masse godteri til i kveld!

Brr… pokker så kaldt det er ute. Det gjør vondt i kroppen. 

I kveld skal kjæresten min komme hit, vi skal se the notebook så jeg kan tippe det kommer til å bli en rimelig emosjonell aften fra min side, haha. Men skal bli koselig med en hjemmekveld framfor en fin film når det er så kaldt ute. Hadde jeg gått utenfor døren i kveld er det ikke sikkert jeg hadde kommet tilbake levende igjen.. Men det er vel verst nå i begynnelsen av vinteren, siden jeg ikke har vendt meg til kulden enda.

Tror det her er det beste i verden..? Har mistet sugerøret da, så ser en smule spessielt ut når jeg drikker fra den haha.. 

Alle som har sett the notebook MÅ bare se denne videoen! Det er så vakkert, jeg får frysninger i hele kroppen. Tenk at de var kjærester i virkeligheten også! Jeg så jo twilight i går, og det kan faktisk ikke MÅLE seg med det her, etter min mening. That is true love. 

46 kommentarer

Siste innlegg