den lille badekarfruen

Har akkurat tatt meg et varmt bad, finnes ikke noe bedre, spessielt når man er syk og vet at det er iskaldt ute! Jeg bruker også å se på film mens jeg likker i badet, i dag så jeg ” a walk to remember”. Tror jeg må se den med Marco en gang også, den var kjempesøt og romantisk! Virkelig en oppvekker.

Nå skal jeg spise lunsj, jeg elsker mat. Jeg småspiser hele tiden – og selv om folk sier mye rart, så tror jeg faktisk det er det beste for forbrenningen!

 Denne har jeg jo vist dere før, faktisk den beste badesåpen i hele verden! Fikk den hos Stine Mari for lenge siden, så vet ikke hvor den er ifra.. Men regner nesten med at de har den på lekebutikken! 

Haha det var så sinnsykt varmt at jeg måtte stå i badekaret leeenge før jeg klarte å legge meg ned.. Dere kjenner vel følelsen! Så blir det så varmt at det er ubehagelig de første 10 minuttene

Nå har jeg tatt på meg en stor skjorte og er klar for å slappe av noen timer. Håper alle har en fin dag!

56 kommentarer

Siste innlegg