tapere.

Nå går jeg og legger meg – har vært en tung dag, og på toppen av alt ble bloggen min hacket i kveld. Bare sånn at dere vet det, så har jeg et ekstremt bra team rundt meg, så man finner ut hvem som gjør slikt med en gang, og det blir på flekken politianmeldt. Da kan dere ende opp med å skylde meg mange tusen kroner, just so you know. Tapere, altså! 

Har vært generelt mye bloggstyr i det siste, mange som tror de kan utnytte seg av bloggere siden de er unge og ikke har så godt støtteapparat rundt seg kanskje..? Heldigvis har jeg mamma og pappa, de er så gode å ha! Fikser opp og tar dette veldig seriøst – så i morgen skal vi rydde opp! Watch out sier jeg bare, har advokat mohahaha.

Og til dere tullinger som tror dere har peiling – tror dere ikke jeg sa ifra i frisørstolen? Jeg gråt som en foss hos friøsren, og de var fult klar over at jeg ikke var fornøyd. Jeg er faen da ikke dum heller. Og jeg tulla om det at jeg kommer til å bli singel og venneløs, men dere tar jo ALT bokstavelig så skal begynne å skrive alt korrekt fra nå av. Gøy blogg! Og skal jeg tenke ” nei vent, håret mitt er dritstygt men barn sulter i afrika, så jeg kan ikke bli sur for dette..” Om det skjedde med DEG, hadde du da tenkt sånn? MAKAN, gidd å lek helgner og se på dere selv først, før dere dømmer meg.  

God natt!

Should I laugh or cry? 

Får denne sangen – bare i en litt mer trist versjon – opp i hodet hver gang jeg ser meg i speilet.. Merkelig nok blir jeg i godt humør da og begynner å cheerleade, haha! Kan den utenat og synger med tidenes innlevelse.

 

93 kommentarer
    1. Jeg kan ikke lyve og si at det ser bra ut, for det gjør det ikke. Men jeg tror det kommer til å ordne seg, og du er pen uansett hvor fælt håret ditt ser ut. Synes ikke det var så grusomt heller, det er nok ikke så vanskelig å fikse for de med litt mer peiling 🙂

    2. Jeg syns faktisk veldig synd på deg angående håret.. Uansett hvor overfladisk det enn måtte være, hadde livet mitt gått under (ok, nesten..) hvis det var meg. Forhåpentligvis klarer en annen frisør å fikse det, det pleier som regel å gå bra til slutt 🙂

    3. Huff, håret ditt blir heldigvis fikset fort! Da håret mitt ble klippet for kort begynte jeg å gråte, så det sier litt om at jeg bryr meg om håret mitt jeg også… Men den som har hacka seg blir jævlig driti ut når den får sin mektige straff, mehehee!

    4. Jeg klipte håret aaaaalt for kort for en stund siden. Jeg gråt meg i søvn nesten hver dag. Så jeg har hatt den følelsen, ja:/

    5. ÅNEEEI HÅRET DITT!!!!!!!!!!! enten må ho frisøren ha hatet bloggen din eller så må dette være hennes værste dag på jobb.. fytti stakkars deg <3 å så så oransj/rosa.. :/
      Jeg skjønner deg virkelig, håret mitt er hellig selv. hår har jo alt å si på en persons utseendet..
      hva skal du gjøre nå da?:S

    6. huff, skjønner godt at du reagerer! Herregud, har hatt akkurat samme opplevelse med mitt hår å det gjøre jeg ikke igjen for å si det sånn. Kan ikke tenke på barn i Afrika når det gjelder sånne ting, for vi har jo betalt for det, da burde vi få det vi har betalt for. Er jo ikke noe vi bare får helt uten videre..
      Ha en god natt<3

    7. been there done that :p bleika håret og ble helt ginger, trodde jeg skulle dø og livet var helt jævlig og jeg ville bare grave meg ned å grine. Det gjorde jeg også, helt til en frisør fiksa det dagen etterpå. det ordner seg nok, sophie 🙂

    8. huff, skjønner godt at du reagerer! Herregud, har hatt akkurat samme opplevelse med mitt hår å det gjøre jeg ikke igjen for å si det sånn. Kan ikke tenke på barn i Afrika når det gjelder sånne ting, for vi har jo betalt for det, da burde vi få det vi har betalt for. Er jo ikke noe vi bare får helt uten videre..
      Ha en god natt<3
      Har forresten skrevet ett innlegg om folk som mobber o.l, som jeg synes de fleste burde lese! Mange som tenker helt feil når det gjelder slike ting så håper folk går inn og leser det og skjønner hva dere holder på meg når dere slenger dritt til andre!

    9. Fascinert over at du omtaler hackere som tapere, de sitter nok på mer erfaring enn du noen gang vil. Supert fortsett å utstøtte de som faktisk gjør en insats på å lære seg noe nytt. Lenge leve janteloven og ungdomskole oppførsel!

    10. Du får ha en god natts søvn! Prøve ihvertfall. Jeg vet det er sinnsykt iriterende når håret blir feil, selv hos frisøren. Vært med på det en gang før jeg også..ikke akkurat verdens beste følelse! Natti<3

    11. Synest håret ditt er dritfint ennå, og VET at håre kommer til å bli like fint som før, eller kanskje finere. Du finne uansett en løsning! Hater virkelig sånne som hacker!De burde skamme seg! Elsker bloggen din Sophie!<3

    12. hvordan merker du at du har blitt hacket? skriver de tull til folk osv liksom? Kan ikke du skrive litt om det?
      OG- sikker på at du ikke har gitt passordet ditt til noen? Blogg.no har jo et veldig sikkert system..? Eller at noen sitter å bruker DITT nett, så kan det være mulig å se hva du skriver og gjør, OVERALT.

    13. hehe, må si att det er LITT komsik att du har fått deg rosa hår av en frisør. tenk hvist ho tengte siden du er en rosablogger, farget hun deg rosa med viljexD
      men hvist deg hadde kjedd meg, hadde æ KLIKKA på ho! 🙁
      å duh… IKKE SLUTT me å skriv som du skriv!!! det e derfor jeg leser denne bloggen, fordi det er morsomt. PLIIIIZZZZ ikke skriv alt seriøst!!<3<3::

    14. Heihei, vil bare si at jeg er helt enig deg; om hårkatastrofen hadde skjedd med meg, hadde jeg reagert helt likt! Folk burde seriøst sette seg i andre sine sko før de kommenterer 🙂 Å ikke føle seg fin på håret er faktisk helt jævlig, håret er jo noe av det første enn ser liksom. Håper det fikser seg for deg! <3 Du er en superbra blogger, en grunn til at du ligger så høyt oppe liksom, ikke glem det! 🙂

    15. Haha, jeg faila bigtime med håret mitt i dag jeg også.. skulle stripe det, men det ble bare stripet bak hodet og ikke på sidene… Jeg har egentlig veldig mørkt hår, så nå når jeg stripet det lysere, ser det rett og slett ut som et helvete … Trist når slike ting skjer, men det er bra det går ann å fikse slikt! Takk gud for det! 😀 Lykke til videre da! : )

    16. Huff, skjønner hvordan du har det. Var hos frisøren for et halvt år siden selv, og endte opp med oransje hår, i tillegg betalte jeg over 2000 kroner for det. Gråt som bare det da jeg så hvor stygt håret var blitt..

    17. Stakkars.. Synes virkelig det er trist at frisøren har ødelagt håret ditt.. Du er alltid så fin på håret. Heldigvis finnes det mange utrolig flinke frisører som kan hjelpe deg. Og fikk med meg i stad at du skulle få tilbake pengene.. Du burde egentlig fått det dobbelte som “godt” gjøring.
      Håper de jævlene som har hacket deg får svi og at de er fattige og at du sitter igjen med alle pengene dems!
      Love you

    18. Fatter ikke hvorfor folk gidder å gjøre sånn.. Rett og slett tragisk 🙂
      Litt tragiske de som ikke leser hele innlegget her og tydeligvis :p hah
      STÅ PÅ SOPHIE :-*

    19. Haha, jeg rett og slett digger deg:p leste litt på bloggen din for noen måneder siden, men gadd ikke mer pga jeg trodde at du var veldig fjortiss og brydde deg bare om uvesentlige ting:p men for ca 1 måned siden begynte jeg og lese den igjen, og jeg synes du har forandret deg kjempemye! til det bedre! Ikke at du var så ille før, alle er jo fjortiss en gang i blant, men var bare det at jeg ikke gadd å lese om det hvis du skjønner. Elsker at du bryr deg så mye om dyr! Og jeg synes du bare skal fortsette å være ironisk osv. De som ikke skjønner når du er det og ikke får bare leve med det, synes jeg! haha. Du er ei skikkelig søt og morsom jente!!

    20. uff.. stakkars deg, hørtes ut som en forferdelig dag. Men du kan trøste deg i det at det helt sikkert ordner seg..
      Og til de som mener du ikke viser medfølelse til de som lider av sult og fattigdom, og ikke bryr deg om dem i det hele tatt.Tar jo faktisk utrolig feil. for det første så viser du mye omtanke ikke bare for mennesker som lider, men også dyr ( vertfall hvordan jeg har oppfattet det)
      og for det andre de som ikke forstår at du kan bruke så mye penger å tid av livet ditt på håret (og andre ting) har jo faktisk feilet der også, fordi de pengene du betaler med. Må skattes for, og de pengene staten sender til fattige land og hjelpeorginisasjoner kommer fra netopp vi som bruker penger.
      Takk for inspirasjon og ikke minst en veldi fin og innteresang blogg 🙂

    21. du ser ut som en barbie med det lange blonde håret, klærene dine, puppene osv…men du er så jævli kul,alle tar deg for en person du ikke er..du er den mest ekte bloggeren og du skriver så bra! du får alltid fram menigene dine med de ferreste ord og du er faktisk veldig moden 🙂 de som ikke tar ironien din er sikkert en del yngre enn deg…
      god natt 🙂

    22. aah hærregud ! <3 stakaar :- ( fyfaen, vet ikke hva jeg hadde gjort hvis håret mitt ble farget halveis rosa .. Det blir ikkert bedre i morgen <3

    23. fnis… hva tenkte du egentlig med? Burde tenkt deg litt om før du dro til nikita. Verre frisørsalonger finner du ikke..uansett hvor.

    24. god natt , sov godt <3
      okei, du fikk kanksje en bommert med håret, og jeg skjønner HELT klart at du er lei deg for det, det hadde jeg og vert ! herregud..
      men synes fremdeles du er helt UTROLIG nydelig, og du er helt klart mitt store forbilde:-)!
      bare sånt at du vet det liksom, så virker du som en UTROLIG koselig jente, som er dødsøt!!
      -Fast bloggleser<3

    25. Søte søte Sophie! Vi er mange, mange som støtter deg og selv om det er noe “overfladisk” som hår, så er det MANGEN som relaterer til ditt problem her idag! Og sånne folk som kommer med usaklige kommentarer, tar det visst aldri slutt på. Men væær så snill, skriv bloggen sånn som du alltid har gjort, ikke la de taperene vinne, prove them wrong. Jeg har lest bloggen din kjempe lenge og jeg digger deg og ironien din og alt, så vær så snill, bare stå på og ikke la dem knekke deg, du er for god for det! God natt søta, vi er mange som bryr oss om deg <3

    26. Heei Sophie.
      syns det er veldig domt at folk kan gjøre noe sånt
      Men stå på videre så går det betre 🙂

    27. Slutt og skriv stakkars sofie!! Det blir bare dumt og patetisk 😉 Er da ikke synd på jenta, hun har alt hva hun trenger , foreldre / gode venner / kjæreste, så dere må da ikke gjøre henne så forferdelig stakkarslig.
      Herremin , det er en gal hårfarge det er snakk om , og det kan fixes.
      Om du sitter som et lite barn og gråter over feil farge på håret så kan man hvertfall konkludere med att du ikke har de største problemer /utfordringer i livet Sophie 😉 SMIL 🙂

    28. jeg skjønner deg så utrolig godt sophie! for noen uker siden var jeg hos frisøren for å bleke det. jeg har gjort det en del ganger før, men jeg trengte bare en runde til med bleking før jeg oppnådde den fargen jeg ville ha.. men fyfaen jeg angrer på at jeg reiste til frisøren. hun dro ut halvparten av håret mitt etter at det var skylt (og man skal jo ikke børste bleket og vått hår), det sliter jo som f. når jeg kom hjem oppdaget jeg at det var FLEKKER overalt i etterveksten min, en blond flekk her og en brun flekk der, ser mildt sagt forferdelig ut. og nå må jeg klippe bort mye av det lange håret mitt.. tror jeg aldri klarer å stole på en frisør igjen

    29. Greit at håret er viktig hos en jente, men du kan nesten ikke ha fortalt alt til frisøren om håret ditt.. ingen frisør ville behandlet et SÅ slitt og ødelagt hår som ditt.. beklager sophie, men denne krigen tapte du.

    30. Anonym: Du har ikke tenkt over at Sophie var hos en lærling , som tydeligvis ikke hadde så mye peiling?
      For isåfall, hvis du hadde visst det, hadde du ikke brukt tiden din på og skrive det er, legg opp livet 🙂

    31. Stakker deg!Du er så snill og flink, og når du har alt dette som kan støtte kan støtte deg ( Politi o.s.v) så kommer det til og ordne seg. Bra at du skriver om det, så får folk faktisk vite hva som egentlig foregår!
      Love <3

    32. Ikke bry deg om små barn med lav IQ. noen folk har bare ikke bedre å gjøre.
      Men du, bruk den der Redken Platinum Blonde, bare for å få ut gulfargen, den virker etter 1 gang. Når er din neste frisørtime?

    33. at det går ann å oppføre seg så utrolig patetisk sier jeg bare… du burde seriøst begynne å vokse opp snart.. du er 16år.. du oppfører deg som en 11åring som klikker så fort hun ikke får viljen sin.. sånn er livet.. lær deg å leve med det…!

    34. Veit ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde fått en så mislykket hårfarge, mulig å bli mer mislykket? Nei.. Kan ikke si at jeg misunner deg for hårfargen din, og de burde seriøst ikke latt en lærling ta seg av den jobben der. Du har lang historie med bleking av hår og da burde de frisørene med erfaring se at detta kom til å blir altfor vanskelig for lærlingen.. Obviously not..
      Håper du får ordna det, og at det blir like fint som det var for noen dager siden! Lykke til!

    35. Samme farge som det der hadde jeg på håret etter en blekerunde av håret mitt fra nesten svart til blondt. Håret mitt er fortsatt noe rosa/orange/gult men mye bedre! anbefaler deg og bruke blonde L1++ blekemiddel og derretter bruke bare en utrolig sterk lillashampoo ca 3 ganger i uken! kan si med hånden på hjertet at det hjelper! Lykke til :)) <3 btw, Elsker bloggen din 🙂

    36. jeg skjønner at det er jo håret ditt, men ikke vær så forfengelig. det er ikke jordas undergang. det er follk som har det jævlig mye værre en deg hver dag. tenk litt på det 🙂

    37. Skjønner godt at du gråter! Skulle gjerne likt å sett hvordan andre hadde reagert om det samme hadde skjedd med dem. De hadde nok grått de også. Stå på Sophie! Du er pen uansett <3

    38. herregud for en teit diskusjon på dere to her oppe! Det var en feiltagelse av lærlingen å alt for dårlig kommunikasjon mellom de ENKELT OG GREIT! altså har man så barbie hvitt hår som det hu har så sier det seg selv at det må være noe slitt Det håret er så mye bleket at det ikke tar til seg bleke stoffet.
      Det hun skulle gjort er å reagere når lærlingen smurte bleking i mer enn bare etterveksten. Altså det er så sykt åpenbart at man spør ” unnskyld men jeg skulle bare bleke etterveksten min, hvorfor smører du det utover i håret mitt da?” Når man går til en lærling så må man faktisk være mere obs av en enkel grunn, ingen er mester på første forsøk så derfor tar det også tid for en lærling føre han/hun er flink! Det er det samme som at det er ingen som sveiser PERFEKT første gangen de skal sveise. Man må faktisk trene seg opp til det å da må modellen/kunden helle følge litt med hvis det er så forbanna farlig hva som skjer med håret.

    39. Åh,utrulig kjipt med håret. Såklart,man vil jo bli fornøyd når man går til frisøren. I utgangspunktet kjøper man en vare,og blir man ikke fornøyd,så klager man,enkelt og greit. Kjøper man en TV og kommer hjem,og den er ødelagt,hva gjør man da? Jo,man klager og får det fikset. Det ville de aller aller fleste gjort. Man vil jo bli fornøyd! 🙂 Håper du får fiksa på håret og blir fornøyd. Kan anbefale Hårny i byen da, de er flinke på blonde hårfarger. Har ofte fiksa opp håret mitt der,når det har blitt misslykka hjemme 🙂

    40. Noen folk er bare så teite! Utrolig kjipt det med håret ditt.. Du får nok fikset til sånn du vil etterhvert 😀 Jeg synes ihvertfall at du er like nydelig uansett!

    41. Herregud Sophie, du må slutte å bry deg så mye om hva alle de drittungene sier. Det er jo en grunn til at så mange leser bloggen din hver dag, JO fordi du er flink! 🙂 Bare prøv å ignorer de kommentarene du! Og fortsett sånn som du gjør nå <3

    42. haha jeg har sangen på hjernen nå! takk sophie!! <3 hahah. og: ikke bry deg om de taperne. de er barn i huet. bare la dem 😉
      love you <3

    43. Dumt det som skjedde med håret ditt..:(
      Men det der er en av di minste problemene du kan komme bort i ? lOL ASS ! Tenk på di små barna som ikke får mat, drikke og ikke har foreldre, så sitter du og gråter over at det halv falske håret ditt er blitt rosa ? Man ser det jo nesten ikke, og det går and og fikse på ! Men di små barna som har mistet forelsdrene sine kan ikke fikse på det ! Di kan gråte. Du er kjent Sophie, også er du sann !? Ett sant førebilete skal ikke noen ha ! Fordi du og alle andre vet at det er mangen som har deg som førebilete ! SKJERP DEG ! SLUTT OG DENK BAARE PÅ DEG SELV, SE VERDEN SOPHIEE ! -.- Det irriteren meg sinsyykt ! -.-

    44. fortjente du, støgga!
      mer umoden og mongo jente (fjortiss) som deg får man seriøst ikke tak i.
      du fortjener ALT det vonde, og det mener jeg.
      btw, samma om håret ditt var rosa? var enda styggere fra før av. jævla FUCKFACE

    45. uffameg. skjønner deg godt sophie. og det du skriver i innlegget er helt rett! vi støtter deeeg!

    46. Jeg er helt enig! Det er bare små drittunger som tar alt helt bokstaveligt, de greier ikke helt å tenke klart så de blir bare enig med noen av de andre. Hahah, taperunger!

    47. til deg som skrev dette :fortjente du, støgga!
      mer umoden og mongo jente (fjortiss) som deg får man seriøst ikke tak i.
      du fortjener ALT det vonde, og det mener jeg.
      btw, samma om håret ditt var rosa? var enda styggere fra før av. jævla FUCKFACE…………………………………………………….
      Hva F er problemet ditt a!? er du som er fuckface som er så jævla feig å skriver det du skriver og i tillegg ikke skriver navnet ditt. feig som sitter bak pc skjermen og skriver dette! kan du ikke heller si det facetoface? eller er du bare feig!? seriøst skjerp deg og hold kjeften din! la folk få være som de er!! er du som har en jævla stygg personlighet som sitter å skriver det der! holdt munnen på deg og gå å legg deg din feige taper! sophie er flott akkurat som hun er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg