det nærmer seg jul

Nå skal jeg gå å legge meg. I morgen er det jo 1 Desember! Noen andre enn meg som gleder seg til å åpne kalender!?
Skal som sagt også farge håret i morgen (etterveksten) og fikse neglene profesjonelt hos Juvelen spa, så endelig kan jeg føle meg fin igjen! Hater når man får sånne “perioder” hvor alt bare blir feil. Akkurat nå føler jeg meg bleik og utrolig skitten på grunn av etterveksten, så sånn sett kan man vel kalle meg rimelig overfladisk. Men alle hater vel en dårlig hårdag? Noe jeg har hatt i snart tre uker! 

Ps, stor takk tl Ida Martine (barbie) som viste meg en side med kjempefine kjoler! Siden finner dere HER. 

GODNATT!

Var sammen med Anne-Sofie og Amanda i ettermiddag, så blandt annet i noen gamle fotoalbumer og mimret! Jeg og Anne-Sofie har opplevd så SINNSYKT mye sammen, har jo vært venninner i 16 år. Dette er fra 17 Mai! 


Og Anne-Sofie fikk med seg en random jakke i helgen, så om noen savner en jakke fra jack and jones med kondomer i jakkelomma så er det bare å si ifra. Tror aldri jeg har ledd så mye som når vi skulle skjekke lomma for identifikasjon, og så var det KONDOMER der… Typisk. 


41 kommentarer

Siste innlegg