rosablogger, bokstavelig talt

Har bare vært sammen med Marco og Stine i kveld, sett film osv. Heldigvis ordner det seg alltid! 

En liten update i hårkatastrofen min – som sagt kjenner pappa sjefen så fikk ringt han, og i morgen skal jeg tilbake å får alle pengene mine igjen. Herlig! Har fått ny frisørtime ( en annen plass selfølgelig..) for å fikse opp i dette, hos verdens flinkeste Sabrina på front. Håper virkelig det går bra denne gangen.
Ellers var jeg virkelig frustrert, Stine Mari presterte å snikfilme meg mens dette pågikk.. Haha, den ytterst pinlige videobloggen kan dere se HER. 



Her prøver jeg for harde livet å skjule det, men man ser det faen meg uansett. Kan ikke vente med å få det fikset altså.. 

75 kommentarer
    1. du har dødsfin kropp ! misunner deg^^ elsker virkelig bloggen <3 stå på
      Lykke til med det med hårfargen :- ) har vært igjennom noe lignende før.. irriterende

    2. Det ordner seg <3 Du er enda den fineste jeg vet om! <3
      Har enda ikke fått kalenderen min.. Bestilte bilde av deg! <33 🙁

    3. Håper det ordner seg da ! Men kan du lage et inlegg om sminke som er testet på dyr ? Og de som ikke er testet på dyr ?

    4. Herregud, syntes så sykt synd på deg når jeg så videoblogen! Synes du er tøff som tør å vise bilder av det jeg. Men du er fin uansett, fuck the haters, thay make u famous <3 lovejuu

    5. Alt ordner seg for snille piker, vet du 😉
      Du er best, Sophie. Håper denne gangen så blir du fornøyd med fargen og frisørsalongen du skal til neste gang fikser dette!

    6. haha, åe så søt du er, sophie! men det er nok ikke hårfargen din marco er glad i, så tviler på at du hadde blitt singel! du er nydelig, uansett!

    7. HERREGUUUUUUUUUUUD, for en perfekt kropp!
      kan ikke du legge ut treningsmetodene dine, hva du gjør osv? 😀

    8. du er helt sjukt tynn! men det er fint da! 🙂 <3 får håpe du får ordna opp i håret ditt 😀 <3

    9. Dette kommer sikkert til å ordne seg Sophie! Så videoen på Stine Mari sin blogg og må innrømme at jeg lo litt, men samtidig føler jeg veldig med deg fordi jeg skjønner at håret ditt betyr mye for deg.
      Jeg har selv fått gull-striper i det mørkebrune håret mitt for litt over et år siden og har ikke gått til en frisør siden. Var helt forferdelig, men det gikk vekk etter at jeg farget det noen ganger.
      Det ordner seg sikkert helt fint og du er jo nydelig uansett<3

    10. Jeg må virkelig si at jeg elsker bloggen din, å jeg har alltid DIGGET deg, men jeg må si jeg ble litt “sjokkert” når jeg så den videon, det så nesten ut som du kun bryr deg om pengene du får av bloggen.
      “Folk kommer til å slutte å lese bloggen min å æ blir fattig!”
      Nesten alle jeg kjenner som leser bloggen din har på en måte endret mening om deg, vet det høres teit ut, men virkelig, bryr du deg kun om pengene?
      Jeg prøver å ikke virke så negativ, for jeg kommer fortsatt til å lese bloggen din, og jeg digger deg fortsatt 🙂 Jeg ble bare litt sjokkert eller hva man skal si

    11. Stakkar deg!! Hadde tatt selvmord hvis noe galt hadde skjedd meg håret mitt, skjønner deg helt! så på videbloggen, hahaha stakkar huff.. Vennene mine vill også funnet på å gjort noe sånt 😉

    12. Dumt håret ditt ble jævlig.
      Men, been there done that for å si det sånn.
      Dro til Amber frisør i sommer og fy faen. Jeg hadde blondt hår, og skulle farge hele håret mørkere, som etterveksten min. Først farget de det helt hvit (!) som eldre mennesker får. Også RØDT! Hele håret mitt. Jeg skulle ha det lyse brunt. Fuck them ass.
      Er så dritt lei av frisører som ikke kan jobben sin!!! Jeg hadde også lærling btw. men hun fikk mye hjelp av en annen frisør. Så 1500 kroner rett i dass.
      Farget håret mitt med hjemmefarge dagen etter, å fikk fargen jeg skulle ha. Hallo liksom…

    13. Såå triist med håret ditt! 🙁 Håper det ordner seg.
      Jeg ble kjempe lei meg når jeg så videoen av deg:(
      Skjønner ikke hvofor noen ler av deg på grunn av at du gråter for noe du bryr deg ekstremt mye om!! 🙁
      Første gangen jeg kom inn på bloggen din trodde jeg du var bare en blogger som var PERFEKT liksom. Men i det siste har du endret min mening om deg. Jeg synes du har verdens beste blogg og er verdens finseste person jeg vet om! Stå på Sophie!

    14. hahahhahaha døøde av videoen! var jo søtt da. Men blogger du bare for pengene? er det bare det du bryr deg om? ;s
      Hahah rosa hår er jo ikke SÅÅÅ ille

    15. det e synd det me håret ditt, men en ting eg reagerte på i videoen, var at du sa du såg ut som en emo, har du nokka i mot emoa eller, man ekke emo bare fordi man har farga hår som rosa og alt det der, er dritt lei at dokker toppbloggera alltid sier at det er et emo innlegg og alt sånt der.
      men e digga deg sophie, stå på du e sterk!

    16. må virkelig si at på den videoen viser du bare hvem du egentlig er, og at du bare bryr deg om utseende, penger og om hvor populær du er. Herregud så tragisk du er. Tror du ikke at det går an å fikse opp hår igjen eller? Du burde skamme deg som sitter å griner over en så liten ting når folk der ute i verden lever i krig og fattigdom og ser sine egne dø hver dag. Du burde virkelig skjerpe deg. Hvis du er en så respektløs person som det du viser i den videoen, så har du bare godt av å få deg en lærepenge. Herregud

    17. Aww, så utrolig søt! Den videoen gjorde den dårlige dagen min mye bedre, måtte le høyt, for kjenner meg så godt igjen. Begynte å grine sjæl da luggen min ble helt orange, skjønner deg godt, jeg!

    18. Anonym: Alle bryr seg vel om både utseende, penger og popularitet? Det betyr ikke at man ikke bryr seg om de som lever i krig og fattigdom. Alle har dårlige dager, alle gråter i blant av både større og mindre ting, det er ikke noe respektløst med det. Selv om du mener dette er en liten filleting, er det kanskje ikke det for Sophie. Vi er alle forskjellige, og det må respekteres. Etter min mening er det faktisk du som ikke viser respekt ved å skrive en slik kommentar. Du burde virkelig skjerpe deg..

    19. Nei sophie , ingen andre en små unger griner over noe slikt. Ta deg sammen da. Du er voksen og kan frage håret på nytt i morgen, det blir for dumt.
      Ja , kan fint sette meg i “dine sko”, har fått feil farge mang en ang, og har vært langt fra og gråte fordi om.. Det kan jo fixes. Skulle jo tro att frisøren hadde klipt av deg alt håret.
      Du viser med dette att du er super overfladisk. Dont worry, be happy, blir litt målløs, trodde du hadde mer guts enn som dette. Hadde du vært 11-12 år skulle man ikke sagt noe.
      Men , lykke til men ny farving 🙂

    20. Du vet når du leser blader der det er bilder av kjendiser og hvordan de egentlig ser ut? Da føler vi oss selv bedre… når vi ser att til og med feks angelina jolie ikke alltid kan være perfekt. Litt sånn blir det her også sophie. Det er litt gøy å se att du kan ikke være perfekt du heller hver dag 🙂 Og alle kan være uheldige hos frisøren, du må ikke ta det så tungt. Vi liker deg vi forde om du får litt rosa hår og perfekt er du uansett søta 🙂 Det skal litt mer til enn litt rosa i håret 😛 Det var jo litt ironisk at det ble rosa da, i og med at du er en “rosablogger” tenk om det feks hadde blitt blått 😛 Du er nydelig uansett du Sophie 🙂

    21. Haha, du var dødssøt på videoen! Men kjipt det ble sånn, kan nok tenke meg hvordan du har det.. Jeg hadde reagert akkurat på samme måte! Hehee, det er en grunn til at jeg ikke tør å farge håret mitt.. Men det ordner seg 😉

    22. hahah awe så søt du er! Jeg hadde også begynt å grine visst håret mitt hadde vært rosa! Og dere som tror hun mener det der med ” å marco komme rikke til å like meg lenger” “jeg blir fattig” ” har ingen venner” det er jo ikke serriøst da! man må ha litt selvironi
      Stå på! håper sabrina farger deg fin igjen! <3

    23. Du e utrolig søt og pen uansett om håret ditt e rosa eller gult. Du e deg sjøl og e fin på både på innsiden og utsiden og du tørr å vise og stå frem for hvem du er. Fortsett med det og ikke bry deg om ka de andre sir om deg hvis det e kritikk og negativitet. De e bare sjalu på deg. Så skal avslutte med å si at du har en utrolig fin og bra blogg og fortsett med den :-)<3

    24. Huff da! Jeg kjenner meg litt igjen, første gangen jeg tok hull i ørene ble de kjempe skjeve, og jeg satt og grein leeenge etterpå xD
      Men du er kjempe pen uansett, og det ordner seg nok! 🙂

    25. Er jeg en slem bloggleser som begynte å le da jeg så videoen? Awwh, du er så søt Sophy.. Digger deg og personligheten din!
      – Du ser ut som et sukkerspinn!
      – Jeg ser ut som en emo!!!!!
      HAHA. Lol.. Jeg skjønner hvordan du har det, hadde reagert akkurat på samme måte, skal jeg si deg!
      – Jeg kommer til å bli fattig.
      HAHA.
      Kyss og klem.

    26. “æ ser ut som en emo”
      ÅH HEIHEI, NOEN HER SOM FAKTISK VET AT EMO ER EN MUSIKKSJNGER ELLER? 🙂

    27. Hei!:) Nå vet ikke jeg hva du skulle gjøre med håret ditt, men om du så skulle blonde deg, som du mest sansynlig skulle, i og med at jeg ikke tror du vil ha laget deg en så stor ettervekst, så vil jeg bare si at det der skal så og si vere umulig.
      Jeg har jobbet på frisørsalong i 7 år, itillegg er min mor frisør. Jeg har hatt kjempe mange farger i håret mitt, og det eneste som skjedde var at håret mitt ble rød orange, så orange, så gult også blondt. Men det er kun fordi jeg har hatt ca. 20 forskjellige farger i håret mitt. Når etterveksten skulle bli tatt var det ingen problem i og med at det er hår som ikke har hatt en annen farge på seg.
      Etter min mening har den frisøren du brukte komt på en unnskyldning for å slippe unna. Det finnes ingen hårtyper som ikke tar til seg farge, da er håret helt tom for pigmenter, og da måtte håret ditt gått igjennom en avfarging først.
      Lykke til, satser på at det ordner seg hos den andre frisøren din!:)

    28. hahah filmen var drit bra, lo meg i hel. det var bare skjønt!! forresten er du syyyyyt fin med brunt hår. det passet du utroolig godt!! :))))

    29. UFF
      UFF
      Dere som sier filmen var sååå søøt , ja hadde Sofhie vært 10 år så hadde den vel kanskje hatt sin sjarme, tror noen glemmer att hun ikke er en 10-13 åring.
      Nå er hun altså ikke 12 år men en voksen jente på 18, da ble filmen mer en patetisk.
      Du ligger seriøst 3-4 år etter i mental utvilking Sophie, ikke kødd engang, VOKS opp da 🙂 ikke bra og ligge så etter, ja det er forskjell på folk, men får være grenser ..!!

    30. Hvis du har brukt hjemmefarging kan frisøren din ikke hjelpe for at håre ditt ble rosa.
      +++ Hvis frisøren din har brukt lystoning vil denne rosa fargen forsvinne etter få vask.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg