nå blir det fort kveld

Usch, mørkt ute allerede klokken 4. Hvordan skal dette gå!?
I dag har vi hatt fri fra skolen, føles veldig herlig! Har brukt mine våkne timer på å ta et bad, selvpleie og å gjøre en del bloggjobb. Skal gi dere en liten sneak-peak på nytt design senere, tror det blir superbra!

Planene for dagen er ikke så mange, skal ta sol og bare slappe av. I morgen blir mer hektisk derimot, skal nemlig på boklansering! Min flinke farfar har jobbet dag ut og dag inn med en bok som heter ” Harstad 1940 – 1945″ og handler om krigen som dere sikkert skjønner. Kanskje et lite farsdagstips til en far/bestefar? Gleder meg, han er så flink og jeg er suuuuperstolt

Det jeg trenger for å “bli fin”, haha. Stappfull sminkemappe, hårkrystaller og GHD! 

Det jeg bruker i dusjen! Haha legg merke til” to på rømmen” badesåpen.. Elsker den, favoritfilmen! 

Flettet extensionene mine i går slik at de fikk et nydelig fall idag, godt med forandring.

Haha aw, hun ser så redd ut hele tiden! Hun ble helt GAL da jeg gikk i badekaret og skulle begynne å hoppe oppi sammen med meg, det var et stress kan man trygt si…

Suss, verdens søteste hund, elsker henne! 

 

67 kommentarer

Siste innlegg