sløvedag

Er jeg den eneste som trenger mer enn ti timer søvn for å føle at man fungerer som man skal? Sovner jeg etter klokken 22 er jeg så og si dømt for en dårlig dag. Slik som nå.. Enough said, skal sove som en stein etter skolen! Det frister å ta et varmt bad (har blitt badekar-avhengig), jeg blir kald bare av å se ut igjennom vinduet, brr. Men nydelig himmel idag i alle fall!

Tenkte å vise dere hva jeg har på meg idag! Mandag er den mest sløve dagen i klessveien, det har vi jentene avtalt haha.. Høres ekstremt teit ut, men er på en måte greit å ha en dag hvor man bare kan drite i hvordan man ser ut (så langt som det går..). Extensions og lag på lag med sminke + løsvipper er uanestt en avhengighet for oss! Irriterende nok… 

Himmelen, fiiine nord-norge! 

Blir ikke ordentlig fjortissblogg uten trutemunn-bilde! 

Drar til verdens beste kjæreste etter skolen, si vi høres der! Kos dere i dag, alle sammen:-) 

140 kommentarer

Siste innlegg