stuepiken sophy

Gjett hvem som har ryddet hele rommet? Jo, JEG! Skulle egentlig ommøbelere også men foreldrene mine har det syndromet ” vi tar det i morgen istedenfor”, dere vet… Og det kan jo fortsette i en evighet,så derfor tok jeg saken i egne hender og har nå ryddet alt, ommøbelering starter i morgen! Jeg har kjøpt en ny lampe og skal kjøpe nytt gulvteppe i morgen, så det er i alle fall en start. Første gang jeg har kjøpt noe interiør, men kan jo være godt å ha noe som jeg kan ta med meg når jeg flytter ut.

Nå skal jeg ta meg en pause å se på “flukten fra hønsegården”, haha! 


Haha klesstativet mitt er så fullt at det flere ganger har rast sammen, frykter at det samme skjer snart.. Det svaier fram og tilbake for øyeblikket.

Favorittbamsen, har hatt den i mange år! Vi har vært igjennom mye sammen, haha. Love it! 

 

104 kommentarer

Siste innlegg