shopping!

Har akkurat kommet hjem fra skolen og byen, var en liten shoppingrunde med Anne-Sofie og Amanda. Viser dere snart hva jeg har kjøpt!

Og så har jeg et spørsmål til dere – har noen der ute erfaring med GHD-rettetang, er det verdt pengene? Hadde tenkt å kjøpe meg det idag, men det er jo så sinnsykt dyrt at jeg helst ikke vil gjøre et bomkjøp.. Så om noen har erfaringer med eventuelt andre slettetanger som fungerer like bra men til en billigere pris, let me know! 

Kasander, my homie!!! 

191 kommentarer
    1. Jeg har rettetang fra philips, den fungerer hvertfall utrolig bra! tror ikke den er så dyr heller, også er den god å bruke 🙂

    2. GHD er er superbra merke. Alle frisører anbefaler det, så det er absoludt vert pengene! Jeg har en selv og er veldig fornøyd med den. Blir kjempeglad om du legger igjenn en kommentar på bloggen min<3 du har en bra blogg og er en kjempeflink blogger! 🙂

    3. Jeg har hatt Babyliss rettetang i to år nå, den kosta 200 kr og er et av de beste kjøpene jeg har gjort! håret holder seg rett i flere dager 🙂

    4. Jeg har en babyliss rettetang, jeg kjøpte den på elkjøp til sånn 399! og den er helt sinnsykt bra til og være den prisen, og ellers da 🙂

    5. anbefaler ghd fordi man får nesten pinnerett hår og det er veldig lett å lage krøller med den! har den lyserosa selv

    6. Jeg har brukt mange rettetenger, og kan ta hånden på hjertet å si at det er den beste. Noe av det beste med den er jo at det er sånne plater i den slik at den sliter ikke like mye på håret som en vanlig rettetang, og at etter 30 minutter så slår den seg av av seg selv, noe som er kjempe bra om du glemmer å ta den av. Så det er virkelig verdt pengene 😀

    7. jeg har GHD, og er veldig fornøyd! 🙂 jeg betalte ca. 870.- for min da, siden jeg kjøpte den over nettet! anbefaler å ikke kjøpe det i butikken! der koster de opptil 2000.- kjøp den heller over nett, for en billigere pris 🙂

    8. Jeg har hatt en god del slette tenger og den er den desidert beste. Den varmes opp på 5-6 sekunder og skrur seg av etter en halv time! Den har også noen plater som gjør at du ikke sliter fult så mye på håret! Prisen er dyr, men denne kan du ha lenge så det er lurt av deg og kjøpe den. Håper for din del at du kjøper den! Du kommer ikke til og angre et sekund!

    9. ghd er definitivt den beste rettetangen etter min mening. den blir varm etter få sekunder, det tar superkort tid å rette håret uansett lengde, tykkelse osv. pluss at de platene blir trykt inn når du retter, så om den ikke har vært i bruk på 30 min, så begynner den å pipe og skrur seg av. du kan jo også lage bølger og krøller med den. det er ihvertfall den aller beste jeg har prøvd 🙂 !

    10. hei!
      en ghd-rettetang ser sefølgelig kjempe fin ut, men jeg vet ikke hvor bra den funker i forhold til prisen. Men det jeg vet at det er mange andre merker som kan anbefales! Som CRS og HH Simonsen er to merker som har veldig bra rettetenger;) De kan kjøpes på frisørsallonger:)

    11. GHD er utrolig bra, men jeg har en billig og den var like bra som GHD og er ganske mye billigere, vet ikke hva den heter, men det er bedre å kjøpe en billigere synes jeg 😉

    12. GHD er himmelsk! Den er så utrolig verdt alle pengene! Den sliter minimalt på håret, blir varm på 30 sek, å blir fort kald igjen så du slipper å tenke på at den skal svi/smelte noe 🙂
      Alle de billige rettetangene er gode dem også, men de sliter no fæælt på håret. Jeg kom til frisøren for noen år siden å da lurte de på hva jeg hadde gjort med håret mitt, da var den en billig tang til rundt 500 lappen..
      Anbefaler ghd, 2 års garanti og utrolig gode ! Du kan også krølle håret og alt mulig, den har også lang ledning så du kan sitte litt vekke fra kontakten 😉

    13. SYKT verdt det 🙂 Da jeg fikk min, fikk jeg masse spørmsål om jeg hadde gjort noe nytt med håret! Det blir 100% rett og gjør håret litt glossy :))

    14. har Nunova rettetang, kosta 2 000 kr og er totalt vert pengene! Den som jeg har får du med en “veske” til å ha den i viss du skal ut å reise eller noe 🙂 veldig praktisk!
      anbefales virkelig 😀

    15. VERDT DET ! 😀 elsker min rosa, og den støtter brystkreft, så da får jeg noe bra ut av at jeg bruker den! :)))

    16. Jeg har ghd selv og er uten tvil verdt pengene! 😀 det er mer et stylingjern enn en rettetang, fordi du kan gjøre hva du vil med den 😀 du kan rette, krølle og bølge, pluss de ser jo helt fantastiske ut! Platene inni er og helt geniale fordi de er “programert” til å ikke bli for varme. Og visst du glemmer å skru rettetangen av, så slår den seg av selv. Blir supervarm på 30 sek! Pluss du får to veldig gode klemmer til å sette opp håret, og en oppbevarings veske som er “heat resistant” så du kan ligge den varm inni uten at det gjør noe, vær bare forsiktig med ledingen 🙂 VERDT DET!!!!!!!!

    17. Har brukt GHD rettetang siden fjerdeklasse, (går nå i 9’ende) og er utrolig fornøyd! Selvfølgelig verdt pengene!

    18. ghd er virkelig verdt pengene ! den virker supert på mitt hår, og jeg har korketrekkere over hele håret ;D så tror nok du også kommer til å bli kjempe fornøyd !:)

    19. Jeg fikk en rettetang fra ghd i julegave ifjord, og den har funket kjempebra! Jeg har som sagt hatt den i nesten et helt år, og det har ikke blitt en eneste ripe i den enda! Men for noen dager siden sluttet den plutselig å virke. Jeg begynte nesten å gråte! Aner ikke hva som feiler den..

    20. jeg har en rettetang fra CHI, kan gjør det samme som ghd (rette,krølle osv) og funker fett:-) mehe

    21. GHD er sinnsykt dyr egentlig, men det er så mye verdt pengene at, åååh! Jeg fatter enda ikke at jeg har “overlevd” med en slette tang til 500 kr. Jeg har brukt GHD snart i ett år, og er superfornøyd. Altså så har jeg hadd samme i ett år, å den funker like bra enda! Man kan jo faktisk krølle/bølge håret også, jeg får det til av og til, å da blir det kjempebra! Tror nok ikke du vil angre på det kjøpet. Jeg brukte GHD en på mine extensions, og det funket like bra, om ikke bedre enn mitt eget hår. Ha en suuper dag 😀

    22. Jeg har en rettetang fra coline, og den er kjempe bra og helt sykt billig! tror den maks koster 299,- på chlas ohlson, vet det høres sikkert ut som om den er sånn sykt dårlig ogsånt fordi den er fra chlas ohlson, men den er den beste rettetangen jeg noen gang har hatt! Og varmes opp på maks 15 sek! 🙂

    23. Synes GHD ikke er så bra at det er verd 2000 kr..
      Men jeg har en CSR rettetang, og den er syykt bra. får bokstaveligtalt HELT rett hår, og det er nesten like rett etter en lang skoledag. Kjøpte den på en frisørsalong til 700-800 kr!! (Den var ikke på salg)
      Det var frisøren som anbefalte den til meg, og hun sa at det var hennes favoritt 🙂
      Lykke til 😀

    24. Ceramini er det ett merke som heter, fåes kjøpt hos frisøren! Den er veldig god, og litt rimeligere! Nå har jeg tynt nordisk hår vell og merke, så å rette ut dette er ikke vanskelig. Men den er i alle fall veldig skånsom mot håret! 🙂
      Lykke til med ny rettetang! 🙂

    25. Jeg ELSKER GHD-rettetanga mi – og den er absolutt verdt pengene! Med andre rettetenger føler jeg at håret sliter når jeg retter det, men det gjør jeg ikke med min elskede GHD! haha :- ) Go for it!

    26. Jeg anbefaler virkelig ghd! Jeg kjenner en som har hatt sin ghd i maaange år, trur det var 7 eller noe, og hun har ikke hatt noe feil med den. Bare hvis du er flink til å ta vare på den å tørker av den hvis du feks har hårspray i håret når du retter det. Den varmes jo opp på 30 sekunder og piper når den har vært på i 1 time, så hvis du har glemt å slått den av så er det virkelig et stoort pluss! og den lager jo og lyd når du slår den på og når den er ferdig varmet 🙂

    27. Jeg har GHD rettetang og jeg elsker den. Den er værdt pengene. Håre mitt er utrolig vanskelig å få rett men denne får det til 😀

    28. har ghd rettetang og e kjempe fornøyd 🙂 absolutt verdt pengan! det e dyrt ja, men man angra ikke når man har fått det, lov deg:) kan også kjøp rettetang fra georgeus, de e akkurat likens som ghd rettetangern og e laga av samme folk – men også tel samme pris. Du kan krøll og rett håre med ghd, kjempe praktisk 😀 anbefal også at du kjøpe midnight collections, i og med at du får ghd hårføner med (som funker kjempe bra) og en kjempe fin “skattekiste” til å oppebare i:D

    29. Har ikke prøvd GHD selv, men har en kusine som sier den absolutt er den beste hun har prøvd, og at det virkelig er verdt pengene! Men jeg på en annen side holder meg til Gorgeous- tangen min som da kommer fra samme levrandør, men er en 1000-lapp billigere! 😀 Og det er helt klart den beste jeg har prøvd, frisøren min har dessuten prøvd begge og sier de er like bra!

    30. Jeg selv har GHD, og er kjempe fornøyd. Og jeg fant en nettside hvor de solgte ekte og litt billigere enn vanelig (pluss at det er salg).
      http://www.ghd6rettetang.com/ghd-rettetang-pen-in-rosa-p-211/ (dette er linken til den jeg har, altså i lyserosa!)
      siden ser litt sånn uprofesjonell ut, men jeg hadde ikke noe problemer med toll eller noen ting, den kom i posten i løpet av 1-2 uker (tror jeg..) og den er IKKE fake, selvom flere trodde det når de så siden 🙂 <3

    31. jeg har hatt GHD, men har solgt den nå fordi jeg liker herstyler sine tourmaline rettetanger bedre 🙂 De gjør håret bankere og det holder seg rett lengre

    32. Ghd er best! jeg har den, og bestevenninna mi har den,og jeg som har litt halvbølgete hår får pinnestritt hår av den, og bestevenninna mi som har krøllete og brusete hår får akkurat samme “stritthet” så den funker fjell. Den varmes opp på 15 sekunder tror jeg, så det er jo supert. Slipper å vente på at den varmes opp hele morgenen:) Elsker bloggen din, du skriver så ofte og bra, digger deg:)

    33. GHD er den beste rettetangen man kan få tak i! 🙂 Absolutt verdt pengene! Har hatt min i 1 år nå, og den er like bra som når jeg fikk den! Du trenger heller ikke å bruke hårspray, siden det holder seg så bra etter en har brukt GHD’en!

    34. babyliss rettetangen er sykt bra!<3 den blir varm veldig kjapt og koster bare 200-400 eller noe! sykt bra, anbefales!

    35. GHD rettetangen er helt fantastisk! det går fakisk an å rette vått hår med den også! jeg synes den er verdt hver eneste krone. den blir kjemperask varm (30 sek.) og retter veldig effektift slik at d ikke tar all verdens tid å rette håret om morgenen <3

    36. Jeg elsker GHD rette tangen, en venn av meg hun har sykt mye krøller og brukte 5 min på å rette det med den og med de andre bruker hun 30 .. jeg kødder ikke !! Så ja jeg synes det er verdt pengene (selv om ikke jeg kjøpte den cx)

    37. GHD er universets beste rettetang! Den er helt fantastisk, jeg har rettet håret mitt i over 1 år nå hver dag uten varmebeskyttende, jeg vet det ikke er bra. Men glemmer det.. men håret mitt er like fint forde, håret mitt føles mindre slitt etter jeg har brukt GHD høres helt sykt ut, men det er sant! Jeg har ganske langt hår og håret mitt er ikke noe spess slitt
      Det er nok ikke et bomkjøp! Verdens beste rettetang <3

    38. For all del, kjøp ghd tanga, verdt vært øre! har prøvd alle salgs mulige rettetenger siden tante er frisør, og ingen måler seg med ghd sin, etter min mening da:) du er så søt!

    39. Nå vet ikke jeg hva en GHD rettetang koster, men bruker selv en fra HH Simonsen som er veldig bra 🙂

    40. Min søster har GHD rettetang. Men jeg bruker den ofte ! den der døds bra! blir varm etter 2 minutter, retter raskt. jeg har veldig langt og tykt hår så det tar litt tid før alt er rett, men jeg bruker kanskje 15- 30 minutter så er alt rett! jeg digger den, og den er verdt pengene! 😉

    41. Så fine bilder 🙂 Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å kjøpe en GHD rettetang. Den er helt fantastisk, du kan rette ut vått hår med den, den har en keramikkflate som gjør at den ikke skader håret, og den har ingen manuell varmeinstilling, dette gjør den faktisk automatisk, avhengig hvor mye hår du tar hver gang og hvor mye håret trengs å rettes. Tangen blir også kjempe raskt varm, når du skrur på den lager den en liten pipelyd som indikerer at den er på, også kommer det en til når tangen er varm nok. Du kan også lage krøller med tangen, så du trenger ikke noen egen krølltang. Jeg anbefaler deg utrolig mye å kjøpe deg en slik rettetang, den er dyr, men utrolig mye bedre enn andre rettetenger på markedet. Det er verdens beste rettetang!

    42. Kjøp ghd rettetang! Helt sykt verdt pengene 🙂 Etter jeg kjøpte den, kommer jeg ikke til å kjøpe noen andre

    43. GHD er super bra! Alle frisører anbefalte meg den. Den er veldig lett, og jeg fikk med en syk søt “veske” til å ha den oppi. Jeg har utrolig mye krøller og den er mye raskere enn noen andre jeg har prøvd. Du burde kjøpe den.. 🙂

    44. Jeg har GHD salon styler (den breie) og får å si det sånn; før brukte jeg over en halvtime med å føne håret rett så bruke rettetang som er kjøpt på expert, og enda fikk jeg det ikke helt rett. Med ghden bruker jeg toppen 10 min, og da er jeg nøye! (og det blir pinnerett!).

    45. Har en braun satin hair colour 7 ellernoe, og den funker kjempebra! det er og sånne greier som skal beskytte håret, så den sliter ikke så fælt. Ganske bra rettetang 🙂

    46. 1. du kler denne hårfargen såå mye bedre, kommer ikke over det!
      2. du burde absolutt invistere i en GHD. har det selv og er storfornøyd. knallrosa<3 jeg kjøpte det på en side, der kosta de under 1000-lappen faktisk, tror ikke det var fake. funker fett hvertfall.

    47. Anbefaler å kjøpe GHD hos autorisert forhandler. De man kjøper billig på nett er desverre som mye annet billig på nett FAKE og man får da heller ikke garantien som medfølger en ekte GHD.
      GHD er dessuten best. Har aldri angret på mitt kjøp og jeg har prøvd flere merker før jeg kjøpte min GHD.
      Kan du ikke få noen til å sponse deg en GHD ?

    48. Jeg bruker en rettetang fra ”Desperate Housewives”! Veit det høres rart ut at det finnes rettetang med det merket, men det gjør det, og jeg har brukt min i over ett år og et storfornøyd med den! Syns den funker minst like bra som GHD-tengene! 😀

    49. Hei! jeg har en GHD rettetang som jeg kjøpte på en frisørsalong her i stavanger. Jeg elsker den! mange sier kanskje at andre rettetanger er like gode eller bedre, men det som er med GHD er at den er god hele tiden. har hatt min i over et år og den er akkuratt som ny. de fra andre merker pleier å bli dårlige etter hvert som tiden går. det er en liten fordel å kjøpe den på en buttikk eller frisørsalong, for vis den blir ødelagt elns med et uhell er det bare å levere den inn der isted for å stresse med å sende den tilbake til nettstedet. kjøpte min for 2000,- kjøp en vis du vil ha good hair day, every day! :DD

    50. Har ei GHD slettetang, og den er definitivt den beste slettetanga jeg har prøvd. Har hatt et par slettetenger før jeg kjøpte den, men de ville ikke gjøre håret mitt helt slett… Så vil absolutt anbefale GHD 🙂

    51. det er mange som sier GHD rettetangene er bra.. men jeg syntes min fra clas ohlson (babyliss) er MYE bedre!! GHD sin blir ikke så veldig varm + på noen kan du ikke stille på hvor varmt du vil ha d. Dessuten begynner den å knirke veldig fort.. Babyliss sin blir oppvarmet fort, er billig og varer lenge!! hatt min i 4år og den er like god 🙂

    52. Du burde helle kjøpe rettetang fra HH SIMONSEN, det er minst like god, men billigere! Man må kjøpe den på frisørsalonger : )

    53. Jeg har en fra ice diamond og den er syykt bra. Den blir fort varmet opp og den retter ganske bra 🙂 den koster bare 600 kroner;)

    54. GHD er virkelig vert pengene, hadde en glatte tang før som tok 20 min å glattehåret selv da ble det ikke glatt, nå tar det 5 med Ghd, dessuten kan du også lage krøller med den, supergenial!

    55. Viss du går for GHD, må du ikke falle for de billige sidene, hvor de koster under 1000 lappen, de er fake og mangler da en lapp på ledingen som gir 2 års garanti .Viss den ikke har den lappen er den fake. Det tryggeste er å kjøpe den på foreksempel blivakker eller bare vanlige frisørsalonger.

    56. Jeg kjøpte min på billigghdbutikk.com for 600 m/frakt 😉 den funker like bra som de som koster 2000 🙂

    57. ifølge en frisør jeg snakket med, er CHI akkurat samme rettetang som GHD, bare endel hundrelapper billigere 🙂 Eneste grunnen til at GHD er dyrere er fordi de bruker penger på designet, noe jeg selv ikke ser på som så veldig viktig.. Det er hvertfall dette jeg har blitt fortalt!

    58. JEG HAR GHD og syns det er helt utrolig ! jeg har aldri hatt en så god rettetang ! <3
      Vil også si at du virker som ei super herlig jente, stå på videre ! <3

    59. Hei! Du er kjempe pen! Digger bloggen din! Haha, skjønn kje koffer æ kje skriv på dialækt sian vi har jo den samme! Æ har prøvd sykt mange rettetænger men GHD e den bæste! Å dete defentlivis værdt pængan! Det som åsså e så utruli bra e at den tar 30 sek t å varmes opp! De er sykt bra, også for deg som liker å ha rett hår og du vil ha et bra resultat, så er GHD din beste venn! den knirker ikke!! DU burde kjøpe den! Stå på, du er en fantastisk blogger! Litt rart, men det føles ut som om jeg kjenner deg kjempegodt! Kanskje det er siden vi bor så nært? Du bor jo i Harstad og jeg på Andenes! Du er sykt pen btw<3<3

    60. GHD er verdt pengene!
      sliter ikke på håret i det hele tatt, og den holder seg varm lenge, og det tar ikke så lang tid å slå den på og av.
      Det går også an å krølle håret med den!
      så er absolutt verdt pengene.

    61. Tanga er fantastisk, du burde virkelig kjøpe den. Har akkurat samme hår som deg, og det gjør extensionet helt rett og utrolig pent 😉
      Stå på søta <3

    62. Jeg mener GHD absolutt er verdt pengene. Jeg har nemlig en GHD rettetang selv, jeg betalte kun 600 eller 800 kr for den da. For det første blir den så varm og så fort at det tar null tid å rette håret, det fører til mindre slitasje på håret, siden du trenger ikke ta den gjennom håret flere ganger. For det andre har den et stilig design. For det tredje slår den seg av automatisk etter 30 min om den ikke brukes, slik at det blir mindre brannfare. Og for det fjerde kan du også lage bølger og krøller med den! 😀 Absolutt verdt pengene, også følger det jo også med en del utsyr, det er jo også greit ^^

    63. Har hatt GHD tangen i flere år nå, og den fungerer like bra som den alltid har gjort 🙂 Den blir varm på bare sekunder, og du kan rette, krølle og bølge håret med den. Det er hvis du kjøper den normale, den midt i mellom liksom.. Kjøper du den store kan det nok være vanskeligere å krølle håret. Eller den minste, vanskelig da og. Men kjøp den som koster 2000,- og du blir IKKE å angre, det kan jeg love deg 😀

    64. Har selv GHD-tang, og er superfornøyd! ikke bare blir håret heelt rett på null komma niks, men det varer hele dagen og i tillegg blir håret mindre slitt, og ikke minst; den slår seg av av seg selv etter 30min visst du glemmer det! en kløne som meg trenger virkelig en rettetang som skrur seg av selv, hehe, uten den effekten hadde sikkert huset vårt brent ned flere ganger.. :p

    65. Hei, jeg er frisørlærling på en frisørsalong i Kristiansand. Og jeg vil på ALLE måter anbefale deg å gå til innkjøp av en GHD. Det er kanskje mye penger å ut med på en gang, men det er så absolutt verdt det. Det er 2 års garanti på dem også, så hvis noe skulle gå galt er du sikret i 2 år.
      Det som er så spesielt med GHD er at de har spesielle keramiske plater som gjør håret speilblankt! Det er også en egen teknologi i dem som gjør at varmen er den samme hele tiden, i motsetning til andre tenger hvor varmen kan variere noen grader hele tiden. Det gjør at GHD sliter mindre på håret. Det som også er bra med GHD er at varmeplatene er buet slik at du lett kan lage bølger, krøller, what ever! Det er ikke bare en “rettetang” men en styler!
      Jeg ser også over her at noen anbefaler deg å heller bestille en billigere versjon på nettet, det vil jeg absolutt fraråde deg på det sterkeste! Du får ikke tak i GHD såpass billig som de som selges på nettet, disse tengene er FALSKE. Jeg vet om flere som har opplevd å aldri få tangen sin, noen har fått en tom tang altså at det bare er skallet med ikke noe mekanikk inni, personer som har opplevd at tangen har “ekspoldert” mens de har brukt dem osv osv. Så hvis du skal gå til innkjøp av GHD så kjøp den til full pris av en godkjent forhandler. Det er så absolutt verdt det!
      🙂 IdaCamilla

    66. Har GHD og er veldig fornøyd. Da jeg skulle kjøpe meg rettetang, var egentlig dette det eneste alternativet jeg hadde lyst til å kjøpe – og jeg angrer absolutt ikke! Du burde bestille fra lookfantastic.com, en del billigere, selvom man må betalle 200-300kr for mva&toll..
      Rettetangen lager også helt sykt fine krøller, selvom jeg brukte ganske lang tid på å forstå alle youtubevideoene om hvordan man gjør det, hehe.

    67. vil så absolutt anbefale GHD! Den er fantastisk bra, og garantien som følger med er jævlig real. Er liksom bare å levere inn den ødelagte, så får du en ny med en gang 😀

    68. Jeg har en GHD rettetang, pink orchid. Den er veldig bra! jeg har selv rett hår, så bruker den til å rette ut håret hvis jeg sover med en dott, og den er kjempebra til krølling!

    69. Hvis du går på feelunique.com så finner du den til rundt 1200kr! 😀 Pluss dem er ekte, bare spør mallo88.blogg.no ho handler masse der og har et innlegg om hvor du får ekte rette tenger 🙂

    70. Har hørt om Remington, som visst nok skal væra veldig, veldig bra og til ein fin pris! Bare nåken hundre lappar på Elkjøp osv. Sjølv har eg krølltong/stav fra da merket, og den er min store favoritt 🙂

    71. GHD er en dritbra rettetang, og den krøller hår superbra i tillegg! Det tar superkort tid både å rette håret, i tillegg til at det bare tar to sekunder å krølle hver “hårtjafts” eller hva jeg skal kalle det. Den varmes også opp på bare 20 sek. når man skrur den på og når man skrur den av blir den fort kald igjen. GHD har jo også en sånn overflate på rettetengene sine som gjør at håret blir mindre slitt enn ved å bruke mange andre rettetenger, så de aller fleste stylister anbefaler faktisk at man kjøper en GHD hvis man retter/varmestyler håret så mye som en gang i uken eller mer (noe de aller fleste av oss gjør).

    72. Jeg har kjøpt denne!
      http://www.blivakker.no/product/ghd/GHD0023/ghd-iv-styler-pink-orchid-limited-edition-med-kreftforeningens-rosa-sløyfe-aksjon
      UTROLIG!! valgte denne slettetangen ikke bare pga ryktet, men også fordi det er kreft i familien min, å 10 pund av pengene går til kreft. jeg synes at du som populær blogge også kunne gjort et godt kjøp, og gitt litt penger til en god sak, ved å kjøpe denne rettetangen! jeg spør på vegne av min kreftsyke bestefar<3

    73. Jeg har hatt både GHD og en annen som jeg ikke husker merke på (også fra frisørsalong).
      Jeg vil ikke anbefale GHD ettersom det ikke er noe forskjell på GHD og de andre frisørsalong rettettangene . Eneste forskjellen er at GHD er dobbel pris.

    74. Er utrolig fornøyd med ghd’en min! Har brukt ghd i over 1 år nå. Det som er så bra med den er at man slipper å rette håret flere ganger til dagen, slik som jeg måtte med min forrige tang- siden jeg har natulig bølgete hår.Føler at håret ser mye mer glattere og mykere ut også. Den bruker bare 30 sek på å bli varm, og slår seg av selv etter 30 min hvis du glemmer det. Jeg synes også det er veldig bra at man har 2års garanti på den. Jeg mista min i vasken og den ble ødelagt, men så leverte jeg den inn til frisøren hvor jeg kjøte den og fikk en ny etter 1 uke 😀

    75. Hei sophie !! Eg har mange erfaringer med ulike glattetanger og eg må bare si: KJØP DEN I DAG ! Ghd sin glattetang er helt utrolig, og eg kan garantere deg at i tilegg til å gi et perfekt resultat, så bruker du bare en tredjedel av tiden som med andre. Glattetangen til ghd er så godt som eeeevigvarende, og frisørenene som bruker et slikt redskap flere ganger for dagen, sier at selv i salongene varer en slik glattetang i felre år ! ABSOLUTT VERDT PENGENE !!!!

    76. Selv så bruker jeg hh simonsen tangen som jeg kjøpte for 300-400 kr på salg, denne er jeg veldig fornøyd med! Har prøv flere GHD-slettetenger og mener min er like god. Det tar nøyaktig like lang tid å varme den opp og man kan regulere varmen etter hva man ønsker. Denne er også like god til krølling som sletting, akkurat som GHD tangen! Bare et lite tips om du vil bruke litt mindre penger 🙂

    77. ghd rettetangan e sykt bra dt vare vædli læng når du bruke dem, har en sjøl så råde dæ te å kjøp en;) digge bloggen din btw<3

    78. Har selv en remington rettetang, og den er super bra! Varmes opp på 15min og mye billigere enn GHD. Går du inn på nelly.com og søker opp remington vil det komme opp, og koster rundt 300lappen. Syntes det er bedre enn å betale 2000 for en rettetang som er minst like bra som remington sin.

    79. GHD er virkelig til og annbefale den er så mye bedre enn andre rettetenger jeg har prøv. + det går mye fortere med GHDen jeg er kjempefornøy har hatt der snart 1 år og er likegod! 🙂

    80. Jeg har en gorgeous slettetang, den er like bra som GHD, bare mye billigere! 🙂 Kjøpte min for 1299(?) men for den prisen fikk jeg med ei minislettetang fra gorgeous, også er det 2 års garanti:-) Kjempefornøyd med både minislettetanga og den store!:-D Når jeg kjøpte den hos en frisør spurte jeg om forskjellen fra den og GHD, og hun sa at eneste forskjellen var prisen. Så anbefaler gorgeous på det sterkeste!

    81. Har hatt det i snart to år nå, og har aldri vært mere fornøyd med en rettetang! Har veldig krøllete hår, og den retter ut alle krøllene, og håret mitt blir helt rett. Den er like god som ny enda, SÅ JA. VERDT ALLE PENGENE! (så lenge du ikke har hårprodukter i håret før du retter det da. Varmebeskyttende er selvfølgelig lov) 😀

    82. GHD er absolutt verdt hver eneste krone! Håret holder rett leenge! Jeg har veldig mye krøller, vi snakker nesten afro:P aldri vært mer fornøyd med en rettetang enn jeg er nå:))

    83. Jeg har prøvd ALT av rettetenger, billig og dyrt. Den driten på kjøper på Jysk til en dødsbillig penge, og en rettetang fra et INSAAANE dyrt varehus i London. Svidde av nesten halve London-budsjettet på den, haha! Men det er bare søppel! GHD er seriøst det eneste som funker! Vurderer å kjøpe enda en rettetang derfra – for det er sååååååå verdt pengene!!! Fungerer dødsbra – er rask og slå på – og har et dritstilig design. LOOOOOVE <3

    84. Har både GHDrettetangen og HH Simonsen, synst sistnemnte klart er best! Selfølgelig er ghd-tangen god, rask å slå på osv. Men HH-Simonsen gjør håret heeelt slett, og oppnår topptemperatur minst like fort som ghd. Jeg anbefaler deg å kjøpe HH Simonsen 😉

    85. Jeg har GHD-rettetang, og kunne ikke vært mere fornøyd. Den oppnår toppvarmen sin på 30 sek, og den retter håret sinnsykt. Selv har jeg et utrolig krusete og krøllete hår om jeg ikke retter det ut, så den er nok godt i bruk her i huset 🙂 Anbefales virkelig, om du vil ha ei rettetang som virkelig gjør susen.

    86. GHD er virkelig verdt pengene, jeg klarer meg ikke uten den! Har du først brukt en GHD så er du sverget til den, og alle andre rettetenger føles døds dårlige. Du kommer ikke til å angre:)

    87. Jeg har nettopp kjøpt meg en GHD rettetang, og er kjempefornøyd. Hadde en fra Gama før, den var også veldig bra, men ghd’en er lettere å bruke, og lager også finere krøller. Den blir også kjempefort varm og sliter mindre på håret. Jeg kommer mest sannsynelig ikke til å bruke noe annet enn GHD på en god stund!

    88. anbefaler virkelig ghd-rettetangene. De sliter ikke så mye på håret, og de blir fort varm/kald, og retter ut håret ditt veldig raskt. Anbefales på det sterkeste, er virkelig verdt pengene.

    89. Anbefaler GHD! Må virkelig være den beste..
      Blir varm med en gang, sliter mindre på håret, retter UTROLIG bra, og du kan krølle håret med den :- )
      Den fungerer slik at den stiller temperaturen etter hvor slitt håret ditt er osv, slik at den skader mindre + at den har plater som er bedre for håret. Veldig bra hvis du retter håret ofte!
      Brukes tross alt av de fleste frisører, så du trenger nok ikke være redd for at det er bomkjøp! :- )

    90. Den er absulutt verdt pengene! Eg har den selv, og er veldig fornaøyd 😀
      Har ikke hatt noen negative sider ved den 🙂

    91. GHD er den beste rettetangen, definetivt!! Jeg kjøpte en rettetang til 1299,- som funket kjempebra og jeg tenkte at den funket like bra som GHD. Men når jeg bruker veninner sin som har GHD, er det så syykt mye bedre!! Uansett hva folk sier er det faktisk verdt pengene. Håret blir fort helt rett, ingen andre rettetanger kan måles. Angrer litt nå kan du si på at jeg ikke kjøpte den selv…

    92. jeg tror GHD er veldigveldig bra, men jeg tror også det finnes rettetenger som er litt billigrere som kan rette like bra hvis man ikke har veldig tykt hår.. 🙂 forresten, det var veldig store sekker, og de så like ut.. er det sånne sekker man får på skolen eller har de bare kjøpt store selv?

    93. hei!
      Ja, jeg har erfaring med GHD-rettetang. Har hatt en i 1 år nå, og har brukt den hver eneste dag. Håret mitt har ikke blitt særlig slitt heller (men jeg bruker ofte varmebeskyttende i håret) Jeg angrer ikke i det HELE tatt, og det er absolutt verdt pengene! Den retter håret mye bedre, og håret holder seg myye bedre enn andre rettetanger. Ingen andre rettetanger jeg har brukt kan måle seg en gang!

    94. GHD er nok den beste stylingtangen jeg har prøvd i hele mitt liv. Har en selv, – og angrer ikke på kjøpet! Den sletter håret fort, og det sliter ikke så veeldig. Krøllene/bølgene man kan lage med den er også utrolig fine. Ingen over, ingen ved siden av.

    95. jeg bruker HH Simonsen rettetang, og enkelte frisører anbefaler den foran GHD! jeg liker den kjempegodt! prisen er kanskje litt billigere enn GHD, men det kommer jo ann på hvor man kjøper den 🙂

    96. Kjøp GHD eller CHI, du merker STOR forskjell i fra andre rettetanger og blir nesten avhengig av å bruke akkurat en av de!

    97. Jeg har GHD rettetang, og den er utrolig bra! Mye bedre enn alle andre jeg har prøvd hvertfall 🙂 Den retter håret fort, og rett og det holder seg rett hele dagen. Skal aldri bruke noen annen rettetang nå 🙂

    98. Jeg har GHD krølltang og rettetang, og jeg er super fornøyd! Tror ikke jeg kommer til å bytte merke 😉 Utrolig bra blogg!

    99. Jeg har slettet håret mitt nesten hver dag siden jeg gikk i 7. klasse, å nå går jeg 1. året på VGS. Jeg har altså hatt ca fire forskjellige slettetenger + at moren min har hatt noen jeg har prøvd. kjøpte GHD etter jula 2009 og har den enda, den sletter fortsatt håret mitt slik jeg vill ha det og holder LENGE. GHD er verd hver ENESTE krone!

    100. GHD er virkelig den beste. Du kan få kjøpt den billigere på feelunique.com sin nettside og de refunderer også toll om du tar vare på kvitteringen og sender inn til de. Nettsiden er også godkjent av GHD så de er 100% ekte 🙂

    101. jeg har GHD-rettetang og har hatt den 1/2 år nå og har ikke angret ett sekund på det ;)! Anbefaler på det sterkeste.
      Elsker bloggen din btv<333

    102. Jeg vet GHD er en god rettetang, men jeg har en rettetang fra GAMA italy, og er utrolig fornøyd med den. Jeg syns at GHD sin rettetang lugger litt og at den ikke glir så godt igjennom håret, noe som jeg tror sliter litt på håret. GAMA sin rettetang glir superlett igjennom håret og blir raskt varm. I tillegg er den også billigere enn GHD, og kostet 999 kr.
      Så anbefaler virkelig denne om du vil ha en rettetang som ikke sliter så mye på håret, varer i mange år og ikke er fullt så dyr! :- )

    103. det er absolutt verdt pengene å kjøpe en GHD! vi har hatt vår i flere år og den er like bra enda 🙂 den blir utrolig fort varm og retter nesten hele håret på under 5 min. beste rettetangen 😀

    104. Njaa… Ghd er definitivt verdt pengene, men du kan helt klart finne en rettetang i samme kvalitiet til en mye billigere pris. Hvis du skal ha gHd ville jeg anbefalt å kjøpt en helt “klassisk” en. Har selv en hvit med masse rosa blomster på, og føler at den “lugger” en del i forhold til den helt “vanlige”. 🙂

    105. Det er absolutt verdt pengene!! Før hadde jeg rettetang fra Clas Olson eller noe og da brukte jeg 20 minutter på å rette håret, nå bruker jeg 5 minutter:) Maks 10, men det er om det er skikkelig ille.. Og jeg har kjempe tykt hår og håret mitt går ned til navlen.. Så det er DEFINITIVT verdt det!! 🙂

    106. jeg syns selv at ghd ikke funker noe bra! jeg har selv wet to straight og den kan du rette med når du også har vått hår uten noen skade! og den er så mye mer verdt pengene spør du meg + at den koster 3 ganger så lite! 🙂 angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den, men ghd’en kunne jeg klart meg uten! kjøpte min på vita for 500 .- ps: ELSKER BLOGGEN DIN <3

    107. Du får GHD mye billigere på nett.
      Jeg kjøpte min på feelunique.com og er kjempefornøyd.
      Du må riktignok betale toll, men det blir billigere enn på kjøpe den i butikk uansett.
      Shippig er gratis også 🙂

    108. HADDE GHD FØR, MEN SÅ GIKK DEN I STYKKER OG JEG KJØPE GORGEOUS HOS FRISØREN I STEDEN. ER SÅ MYE MER FORNØYD MED DEN. GHD ER INGENTING I FORHOLD. GORGEOUS KOSTER RUNDT 800,- DU KLER DEN NYE HÅRFARGEN SINNSYKT GODT BTW! 🙂

    109. jeg har en ghd-rettetang, og den er jeg kjempe fornøyd med! den retter alt håret på bare et blunk, og den får håret til å virke veldig, veldig glatt og fint! elsker den <3

    110. Jeg har også en ghd-rettetang og den har jeg hatt i to år nå. Den funke lika bra fremdeles og har gått gjennom litt av hvert. Bedre rettetang finner du ikke:) Jeg bruker den en god del og har hatt litt erfaringer med rettetenger 🙂

    111. GHD er virkelig det beste kjøpet jeg har gjort av rettetang. Greit nok at den er litt dyr, men er virkelig verdt pengene 🙂

    112. Hvis du sletter håret hver dag/veldig ofte så er det absolutt verdt det!! Kjøpte min ghd for snart 2 år siden og den funker enda som om den er ny! Jeg sletter håret hver dag og kommer aldri til å kjøpe noe annet enn ghd. Det er rart å si det men håret mitt blir slett på en helt annen måte, det blir liksom ordentlig slett! Anbefaler virkelig å kjøpe ghd, jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å angre!!

    113. Jeg kjøpte en remington-rettetang på boots i london som jeg synes er bedre enn GHDene til venninene mine… men samtidig har jeg veldig kort og tynt hår da…

    114. Anbefaler deg å kjøpe GHD, om du ønsker en skikklig rettetang. Ikke bare er den god, men sliter mindre på håret. Hos http://www.feelunique.com finner du den billigste med ghd rettetang (og jeg fikk ghd varmebeskyttelse med på kjøpet) til 979 norske, som er 1000kr billigere! gratis frakt, men toll kommer (min ble rundt 300kr). Men når du får den har den en rar engelsk kontakt, så da er det bare til å skru opp boksen, å deeer er den norske! 🙂 OG JA, siden er godkjent av ghd selv, så den er ekte!

    115. GHD er absolutt vært pengene! Den blir varm kjempefort og sletter håret veldig bra, og hvis du er en som glemmer å slå den av imens den er i kontakten slår den seg av etter 30min 😉 Har selv GHD <3

    116. Hei, jeg bruker Melissa rettetang som jeg har kjøpt på Europris til bare 1oo.- den er veldig god til å være så billig synnes i hvertfall jeg!

    117. GHD!! <3 Elsker den! Den er enkel å bruke, mitt hår blir så stritt at jeg kan sove en natt men fortsatt se bra ut neste morgen (!) og jeg er ganske sikker på at den sliter mindre på håret enn ALLE andre slettetenger jeg har brukt! Jeg mener at har du pengene, så er det verdt det :))

    118. Jeg har selv kjøpt meg GHD og er superfornøyd. Den blir varm og avkjøler seg gånske raskt og hvis du en gang glemmer å skru den av så går den automatisk av etter 30 minutter. Liker veldig godt platene også på grunn av at man kan vippe de litt fra side til side som gjør at ikke noen hårstrå hekter seg fast så du drar dem av, og dessuten er det de eneste rettetengene med keramikkplater som gjør at håret ikke sliter så mye. Jeg er i hvertfall superfornøyd. Har prøvd noen av babyliss sine også, og de er helt greie, men de blir gradvis dårligere , så mine har i hvertfall bare vart MAKS 1 år 🙂

    119. Jeg har en GHD og er veldig fornøyd.
      det som er bra med tanga:
      – to års garanti
      – sliter mindre på håret en andre tenger
      – slår seg av automatisk etter 30 min. om du glemmer og slå den av gjør den det selv.
      – fine å se på
      – ledningen er ganske lang.
      – man kan kjøpe forskjellige typer, den jeg kjøpte fikk jeg med en kiste, hårføner, en “bag” for å ha tangen oppi, to klyper å et speil. Det er andre som har kommet ut så man får mye for pengene. Søstra mi kjøpe CHI og hun fikk bare tangen for 2000, mens jeg fikk tang +++ for 2000.
      Ting som ikke er så bra
      – den blir fort varm der man holder, hvis man holder på lenge med den.
      – hvis man retter en plass og vil endre det, må man vente til det håret er kaldt igjen, hvis ikke funker det ikke å bruke tangen.
      kommer ikke på så mye mere.
      Jer er utrolig fornøyd og ville ikke bytte ut tangen min mot noen andre sine!
      Liker bloggen din utrolig godt foressten 🙂

    120. har en rosa fra colorlss, som jeg eeelsker ! Den kan stilles på temperaturen, og har en max på 210. Jeg har tjukt hår med litt krøller, og glatter det på under ti minutter. Den er ikke for dyr, og er så sykt vert pengene ! Den koster rundt 1000 kroner, og fås kjøpt på de fleste frisørsalonger. Den er lang og tynn, og mørkerosa ! ELSKER den !

    121. Hadde samme tanker jeg å i starten, KJØP GHD det funker så utrolig bra, den blir varm med en gang. Den er vært pengene.
      DIGGER BLOGGEN DIN! <3

    122. Det er verdt pengene! Jeg har en GHD-rettetng dom jeg kjøpte for to år siden, den funker som ny fortsatt! Man kan både rette og bølge håret, så man får to i en 🙂 Jeg anbefaler virkelig<3

    123. Etter du har prøvd en ghd rette tang, lover jeg deg at du aldri kommer til å bytte den ut! den er magisk, elsker den rett å slett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg