10 ting jeg ikke liker…

1. Når folk skriver “:(“ på facebook og alle bare “CHAT? CHAT? CHAT?” haha, dere har sikkert merket det dere også.. Veldig typisk rop for oppmerksomhet, og veldig typisk “se vi er bestevenner” fra de som desperat roper om chat.. 

2. Når jeg tar buss, og jeg skal gå av bussen, og busssjoføren IKKE åpner dørene bak.. Så blir jeg en av de idiotene som står og roper “ÅPNE BAK, ÅPNE BAK!!!”. Det er offentlig skam på sitt beste, alle oppfører seg som om livet skal gå under hver gang det ikke åpnes bak. Innkludert meg.

3. Når man er sulten og må dra på matbutikken. Tror aldri jeg bruker så mye penger eller kjøper så mye teit som når jeg er sulten på matbutikken. Alt fra godteri til brownies til pålegg liksom. ALT virker jo godt da! 

4. Når noen sier ” hun oppførte seg dritteit på fylla i går” (for eksempel) og alle bare“åh du er så sjau!”. For nei, bare fordi man kommer med en slibrig kommentar betyr det IKKE at man er sjalu! Når noen oppførser seg teit er det lovlig å si det også! Alt bunner ikke i sjalusi, det blir nesten som å si at jeg er sjalu på Hitler bare fordi jeg mener han er idiot… Nesten – om vi skal sette den helt på spissen i alle fall. 

5. Når folk later som om de ikke leser bloggen min (når jeg møter de ute for eksempel) så begynner de å snakke om ” men når du skrev på bloggen at blablablabblabla…men ikke tro jeg leser bloggen din assa!!!”. Det er veldig latterlig, og typisk jantelov. 

6. Torsdag kveld fra nydalen… Hver Fredag er det noen på min videregående skole (!!!) som har funnet ut at det er hysterisk morsomt og på død og liv skulle etterligne alle i programmet med syke innvandrerdialekter og håndbevegelser.. Det hører ikke hjemme noen steder, synes jeg.

7. Når man tar med seg kamera ut og alle bare ” kan du sende meg bildene på mail i morgen?” og jeg bare “JADA!”. Seriøst, tror jeg slutter å ta med meg kamera ut snart, holder ikke ut de løgnene stort lengre.. Internett er så tregt, og jeg gidder ALDRI.

8. Når man ser et bilde av en vennegjeng, og en person bare må kommentere “flink fotograf” slik at andre skal skjønne at han også var der. We get it, du har venner.

9. Folk som skriver på veggene til hverandre på facebook når de sitter rett ved siden av hverandre, bare for å vise at de har venner. Det er så lett gjennomskuelig! 

10. Når man nettopp har pusset tennene og man kjenner man er sulten… Det tror jeg skjer med meg hver kveld! 

127 kommentarer

Siste innlegg