neste uke = ny piercing

Booket time for en stund siden til ny piercing, dette skal altså skje i neste uke.. Jeg kommer til å ha med meg noen venniner som skal holde meg i hånden, og hjelpe meg å filme til bloggen haha. Men hvilken piercing tror dere det blir..?

Forutenom den nye piercingen så har jeg jo en i navelen ( som sikkert alle vet), hadde hull i ørene men de ble revet ut, kan trygt si at det gjorde vondt! Måtte sy og styre etterpå.. Og så har jeg jo tatoveringen! Synes ingen av disse har vært spessielt vonde, så kanskje jeg har høy smerteterskel..?
Når jeg gikk på ungdomsskolen ( i åttende) eksperimenterte jo alle med nåler, og jeg tror jeg piercet meg selv på alle mulige plasser.. Men ingen av de jeg har nå er “hjemmelaget” for å si det sånn. Fy, hadde nok aldri klart noe sånt idag!

Haha slik så øret mitt ut for en stund siden… namnam.  

 

Men dette blir spennende eller hva!?


 

112 kommentarer

Siste innlegg