ladder opp stemningen

Har nettopp kommet hjem fra mørkekjøring med trafikkskolen, tenk at jeg kan få lappen om bare et år! Rart å tenke på at jeg er så “gammel”, men samtidig skal det bli herlig med bil. Har allerede valgt ut hvilken jeg skal ha og alt, gleder meg til dere får se! 

Jeg hater egentlig å dra ned stemningen i bloggen med slike lange og ganske alvorlige innlegg, det har jeg hatt to dager på rad nå – men samtidig, det er så utrolig godt å ha en plass hvor man bare kan skrive av seg og få ut det man føler. Kan vise dere noen bilder fra kvelden min, så kanskje vi blir i litt godt humør igjen!

Var med Lotte til frisøren i dag, ble hun ikke fin folkens? Haha neida, når man farger håret fra blondt til brunt må man pigmentere det først,så jeg satt også med rødtorangegult hår en stund..

Vi fikk masse pepperkaker, nam! Første gang i år tror jeg. 

Når jeg endelig kom hjem oppdaget jeg at jeg ikke har åpnet to luker på kalenderen. Da tenkte jeg bare “SCORE! WINNING! ELSKER LIVET! ELSKER KINDERSJOKOLADE!” , dagen var automatisk reddet haha.

Og takk for alle støttende og fine kommentarer i det siste. Jeg har verdens beste lesere 

92 kommentarer

Siste innlegg