skal forbedre meg

Fy fader, for en trist natt dette har vært.. Det er slikt noen ganger. Så jeg klarte bare ikke å dra på skolen hele dagen i dag, og ikke i går heller. Det er så rart, om natten når jeg ligger å gråter tenker jeg for meg selv “jeg SKAL på skolen i morgen” men når jeg våkner tenker jeg “nei, stakkars meg, jeg har hatt en tung natt, jeg trenger ikke, det går fint..” så lager jeg unnskyldninger for meg selv. For skolen er jo ikke så kjedelig tross alt ( når man ikke har prøver, matte og lekser..). Så i morgen SKAL jeg på skolen, og da skal jeg være hele dagen! 

Det har i alle fall lagt seg et nyyydelig teppe av snø ute! Tenkte å gå ut og ta noen bilder senere. Må jo benytte denne aneldningen før det forsvinner igjen! 

Haha ringen på, rett vei denne gangen! Dere ble jo dritsur sist gang da jeg hadde den feil..

 

Ingen kan vel klandre meg for at jeg ikke kommer meg opp, jeg har jo verdens beste seng! 

54 kommentarer

Siste innlegg