kjærestespørsmålsrunde

Nå skal jeg ha en spørsmålsrunde der dere kan spørre meg om ting som har med kjærlighet å gjøre! Enten om meg og Marco eller bare generelt om forhold og lignende. Det er altså JEG som kommer til å svare på spørsmålene, ikke jeg og marco. Kan hende han hjelper meg litt da!

Jeg starter i alle fall dagen i sengen sammen med kjæresten min, den beste følelsen i verden. Jeg elsker de timene når vi begge er sånn halvvåkne og bare ligger og pjusker på hverandre, da føler jeg meg 100% lykkelig.

 

 

Kooos! Er desverre veldig vanskelig å få bra bilder, er jo mørkt her 24 timer i døgnet nå nesten.. Men mørket er faktsik veldig koselig om man har en person og slappe av sammen med, synes jeg! 

212 kommentarer
    1. Hvor lenge har du og Marco vært sammen?
      Hva sa vennene dine/familien til det?
      Hva het din forrige kjæreste?
      Krangler du og Marco ofte?
      Hvor mange ganger har du vært forelska?
      Går det lang tid før du begynner å si at du elsker noen?

    2. Hvordan møttes dere?
      Hvor lenge har dere vært sammen?
      Merker du noe på forholdet at Marco er 2 år yngre enn deg?
      Hva pleier dere å gjøre når dere er sammen?
      Beskriv Marco med 3 ord!

    3. hadde du kjæreste da du ble gravid?
      hvor lenge har du å marco vært sammen?
      hvordan møttes dere?
      hva syns foreldrene dine og han?

    4. – har det noen gang blitt slutt mellom dere, men dere har prøvd på nytt?
      – har du fått mye kritikk for aldersforskjellen?
      – hvis du kunne bestemme, ville du delt resten av livet ditt med marco?

    5. Har dere alltid sex når dere overnatter/ er med hverandre?
      Gikk det lang tid før dere fikk overnatte etter dere ble sammen?
      Når du blé gravid, hva sa foreldrene dine?
      Krangler du og marco ofte?
      Hva sier vennen deres til at dere ganske stor aldersforskjell?

    6. synes du sex er viktig i et forhold?
      Hvordan ble dere sammen? Hele historien hadde vært fint :))
      Dere er suuper søte sammen! 🙂

    7. Hvor ofte e du og marco sammen? Hva gjør dere når dere er sammen med hverandre? Har derehatt sex? Hva hadde du gjort om du hadde en kjæreste som ble sjalu for nesten alt du gjorde? stoler du på marco? Og stole han på deg? Når synes du man bør ha sex for første gang? Hva synes du om dette: to personer er kjærester, og bare en av de er jomfru, ikke den andre? Paser det bra at de har sex sammen da? Har marco hatt sex med noen før han ble sammen med deg? Eller er han jomfru? Hvordan var det å ha sex sammen med ei av samme kjønn? Var det på fest/ var du full? Var det noen ssom så på? Vet foreldrene dine at du har hatt sex med ei jente? Hva synes de om det? Vet marco om det? Hva synes han?

    8. tok det lang tid før dere elska hverandre?
      hvor lenge har dere vært sammen?
      hva sier foreldrene hans til at han er sammen med en som er eldre?
      hvor lang tid tok det før dere overnatta hos hverandre?
      hva er det beste med marco?

    9. Deg og Marco er sykt søte sammen!
      – Har deg og Marco hatt sex?
      – Var han/er han jomfru før han ble sammen med deg?
      – Er han villig til sex eller vil han vente?
      – Stoler du helt på han?

    10. har han vært utro mot deg, ellerno?
      har du likt noen andre mens du var sammen med marco?
      puler dere ofte?

    11. Herregud så søte dere er ,misunner dere! :((
      Om dere:
      -Hva liker dere å gjøre best,sammen?
      -Hvordan ble dere sammen?
      -Hva sa du til vennene dine når du og Marco ble sammen? og hvordan reagerte dem?
      om kjærlighet generelt:
      -Tror du på kjærlighet ved første blikk?
      -Hva synes du er best, singel eller i et forhold?

    12. Hvordan får man en gutt til å like deg?
      Hvor lenge har dere hvert sammen?
      Hva liker du best å være i, forhold eller singel?
      Når var din første forelskelse?
      Ja det var noen spørsmål :))

    13. Jeg kunne trengt noen tips av deg sophie elise..
      Jeg er en attraktiv jente, langt blondt hår, slank og sånn. Men jeg får meg aldri kjæreste!! Jeg har jo selvfølgelig holdt på med gutter. Men de fleste har det bare vært samleie inn i bildet med.. De vil ingenting mer. De vil feks bare ha sex. Vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg smiler, ler, kysser på dem.. og vil tro jeg er en ganske omgjengelig person. Men ingen tar med seriøst nok.. Aldri hatt et seriøst forhold. Bare sånn friends with benefits forhold (med følelser!). Til og med da ville ikke gutten ha meg.. bare sex.. selv om han likte meg. Syntes det er sååå flaut at jeg ikke har hatt type. Kjenner SÅ presset. Tenker på det bestandig.. Vil så gjerne ha en fin gutt å være glad i.

    14. du har nevnt at du ble voldtatt og gravid, jeg har ikke lest bloggen din så lenge. og lurer på om du har skrevet noe om det før, i såfall hvor? jeg kan ikke finne det. Hvis du ikke kan lage et innlegg om det nå 🙂

    15. Hvis man liker en gutt, hva bør man gjøre for å bli likt tilbake?
      Hvordan får man seg kjæreste?
      Jeg har liksom aldri vært ordentlig på dealern med noen.. men vil gjerne! Hva skal jeg gjøre for å få kjæreste?
      Tusen takk:)

    16. Hvordan møttes dere?
      Hvordan var deres første kyss?
      Hadde dere noen spessielle dater? såfall hvordan? :^)
      Jeg vil også benytteanledningen å si at, keep up the good work!
      Fortsett og vær sammen med den du elsker, selv om folk klager på aldersforskjell osv! det finnes ikke alder i kjærlighet, mener jeg. Synes det er bra at dere viser at dere elsker hverandre!

    17. Hvem ble du gravid med?
      Hvor gammel var du da du ble gravid?
      Hvor gammel var han du ble gravid med?
      Har du og Marco hatt sex?
      Når var deres første?
      Hvor mange ganger har dere gjort det (ca.)?
      Den gangen du skrev på bloggen din at det føltes ut som at du var med i en film, tårene trillet nedover kinna og regnet plasket, osv. Hva hadde skjedd?.. :/
      Dere er det søteste paret daa!:)
      Svare på video? 🙂 <3 Hadde blitt såå glad!

    18. kan du fortelle litt om situasjonen rundt det når du måtte ta abort. Jeg er 14 nå- like gammel som du var når du tok det, og jeg er redd hver gang jeg har sex med kjæresten min om det samme skulle skjedd meg. Så trenger på en måte hjelp her.. Hva skjedde, hvordan fant du det ut og hvordan tok du abort osv?:)

    19. dere er utrolig søte sammen daa <3
      hva synest du om att marco er sammen med andre jentevenner på fritiden ? 🙂

    20. Jeg liker en gutt, og har prøvd på flere ulike måter å “vise” han det. Jeg har aldri hatt kjæreste før så jeg har ikke mye peiling på dette. Jeg så han texte en annen jente, det var masse hjerter der.. skuffelsen kom, ok.. Jeg snakker med han om ting jeg ikke snakker med de andre guttevennene mine om.. hva skal jeg gjøre? Jeg liker ham virkelig..

    21. Hvor mange ganger har dere hatt sex?
      er han flink ihvertfall å ha sex?
      hvilken sex-stillinger bruker dere ihvertfall?
      hva er rekorden deres på sex og klining?
      takk 🙂

    22. Jeg leste bare de tidligere kommentarene, har du vert gravid?..
      såfall hvordan tok dine foreldre det?
      Har du og Marco et helt ærlig forhold, eller er det greit å ikke fortelle hverandre alt?
      Hva var det som gjorde at du falt for Marco?
      Vil bare benytte sjansen til å si : Stå på Sophie-elise! jeg digger deg, å at det du gjør er så ekte ! <3

    23. har du hatt sex med en jente?
      vet foreldrene dine det?
      var det noen som så på da dere hadde sex`(deg og andre jenta)
      var det gøy+
      vet marco at du har hatt sex med en jente?
      har han hatt sex før han ble sammen med deg?

    24. Lurer på hvordan du takler å være sjalu? Hater det selv, og lurer på om du har et slags ‘triks’ for å unngå det på en måte. Dere er kjempesøte sammen! 😀

    25. Er dere fortsatt nyforelsket, eller har det gått over til å elske hverandre 🙂 ?
      Blir du lett sjalu?
      Er det noen ganger du tenker at du ikke orker mer, når dere krangler ?
      Er det slik at dere føler for å sende meldinger med hverandre hele tiden ?
      Går dere ofte ut ilag, eller er dere som oftest hjemme og slapper av ?
      Føler Marco for å ha alenetid med sine venner ?
      Setter du vennene dine, eller Marco høyest ?
      En del spørsmål som jeg lurer på pga ting i mitt forhold 😛

    26. Og en ting til !
      Er det slik at du kvir deg til å gå ut å drikke, for du er redd for hva som skal skje( utroskap/at du driter deg ut/ at du sier noe du ikke bør si)
      Jeg er alltid så redd for dette at jeg nesten ikke vill ut å kvir meg så j… men når jeg er ute med han så har jeg det kjempe kjekt som oftes : )
      kjekt av deg å ha slik spørsmålsrunde <3

    27. Kom vist på veldi mye jeg nå !!
      Føler du deg noen gang alene?
      Føler du noen gang at han ikke liker deg, uansett hvor mye pent han sier til deg ?

    28. har marco sett deg uten sminke? ;P haha:)
      hvordan møttes dere og ble sammen?
      hvor mange seriølse forhold har du hatt? (før marco, ikke etter xP )
      er du ofte på fest uten eller med kjæresten din?
      er han like gammel som deg?

    29. Jeg liker en gutt veldig godt, og har egentlig gjort det ganske lenge nå. Vi snakket en del på facebook før, men så stoppa det plutselig helt opp. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre kjent med ham? Og hvordan skal jeg snakke med han uten at det blir kleint?:)

    30. Jeg bare lurer på et par ting! For jeg og kjæresten min har nå vært sammen 5 mnd og noen uker, vi har det jo kjempe bra sammen, men enkelte gangen begyner vi bare og krangle over små ting, og han er så barnslig noen ganger, og han tar nesten aldri inititativ(?) elr wtf, til og snakke til meg først, spørre om vi skal finne på noe osv, så hva skal jeg gjøre? :/

    31. hei jeg lurte bar på om at hvis du har en kjæreste.. Som du elsker av hele ditt hjerte.. Men så etter en god stund forteller han sannheten om seg selv.. Og du mister innteressen for han sånn uten vidre.. Du prøver å slå opp, men han overreagerer og truer med ”selvmord”… Det skremmer livet av deg.. Og du søker trøst hos en kompis… Du blir forelsket i kompisen din.. Og dere får et hemmelig forhåld bak ryggen til kjæresten din.. Du vil heller være sammen med kompisen din, for han gjør deg lykkelig og er trivelig… men du klarer ikke gjøre det slutt med han andre… Hva ville du gjort??

    32. Har du vert gradid? isåfall hvem var faren?
      hvor lenge har du og marco vert sammen?
      hva sa foreldrene dine om at du var blit sammen med en gutt som er to år yngre?
      Har dere hatt sex? hvor ofte?
      Når fikk dere låv og overnatte for første gang?
      hva sa foreldrene til morco når han fortalte han var blitt sammen med ei to år eldre jente?
      hvor ofte er dere sammen?
      🙂

    33. Dere er utrolig herlige sammen <3
      - Hvem sa "jeg elsker deg" først?
      - Hva irriterer deg mest ved Marco? Og hva elsker du mest ved han?
      - Har Marco forandret deg på noen måte?
      - Hva pleier dere å gjøre på når dere er med hverandre?
      - Er du like forelsket i han nå, som du var i begynnelsen?
      - Hva hadde du gjort om han var utro?
      - Hva syns du om playere?

    34. Hvordan klarer du å ikke være med han så ofte? Har forstått det sånn at dere ikke er så mye med hverandre?
      Jeg bor med kjæresten min og jeg blir nesten litt deprimert vær gang han reiser vekk og får alltid sånne “Hva om han gjør det?” tanker, helt uten grunn faktisk. Føler meg som en bitch når jeg terroriserer han med meldinger om hva han gjør på og hvor han er osv. Er veldig bale i grunn, så har du noen tips til hvordan jeg kan klare å tenke på han litt mindre når han ikke er her? :p

    35. har dere noen gang hatt noen såkalte “pauser” i forholdet? eller at det har vært slutt og dere har blitt sammen igjen :)?
      dere er hvertfall supersøte!

    36. – hva er det beste med å ha en kjæreste som marco?
      – når han er ute med andre, tenker du ofte på at han kanskje flørter med andre jenter?
      – hva syntes du om folk som mener at det er teit og være sammen med en som er yngre?
      <3 dere er utrolig søte sammen, han er heldig som har deg Sophie, du virker som en strålende jente

    37. Jeg er ein jente på 12-13år som liker ein gutt veldig gått. I timene føler jeg at han på ein måte flørter med meg. Men når vi er ute om kvellene og det er andre jenter der, så smiler han bare til eg 🙁
      Jeg vet ikkje kva jeg skal gjøre får og få fram at eg liker han. Så kan du gi meg nokon gode råd? 😀
      Hvor gammel er marco? 😀
      Dere er så søte, elsker boggen din! <3

    38. dere er sykt søte ammen 😀
      hva er deres beste minne sammen ?
      vis han f.eks flyttet til trondheim ville dere da
      klare å holde på forolde like godt ?<3 - lovee you sophie <3

    39. hva syns foreldrene til marco om deg ? å hvordan reagerte de når de fikk vite hvor gammel du var i forhold til han, har det noen gang vært et problem for dem liksom? 🙂

    40. Hei 🙂 jeg skal møte en gutt neste helg, og jeg har likt han ganske lenge. Jeg er en av de som er på den mere nervøse typen, og han er mere den som tør ganske mye. han er liksom ikke typen som er en ”player” hadde ver utrolig supert om du svarte innen fredag!
      elsker bloggen din!<3

    41. Er det noe som irriterer deg med Marco? Hva?
      Hvor gammel var du da du ble gravid?
      Krangler du og Marco ofte?
      Hva sa foreldrene hans om at han var sammen med en så mye eldre jente?
      Hvor mange har du vært sammen med? (kjærester)

    42. Hva synes foreldrene dine om at dere overnatter til hverandre (hvis dere gjør det)? Jeg digger bloggen din og deg! Stå på! 🙂

    43. Når du og marco sover i lag, sover du me sminke da eller uten?
      du e dritpen og har skikkeli fin hud, kordan produkta bruke du i ansikte som du anbefale?

    44. Velger og være anonym. Men jeg vil egentlig at dere begge svarer på dette, siden det er 2 sider. Av og til er gutter og jenter veldig forskjellige.
      Navnet på gutten jeg forteller om er ikke det han heter på ekte.
      _
      Lars er en gutt som tok kontakt med meg i April, jeg hadde bestandig syntes han var skikkelig fin fra da jeg kom på undomsskolen, han gikk i 10. og jeg i 8. Etterhvert ble det mye hjertesnakk, vi snakket på skype leenge hver dag, ringte hverandre heletiden, sendte meldinger heletiden osv. Vi begynte og møtes. Jeg ble forelska og trodde han ogå gjorde det. Vi fortsettet sånn at vi pratet med hverandre hele tiden. Helt til sommerferien, så sluttet han all kontakt. Jeg ble veldig lei meg og sendte et langt brev til han om at jeg savnet da vi snakket, og at jeg egentlig likte han osv. Han svarte at han ville snakke med meg, men han var så feig når det gladt sånner ting, og at han syntes det ble feil og trenge seg inn med 97erne. Vi begynte og snakke litt igjen, men så stoppet det helt opp. Vi snakket litt imellom, kanskje 1 gang i månden. Og for ikke så lenge siden spurte han om vi kunne møtes, men så kunne han ikke selv da vi skulle møtes. Så nå er det stoppet helt opp. Jeg har prøvd og snakke til han, men han svarer ganske care.
      Har du noen tips til hva jeg kan gjøre,si eller noe?

    45. hvor gammel er marco?
      hva sier foreldrene hans om at dere to ligger sammen?
      btw dere er kjempe søte sammen!:)

    46. Hvorfor spør dere egenklig om de har ligget ilag ? Husker dere når Sophie sa at det var en fake historier om at de hadde sex osv. Og da sa Sophie. Deres drøm, min virkelighet.. Da har de jo hatt det ?

    47. Har dere alltid sex når dere overnatter/ er med hverandre?
      Gikk det lang tid før dere fikk overnatte etter dere ble sammen?
      Når du ble gravid, hva sa foreldrene dine?
      Er det noe dere er veldg uenig i, isåfall hva?
      Hva sier vennene deres til at dere har ganske stor aldersforskjell?
      Dere er så søte sammen, btw. 🙂 Ønsker dere alt godt.

    48. Hva gjør du om du liker den du er ilag med skikkelig godt, men ha unngår deg. Slår opp? For jeg orker ikke lemger at han bare vil være venn, men han sier at han vil være så god venn at vi er sammen (?)..-.-

    49. dere er såå søte ilag!
      lurer på diverse ting, håper du svarer 😀
      – når hadde du å marco sex for første gang?
      – ligger du å marco sammen hver gang dere treffes?
      – sover du med sminke når han er på besøk?
      grunnen til at jeg lurer på dette, er at jeg lurer på om jeg selv er i et normalt forhold..
      og ellers
      – hva gjør en for å få oppmerksomheten til en gutt?
      – blir gutter lei av jenta etterhvert om hun ikke “gir dem noe”?
      digger deg sophie!

    50. Har du noen tips til hva man kan gi til kjæresten sin i julegave? Spør han hele tiden, men han sier han ikke vil ha noe, og jeg er bestemt på å gi han noe, uansett! 🙂
      Digger bloggen din!

    51. Jeg har nettopp blitt dumpet av en jeg hadde vært sammen med i et år. Noen idè om hvordan jeg kan få han tilbake eller bare å komme over han ? Jeg vet at det er en sjans for at det blir oss igjen for det har han sagt, så jeg vil prøve alt for å vise hva han betyr for meg og at han er alt for meg. vær så snill hjelp meg, er ødelagt.

    52. dere er så søte sammen!
      hvor gammel er marco?
      er dere ofte sammen?
      hvor mange har du hvert sammen med?
      hva gjør du og marco på fritiden (når dere er sammen)? :)))

    53. kan du gi litt gavetips til kjæresten? Ikke julegave liksom, men sånn søt gave man bruker å gi når og da 🙂 Jeg elsker å gi kjæresten gave, men kommer sjeldent på noe som jeg kan gi …

    54. Dere er søte !
      Hvor mange kjærster har du hatt?
      Kan du legge ut flere bilder av dere to?
      Hvor lenge har dere vært sammen?
      Hvilke land er Marco ifra?

    55. Hei Sophieelise, håper du vil svare på disse spørsmålene<3
      *Hva er det søteste han noen gang har sagt til deg?
      *Selv om han er 14, "koser" dere da?
      *Har du et kjærlighetstips til en jente som meg som føler at kjærligheten mellom meg og kjæresten er skikkelig kjedelig?
      Hilsen Johanne på 13 år.
      PS: PLEASE, SVAR DA ER DU EN ENGEL!
      Fast leser, og bra blogg.

    56. hvor høy er marco?
      hvor ofte bruker dere å være sammen?
      har dere hatt sex?
      bor dere langt i fra hverandre?
      hva bruker dere å spise av mat når dere er sammen?(sånn romantisk middag ellernoe)

    57. Hei. Håper du vill svare på dette, for jeg trenger virkelig svar. Jeg og kjæresten min har vært i lag i snart 2 år. ( vi er 16 år) Jeg vet at jeg elsker han over hele mitt hjerte, men de “forelska” følelsene er ikke der lengere, og jeg vet ikke om jeg føler noe i det hele tatt lenger. men det er så rart, for jeg vil at det skal være han jeg flytter ut med og får barn med. Jeg elsker han så høyt. Men jeg blir ofte! sur på han, og jeg tror det har noe med følelsene og gjøre. Og jeg klarer heller ikke og slå opp, fordi jeg føler att jeg ikke klarer me uten han. Vi teffes bare 2 1/2 dag i uken. Ja, vi har et avstandforhold. Og jeg tror det er også derfor jeg kansje har mistet følelsene til han.. Hva skal jeg gjøre? 🙁

    58. Hei Sophie:)
      Du og Marco er virkelig helt skjønne! blir litt misunnelig her jeg sitter! Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 mnd, og jeg føler allerede jeg kan se slutten av av forholdet nerme seg… Han har lite tid til over til å være med meg, han er mye syk eller “sliten” som han sier, og orker ikke. Han kysset xen sin på en fest for noen ukjer siden og jeg valgte å tilgi han for han viste virkelig at han var lei seg og angret og ikke hadde noen følelser for henne. Han sier hele tiden hvor glad han er i meg og at han savner meg, men han gjør liksom ikke noe med det. Jeg vil ikek dumpe han , hadde vært bedre om han dumpet meg for slik jeg har det nå er helt jævlig. Rett å slett usunt. Hva ville du gjort i mitt ståsted?

    59. er det litt kleint å spise middag hos marco ? du han å familien hannes?
      synest han det er dumt at du har vert gravid før?
      kan du fortelle om det første kysset deres?
      er du deg selv 100%når du er med han? du kan gå uten sminke osv?
      dere er sykt skjønne ilag! :D<3

    60. Hva synsest du om selvskading? vet at du gjorde de før, men hva synest du om at andre gjør det? 🙂

    61. Synes du dæ e greit at kjæresta skjekker telefon, facebook osv. Til hverandre?
      Kunne du tellgitt marco viss han vær utro?
      Hvordan klarte du å ” kapre” marco?
      E det slitsomt å ha kjæreste?

    62. Har du hatt mange kjærester ?
      Hvilke tips har du for å gjøre kjæresten glad?
      Hva er det mest romantiske noen har gjort for deg?
      Hva er det mest romantiske du har gjort for noen?

    63. Har dere hatt sex?
      Synes ikke du han er litt for ung for deg?
      Får han lov til å drikke siden han er med deg?

    64. er det ikke litt skummelt å poste ting om marco og sånt når han er under- og du er over den seksuelle lavalderen? bare noe jeg tenkte på. er jo teknisk sett ikke lov 🙂 digger deg!

    65. Hva pleier du å kjæresten din å gjøre ? Hvordan ordner dere opp etter krangler? Hva gjør du for å glede kjæresten din? Har du noen viktige tips ang et forhold? Krangler dere ofte? hva gjør du når kjæresten din gjør noe veldig dumt du blir flau av? tihi, her er noen spørsmål! 🙂 digger deg.

    66. Har du hvært gravid?
      Har dere hatt sex?
      Når dere er sammen/overnatter har dere sex hele tiden da?
      Hvor lang tid tok det før dere fikk sove hos hverandre?
      Har du hvært kåt på han før?

    67. Det er en gutt jeg liker kjempe godt, og han er dødskjekk! Men han er ett år større og jeg treffer han bare på skolen, når vi går til bussen osv.. Jeg snakker ikke så mye med han, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem! Tips? 🙂
      Åh, du og Marco er så søte!

    68. Deg og Marco:
      Har du noen gang vært usikker på hvordan det vil gå med deg og Marco på grunn av alderen ?
      Kunne du ha gifta deg med Marco ?
      Tror du Marco er den du vil dele resten av livet ditt med ?
      Andre spørsmål:
      Blir det feil å ha ”sex” med en som er 14 når jeg er 13 ? (Jeg Elsker han, og han elsker meg)
      Er det litt for tidlig å si at ”du er den jeg vil være med, resten av livet” når jeg bare er 13??

    69. hvordan var første gangen foreldrene dine hilste på marco ?
      hvordan var første gang du hilste på foreldrene tio marco?

    70. Dere er så utrolig søte sammen! 🙂
      -Jeg liker en gutt, men hvordan kan jeg få han til å like meg å??
      -Var det flaut å hilse på foreldrene til Marco første gang?
      – Har dere hatt sex eller gjort noe sånt før??

    71. hvordan var det å ha sex første gang? jeg vurderer det nå med han jeg er sammen med, men er så usikker på meg selv.. og det virker bare så skummelt!

    72. Heei sophiee elsker bloggen ! <3
      1. er marco pervo
      2. er det han som vil ha sex eller er det deg ?
      3.hvordan er et og vere i lag men e som er 14 år har han barnslige venner ?

    73. er serr ! marco bare 14 år ?
      vilken blogger leser du ?
      kan du si at disse spørsmålene er fra meg ;)?
      forbilde ! <3

    74. Henger du med vennene hans?
      Har dere hatt sex?
      Er det sant at han er 14?
      Er det vanskelig og være med en som er yngre enn deg?
      Hvor lenge har dere date?
      Henger han med dine gutte og jente venner?
      Er han sånn veldig populær siden han er sammen med deg?

    75. dokk e kjæmpesøøt ilaag: )
      – ka dåkk jør når dokk e ilag ?
      – e du mæst ilamme han eller vænnan dine ? :pp

    76. hei Sophie! dere er så søte sammen <3
      Jeg håper du kan gi meg noen tips..
      Jeg og kjæresten min (begge er 15 år, han er ekskjæresten min nå) var sammen i litt mer enn 7 mmd. Vi hadde avstandsforhold, og på begynelsen var vi sammen so å si "ofte", men så er jeg en aktiv idrettsutøver, og jeg var i Tyskland og Østerrike ol. for å trene..
      Så var det slik at jeg savnet han såå utrolig mye, å jeg var så forelsket. Men jeg merket på en måte at noe var feil. Han hadde liksom vert så reservert!.. Så tok jeg kontakt med han en dag, og spurte om hva som egentlig skjedde, om han hadde følelse for meg lenger osv.. Han sa bare at dette ikke var noe han ville ta over telefonen, men face 2 face.. Så sa han att han skulle besøke meg dagen etter..
      Det gjorde han.. han kom på besøk! Jeg kjente at jeg vat så glad i ham når jeg så kan komme imot meg. MEn såå.. så satt vi oss til å snakke sammen, og jeg tok opp det jeg hadde spurt om.. Men så ble han egentlig bare stille.. etter en lang tid med prating, så hadde jeg forstått att det han prøvde å komme fram til var att han ville gjøre det slutt.. jeg var helt knust, og det er jeg fortsatt! Det er jo bare noen dager siden dette skjedde.. Jeg var så glad i ham, og det er jeg fortsatt!
      Det er akkurat en uke siden dette skjedde nå.. men jeg føler ikke jeg har komt meg noe vidre, jeg savner han så mye, og jeg har så lyst å ha han tilbake.. men på en annen side hvet jeg at de ikke kommer til å skje..
      HAr du noen tips til hva jeg kan gjøre for å komme meg vidre? Kanskje prøve å "glemme" ham..! Jeg hvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg ser både meg selv og livet mitt som noe negativt! Alt er liksom svart, det finness ikke lys i tunelen!
      Håper du svarer Sophie<3 elkser bloggen din..

    77. Har du vært gravid? (Med hvem?, Når?)
      Hvor ofte har du og Marco sex?
      Har dere sex kun når dere er alene hjemme?
      Hvilken stilling bruker dere?
      Har du hatt sex på fest?(hvis: hvordan da? )
      Hvor gammel var du da du hadde sex for første gang?

    78. Hvor gammel var du når du hadde sex?
      Har du noen gang vært graivd?
      Hvor ofte har dere sex?
      Hva er det beste med og ha en kjæreste?
      Favoritt stilling?
      Håper du svarer! 🙂
      Digger deg <3

    79. Drikke/snuser/røyker Marco?
      Fester han?
      Er han en av de badboys’a på skolen?
      Lurer bare, fordi når du fester kommer jo han innom 🙂

    80. Har en kjæreste, men vet ikke om jeg vil ha sex med han enda, han vil, men jeg er usikker..
      Jeg er 14, snart 15.. Hva syntes du?
      -Har sex hjulpet dere med forholdet?
      -Er han god i sengen?
      Du er forbildet mitt<3

    81. kan du fortelle om forholdet ditt med håkon kvarven?:)
      hvordan er forholdet med deg og eksene dine?:)

    82. SVAR MEG!!!!!!!!!!!
      Hei Sophie!
      Jeg er en jente på 15 år og har akkurat fått vite at jeg er gravid..
      Jeg var på en fest for noen uker siden og drakk litt for mye. Jeg vet ikke hvem som er faren, og vet heller ikke hva jeg skal gjøre! Du har jo opplevd dette før, og håper du kan råde meg, jeg vet ikke om jeg vil ha dette barnet eller om jeg skal bære det fram. Dette er noe som ødlegger livet mitt, så håper du kan svare <3

    83. Dere er så søte:) Dere har vel hatt sex?
      Det er jo helt normalt i et forhold?:) i tilfelle du ikke tørr å svare på det så er det helt normalt. Blir heller rart om dere ikke har hatt det.

    84. 1. Er Marco god i senga? 🙂
      2. Sex på morgenen eller kveld?
      3. Planlegg en hel dag med deg og kjæresten din, hvordan vil den se ut?

    85. 1. Var du eller Marco jomfru før dere møtte hverandre? (ikke vær barnslig med å svar, ”nei, vekten” tenker selvfølgelig IKKE på stjernetegn) 😀
      2. Når syntes du to personer skal ha sex? alder liksom. (ikke si når det føles rett, men liksom må jo være en alder. det er jo for sent å ha sex for første gangen når du er 25 liksom. Et sånn ca antall alder:)?

    86. Det koseligste jeg og min kjære gjør. Er å ha sex etter i et mørkt rom, med t-lys rundt i vinduskarmen ogsånt. Så koselig!
      1. Har dere hatt sex andre steder enn i senga?

    87. Hallo! jeg er en jente på 14 år som har en kjæreste som er 16 år.. og han får dra ut på fester og sånt.. men jeg er veldig redd for at han skal være utro mot meg?? hva skal jeg gjøre?? jeg veit jeg må bare stole på han er det uansett uten og si noe til meg? hav skal jeg gjøre?
      Vet du ikke er ekspert. men jeg lurer på det fordi du har eg gutt som er mindre enn deg likosm?: p
      Digger bloggen din!

    88. jeg og en gutt (guttA) har drevet på i nesten ett halvt år! men ført nå de to siste måndene har vi drevet mere sammen “in real” istedet for bare å snakke på meldinger, face, msn osv. og jeg merker at jeg liker han mindre og mindre, egentlig ikke av en spesiell grunn. (nå henger jeg med “gjengen” hans nesten hele tiden)
      Så merker jeg at jeg liker bestevennen hans mer og mer og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg syns utrolig synd på gutt(A) for jeg vet at han fortsatt liker meg utrolig godt, men følelser er ingenting jeg kan styre.

    89. Har du noen gode forslag til hva kjærester kan finne på sammen?
      Jeg og kjæresten min er nesten aldri alene sammen, fordi vi ikke har noe å gjøre. Da blir det til at vi bare sitter å ser på tv… og det blir litt kjedelig.
      Så jeg håper du har noen forslag til noen gøyale ting å gjøre sammen 😀 for jeg vil så gjerne vere alene med han av og til, men gidder ikke for det blir så kjedelig for han da :-/
      Ps. Elsker bloggen, og er fast leser <3

    90. Hvordan ville du reagert dersom Marco var utro?
      Hvor langt unna hverandre bor dere?
      Hvordan møttes dere og hvordan ble dere sammen?
      Deres første kyss var hvor og når?
      hvis du kunne endret noe ved Marco, hva ville du endret?

    91. Kan du lage et eget innlegg med hele historien om hvordan dere ble sammen?
      Var det sånn spør på deg opplegg(med tanke på at han er mindre), eller var det sånn holde på skikkelig lenge så ble dere sammen?
      Var dere mye sammen som venner før dere ble kjærester?
      Hva pleier dere å finne på?
      Hva har dere til felles som dere pleier å gjøre?
      Er det noe fast dere gjør hver eneste gang dere er sammen?
      Hvordan reagerer foreldrene hans på at han er sammen med en 3 år eldre elev på videregående, og som er blond(ikke missforstå, har ingenting i mot det, men voksne kan ta det med sminke og lyst hår feil)
      Hvor ofte er dere sammen?
      Bor dere nærme hverandre?
      Pleier Marco å feste?
      Hvilket land er han ifra?
      Har han/du andre x’er enn hverandre?
      Hvordan er det å ta abort, er det veldig vondt?(jeg har angst og redd for om det eventuelt skjer meg en dag)
      Er det mulighet for en ny videblogg av dere to snart?
      Er han flau/eller du, når dere er sammen blant mange venner? eller er dere alltid sammen alene?
      Hva tror du at han kjøper til deg til jul?
      Hvordan er du når det gjelder sjalusi?(har lest det innlegget du skrev om sjalusi og at man har lett for å bli sur, selvom man innerst inne vil være glad men ikke klarer å styre det, et TOPP innlegg og jeg kjenner meg 100 prosent igjen)
      Hva syns du om forholdet deres? Er det noe der kunne vært bedre på?
      Dere er kjempe søte! Og jeg er stolt av deg som klarer å ha en mindreårig som kjæreste, det er kjempe søtt <3 venninnene mine kan lett dra meg under en kam om jeg snakker med en 1 år mindre, og det er irriterende.. jeg er 94 modell forresten 🙂
      Lykke til videre med bloggen din, fast leser, og ELSKER bloggen din<3 du har så mye poeng og bra å prate om! du viser at blondt hår med sminke kan inneholde en sykt bra jente! Stå på! Håper snart på svar. Helst skriftlig, da er det lettere å få med seg, lett for å bli dårlig lyd på video. Og det er alltid så mørkt i rommet du filmer i...

    92. hei! jeg og kjæresten min har vært sammen i litt over 4 måneder nå, og han er den mest fantastiske personen jeg noen gang har møtt. vi har det veldig bra sammen, og vi er ikke redde for og være oss selv. Men det er bare en ting som er vanskelig for meg, og det er den jævla sjalusien. han blir nesten ALDRI sjalu, mens jeg kan bli sjalu for bare en liten ting. En gang sjekket jeg mld hans..noe jeg vet jeg ikke bør gjøre. jeg fikk bare sett 1 mld han hadde skrevet tilbake. ”drøm søtt pus” men han sa at det var kødd. Men selv blir jeg så usikker. men jeg stoler på han, og vet at jeg ikke mister han. hva hadde du gjort hvis du hadde sett at marco hadde skrevet det til en annen jente? ville du ikke brydd deg i det hele tatt eller ville du tatt det opp med han og snakket om det?

    93. hvordan forhold har du til moren til marco? er dere gode venner, liksom veninner?
      har marco søsken? hvordan forhold har du til de?
      når syntes du det er naturlig å ha sex i ett forhold?:P og evt hvor ofte?

    94. heeei.
      hvordan kan man få en gutt til å vite at du har følelser for han vist du ikke tørr å si det til han ?
      hvor gammel er Marco ?
      er du gravid ? isåfall hvem er faren ? hvor langt er du på vei ?

    95. Hvordan gaver har dere gitt hverandre?
      Hvem kjøper mest til hverandre?
      Hvem spanderer mest på hverandre ?
      Har dere hatt sex ?
      Noen tips til hva man kan gjøre sammen `?
      Har dere snakket om å være sammen for alltid ?
      Er han og du veldig kosete ?
      Har dere kranglet mye ?
      Hvordan krangler har dere eller diskusjoner?
      Har du begynt å gråte fordi han har såret deg før eller omvendt ?
      Når sa dere at dere elsket hverandre først?

    96. Hva gjør dere når dere er med hverandre/hva kan man gjøre?
      I starten av forholdet deres, var det kleint å være sammen alene da?
      Hvor ofte i uken finner dere på noe? Blir dere noen gang lei av hverandre?
      Har dere en sang som er ”deres sang”?
      Pleier du å ha med Marco på fester?
      Når fikk du lov av foreldrene dine til å sove hos marco/ha han på overnatting? Han er jo 97’er og jeg er det selv og er ikke mange som får ha kjæresten på overnatting.
      Forresten, dere er super søte! ment to be, helt klart<3

    97. -har du og marco ofte sex?
      -hvilken sex-stilling bruker dere?
      -jeg vil ha sex med typen min, men jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre han om det..! så hvordan bruker han og spørre deg om dere skal ha sex eller du han??
      -bruker marco og ta på puppene og rompa de mye?
      unnskyld for at jeg spør så personelig..

    98. syntes du sex er viktig i ett forhold? hadde dere klart å holde sammen uten sex liksom? og hadde dere sex før dere ble sammen/med en gang dere ble sammen?
      syntes du det er tidlig å si at man elsker hverandre når man er bare 14-15 år?
      hva syntes du om homofile/lesbiske?
      har du prøvd noe annet en klining med jenter/ er du påen for det?
      har du hatt trekant/er du klar for det? med to gutter/en gutt + en jente?

    99. E Marco den eneste du vil ha?
      Har du kyssa nån andre mens du har vært ilag me han Marco?
      Har nån prøvd sæ på dæ i dt siste?
      Har du blitt veldi sjalu på Marco ellr han blitt sjalu på dæ?
      —————————————–
      Bærre nån spørsmål som ikke har nåkka å gjør me dette i dt heile tatt:
      Har du noen gang blitt knust? For hvis du har dt, kordan tok du dt?
      Dt e nettopp blitt slutt imellom mæ å kjærestn min, æ blei så utruli lei mæ, så æ slutta å spis. vennan mine prøva å præss i mæ mat, nån ganga får de dt til, andre ganga ikke.. for æ e så lei mæ så mat smaka ikke godt lengre.. ka æ ska gjør?

    100. hva sier foreldrene hans om aldersforskjellen?
      Går du overens med foreldrene hans?
      pleier du og ha på bh når du sover/ har sex med han:P?

    101. herregud, synes det er dritteit med folk som spør om ganske privateting hos deg og marco.. men..
      – Hvor mange serriøse forhold har du vært i?
      – hva er positivt/negativt med å være i et fast forhold?
      – Når ble dere sammen?
      – hva legger du i et ” serriøst forhold ” ?
      – hva tror du må til for at et forhold skal fungere?
      – har du og marco hatt en sikkelig stor krangel?
      – sist men absolutt ikke minst; Har du et/flere bra tips til noen med KJÆRLIGHETSSORG? og som ikke kan komme over en fyr?
      ELSKER BLOGGEN DIN <3

    102. Jeg liker en gutt,men han likte bestevenninnen min og hun liker han,(han har da nå sluttet å like henne) og jeg er redd for at bestevenninnen min blir sur på meg hvist jeg forteller henne om at jeg liker han siden hun enda liker han, hva burde jeg gjøre?

    103. dette er et spm jeg trenger hjelp til vis du vil svare 🙂
      jeg liker en gutt men han liker ikke meg å vi har vært sammen før i 8 mn er enna ikke over ham og han liker en aenn hva bør jeg gjøre ? hva bør jeg si )

    104. Er en gutt jeg liker veldig godt, snakker nesten aldri med han, har du noen tips til hvordan jeg kan bli bedre kjent med han, få kontakt osv?:-)

    105. Kan si noen “kjennetegn” til om en gutt er utro?
      (Har akkurat fått meg kjæreste og er utrolig redd for å miste ham.. håper på svar!:) )

    106. heei 🙂 håper du svarer…
      jeg liker en gutt, han er så snill, søt osv 🙂 jeg har egentlig en tendens til å få den gutten jeg vil om jeg vil ( hehe) men det er bare noe med han her som gjør meg nervøs & usikker ! vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få oppmerksomheten hans er også mange som liker han som er litt stress. Har du noen gode tips ?

    107. Har du noen gode tips til et godt forhold?
      føler det er noe jeg ikke gjør riktig mot kjæresten min,og vi har en del krangler og selvfølgelig vil jeg at dette skal ta slutt, så noen tips ville vært veldig fint (:

    108. – har du sugd eller runket marco?
      – Har han fingret eller slikker deg?
      -Pleier dere å ha sex hver gang dere er sammen?
      – hva syntes foreldrene dine om at dere sover sammen?
      -er det sant at du har blitt voldtatt? Kristine sa det.

    109. Syntes du det er veiktig med sex i et forhold?
      ville du ha sex første gang, eller følte du at du måtte pga hun du gjorde det med?
      når burde man ha det første gang?
      _regner med at dere har hatt det, dere er jo gammle

    110. Fingrer du ofte?
      Fingere Marco deg når dere er sammen?
      Ronker og suger du Marco når dere er sammmen?
      Hvordan var første sex mellom deg å Marco?

    111. Hvor mange ganger har dere sex i uken?
      Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?
      Følte marco seg på en måte litt tvunget til å ha sex med deg, pga den store alderforskjellen?
      Hvordan ble dere kjent?
      Ville han bli sammen med deg fordi du har så store pupper?
      Får du mange gutter etter deg?
      Hvor mange har du hatt sex med (hvis du har tellingen)?
      Er marco god i sengen?
      Pleier marco å overnatte?
      Synes du ikke det er rart med alderforkjellen og sånt?
      Er det ikke litt tidlig at når en 97 modell overnatter hos kjæresten? det hadde jeg aldri fått lov til, (er også 97′ er)
      Når synes du man burde ha sex?
      Hadde du sex før du ble 16?
      Hvor gammel var du da du hadde sex for første gang?
      Når fikk du mensen?
      Flørtetips??
      Det var noen spørsmål, noen av dem er kanskje litt private, men hadde satt pris på om du hadde svart på alle :))
      Elsker bloggen din! 🙂 <3

    112. -kan du fortelle litt om de når du var gravid i eit eget innlegg. Fortelle om hvordan det var og bli voltatt osv.
      -Var de gudd go ha sex?
      -kan du gi meg litt tips om hvordan jeg kan flørte?
      -kan du lage eit eget innlegg om hvordan man kan få ein gutt til og like seg osv til og få han til og bli ilag me seg?
      -har du noen tips til hvordan du kan få oppmerksomheten til ein gutt uten og hvirke helt desperat?
      ELSKER når du har slike innlegg, de hjelper meg så mykje! <3
      Stå på jente, elsker bloggen din! <3

    113. hvordan var det første gang du hadde sex (hvis du har hatt det? gruet du deg osv? og er det normalt å grue seg? var det bedre eller verre enn det du hadde forventa?
      elsker bloggen din!

    114. Kva var det då du og Marco skulle kose dåke, så var dåke i lag i 10 min, før du reiste grinande til ei veninde?
      Var det “vondt” å ha sex? Skal snart ha med kjæresten min, gruer meg sykt… :/

    115. Jeg skjønner ikke helt hva folk mener med STOR aldersforskjell jeg -.- det er jo bare to år mellom dere ;p Min kjæreste er også yngre, men bare 1 år da 🙂

    116. Hvordan ble du å marco kjent.. du har sakt at dere møttes gjennom en vennine med, liksom hvordan fikk der kontakt og begynte å henge sammen?

    117. er du noen gang i tvil om forholdet deres?
      om du kunne finne noe ”bedre”?
      er du viiirkelig redd for å miste han ?
      har dere noen gang krangl fordi han har sett på andre jenter / lignende ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg