drømmetyding?

I kveld var jeg først hos Lotte en tur , og etter det dro jeg til Marco! Tror ikke ord kan beskrive hvor utrolig godt det er å være sammen med han. Vi passer virkelig utrolig bra sammen!
Og så må jeg bare sende en takk til dere, så fantastisk gode mange av dere er! Jeg har blitt i så godt humør av å lese kommentarer her i det siste, og det gjør meg mer motivert og forhåpentligvis til en bedre blogger. Dere skal vite at jeg leser hvert eneste ord dere skriver, og med mange kommentarer blir blogglysten på topp. Elsker dere ♥ 

Haha forresten, er noen av dere god på drømmetyding? Jeg har to drømmer som konstant går igjen hver natt. I den første drømmen mister jeg alle tennene, så svelger jeg de enten, eller så faller de bare ut. Og så har jeg tenner under der igjen, så skjer det samme gang på gang. Og når jeg skal snakke så kommer alt enten utrolig lavt ut, eller så klarer jeg ikke å uttale ordene. Utrolig ekkelt! Så har jeg drømt fem netter på rad nå at jeg har en bøtte med meg overalt som jeg driver å spytter i, så ender det med at jeg spytter i virkeligheten?! Haha, utrolig ekkelt i alle fall, og sykt turn off! Håper jeg ikke drømmer at jeg går på do snart, gud vet hva som skjer da…

Jepp, der fikk dere litt viktig og nyttig informasjon.. God natt! 

Pokker at jeg glemte kameraet…. Jaja, dere får nøye dere med disse! Sykt zøøøt er vi.


Hva synes dere om det nye designet?

Er mange av dere som har lurt på dette, men bloggen min er 100% virusfri, og helt trygg å være på. Ville aldri gjort noe sånt mot dere! Skjekker alltid med alle annonsørene mine, og pappa hjelper meg mye. Så dere er trygge:-) 

122 kommentarer
    1. Liker det nye designet ditt kjempe godt=)
      Jeg hadde også endel drømmer som gikk i det samme, å jeg hørte at det kommer av at det er noe du e bekymret for som ligger bak det. Når jeg fant ut hva det var, forsvant drømmene om at alle tennene falt ut=)
      Håper dette kommer til nytte for deg.
      Ha en fortsatt fin kveld=)

    2. Tenner :
      Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.
      dette står på drømmetyding 😉

    3. Sophie, du er så sinsyk pen, og du passet utrolig bra med mørkt hår! du er en fantastisk blogger, stå på! <3

    4. De drømmene kan godt være fordi du er så stresset, eller at du er redd for å ikke se ut som du gjør lengre. og etter det som skjedde hos nikita så skjønner jeg deg godt.
      Er hvertfall slik jeg ville forklart det med at du mister tennene i drømmen..
      Dere er utrolig søte sammen,btw!

    5. Den drømmen med at tennene faller ut har jeg hørt er utrolig typisk for egentlig veldig mange! aner ikke hvorfor. Jeg søkte litt på google og andres opplevelser med den drømmen og det ser ut som den drømmen har noe å gjøre med at du har mistet / kommer til å miste noen.. så pass på det du har ! 😀 hehe!

    6. Hvis du drømmer at du mister tenner og ser blod i tilleg – det betyr at du mister noen fra slekt.
      Hvis det er ikke blod i bildet – da kan du miste noe/n som er viktig for deg og som gjelder bare deg.

    7. miste tennern kan bety bekymring og endringer i livet. Det kan også bety at du mister noen som er veldig viktig for deg ELLER at du har en tannsykdom. jeg kjenner en som hadde de drømmene og hun dro til legen, nå har hun tannkjøttsykdom og har hatt det siden :S
      spyttingen kan bety at du føler at du må holde deg sterk. Altså at foreksempel: noen sier noe stygt til deg og du blir veldig såra, så du går bare rundt og sier at det går fint, noe det ikke gjør. Spyttingen blir nesten litt sånn for å vise at du takler det.
      det kan også være at du ikke lengere føler deg trygg på deg selv og vil tilbake til en du en gang var (?).
      Hehe, jeg vet ikke for sikkert, men det er min tolkning og blanding av alt jeg har hørt om drømmetydning og DEG. 🙂

    8. Noen jeg kjenner drømte at ho var med i en pissekonkuranse så pissa ho på seg i sengen.. Det er verre enn å spytta litt da 😉

    9. Forsår meg ikke så mye på sånn drømmetydning jeg så sorry , kan ikke hjelpe deg meg det …. Men utrolig fint design du har fått deg !!!!! Jeg syns at du passer veldig godt med mørkt hår også likte jeg fargen veldig veldig godt !! Jeg syns at du har en utrolig fin blogg og at du er veldiig flink til å oppdatere den , jeg syns helt klart at du fortjener å være på topplisten !!!!<3

    10. Tenner :
      Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.

    11. Spytte :
      Drømmer du om noen som spytter må du bli mer diplomatisk, for å unngå å miste en venn. Spytter du i en drøm må du prøve å bedre din samvittighet.

    12. dere er nå nydelige Sophie ! <3
      heldig du.. er så usikker nå : / en fake bitch som smisker med alle.. stoler ikke helt på kjæresten min.. blir usikker og mister selvtilliten , igjen ..

    13. Tenner :
      Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil.

    14. Har lest et eller annet sted for lenge siden at hvis du mister tenner i drømmene dine, skjer det ting i livet ditt som du ikke kan kontrollere selv. Det med at du mister ordene/bare kan snakke lavt kan vel også være noe av det samme; du kan ikke kontrollere det som skjer i livet ditt for øyeblikket, du blir på en måte ikke hørt. Håper det var litt til hjelp 🙂 Elsker bloggen din, og følger den hver dag!

    15. Det å drømme at tennene faller ut er et tegn på at man er redd for å bli voksen… Har jeg hørt i alle fall.

    16. Hadde selv en periode der jeg drømte at tennene mine ramla ut. Fikk høre at det betyr død, eller slutten på noe. Freaka litt ut først, men så ble jeg fortalt at slutten på noe kan være alt fra et vennskap til bittesmå ting. Du har jo nettopp farga håret, kanskje tanndrømmen rett og slett bare symboliserer slutten på din blonde periode? Så enkelt kan det faktisk være 🙂

    17. Tyding av drømmen din:
      Du har liten selvrespekt, eller så er du bare veldig usikker. Du må snart innrømme noe du har sagt feil. Prøv å bedre din samvittighet. Du skal alltid beskytte deg selv og dine eiendeler.
      Håper dette hjalp, kanskje det stemmer, kanskje ikke ☺

    18. Dere er så søde! (: Sku ønsket at jeg kunne tyde drømmer. Men drømmen om tennene som setter ut kan kanskje bare være at du før var redd når du holdt på å miste ei tann ens da du var liten eller noe. 😛 ikke vet jeg (: stå på sophie! ^^, <3

    19. likte designet veldig godt 🙂 eneste negative er overskriften på innleggene, liker ikke sånn skrift! 🙂

    20. tenner som detter ut osv betyr at du er bekymret eller redd for noe.. Har selv hatt de drømmene, er helt grusomt!
      Håper du finner ut av det !:)

    21. Haha, jeg brukte også å drømme OFTE at jeg mistet tennene før, det var sykt ekkelt!! Men de slutta etter en stund.. Drømte for ei uke sida at jeg gikk på do og tisset, så våknet jeg rett etterpå av at jeg var syyyykt tissetrengt, tissa meg heldigvis ikke ut! x) Men det var vel et tegn eller noe på at nå måtte jeg komme meg på dass før jeg tissa meg ut.. :p

    22. Heei! Jeg har en person som drømmer veldig masse selv!:)Syns det er utrolig ekkelt når jeg drømmer natt etter natt at jeg dør. Derfor spurte jeg noen om dette og de sa at det betyr sannsynligvis en ny start:) Jeg tror i hvert fall at den drømmen der du mister tennene dine betyr at ting kanskje skal forandre seg? Det med at du ikke greier å uttale orden osv kan kanskje bety at du er litt usikker på deg selv? Og det med spyttingen har jeg ingen anelse om hva det kan bety! Jeg vet jo ikke om det jeg sier er sant:) Prøver bare å tenke litt ”logisk”. Jeg drømmer feks hver eneste gang jeg har vært ute at jeg springer rundt å samler masse vann for jeg er så tørst og drikker fra masse rare gjenstander.. Til slutt våkner jeg alltid når jeg ikke finner mer vann for da tørster jeg nesten ihjel.. Såg forresten ovenfor meg. Jeg syns bildene var fine og likte håret ditt slik det såg ut! Litt spesielt men fint. Ikke for å smiske eller noe men hadde lett takket ja til et slikt hår! =D

    23. Det med tennene betyr at man ikke bare bryr seg veldig om hvordan man ser seg selv, men hvordan andre ser på deg. Det kan også bety at du er redd for å bli flau eller dumme deg ut.
      Enda en måte å oversette det med tennene på er penger, noe som tydeligvis har med tannfeen å gjøre? Ikke vet jeg, men kanskje penger er mer relevant enn vanlig fortiden? 🙂
      Og en bøtte skal bare bety lykke! Det står at om bøtta er full (av spytt…?) så betyr det at du har kjærlighet og god helse. Om den er tom betyr det at du vil komme over et tap eller en konflikt (håret? haha!)
      Spytt betyr at det er noe ved degselv som du vil bli kvitt, som sinne, frustrasjon eller en annen intens følelse. Ellers kan det rett og slett bety at du vil lette på trykke ved å spytte ut!
      Siden jeg har det fra heter dreammoods.com. Den er utrolig nøyaktig, den oversatte drømmer til følelser fra a til å! 🙂

    24. Jeg pleier å drømme akkurat det samme, i perioder. Det er som oftest et tegn på at man er mye bekymret eller stressa. Men føl på det selv også, for det betyr forskjellige ting fra person til person. Jeg synes forresten at håret ditt ble nydelig. Ha en fin jul!

    25. på google står det at når man drømmer at man mister tennene sine, så er det som å miste en liten del av seg selv 🙂 hva nå enn det betyr.

    26. Hei! Fint og vite at du leser det vi skriver for da får jeg lyst til og kommentere også , jeg digger bloggen din sykt mye og leser den hver dag , men jeg får ikke lest den på pcen min det bare klikker , kan du også. Gå på bloggen min og legge igjen en komentar det ? Det hadde vært dødskule om du gjøre det ass<3 http://www.lilleepus.blogg.no

    27. kanskje det bare er nettleseren min, men håret ditt på designet ser lilla ut.. Men det er fine bilder 🙂

    28. http://www.droemmetydning.com/drommesymboler/2
      Tenner :
      Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.

    29. Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.
      Spytte :
      Drømmer du om noen som spytter må du bli mer diplomatisk, for å unngå å miste en venn. Spytter du i en drøm må du prøve å bedre din samvittighet.
      Så det virker som om du trenger og ta et oppgjør med deg selv frøken, det at de ikke kommer noen lyd eller du ikke kan uttale ordene korrekt har med usikkerhet og gjøre. Så jeg vil tro du holder noe hemmelig for noen som betyr noe for deg. Mitt råd til deg er derfor og opne deg for vedkommende og lette på samvittigheten din 🙂

    30. Å miste tennene symboliserer det å dumme seg ut. At du enten bevist eller ikke har vært redd for å dumme deg ut, eller er usikker på noe.
      Veldig mange som opplever en slik drøm en gang i blant.
      Fin du ble med mørkt hår!

    31. Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.

    32. Du kler og være brunette ! Synes du burde holde deg til det en stund nå. Har drømt SAMME drøm i nesten 1 måned nå, ganske irriterende..

    33. i en periode drømte jeg akkurat det samme som du beskriver. Jeg fortalte dette til pappa og han søkte det opp i google (haha) og det var mange som hadde søkt det samme “dreaming of teeth falling out” eller noe sånt. Det betydde at du var bekymret for noe, uroet deg for noe osv.. Etter jeg fikk vite dette, gikk det over 🙂

    34. Spytte :
      Drømmer du om noen som spytter må du bli mer diplomatisk, for å unngå å miste en venn. Spytter du i en drøm må du prøve å bedre din samvittighet.

    35. Hva synes Marco om den nye hårfargen din? 🙂 liker han den bedre enn den gamle? Jeg syns du passer brunt myye bedre! du ser så voksen ut 🙂

    36. å miste alle tennene betyr at en fjern slektning dør… det står i mange drømmebøker og det har faktisk skjedd med onkelen min for lenge siden, så etter det har ihvertfall jeg trodd på det. Får selvfølgelig håpe det er noe annet da, at det er tilfeldig:)
      du kler forresten brunt hår såå bra!

    37. Tnåå.
      Du kommer til og miste tennene dine 😉 hahaha neida. Men ville bare si at hvis du ser på profilbilde og headerbilde ser håret kjempeforskjellig ut, jeg synes det ser lilla-rødt-rosa-brunt ut på headeren. Men det er vel mere sånn brunt som på profilbilde? Bare lurte. Du er siiick pen! : )
      Ogsååå enda en ting: når jeg kom inn på bloggen din for første gang trodde jeg du var en overfladisk liten fjortiss ellernoe men du er jo kjempe moden og klok. Du blir lei deg av drittkommentarer (noe som er HELT normalt). Jeg synes du er mer moden i hodet enn tcmn osv.

    38. Noen fortalte meg at når man drømmer at man mister tenner kommer man til å miste noen man er glad i, de fortalte det etter jeg gjennom en hel sommer hadde drømt dette gjevnlig. Når høsten kom ble kontakten med min nermeste venninnegjeng brått brytt opp, var skikkelig creepy! Men nå, ca 2 år etter har vi endelig begynt å prate litt smått igjen 🙂

    39. Tenner er løgn og usikkerhet/dårlig selvtillit
      Drømmer du om noen som spytter må du bli mer diplomatisk, for å unngå å miste en venn. Spytter du i en drøm må du prøve å bedre din samvittighet.
      Så de kan ha en sammenheng disse drømmene dine, kanskje du har gjort noe du angrer på og du vil prøve å rette det opp igjen. 🙂

    40. hei. jeg vet du er veldig imot dyremisshandling. Søk på youtube hvordan de slakter dyrene til Halalproduktene. Det er grusomt, jeg ble SKIKKELIG dårlig. Vi må få stopp på denne dyremisshandlinga..

    41. Har hørt at det å drømme at man mister tennene er et tegn på å bli voksen. Kanskje det er fordi du ikke hadde lyst å farge håret blondt og du er redd det vil forandre deg noe, eller hvordan folk ser på deg som person. 🙂

    42. En i psykologiklassen drømmer akkurat det samme som deg, og vi har en oppgave som heter “drømmetyding” som skal leveres. Derfor har hun satt seg inn i denne drømmen, da hun drømmer den om og om igjen. Hun har da valgt å skrive om den drømmen i oppgaven, og kom frem til at det betyr at man er redd for å prestere dårlig seksuelt. Det var noe mer også, men det husker jeg dessverre ikke.

    43. Huff, det er FORFERDELIG å drømme at tennene faller ut! Har selv drømt det noen ganger, senest i går natt. Da begynte jeg gråte i drømmen, og våknet av at jeg skulle til å gråte i virkeligheten også. Fælt!! Har lest hva det kan bety, og da står det: “Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut.” Men tror ikke på det 😛

    44. Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil.
      Kopiert fra drømmetydning.com 🙂

    45. Jeg har hørt at om man mister tenner/svelger dem betyr det at noen du er glad i dør. Venninna mi drømte det, og mista hunden sin noen dager senere. En annen venninne drømte det, og mista bestemoren sin. Er flere av mine venner som har gjort det. Men håper ikke det er det i ditt tilfelle!

    46. mamma er ganske god på å tyde drømmer. ho sa at det med tenna mest sannsynelig kommer av at det er noe i livet ditt du tenker mye på, bekymrer deg over/redd for å miste. det kan også bety at du er redd for hva mennesker mener om deg, og at du føler du ikke blir hørt, og du trenger oppmerksomhet. Drømmen med bøtta kan bety at du har mye å tenke på, som du blir sliten av.. mye du må holde styr på, kanskje du er sliten og lei. håper dette hjalp<3

    47. Har drømt om at jeg mistet tennene mine! Det skal vist bety at noe kommer til å endre seg.
      Dagen etter jeg drømte d, skilte mamma og pappa seg ..

    48. Jeg kan en del drømmetydning. Hvis du drømmer at du mister alle tennene, kan det bety at du ikke trives med de tennene du har, eller at du er flau over dem. Det kan også bety at du må få ut det du vil si/snakke mer, eller at noe kommer til å endre seg. 🙂

    49. Jeg har hørt om at når man drommer at man mister tenner så er det fordi man er redd for å miste noe. Pent med brunt hår forresten! 🙂

    50. Det høres kanskje dumt ut, men dere ser ut som et utrolig pent par nå som du har brunt hår. Ikke at du ikke var fin før, men nå kledde dere hverandre utrolig godt! Forandring fryder 🙂

    51. så pen du ble med brunt hår:)
      Jeg pleier også drømme om å miste tenner. Gjorde det veldig ofte før og etter onkelen min døde. Og etter at noen andre har blitt borte fra meg. så min tydling er at du frykter å miste eller kommer til å miste noen som er viktig for en. Kjøpte også en drømmetydebok som sa akkuratt det samma om å miste tenner.

    52. likte ikke helt headern din. håre ditt så veldig rødt! å er ikke sånn det er på de bildene 🙂 bare sier det!

    53. Tenner :
      Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.

    54. Så sykt søt dåkker e! Så arti at du drømme om det! Holdte på å død når du skreiv: Håper jeg ikke drømmer om at jeg må på do, gud vet hva som skjer da!. HAHA Humor altsåå! Kanskje det e derfor babya tisse om nattA? Heheh, får tåra i øyaan!

    55. Hei! ville bare si at jeg drømte mye om å miste tennene mine da jeg var gravid! jeg har også lest episoden med fargen som ikke ville feste seg i håret (som også kan være et tegn på dette)!=/ im just saying! kanskje lurt å sjekke!?:)

    56. det med tennene betyr at du er redd for å bli voksen! mer ansvar og sånn.
      jeg husker jeg drømte mye det når jeg gikk gravid:)

    57. drømmeboken min sier at det å drømme at du mister tennene betyr at du vil miste noen som står deg nær..
      håper ikke det vil skje:(

    58. Du har en fantastisk blogg, Sophie Elise! Det første jeg tenkte da jeg gikk inn på bloggen din første gang, var at du var en barbie som ikke hadde respekt for noen ting! Men så leser jeg bloggen din og skjønner ordentlig hva slags person du er. Du er en HELT fantastisk person og jeg liker faktisk personligheten din veldig godt! Du har blitt en kjempe flink blogger i det siste og det varmer også når du sier at du elsker leserne dine. Jeg hater bloggere som bare gjør dette for å tjene penger! Du er en av de som faktisk gjør det for en grunn, som er litt ordentlig.
      Stå på, you rock! Og håret ditt er NYDELIG. Ja, det er kanskje uvant å ikke være blond, men det er jo godt med litt forandring også? Jeg synes den brune hårfargen ser mer naturlig ut og du ser mer voksen ut. Og …det er bare helt nydelig! Stå på, du er min favorittblogger ♥♥

    59. Jeg hadde en lærer på skolen som var gravid, en dag hun var på skolen begynnte hun og meg å snakke om drømmer, (farmoren min er flink på drømmetydning) hun sa at hun hadde drømt i deg siste at hun hadde mistet alle tennene. Jeg vet at det betyr ar noen eller noe kommer til å dø. Nødvendigvis ikke noe negativt, kanskje, miste en jobb du ikke likerå få ett super bra jobbtilbud dagen etter! Men denne læreren mistet barnet ditt kun noen dager senere! altså, det varierer 😉 men ikke vær redd altså ! vil ikke skremme deg 🙂

    60. detta høres kanskje rart ut, men har drømt at æ mista tenner eller ei tann.. så leste æg i ei drømme tydning bok at nån du kjenne eller nån rundt dæg blir eller e gravid..ca 1 uke etter første drømmen fikk jeg vite om to i min nærmeste omgangs krest som var gravid 🙂 samme skjedde neste gang det skjedde,gikk det ca 2 uke å da var det ei jeg kjente som skulle ha barn 🙂 så hvem vet 🙂

    61. Ut ifra min teori betyr det at du ønsker og vise eller fortelle noe som du ikke klarer og få frem! Men noe som du uansett må snart si fra om.

    62. Å, jeg husker å være plaget med helt lik tann-drøm for et par år siden. Det var helt jævlig! Da jeg våknet turte jeg ikke bite sammen tennene for det føltes så ekte siden jeg i drømmen tydeligvis hadde hakket så mye med tennene mine at de var ømme da jeg våknet. Måtte kjenne med fingeren om de var løse. Skjønner hvorfor jeg har glemt disse drømmene, det er jo sykt skremmende.
      Som sist må jeg bare gi meg etter å ha sett håret ditt ordentlig… GORGEOUS!!!

    63. Som sagt, dere er dødsøte sammen! Og du ble forresten utrolig fint med brunt hår! Det kledde du kjempegodt 😀 fiiine soffiielise

    64. hei jeg ser veldig opp til deg og du og kjæresten din er et suverent par!♥ jeg er glade på deres veiene!

    65. hei. Hva skjer med at du hadde en konkurranse fra elf en annen gang, og ikke publiserte noen vinner, og heller ikke har gjort det denne gangen fra den siste konkurransen din? Synes du skal svare på dette, for akkurat nå virker det for meg at det bare er noe kødd di der konkurransene dine :b

    66. Hei sophie!
      Spytter du i en drøm må du prøve å bedre din samvittighet.
      Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ?problemer? med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil.
      Håper det hjalp! God onsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg