lite action på meg idag.

Hadde tenkt å dra ut å jogge en tur, men om jeg går ut døren er jeg faktisk overbevist om at jeg kommer til å fryse ihjel. Og nei, jeg tuller ikke! Har nettopp åpnet fire luker på sjokoladekalenderen min ettersom jeg er så sinnsykt bad-ass, men angrer meg nå i alle fall. 

Nå skal jeg se etter julegaver på nettet og se en film – the tourist, noen av dere som har sett den? Føler egentlig den er dårlig haha, men man skal ikke dømme før man har sett.

Så den nyeste harry potter filmen før i dag, har merkelig nok ikke sett den før nå? Skal nevnes at jeg blir utrolig fort lei meg av filmer, og satt og hulket som en idiot på slutten. Men gud så bra, harry potter er BEST! 

Slik ser altså min søte sjokoladekalender ut i år. Missunner dere som har pakkekalender, er første året jeg er uten. Har blitt “for gammel”….

Skal ta nye headerbilder så snart lillesøster kommer hjem, håper de blir superbra! 

86 kommentarer

Siste innlegg