selvbruningstime

Anne-Sofie kom til meg i natt med taxi, koselig med nattebesøk! Vi tok et solid lag selvbruning hver før vi gikk å la oss. Viktig å være brun når man har mørkt hår synes jeg! Rart å se meg selv i speilet, dette var jo overhode ikke planlagt. Men jeg trives 

Må vel ta bilder til ny header snart også..? Skal få gjort det i morgen, så da kommer det nytt design også! 


Må bare vise dere noe! Jeg får sikkert 5 deksler tilsendt i uken av diverse nettsider, men jeg gidder aldri å skrive om det for det er ALLTID det samme.. Men her om dagen fikk jeg noe sykt bra fra http://i-style.no/! Nemlig et deksel som er helt flatt, og gir mobilen et helt nytt utseende. Det man måtte gjøre var å skru av dekselet til iphonen (man fikk med et knøttlite skrujern) og det var superlett når til og med jeg fikk til! De har også sinnsykt god kundeservice, beste jeg har opplevd fra NOEN sammarbeidspartner og det er ikke tull engang. Så da er det bare å sende en mail om man lurer på noe. På bildet under har jeg faktisk dekselet på, så da kan dere jo tenke dere hvor flatt det er. 

Slik ser mitt ut. Det er helt flatt, så man kan altså ha andre deksler over der. Helt genialt, og de har mange andre rosa og fine på http://i-style.no/ ! faktisk første siden jeg ser som har godt utvalg til gutter også. 

Me today; 


Fikk en sinnsykt fin blazer i posten fra http://www.smejfashion.no/, de jeg hadde konkurranse med! Elsker den, syntes den passet ganske bra til håret?  

176 kommentarer

Siste innlegg