går i sirkler

Jeg har seriøst ikke fått noe bra ut av dagen min i dag. Jeg har bare sett i taket, laget mat med lillesøster, koset med hunden min og nå skal jeg se en ny episode av frusterte fruer. Vi snakket på skolen idag om å føle at man ikke bidrar til samfunnet, og jeg kan love jeg føler meg bra verdiløs akkurat nå.. Haha. I morgen er det slutt på emoblogging for denne gang, trengte bare å få det ut litt! 

Og takk for alle fine kommentarer den siste tiden, det betyr veldig mye for meg med all støtte! Betyr også mer for meg enn dere aner at mange har valgt å engasjere seg innenfor dyrevern. Jeg tenker å begynne med “ukens tema” eller noe, der jeg kan ta opp en sak som skjer i verden som er viktig, som folk trenger å opplyses om. Høres det bra ut? Jeg vil ikke at det skal bli for mye – for hvem prøver jeg å lure, jeg er jo enda en rosablogg – men jeg vil gjerne bevise for alle at uansett hvor gammel man er, uansett hvor man bor eller hvordan man ser ut, så kan man ville gjøre en forskjell. For det er jo så viktig!

Funtime med babyen miiin! 

Haha rart at man kan elske et lite dyr så mye, men dere kjenner dere vel kanskje igjen? Er jo barnet mitt, jo! 

96 kommentarer

Siste innlegg