dagens outfit

Herregud for et misslykket outfit det ble i dag haha! Jeg sov hos Marco i natt og hadde planlagt å være så fin idag, men når jeg skulle kle på meg i morges så jeg at jeg hadde tatt med helt feil klær.. Merkelig! Så endte opp med bukse fra i går, en skjorte som er helt okei og en singlett som ikke er min, haha.

Forresten, nå begynner jeg å stresse ordentlig med nyttårskjole her! Noen som har bestilt fra ASOS før? Hvordan er fraktprisene (eventuelt kom det toll) og hvor lang leveringstid? Har nemlig funnet en sykt fin kjole der som jeg tror ville passet meg bra!

Me today. Dere spurte sist gang hvor jeg var når jeg tok bilder på denne måten, og jeg er hos farmor et par ganger i uken og da tar jeg bilder sånn her!:-)

146 kommentarer
    1. Synes klærne passet bra sammen jeg, du kler alt!
      Jeg har aldri bestilt fra ASOS før, men kjenner noen som har gjort det, og de er visstnok ikke så ille når det gjelder leveringstid, fraktpris osv 🙂

    2. Ej måtte betale 750 kr i toll sist ej bestillte frå asos 🙁 men ej bestillte også for over 2000 kr da..

    3. Digger bloggen din, du er så utrolig pen, og virker som en fantastisk jente! men jeg lurte på om du har noe problem med å gå uten sminke/extensions foran kjæresten din, eller er det noe du er helt konfortabel med?

    4. Du ble sinnsykt pen med brunt hår! Jeg bestilte en body fra ASOS en gang, eller, en venninne bestilte for meg så vi fikk nedsatt på prisen siden hun skulle bestille til seg selv også, men det tok vel mellom 1 og 2 uker 😉 IKKE mer enn 2 uker ihvertfall!
      Lykke til med valg av kjole, den er sikkert kjempefin!
      Digger bloggen din 🙂 <3

    5. Jeg måtte betale en del i toll sist jeg bestilte fra asos, og det tok LANG tid før jeg fikk den! 3 uker ellernoe

    6. Jeg bestilte en kjole fra ASOS for 3 uker siden og jeg har ennå ikke fått den.. Men jeg betalte ingenting i frakt, du velger selv hvor mye du vil betale. Altså, jo mer du betaler i frakt, jo fortere får du den. På nettsiden stod det at jeg kunne få kjolen etter ca. 6 dager uten å betale noe, og siden det ikke var såå stress valgte jeg det. Men 3 uker er liitt for lenge synes jeg, hehe, skal på juleball neste uke og jeg dør hvis jeg ikke får kjolen innen da. Det står ganske bra forklart på nettsiden, idet du skal betale. Så at noen hadde spurt om det samme på Fotballfrue sin blogg, og da svarte hun at jo mer hun betalte i frakt desto fortere kom varene, så hun valgte alltid det dyreste alternativet når det gjaldt frakt! Bare et tips 🙂 Kan du legge ut bilde av den kjolen du tenker på å kjøpe? Masse lykke til!

    7. bestilte nettop en kjole derfra som jeg fikk igår, det er gratis frakt men ble 200 kr i toll! + at den kom en uke etter den skulle…

    8. Hei : ) har bestillt i fra ASOS før, tok 2 uker før jeg fikk pakken, så kom det ca. 300 kroner i tillegg for toll og frakt og slikt. : )

    9. har bestilt fra asos flere ganger, det koster ikke noe for vanlig frakt og da tar det opptil to uker. Det kommer toll. DU kan betale for raskere frakt:)

    10. Frakten på asos koster 50kr, uavhengig av hvor mye du bestiller. Da har du varene i løpet av 1-2 uker.
      Velger du ekspress levering koster frakten 100kr, og da har du varene garantert i løpet av en uke.
      Bestiller du for over 200kr (ekskl frakt) må du betale toll, som regel 25% av prisen på det du bestilte 🙂

    11. Kjempefint 🙂 Men det du lurte på med asos; til vanlig tara det omtrent to uker før man får varene i posten. Men nå som det er juletider, kan det ta lengre tid!! Så det kan hende at du ikke får kjolen før i januar.. Det er jo litt kjipt, da :p Du kaaan jo ta sjangsen på å bestille nå, men tror du kan oppleve å ikke få den i tide.. Også tror jeg et er omtrent 10% av prisen i toll 😀

    12. bestilte fra asos for noen uker siden. Ble ikke mer enn 100-200 i frakt/toll men var veldig treg med leveringen!

    13. jeg bestilte fra asos, fikk den etter 2 uker sikkert. Står at vi ikke må betale frakt, men jeg måtte betale 180 kr, men det er jo ikke noe gale:) Bare pass på at de har kjolen inne, at det står at de enda har flere på lager, hvis ikke så sender de den ikke før den har komt inn igjen og da kan det være forseint.

    14. Kjempe fint 🙂
      Jeg lurte på om du kan ta deg en tur å kikke på mitt siste innlegg, det handler om å gi en stemme som gjør at det blir donert 5 kr til sykehusbarn, så de skal få et bedre opphold på sykehuset. Og om du har mulighet, lage et innlegg om det og? Du er jo toppblogger og vil sikkert få mange andre til å stemme og. Det hadde vært så fint om du kunne gjort det, da vi snakker om små barn som bor på sykehuset i over laaang tid, og det er ikke så gøy. Håper du kan hjelpe 🙂

    15. jeg har bestilt på asos MANGE ganger, og hvis man tar express (eller next-day-delivery) kommer det i løpet av noen FÅ dager og frakten koster 100 kr.
      men som folk skriver så koster det nok mye mer hvis du kjøper for over 2000 kr!

    16. Digger dagens outfit! Enkel og grei, men skjorta likte jeg best 😀
      Du passer skikkelig godt med brunt hår, du så faktisk mye brunere ut og mer voksen!

    17. Har bestilt kjole der før,vi fikk ikke noe toll:)
      Kjolene der har veldig god kvalitet o gdem er kjempe gode<3

    18. Angående Asos;
      det tar 1-2 uker før du får den somregel, men noen ganger “forsvinner” den i posten, sånn at det tar lengre tid. Er ikke sikker på hvor mye det kosta i frakt, men det står det om på siden deres. I tol tror jeg de pleier å ta ca. 10 % av varens pris. Men du kan være så heldig at tollvesenet ikke fortoller varen din 🙂
      håper det var til hjelp:)

    19. Jeg kommenterer aldri, så ta dette til deg; du ble virkelig, virkelig kjempepen med brunt hår, du ser mye mer voksen ut:)

    20. Asos:
      Når jeg kjøpte meg to kjoler fra ASOS, nå for noen uker siden betalte jeg ca 600 kr i toll/porto. De kom ca etter 2 uker 😉

    21. Wow, du blir bare finere og finere for hver dag som går. Skulle bare ønske du stoppet å ta så mye selvbruning, da er det faktisk mye finere å bli brun av solarium. naturlig, frisk brun hud er mye finere en flekkete selvbruningshud. Jeg håper virkelig du tar til deg dette 🙂

    22. Hvis du bestiller burde du kanskje velge express delivery. Da må du betale litt ekstra, men den kommer etter kun 2-3 dager.
      En gang da jeg bare tok vanlig levering tok det noen uker før den kom. Da jeg valgte express kom kjolen derimot etter kun 2 dager!
      Frakt husker jeg ikke, tror kanskje at det er gratis hvis man velger vanlig levering 🙂

    23. Fint antrekk! Du er nydelig! Tror ikke det tar så lang tid å bestille fra asos… 🙂 Menne… kalenderen jeg bestilte i begynnelsen av november har fortsatt ikke komt og det er jo 6. desember…. Skjer dette med andre og er det noe galt, eller er det bare med meg dette skjer? …

    24. Har bestilt fra Asos tre ganger, alle gangene fikk jeg varene innen 4 dager, og jeg syns det er mye bedre leverings tid enn Nelly, som jeg har hatt noen lange ventetider med.. Det blir nok å komme en del på tollen ja, men det spørs hvor mye du bestiller. Da jeg bestilte for ca 2500, kom tollen på rundt 1000 om jeg ikke husker feil. men etter min mening er det verdt det:) vist du kjøper en kjole for ca 700, kommer tollen sikkert på 100-300 eller noe slikt. klærne fra asos er utrulig fine, men kan være litt små på str i enkelte plagg. har failet litt med det noen ganger.. heheh. men vist du har funnet en fin kjole, kan det lønne seg å kjøpe ett par ekstra plagg, for tollen blir i gjennomsnitt mindre jo fler plagg du kjøper!

    25. eg har bestilt, kjem 1-2 veker etter bestilling, og det kjem toll, kjolen eg bestilte kosta..ca 5-600kr og tollen kom på 250elns. men ellers ingenfrakt 🙂

    26. ps. jeg valgte vanlig leveringstid, og måtte ikke betale noe ekstra. ser at noen andre ovenfor har hatt lang vente tid, men ingen av de 3 gangene jeg har bestilt har jeg opplevd det. 🙂

    27. Du e er så utrolig fin! Leser bloggen din vær dag, og får vondt av alt drite skriver til deg.. De er bare sjalu, for du ser helt utrolig nydelig ut og virker utrolig som person også! Du lignet faktisk litt på fotballfrue på det siste av de tre headerbildene opperst 🙂
      Jeg bestilte en jakke fra ASOS og den skulle ha vært kommet på fredag, men den er enda ikke kommet, selvom det står at den er på vei på mailen de sendte. Jeg husker ikke helt hva frakten og tollen ble, men det er apsålutt verdt det, kjolene, jakkene og alt de har der er kjempefint! 🙂

    28. Hm, vel jeg bestilte fra asos i fjor, ca 2 uker før juleballet. Da bestilte jeg kjole, løsvipper, sminke, div tilbehør og en lebestift.
      Summen ble opp mot 1000 kr, og det var jo helt greit.
      Men, for det første kom ikke kjolen før juleballet, så jeg hadde ingenting å ha på meg! Og da hadde jeg som sagt bestilt 2 uker i forveien, er litt rart da, liksom.
      Og for det andre; tollen ble på 1000 kr! Med andre ord måtte jeg alt i alt betale det dobbelte i pris. Ikke så fornøyd med det, for å si det sånn… Men det er bare meg, er ikke sikkert du er like uheldig! 🙂
      Har uansett hørt at andre har bestilt derfra og ikke fått mye i toll, men frakten der er generelt dyrere enn hos sider fra Norge, da. Bare så du vet det! 🙂

    29. Hei! Jeg bestilte nettop fra asos.com og fikk det etter 4 dager! Skulle egentlig komme etter 6-12 men fikk det den 4 dagen 😀 Fikk ekte lave hunters 3+x billigere enn i norge! Anbefaler å bestille!

    30. Jeg bestilte for akkurat 200 kroner, så da slapp jeg toll 🙂 Det kom ganske fort også, så jeg var veldig fornøyd 😀

    31. Bestilte fra asos for noen uker siden, og leveringstiden er litt lengre enn de sier. Det skal ta sånn ca. to uker, men det tar tre uker. Mange av vennene mine har bestilt derfra og, det tar sånn ca. like lang tid med de og. Frakten der er gratis nå, og tollen er 10-25% av kostadene fra det du kjøper. Men det er spørs hva du kjøper:)

    32. Har bestilt kjoler fra Asos før, frakt kommer jo ann på hvor mye du bestiller for. Men jeg vil ikke anbefale Asos. De bruker kjempelang tid på levering + at kvaliteten på klærne er ikke akkurat de beste. Har bestilt 3-4 kjoler derifra og alle kjolene har hatt stoff som er krøllete og kjennes ut som plastikk :-S

    33. Jeg har bestilt fra asos før, anbefaler det IKKE. Bestilte en kjole i begynnelsen av desember i fjor, og tenkte at jeg skulle ha den til et event jeg skulle på 16.desember. Men den kom ikke til da, så jeg tenkte at jeg heller kunne ha den til jul. Kom ikke til julaften heller… Sååå tenkte jeg at jeg kunne ha den på nyttårsaften, den kom, men i en str. for liten enn den jeg hadde bestilt. I tilleg betalte jeg 800 kr i frakt… Og 200 når jeg sendte den tilbake…

    34. Sykt fin outfit !
      Ville bare si at jeg har bestilt julekjole fra ASOS, og første gangen gikk det omtrent 9 dager 🙂 kjøpte for ca 500 kr og måtte betale 250 kr i toll osv.
      Men så viste det seg jo at kjolen var for liten, så måtte sende den tilbake og bestille den på nytt 🙁 ble ganske dyrt ja, men elsker kjolen!

    35. Hei 🙂
      Syns outiten din ble ganske bra jeg, og du kler kjempe godt det mørke håret 🙂
      Jeg bestilte nyttårskjole fra ASOS i fjor, og leveringstiden er ikke spesielt lang om du bestiller nå og har hatt ting som går gjennom tollen før 🙂 Tok litt tid med meg siden jeg ikke hadde tollet noe før.
      Tollprisen derimot var ganske høy, for en kjole på 1500,- betalte jeg 860 kr i toll, så det ble en veldig dyr kjole som jeg ikke fikk brukt på nyttårsaften en gang 🙂 Men jeg har en del venninner som bestiller derfra og får det i løpet av kort tid 🙂 Men du må regne med å betale en del i tollavgift 🙂

    36. Herregud du va fin med brunt hår!! Har aldri kommentert bloggen din før, men når æ så dæ no så va så syykt fin!! 😀

    37. haha, du sier at du ikke trekker inn magen på bilder der du flasher den. Men her ser den dritrund ut når skjorta strammes rundt xD

    38. Jeg bestilte for et par dager siden og da var det fri frakt, står også at det tar 7 dager maks fra de har sendt den ut fra seg til du har den. Men så tar det lengre tid når du bor langt nord, jeg bor i mo i rana så tar sikkert maks 10 dager eller noe 🙂

    39. Hei 🙂
      Eg lurer på å kjøpe meg noken nye extensions, og tenkte eg kunne spørr deg om ka hair-extensions-merke du synest er best, sia du har erfaring med mange forskjellige :):) så hvilket extensions-merke lika du best? 😀

    40. kan du legge ut bilde av lillesøstera di og skrive hvor gammel hun er ++?<3 du er utolig pen<3 love you<3

    41. digger deg:) asos- litt små i størrelsene, kom litt for sent enn det leveringstiden stod, kosta endel ekstra pga. toll ogsånt… men er fornøyd!:D helt ærlig, mørkt hår var absolutt finest! fantastisk

    42. Jeg bestilte en kjole for to uker siden som skulle komme forrige torsdag, men den kom idag… Pluss at det stod at det ikke ble noe frakt, men da jeg kom til posten måtte jeg betale 216 kr! I tillegg så vet jeg om en venninne av meg som bestilte en gang, å hun betalte hundre kr ekstra for at kjolene skulle kommme fram tidligere, og hun måtte vente i en og en halv måned før kjolen kom!
      Men jeg vil uansett si at kjolen vart verdt det! Kjempe bra kvalitet og finere i virkeligheten synes jeg 😀

    43. Jeg bestilte en kjole til 1400,-, den kom tre dager etter, får jeg bestilte express, men i etterkant fikk jeg ei regning på 600,- for toll og frakt … synes de va sinnsykt dyrt !!

    44. bestillte en rosa kjole fra asos i november, den kom etter 2 dager 🙂 trygg og god side, har bestilt der to ganger tidligere også, gikk strålenda da også. Men kan godt være det tar mer enn to dager nå som det er jul og mange som bestiller 🙂 uansett, bestill den kjolen du 🙂

    45. Jeg fikk julekjolen min fra ASOS i dag 🙂 kjøpte en kjole for ca. 500 kr. null frakt, men måtte betale 200 kr i toll. Jeg betalte ikke noe ekstra, så fikk den derfor etter to uker. tror du får den raskere om du betaler noe i tillegg 🙂

    46. sykt fin outfit, jeg digger deg og bloggen din! Leser HVER dag. Jeg elsker også det brune håret ditt, du passte du utrolig godt.
      1 setning til deg: Jeg digger deg værdens beste blogger <3

    47. Du er så vakker med brunt hår:)
      Passer ansiktsformen din så godt og fargen fremhever også de nydelige øynene dine!
      LIKER:)

    48. Har kjøpt derfra før, tok 3 UKER før jeg fikk kjolen!… og jeg betalte 200 eller 300 kroner for toll. Men kvaliteten er super bra. Så skal du ha den til nyttår må du nok få kjøpt den imorgen, og betale ekstra for å få den til da, i think 🙂

    49. Asos leveringstid varierer etter årstid naturligvis. Siden det er mange som bestiller nå for tiden tar det nok minst tre uker! Bestilte kjole derfra ifjor til Juleball og da kom den for sent. Altså tre uker etter bestilling. Tollen kom på rundt 200 kr. tror jeg! Dessuten var kjolen jeg betillte altfor trang rundt puppene og jeg bruker 75B!

    50. Whuut, misslykket outfit? Syns den var dritfin! 🙂
      Kan du legge ut bilde av kjolen?
      Hater bloggen din på en måte, fordi HVER GANG jeg skal gjøre lekser blir det til at jeg henter pc og sjekker om det har kommet noen nye innlegg. Hahah, skjer hver eneste gang. Så er på en måte litt din feil at karakterene mine ikke er på topp..? okei, nå må jeg logge av og pugge til tysk prøve..
      Poenget var at jeg virkelig elsker bloggen din. Du er den beste bloggeren jeg vet om.
      Fast leser

    51. Jeg har bestilt fra asos to ganger. Det er ikke så veldig dyrt, men er en del dyrere en nelly o.l i frakt. Men veldig rask leveringstid til å være bestilt fra usa?elns.
      Det er sånn at du kan bestille den sånn at du får den om 3 dager elns, men det er veldig dyrt, koster kanskje sånn 400kr elns. men om du bestiller til normal leveringstid (som er ca 1 uke eller mer om det er mange som bestiller samtidig, som det sikkert er nå før jul) koster det ca 188kr i toll. Men det er veldig bra utvalg, kjempefine klær og veldig bra kvalitet på asos. Har 3 kjoler derfra og litt sminke. Utrolig fint alt sammen.

    52. Hei!
      Jeg har bestilt fra ASOS før. Frakten kostet ingenting, men jeg betalte 500 kr i toll. Tok to uker før jeg fikk det jeg bestilte.

    53. jeg bestilte nettopp juleball kjolen min på asos, det tok opp til 2-3 uker før jeg fikk den og måtte betale 200-300 kr fordi den kom i tollen 🙂

    54. Anbefaler egentlig ikke ASOS..
      Fuckings lang leveringstid og dyr toll.
      De sier klærne skal komme innen f.eks 6 dager, og så sitter du der 16 dager senere og tror du må gå naken på juleballet.. Ikke en god følelse.

    55. Bestilte fra Asos og anbefaler det ikke. Prisene på selve varene er veldig rimelige, men tollen kommer opp mot 1000,- eller mer om du bestiller for mer enn 200,-. Det kommer også til å gå flere uker før du får varene..

    56. så pen du er! må bare si at jeg synes du ser mye mer voksen ut med brundt hår, passet deg mye bedre! 😀

    57. Jeg bestilte UGG’s fra Asos en gang og frakten var ikke så ille, men tollen kom på hele 500 kr! Så måtte jo betale en del mer for UGGsene enn det jeg hadde gjort hvis jeg hadde kjøpt de i Norge. Sko er også egentlig tollfri vare!

    58. hvis du bestiller fra Asos nå, kommer det ikke fram til deg til nyttårsaften 🙂 du er for sent ute til å bestille, desverre

    59. bestilte ifra asos forrige uke, og fikk det idag 🙂 er gratis frakt derifra til norge nå og fram til jul 🙂 blir ikke mye i toll, så lenge du ikke bestiller for flere tusen selvfølgelig

    60. Må bare få si at du er helt nydelig som brunette 😀 Fin på håret før også, men dette var nydelig! 🙂
      Og er stilig outfit da, selv om det ikke var helt planlagt ;p

    61. jeg betalte vel 200-300 i toll, og leveringstiden var veldig dårlig. Bestilte den 10.desember i fjor, og fikk den sent i januar..

    62. jeg pleier aldri å kommentere hos deg, men NÅ måtte jeg! Du ble såå syyykt fin med brunt hår !
      Det kledde deg utrolig godt

    63. Har du slettet kommentaren min om det med den elf-konkurransen eller? Hvorfor har du ikke trukket elf-konkurranse vinnerne på de TO konkurransene du hadde!? Håper virkelig du svarer, får jeg kommer ikke til å gi meg, før jeg har fått et svar fra deg! Liker bloggen din forresten 🙂

    64. det er kjempegreit å bestille fra asos, frakt koster rundt 50 kr og det tok ikke mer enn 2 dager tror jeg før jeg fikk det jeg bestilte, kjempefin side:)

    65. Jeg bestilte fra ASOS for en stund siden, en kjole til 450 kr, og da måtte jeg betale 220 kr i toll og moms, frakten var heldigvis gratis. Kjolen fikk jeg etter 2-3 uker, så syns ikke det gikk så veldig fort akkurat…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg