happyface

Nå er jeg glad igjen ! Men skal innrømmes at jeg blir sinnsykt irritert over dere noen ganger. Sett dere i mine sko; du er toppblogger, og skal vise trynet ditt for over 25 000 mennesker om dagen. Du har et utrolig stort press på deg til å se bra ut, for alle kommenterer dine minste feil. Du sitter i frisørstolen i fire timer og ender opp med rosa hår, når det ble perfekt sist gang jeg hadde vært hos en annen frisør. Da orker jeg ikke å forsvare frisøren jeg var hos denne gangen, for det er rett og slett DÅRLIG. De var kjempefrekke, og jeg følte meg som dritt.
Og vet dere hvorfor jeg farget håret nå? For at mange av dere hele tiden påpekte fargeforskjellen mellom håret mitt og løshåret. Jeg følte det ikke, men dere så det tydeligvis. Så frisøren skulle ta en slags shampo i håret på slutten for å gi mitt eget hår mer gullskjær, og da hadde vi det gående. Så da ble det sånn.. Skal lytte til meg selv fra nå av. Når man skal dømmes av så mange, så blir noe alltid feil uansett. 

Det at jeg gråt og holdt på i videoen var et resultat av mange dager med masse dritt som har hopet seg opp, og endelig kom bare alt ut. Syntes selv det var litt morsomt og ler av å se på videoen nå – litt selvironi må man jo ha, folkens? Føler meg veldig lett og god i kroppen ettersom alt ble borte da. Skremmende å se hvor fort dere blir sure, hvor fort dere sier dere hater folk og hvor fort dere mister respekt. Lykke til i verden, dere kommer til å møte mye verre bortskjemte drittunger enn meg.

Ellers er dere best, prøv å ha et litt åpent sinn fra nå av! Love you<3

Passer litt bra å ha en unnskyldning til å bruke pelsluen! 

Katy Perry med rosa hår.. Prøver for harde livet å tenke at jeg også kan se sexy ut med det, men hahahah! Dont think so

Og nei, jeg bryr meg ikke KUN om penger – det var tull det jeg sa i videoen, for tusende gang. Men selfølgelig så bryr jeg meg om det også, dette er jo jobben min..? Slutt å lek så mye bedre folkens, dere hadde også brydd dere om dere kunne mistet jobben deres! Ikke det at jeg trodde det, men dere skjønner. 

45 kommentarer
    1. Ikke bry deg i det hele tatt om hva haters sier… Jeg har aldri sett forskjell på løshåret og ditt eget, jeg syns du har kjempefint hår!
      Lykke til videre, kommer aldri til å slutte å lese bloggen din! 🙂 U go girl <3

    2. jeg skjønner ikke hvilken forskjell de snakker om..? jeg har aldri sett noe forskjell! Stå på , dette klarer du ;*

    3. Du, kjære lille venn! Ikke væs så fortvilet! Vi har alle sett litt værre ut en det vi pleier av og til og om noen velger å dømme deg for det så er di jo bare idioter. Vi er jo alle mennesker :)Kommenterte bloggen din i går om at det er ikke så mye å være så veldig lei seg for, det kan repareres! 😉 hadde liksom vært verre om det var noe permanent som hadde skjedd med deg som fks en skade osv. Men synes du tar alt veldig bra som en toppblogger liksom. At kritikken går rett inn og rett ut igjen. Husk, du er ei kjempe søt jente og en liten “rosaperiode” er nok ikke så farlig som du tror det er 🙂
      Så vil jeg bare adde at det er morro å følge bloggen din ettersom du er så dønn erlig om alt og sier/skriver tingene rett ut slik som det er! 🙂

    4. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk blir sur på grunn av det her å den videoen?
      Jeg skjønner reaksjonen din veldig godt jeg. Det er håret det er snakk om, det mest dyrebare jenter og mange gutter har. Det er det første man legger merke til hos en person, å man vil så klart at håret skal være fint! Alt i den videoen må jo folk kunne ta med en klype salt. Du avreagerte å da sier man for det meste mye rart på grunn av frustrasjon. Er synd at folk hele tiden skal ta ting så sinnssykt bokstavelig, men sånn er det vel bare..
      Jeg håper at du får ordnet skikkelig opp i hårkrisen din å at du får det resultatet du ønsker uten at håret ditt blir for slitt! 🙂

    5. Ikke ta deg ner av det da? Du vet selv at du er sinsykt fin og at de bare er sjalu? Dessuten har du den bestepersonligheten på topplista. er ikke mange tippbloggere som forsvarer dyrene 😉 Stå på pena!

    6. Du er pen som du er, trenger ikke å høre på hva alle andre sier! 🙂 Personlig har jeg ALDRI sett forskjell på ditt hår og extensionet, så det var kjipt at det skulle gå så langt..Håper du får ordnet opp i hårkrisen din, vet hvordan du føler det! 🙂 Håret er jo så viktig for oss jenter! :-))
      Også må jeg bare få sagt at du er virkelig den beste bloggeren jeg vet av 🙂 Elsker bloggen din!

    7. Du må ikke ta deg nær av hva de sier! Du er vakker – Uansett! Å jeg synes du er pen uansett hva du gjør! De som sier stygge ting kan bare dra til helvette, siden du er den vakreste jenta som fines – bokstavelig talt!

    8. Åhh, du er nydelig uansett hva folk sier<3 Jeg elsker bloggen din og leser den hveer dag!<3 Ikke ta deg nær av det de sier<3 Klem<33

    9. Jeg var også på Nikita ,men for å stusse og farge håret.Jeg hadde litt lengre enn skulderlangt hår,og sjokoladebrunt.Etter jeg hadde vært der var håret mitt til litt under ørene,og jeg hadde spygrønt og blondt hår.Jeg skulle bare lysne håret litt,og stusse tuppene.Nikita er no’ dritt.

    10. slike hårkatastrofer går vi alle gjennom – har selv vært der! du kan trøste deg med det ordner seg, skjønnheten din er ikke borte pga et annen hårfarge 🙂
      stå på sophie!!! GOGO! ingen av oss lesere hadde klart å håndtere det å være en topp blogger like godt som det du gjør! du er et fanatstisk forbilde, selv om mange ikke mener det så er du det! ha en fin dag videre, det fortjener du

    11. Aw, pelslua jeg anbefalte deg <3<3
      Men er 100% enig med deg! Må gå ann å ha litt ironi ;-p haha.. men videoen din var faen meg så bra!:-*

    12. har ikke sett forskjell tiligere på håret jeg .. ;p
      men kanj jo si at den ‘rosa’ farven du fikk i håret etter frisøren er mye svakere enn min o.0 jeg hadde nesten knash rosa helt innerst , da jeg skulle bleke håret lysere blondt en gang ;L men etter det brukte jeg crazy color av manic panic i både rosa blått , siden mange synstes jeg passet det ^^

    13. Synes veldig synd på deg , jeg. Det og kommentere stygt er respektløs. Hvis jeg hadde vært deg vet jeg ærlig talt ikke hav jeg hadde gjort, du har jo tråss alt mange som leser bloggen din og det. Jeg håper du får årdnet opp i det ! ikke bry deg om de stygge kommentarene , det stemmer ikke ! de er sikkert bare sjalue !!!

    14. vet du hva, du er fin uansett! blondt hår eller ikke:) vet akkuratt hva du går igjennom, håret mitt ble oransje når jeg skulle farge etterveksten. reagerte akkuratt sånn som deg, men dagen etter tok jeg på meg lue og hette på skolen, så fikset jeg det samme dagen hos frisør.

    15. Du mener att du mister blogg plassen fordi att du har rosa hår i en dag 😉 Siden du snakker om og tape penger , snakk om og dra ting totalt ut av proposjoner.
      Jeg skjønner egentlig att folk skriver stakkars, for du er relativt synd i deg som tar slik på vei pga. håret. Og nei, mer bortskjemt jentunge tror jeg faktisk man lete lenge etter, hadde du vært 12 , oki, men når du er nesten 18 år, er du ikke?!
      Du velger selv hvordan folk skal se på deg, og man klarer jo ikke ta deg så veldig seriøst og se på deg som en voksen jente. Tror det er du som må prøve ha ett åpent sinn, ikke ta deg selv så jævlig høytielig 😉
      Er jo litt underholdning i det da, men ble fakstisk litt satt ut, da oppførselen din overhodet ikke står i stil til alderen din ;P
      Bra håret er ordnet da hvertfall, slik att elendighet og tårer er tilbakelagt , Ha en fin dag ;D

    16. Og ja, jeg forstår mer enn noen gang att du har en kjæreste som er 3 år yngre, det ble på en måte veeldig klart hvorfor……;P

    17. Stå på sophie ikke bry deg om hva andre sier, du er vakker , smart, flink og spesiell på din måte sånn som alle andre, forskjellen er kanskje at du må tåle masse dritt hver dag, mer enn en vanelig tenåring og det står det RESPEKT av ! negative folk er bare de som er sjalu! du hadde sikkert sett bra ut med grønt hår om du ville ! så tenk at blant de kommentarene som er stygge finnes det de som ser opp til deg og elsker det du gjør, du har hjelp meg innse det med testing av sminke på dyr f.eks. å du har hjelpt meg med selvtilliten også! dun er ei fantastisk jente stå på med det du gjør, for du gjør en forskjell tro det! <3

    18. Digger deg og meningene dine! Stol på magefølelsen din, ikke alle andre.. Men jeg vet det kan være vanskelig når du har så mange lesere! Du er nydelig uansett, Sophie!

    19. du er vakker uansett hårfarge, hudfarge kroppsfasong osv. selvom vi fleste først ser på det ytterste, er det eelt til slutt det innerste som VIRKELIG teller! LOVE YOU sophie!!!

    20. Du er så syykt søt. Jeg rett og slett DIGGER deg! Drit i alle som sier negative ting og kommenterer negativt. Ikke at jeg kjenner deg,men det er jo bare positivt ved deg! Du er DRIT pen, og virker utrolig snill. Jeg har kjøpt løshår + den treningsfilmen du annbefalte pga deg! Tuuusen takk! Fortsett å annbefal ting, og ikke slutt å blogg…digger blogggen din!:)

    21. Jeg har alltid trodd at håret ditt er kun ditt eget, helt til jeg leste at det er extensions! Men folk klager uansett, så det er de som ser idioter. Har man ikke noe fint å si, burde man la vær, tenker nå alltid jeg 😀 og du er superfin som du er, så ta heller til deg alt det positive folk skriver/sier <3

    22. Herregud, slett bloggen da, om kommentarene er så fæle. Når du er toppblogger, må du jo tåle kritikk fra dine lesere. Jeg synes dette innlegget var et skikkelig nederlag for din del. Det er greit at du nevner det, det at du blir lei deg osv av stygge kommentarer, jeg mener, – hvem blir jo ikke det? Men å skrive flere innlegg om hvordan vi leserne, vi som holder nettopp DEG på topplista, burde skjerpe oss og slutte å kommentere stygge ting! Som toppblogger ved vel du bedre enn alle vi som leser, at frekke kommentarer ikke kommer til å forsvinne?
      Hva om du kunne fokusere på det positive isteden, akkurat som alle andre er nødt til å gjøre i en jobb?
      Å vær så snill, spar all den sminken/løsvippene du bruker til en spesiell anledning. Du er pen uten sminke. Dersom du må bruke sminke, er det fullt forståelig for at selvtilliten skal være på topp, men det er mulig å trappe ned noen hakk.

    23. Amrikanske topp tumblr er ikke så fjortis som deg og holder hånden sin foran ansiktet hele tiden og de viser fjeset sitt hverdag til flere folk en hva du kan drømme om og ha på bloggen din, bare skikkelig teit at du tror du er noe pga du er “norsk topp blogger”.

    24. AMEN FOR DEN. små drittunga som les bloggen din og e bedre enn alle sammen. det e dem ikke. hadde klikka hadde det der skjedd med håret mitt, bra du sir ifra. folk e fette dom som trur at man ikke kan få klage, det må da for helvete være lovlig å se bra ut uten å bli anklaga for å sulte unga. fyfaen. stå påååå, søtaa!

    25. Hadde blitt kjempe lei meg om det der hadde skjedd med mitt hår jeg også! 🙁 Men jeg lurte bare på hva det er som har skjedd med Femelle-kalenderne?? Har fortsatt ikke fått min, og det er jo 3. desember!?! Det er dårlig at de ikke kommer før!..

    26. jeg synes det er synd at folk skal finne feil med dere toppbloggere bare fordi dere er toppbloggere. Ingen er jo perfekte uansett?
      Jeg synes du er utrolig pen hvertfall, og du virker veldig snill! Og jeg har btw aldri sett forskjell på løshåret ditt og ditt ekte hår i fargen før. Det ser så naturlig ut!
      Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg