og Sophie, du har en NYDELIG håndskrift!!! 😀

    35. Hvis dere som kommenterer dritt lenger oppe her tar dere tid til å lese det Sophie har skrevet så har hun lenge ønsket å ta denne piercingen, og hun gjorde det ikke bare pga. Marco. Syns du er tøff jeg Sophie! Har selv piercing i tunga, har hatt det siden 09, som du sier så har alle sin egen smak og jeg elsker det! Blir utrolig inspirert av deg.
      Fantastisk søtt kort du har laget og nyyydelig håndskrift!

    36. Hvor i innlegget var det hun skrev at hun tok den for å være bedre til å suge kuk? Seriøst, ta ironien i det hun skriver da. Hun kan godt ha ment kyssing eller andre ting, slutt å døm så jævlig 😉
      Jeg digger deg, Sophie Elise! Fortsett å skriv akkurat det du føler for, for det er det som gjør at jeg digger å klikke meg inn på blogget din flere ganger daglig 🙂

    37. Hvilken selvbruning bruker du? Du har så sinnsykt fin brunfarge 😀
      Kan du legge ut en link hvor du kjøper selvbruningen din? 🙂

    38. Hehe, kanskje Sophie er datteren til Anna Anka, hun mener jo også forøvrig at en kvinne bør vekke sin mann hver morgen til en “avsuging” som hun sier selv!Forskjellen er vel at gubben til Anka var over 70, mens kjæresetn til Sophie er 14! Hva sier foreldrene hans til at du overnatter hos han, forresten? Sier litt om dem også.

    39. Det var kanskje litt feil måtte å ordlegge seg xD
      Det kan jo hende du faktisk mente å suge kuk, men kjæresten din er 14! Alltså under seksuel lavalder. Ser ikke bort i fra at dere holder på med sånt, men det er ikke noe å legge ut på bloggen. Selv om det kanskje ikke var meningen at det skulle komme ut sånn. Ikke gjør sånn igjen, mister respekten for sånne folk. Privatliv er privatliv 😉

    40. Man skjønner jo at du henviser til “kuk-suging” når du skriver det der. Ingen ting galt i å suge kuk, det er både flott og normalt og deilig, men den kuken du snakker om å suge, tilhører et 14 år gammelt barn! To år under den seksuelle lavalder, og like gammel som stedatteren min! Kjente jeg ble kvalm, og ikke bare av graviditetn for å si det sånn.
      Man skjønner jo at mange 14-åringer er mer modne enn andre, og at det er mye vi “voksne” ikke vet om, men værsåsnill å ikke oppfordre andre 14-åringer til å suge kuk! Du virker jo så fornuftig ellers, å så tråkker du så til de grader i salaten… Hadde dette vært min sønn, og jeg las på en offentlig blogg at han nyter oralsex i en alder av 14 år, hadde jeg nekta ham å treffe deg.
      HAHAHAHAHAH seriøst jeg døde. så om ungen din har sex og er 14, så nekter du han å treffe jenta? det sier litt om deg som forelder også. tror du VIRKELIG det hadde blitt noe bedre av den grunn? tror du ikke dem hadde møttes uansett eller han hadde gjort akkurat det samme med noen andre jenter? seriøst slutt å ta alt så dønn seriøst, man må få skrive noe og at folk skal le av det uten at det er 3 verdenskrig. hvis dere vil ha så jævelig seriøs blogg der ingen skriver ironisk, morsomt eller som “en ungdom” så les noen andre sine blogger da vel? alle veit vel at gutter liker at jenta har piercing både da det gjelder suging og klining? vi lever i 2011, seriøst. høres ut som om det er på 1800 tallet

    41. hva er greia med at hun tok piercingen for å suge? lol!
      tror ikke Sophie legger ut om sex-livet hennes på nett, hun er ikke dum.
      Stå på! utrolig søt med brunt hår også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg