ghd

Etter å ha spurt dere om råd i går konkluderte jeg med at ghd slettetang definitivt var rett kjøp for meg! Synes egentlig 2000 var litt dyrt å betale for en slettetang og tenkte på å kjøpe på nettet, men trengte dessverre ny NÅ.. Men satser på at den holder i mange år!

Fikk sjansen til å prøve den litt ut i sta, og den fungerer jo kjempebra! Den blir varm nesten med en gang og det føles ut som den flyter igjennom håret, nesten litt deilig faktisk. Et stort pluss er at den slår seg av etter 30 minutter, noe som er perfekt for surrehoder som meg –  jeg har nemlig glemt å slå av slettetangen ofte!

Kjøpte meg en helt vanlig svart, om man kjøper i en veldig “dramatisk” farge er det jo fort en sjanse for at man blir litt lei fargen.. Men svart er tidløst som de sier, hehe! Fulgte også med en superfin oppbevaringsmappe som jeg kan ha den i.

Takk for alle slettetangråd i går! Nesten som å ha mitt eget personlige wikipedia, haha. 

Aller først var det en svæær boks.. 


Og inni der igjen var det en ganske stor, men mindre boks..

Og inni DER igjen var den fine mappen jeg snakket om! Haha litt av et system..

Og så fikk jeg endelig se min nye baby! Den er så liten og lett! 

60 kommentarer

Siste innlegg