kooos

Godmorgen mine kjære blogglesere! Håper dere har hatt en super morgen så langt, det har i alle fall jeg.

 I dag kommer til å bli en veldig fin dag. Jeg har ikke vært sammen med kjæresten min på hele ni dager, vi har vært så opptatt begge to! I dag kommer han heldigvis hjem, er veldig stolt over han akkurat nå – som dere vet spiller han håndball og han har kommet på regionslaget! Selv om jeg ikke har peiling så skjønner jeg jo at det er bra, så derfor fortjener han litt ekstra kos i dag… ♥ 

Hva skal dere finne på idag, da? 

Jeg vet jeg sa jeg hater snø, men samtidig så blir jeg litt lettere i kroppen da, alt lyser bare opp! Og DET trenger vi alle i denne mørketiden. 

Holder på å feste extensionene, tar jo en evigheeet… Og til alle dere som sier “hvorfor sparer dere ikke bare hår istedenfor å bruke extensions”, skjønner dere ikke at man kan gjøre begge deler? Jeg sparer MENS jeg bruker extensions, hehe. Så har vi det oppklart! Selfølgelig er målet naturlig, langt hår en dag. 

HAHHAH, måtte bare legge det ut! Hun gir meg seriøst en god latter hver dag, synes hun ligner litt på Snoop Dogg……

68 kommentarer
    1. Du e såååå kul, jeg forteller liksom alle at de må lese bloggen din, du e bare sjukt kul. !
      Og,, ja jeg har hatt en fantastisk morgen, selv om jeg ikke er en morgen fugl…
      Jeg har kort hår, men jeg liker det sånn, og jeg lurer på om jeg skal få extension, for avogtil vil jeg ha langt hår og da kan det være en lettelse å få det langt, hva synest du jeg skal gjøre??
      Hilsen en desperat bamsemums. !<33

    2. Awww, herregud hunden din er nusselig!<333 🙂
      Exstensions er jo for alle som vil ha extensions og den personen som har extensions får velge selv. 🙂
      Du er pen uansett du Sophie 🙂

    3. Du vet at du aldri kommer til og få langt hår hvis du fortsetter med å bruke extensions? Extensions sliter UTROLIG mye på håret, mer enn du aner. Du mister bare mer og mer hår, til slutt vil du ende opp som skallet. Jeg brukte det i noen år, men jeg måtte slutte med det fordi at jeg plutselig merket at jeg hadde mistet MASSE hår, særlig ovenfor ørene og opp mot hodet (fordi det var der jeg brukte å klipse extensionene på mest). Jeg har sett håret ditt, og det ser veldig slitt og tynt ut, trolig etter mye bruk av extensions. Du kommer til å miste alt håret etterhvert dersom du ikke slutter med det, du bare ser det ikke enda. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om, og du gjør ingen ting smart dersom du fortsetter med å bruke extensions (vel, med mindre du vil bli skallet, da).

    4. Lisa: Du mister ikke håret av extensions, du bare river det ut med klypene, det er ikke verre…

    5. Hei!
      Eg vil bare komme med en liten opplysning som gjelder canada goose jakken.
      Den virkelige canada goose jakken koster 6.000kr og den falske 999kr. Mange tror at den blir kalt for falsk fordi det er falsk pels MEN det er det IKKE!
      På den falske er det ULV. På den falske er det HUND! Det er mest sannsynlig German sheperd/schäfer! Jeg har en schäfer hjemme og hadde ikke ord når jeg leste denne artikkelen på tv2:
      http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/den-ekte-canada-goosejakka-koster-6000-kr-og-den-falske-999-kr-3355604.html
      Jeg ber alle ta seg fem minutter til å se videoen og lese artikkelen ! Tenk dere om, er det vært at flere hunder og ulver dør bare for at vi skal ha en jakke? Det går an å bruke en annen jakke(?)
      Det er dyremisshandling !! (for å få vist dette til flest mulig hadde eg sett stor pris på å legge denne “kommentaren” ut på bloggen)
      Takk for oppmerksomheten!

    6. Når du bruker dyrepels så barberer du dyret, du dreper det ikke alltid, kanskje noen, men ikke alle blir drept…

    7. Jeg har brukt exstension i 2 år! Håret mitt sluttet å vokse og jeg fikk flekker bak i hodebunnen hvor håret mitt ble “kuttet av” akkurat som om jeg var skammklipt. Etter jeg sluttet med exstensions fikk jeg balsam og shampoo fra FAST og det fikk håret mitt til å begynne og vokse! Anbefaler de som vil ha langt hår å ikke bruke exstensions, gå med løst hår, være forsiktig med rettetang/krølltang og bruke denne shampooen og balsamen 🙂 det funker!

    8. hvis du vil ha langt hår gjør du det bare mindre mulig med å bruke etensions. det sliter UTROLIG mye på håret, og som de andre sier så ender det bare opp med at du mister håret 😉 du må gi det fri tilgang til å vokse, extensions er bare dumt.

    9. Hahahaha,Sophie.. Du kan ikke spare mens du bruker extendsions HVER ENESTE dag.. Det sliter så sykt på håret. Så du kommer nok ikke til å nå det målet ditt før du slutter med extensions 🙂

    10. Alle dere som sier at håret ikke vokser når man bruker extensions, og at det sliter og blablaa.
      Jeg har brukt klips siden jeg var..15, og nå er jeg 18. Det er 3 år det! Og håret mitt vokser kjempefint, og det er ikke særlig slitt heller. Det gjelder bare å feste de riktig. Og man kan gjerne kure håret hver gang du vasker det, så får du fint og glatt hår.. Enkelte overdriver litt synes jeg!

    11. Koselig da:D Jeg har lyst på extensions men vet ikke om det er fint på meg ogsånt, derfor vet jeg ikke om jeg skal bestille eller ikke 🙂
      Men du kler veldig godt med og uten extensions. Synes du var veldig fin uten, du ble sånn slank i fjeset vis du skjønner! Men når du har det på så blir det litt anderledes men synes du kler det utrolig godt 🙂

    12. Du får kose deg med kjæresten i dag da. Vi har ikke snø her vi, faktisk har vi plussgrader! Jeg får julestemning når det snør jeg. Hehe. Tror det blir koselig.

    13. i ålesund har været tydeligvis bestmt seg for å være fint, her er det ca 10 grader og ikke litt snø engang på fjellene, synest du er heldig jeg, har dritlyst på snø!

    14. haha, så utrolig kult, jeg skreiv kooos som overskrift på innlegget jeg la ut sent i går, og så har du akkurat like mange o er som meg og koos som overskrift på dette! 🙂 fikk litt sjokk 😀 elsker bloggen diiin

    15. Hei for folk som sier at håret ikke vokser når man har på extensions, det er bare TULL rett og slett! Fordi jeg har brukt det i flere år nå og håret mitt vokser like fort som det alltid har gjort og har ikke merket at jeg har mistet noe mer enn vanlig…. Hvis man derimot syr på hår kanskje man mister for det er annerledes, det er vel ingen som sover med clips på? det er til og ta av og på når du vil derfor det heter clips og man mister ikke hår av det 😉 ….Hvis man vil ha langt hår må man behandle det riktig ved å kure håret og ta vitaminer osv…..og sophie er kjempe pen hun har både former på kropp og hår og alt ! Hun er en heldig og ærlig jente . de som omgås med henne er heldig som har enn sånn ærlig jente rundt seg som sier sine meninger….U ROOCK GIRL!!

    16. Haha, må le av noen over som sa du vil bli skallet og miste hår. Jeg brukte extensions nesten i 1 år og jeg mista ikke noe hår eller ble skallet :p Så lenge man passer på håret sitt, skal alt gå fint 😉

    17. RAGNAROKR: Så må du også huske på at det er forskjell fra person til person. Jeg mistet mye hår, og jeg ble skallet noen plasser, særlig på sidene ovenfor ørene. Hvis du vil at håret skal vokse, vil jeg nok ikke anbefale å bruke extensions, fordi klipsene sliter på håret. Det sier jo seg selv. 😉

    18. er det ikke mye lettere for deg å bruke keratein(?) fester? da slipper du jo og ta dem ut og i, hver dag 🙂 jeg trodde clips bare var beregnet til de somm ikke ønsket langt hår hver dag. det virker hvertfall mest logisk 🙂

    19. skjønner ikke det sjææl. Jeg lar også håret mitt vokse mens jeg bruker exstension. akkurat begynt med de som du har, bare i en annen farge. har fargen 16# men må farge håret til den fargen før jeg bruker det ut døren xD Haha. Tar jo en EVIGHET før det vokser mye ut, det ekte håret. Har like langt hår som du har som ekte, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg