julegavetips: kjæreste

Mange av dere har spurt om tips til hva man kan gi til kjæresten sin, og jeg kan like gjerne bare fortelle hva jeg gir siden han vet det allerede. Haha, sååå spennende det blir for han på julaften da..

Hos meg får kjæresten min en Ipad 2, men siden det kanskje blir litt “kjedelig” så har jeg også tatt en hjerteformet boks, oppå den skal jeg lage et “scrapbook” lignende utseende, med små bilder av oss, sitater osv. I boksen skal det ligge masse lapper der det står ting jeg elsker med han, jeg skal også legge i solkort, gavekort på carlings, h&m osv. Men – det beste tipset av alle ; personlige gavekort! Det er nok det fineste man kan få, og det koster ingen penger heller. Man kan foreksempel gi gavekort på en hjemmelaget romantisk middag, massasje og slike ting. Noe kjæresten din liker! Jeg har laget 10 slike gavekort som han kan bruke når han vil. 

Men det beste tipset er – begynn i god tid i forveien. Jeg har brukt SINNSYKT mye penger på det her, og har kjøpt litt og litt siden September og blir nok å kjøpe mer fram til jul. Men det viktiste er tross alt ikke hvor mye det koster, så lenge man har lagt mye tanke og kjærlighet ned i det 

Slike bokser finnes på blandt annet notabene og koster nesten ingenting, så er det bare å kjøpe diverse klistremerker og dekorere i vei! Kan vise dere når den er ferdig, blir nok å ta en stund. 

177 kommentarer
    1. kjempesøt gave <3 hadde jeg hatt like mye penger som deg ville jeg også kjøpt en ipad eller iphone til kjæresten min. Ellers var tipsene veldig bra, får lage en slik boks jeg også!

    2. Seriøst, du er 16 og han 14? Den siste gaven hadde vært MER enn nok.. Har han like mye penger som deg? VIL han bruke like mye penger på deg som det du bruker på han? Han tør vel ikke si noe uansett, lille gutten. Grow up…. Dere har ikke vært sammen 1 år engang. Tanken som og omsorgen som teller ja, men man ser jo tydligvis at her er det summen som teller.

    3. marita: Det er noen her som skal vokse opp ja, DU.. Hærre jesus! Alder spiller ingen rolle når man er forelsket. Og hvem er du til å fortelle dem hvor mye penger de skal bruke på julegavene til hverandre, det er nok bare sjalusien som rår hos deg..

    4. syns det er dumt at du bare lager et tips for de som er stinn i gryn. jeg hadde aldri i livet hatt råd til å gi kjæresten min en Ipad…den alene dekker sikkert hele julegave budsjettet mitt. jeg skal selv lage en scarp bok til min kjæresten, og det kan lett koste 400-500 kr. og jeg mener det er mye å gi, eller nok i allefall.

    5. herregud, ipad 2???? Tror du han har like mye penger som deg eller? Kanskje du gir til ham slik at han også skal få kjøpe dyre gaver!! du er så patetisk -_-

    6. det er så søtt når de legger så mye i en gave til kjæresten, jeg hadde blitt kjempe glad om jeg hadde fått noe som var hjemmelaget!

    7. kjedelig med iPad2? heh… har vært sammen med kjæresten min i to år, kommer ikke til å bruke halvparten så mye penger på gave til han 😉 mye fordi jeg ikke har det også men..
      søt gave da!

    8. Dritkjedelig å bare få en ipad 2 av kjæresten sin. Fy faen sophie, du kler deg som en hore, er halvnaken på alle bilder, lager deiliggrimaser på alle bilder, og whiner om at folk stempler deg. Rart igrunn….

    9. Til de som klager på at hun kjøper dyr gave:
      Hun har penger til det, og vil bruke litt penger på kjæresten sin. Hva er galt i det ? Hun blir glad av å glede kjæresten sin, og han blir glad for fin gave. Dette er noe hun velger SELV.
      Hun blir sikkert kjempe glad for det hun får av han, uansett hvor mye det koster. Det er tross alt tanken som teller. Slutt å være så negative når det gjelder hva hun kjøper. Syntes det er utrolig idiotisk.

    10. Kan ikke bare dere som er så jævla negative bare holde kjeft og ikke kommentere om dere ikke har noe positivt og si. Synes det er kjempe søtt jeg, tror nok han kommer til å bli kjempe glad 🙂 skulle ønske jeg selv kunne brukt så mye penger på gutten jeg er kjempe glad i men lever på et tynt stipend som jeg skal bruke på han og vennene mine ( mamma og pappa betaler for gavene til familien btw) men har tenkt noe sånn lignende som deg da! Han skal få et sånt brev av meg der jeg beskriver hvor utrolig glad jeg er i han også skal jeg ramme inn et bildet av meg selv og gi han siden han sa han ville ha det 🙂

    11. Alle dere haters. Det er ikke deres problem om spohieelise vil bruke så mye penger på gaven til kjæresten sin. Selvfølgelig er det tanken som teller, men det er også forskjell på folk. Har man pengene, ja hvorfor ikke bruke de? Har man pengene, da er et vel ikke noe problem da vel?:) De som mener det er for mye, de har nok helst ikke råd til det selv bare 🙂
      stå på, digger bloggen din! 🙂

    12. hva faen er problemet til folk? sophie kler seg som en hore? har du noen gang sett en hore? en ipad er kanskje mye å gi, men man velger jo selv. hun bruker i hvertfall sine egne penger på noen andre enn seg selv:) hun vet sikkert selv også at en ipad er mye å gi, men hun velger å gi såpass mye til kjæresten hennes. digger deg sophie!
      takk for tips også, selv om jeg ikke har kjæreste, men regner med at jeg kan gjøre noe av det samme for venninner! 😀

    13. Dritsøt julegave det der! Tusentakk for tipset, får vel lage en lignende boks selv.
      Som du sier “Men det viktiste er tross alt ikke hvor mye det koster, så lenge man har lagt mye tanke og kjærlighet ned i det ♥”
      Stå på videre! elsker virkelig bloggen din, den har hjulpet meg gjennom harde tider.

    14. Åh, så utrolig søt gave! Tror alle hadde blitt glad for å få noe sånt i fra kjæresten sin. Må bare legge til at jeg syns du er en utrolig flink blogger og at jeg har fulgt bloggen din kjempelenge. Stå på!

    15. Vet ikke jeg men du ?! Kan du gå inn på sjusevenheaven.blogg.no og se lenger ned på bloggen, vi skal ha spørsmålsrunde, kan du legge inn ett spørsmål ?

    16. altså når sophie tjener så mye penger som hun gjør på bloggen, så er det kanskje ikke så rart at hun kjøper så mye til kjæresten?

    17. Marita: lol… teller det kor lenge dei har vert samme da osv? og du sei at ho bryr sei meir om kor mykje den kosta osv? “Men det viktiste er tross alt ikke hvor mye det koster, så lenge man har lagt mye tanke og kjærlighet ned i det ♥” marita kan du og lese eller? lol for ein taper du e..

    18. det jeg syns er verst med å lese de slemme kommentarene er at de faktisk IKKE har skjønt poenget med innlegget. Sophie sitter IKKE å tipser at dere skal kjøpe en jævla iPad 2, hun gir dere det ANDRE tipset. hun vil dere skal gjøre kreative ting.

    19. Tnaw ! så sykt søtt, du er et stort forbilde for meg og jeg kunne ønske jeg også hadde masse penger så jeg kunne skjemme bort kjæresten min<3
      kjæresten din er sykt heldig som har deg og det håper/regner jeg med at han vet. Så hva så om hun bruker mye penger på en ipad 2 ?
      Hvis jeg hadde hatt penger til en ipad 2 til kjæresten min hadde jeg lett kjøpt han det! og det regner jeg med at alle andre hadde gjort hvis de hadde muligheten<3 ikke bry deg om hat kommentarene sophie, og takk for et supert gavetips!!

    20. Åå, kan du vise oss resultat når det er ferdig også? Kanskje etter julaften eller noe da, men bare så vi får se! Veldig inspirerende:D

    21. takk for tips, nå har ikke jeg kjæreste. men man kan jo lage en slik boks til venner også. kan man ikke? men iaf bra tips om man har kjæreste da. jeg elsker når du kommer med slike geniale tips folk ikke har tengt på en gang(iaf jeg)<3

    22. Herregud, la nå Sophie bruke pengene sine som hun vil. Er faktisk DERE som burde vokse opp. Det er hennes penger og hennes gave og HENNES kjæreste!
      Dødssøt gave som du har lagt mye arbeid i, Sophie! Han er en heldig gutt 🙂 Vet du hva du får av han også? 🙂 hihi!

    23. Jeg likte deg ikke med en gang jegså bloggen din. Jeg trodde du var utrolig fjortis og blogget for å bli kjent. Men nå er jeg fast leser, ikke hør på negative kommentarer , for egentlig er de bare mesunnelig på deg. Jeg syns at kjæresten din er utrolig heldig , og jeg ville gjort akkuratt det samme hadde jeg vert deg. Og til der som mener det er tull å bruke så mye penger på han, det er noe hun bestemmer helt selv , hun viser også tips til kreative gaver, noe som jeg selv kommer til å gjøre. Så tusen takk for det! Stå på søta!

    24. Håper virkelig du ikkje bryr deg om de dumme kommentarene Sophie! haha, folk er rett og slett dumme. det virker som de skal bestemme hva som er rett og galt for deg og gi til kjæresten din.
      LOOOL TIL ALLE DERE!

    25. LOL!!!!!!! DU R DESPERAT!! se hva du gjør for å holde på marco, redd for at han skal forlate deg? og finne en annen morsommere, penere, deiligere jente? hmmm…

    26. Lurer virkelig på hva du gjør med gaven(e) hvis dere slår opp før jul. Er litt tidlig å planlegge slike ting allerede i september, hvis noe skulle skjære seg ? Just sayin’

    27. Synes det er utrolig søtt at du legger så mye i julegaven til kjæresten din, og den idèen med hjerteoksen var supersøt! Men personelig synes jeg det ble en veldig dyr gave å gi bort. Den blir jo å koste deg 4000-5000 kroner. Greit at du har en del penger, og virkelig vil gi noe fint bort, men synes litt synd på Marco som nesten blir nødt å kjøpe noe like dyrt til deg.
      Er foressten veldig glad i bloggen din. Du er ei jente med både hjerne og utseende. Stå på.

    28. Overse alt det teite de skriver over, og følg hjertet ditt Sophie!! DU vet hva som er riktig for deg, og det der er VELDIG søtt av deg!! Marco er virkelig heldig 🙂 Du beviser gang på gang at du er en smart jente med et stort hjerte :))
      Om dette blir for personlig trenger du ikke skrive noe om det, men kanskje du kunne ha skrevet tips til hva man kan skrive på de personlige gavekortene?

    29. hanne!: lol, fyfaen du er desperat, og det ho meinte med kjedlig gave var et det ikke er så personlig osv… retard og at ho bruka penga på han for at ho e redd for at han skal forlate ho!? Hah, det er no fordi ho kjener mykje peng osv kansje mordi bruka mykje penga på deg pga at ho er redd for at du skal forlate ho haha lol;p og kordan veit dokke at marco ikke kjenar like mykje som ho? det er bare nokke dokke trur dokke burde i så fall sjekke om det er sant før dokke trykka “post kommentar” og sjøl om ho kjøpe nokke dyrt til han må ikke han kjøpe nokke dyrt til ho står det i Norges lover at det er sann eller? men bruker marco og ta sol?:) synnest egentklig det er lit stilig med gutter som bryr seg om utseende og ikke bare tar på seg ein jogge bokse og ein t-shorte som lå øvers i skape. 🙂

    30. wow, har hatt så sykt store problemer med å finne ut av hva jeg kan gi kjæresten min, vi har vært sammen i 2 1/2 og han har alt han egentlig trenger, og han ønsker seg kun meg på julaften og det skal han få, men må jo ha noe annet også. å dette var jo en kjempeide, blir vel ikke akkurat det samme, men jeg fant ut hva jeg kan gi. btw, har også gikk kjæresten personlige gavekort, beste de kan få tror jeg :’)

    31. Hei! jeg har lest bloggen din veeeeeeeeldig lenge nå, og selv om du er litt “wannabe barbie” så virker du så hyggelig:) det virker som om du er deg selv og lar ikke andre endre måten du er. Jeg selv syns du er noe jeg og andre kan se opp til. Du drikker og fester, men hallo!? hvem gjør ikke det i denne alderen?:). Men det jeg ville frem til var at du må aldri gi opp,selv om du har en dårlig dag eller at du får sårende kommentarer, for husk du er deg og det fins kun en deg..du er unik på din måte. fortsett å vær deg selv..for jeg har troen på deg og jeg er sikker på at mange andre har det også!:) stå på Sophie Elise<3
      hilsen din faste bloggleser:D

    32. får du plass til ipaden oppi eska? og hvorfor røpe en så fin gave på bloggen… bruk så mye penger du vil på kjærestn din duh.. gjør jeg på min å:)

    33. Det blir vel i drøyeste laget, du er 17 år.
      Er vel ikke nødvendig og gi så dyr jule gave til en kjæreste på 14 år. Du setter jo da veeldig høye krav til han også.
      Alle de tusen lappene kunne du heller hjulpet noen med, dere kunne kanskje gjort noe sammen for andre, det blir rett og slett for dumt.
      Du må jo være sykt desperat for og beholde han eller noe, blir nesten som ett tappert forsøk om og kjøpe noen for peng 🙁
      En kjæreste gave handler om og finne noe som viser att man sitter pris på og verdsetter den andre, man bruker ikke flere tusen på gave i din alder.
      TENK hvilke signaler du sender til andre unge, det er jo hvertfall ikke normalt. Viktig att du skriver i innlegget att slik dyr gave overskrider helt og holdent det “normale” , du virker også veldig overfladisk i henhold til gave. Jo dyrere jo bedre liksom??!!

    34. jeg og kjæresten hadde heller en opplevelse enn en gave i fjor. Et tips er å gå ut og skjemme dere bort på en fin restaurant, enten før jul eller evt gi en liten gave med et kort der det står når reservasjonen er..
      Vi gikk og spiste på en 5 stjerners restaurant og hadde masse vin, det var superkoselig. Jeg får ikke sett han hele desember pga. universitet og han bor i England, så skal gi noe spesielt (som over), og så gå ut og spise når vi ser hverandre igjen i januar. 🙂
      Gaver er ikke nødvendigvis kjøpte ting!

    35. Nå kommer vennene mine til å tro jeg hermer etter deg, siden jeg skal gi AKKURAT det samme bortsett fra iPad’en……. haha

    36. Det er jo utrolig fint at du bryr deg om han, det er det jo helt tydelig at du gjør når du vil bruke ikke bare penger men også mye tid på en fin gave til han. Er bare litt redd for at han, som er 14 og sikkert ikke har noe særlig inntekter, kommer til å få dårlig samvittighet dersom han ikke kan gi deg noe like dyrt. Vet at jeg hadde fått det. Synes du kan fortelle han akkurat det du skriver, at det er tanken som teller og at han ikke trenger å bruke så mye penger på deg fordi du vet at han ikke tjener så mye. Tror det er lurt 😉
      Uansett, ikke ta deg nær av alle stygge kommentarer du får. De er sjalu alle sammen, noen på deg pga popularitet, penger, kjæreste, utseende og noe på Marco fordi han har deg 😉

    37. Åååååh, elsker personelige ting! Tror han vil sette stor pris på det 🙂 Haha, jeg er forever alone, men ville satt pris på det uansett.
      Heldige kjæresten din! Håper ikke han får dårlig samvittighet siden han mest sannsynelig(vet jo ingenting men) ikke har like mye penger som deg :3
      Håper han liker tingene, og du legger mye tid til det ..

    38. Takk, for tipset 🙂
      kanskje jeg skal gjøre noe slikt, hadde ikke falt meg inn i tankene en gang. Men nå kanskje 🙂
      Men hvor får du tak i slik hjerte formet eske?

    39. OMG, for en heldig kjæreste du har! Du er så utrolig søt Sophie Elise <3 Dessuten anbefalte hun å lage en hjemmelaget ting til kjæresten. Så STFU all of you haters!..

    40. Uff håper ikke alle de frekke folkene tok vekk gleden fra deg nå? Og alle dere andre.. Alderen er bare ett tall, ikke bry deg Sophie om dem. De er sjalu fordi du har en kjæreste som setter pris på deg! Og dessuten jeg sikler etter en iPad2 så han er dødsheldig. Det var nok litt vel mye penger, men that’s your choice <3 !

    41. Kjæresten din er dødsheldig! og kjempebra tips det med boksen det var utrolig søtt 🙂
      Skal du feire julaften med kjæresten din?

    42. uuhh, dette må jeg også prøve! drit bra gavetips:-D er da vell akuratt det samme om hvor mye penger hun vil velge å bruke på en julegave til kjæresten, er faen ikke deres damn business engang! get a life

    43. Ok, nå tror jeg det har klikka for deg. Dere har ikke vært sammen et år, dere hadde åpenbart nettopp en stor krangel, og du sier selv at du er dødssjalu. Høres altså ikke ut som et ekstremt bra forhold. Ipad 2 er helt sykt og gi til en kjæreste du har hatt så kort. Kanskje noen som hadde vært sammen 5 år kunne gjort noe sånt, du vet aldri når det skjærer seg. Og du klager for at folk stempler deg. Selvfølgelig blir du stempla når du fremstiller deg selv som en dum barbie og viser kroppen din hele tiden. Greit og være fornøyd, men du kan dekke til rævva di.

    44. hvor har du kjøpt den hjerteesken? 🙂
      du er snill! hadde også kjøpt kjæresten min det han virkelig har lyst på, om jeg hadde hatt penger til det!

    45. Har du penger, så bestemmer du slevsagt selv hva og hvem du bruker de på! Litt kleint for han på 14 som du er sammen med kanskje, han føler nok litt på at han får gaver fra deg til mangfoldige tusen kroner- mens han kanskje har råd til en kinobillett eller noe. Aner ikke hva han får i ukelønn jeg, men tviler at foreldra til en fjortis ikke er int i at han skal bruke mange tusen på deg, liksom. In real life er de summene du snakker om ganske syke.

    46. hahahaha, “kjedelig” med ipad2, jarrah…
      men det er sinnsykt gavmildt av deg da, ståå på! 😀

    47. Skulle faen meg ikke tro vi lever i et av verdens beste land å bo i, når folk ikke har ordentlig oppdragelse en gang. La nå jenta få kjøpe hva hun vil til typen sin og pass deres egne saker! Jeg hadde i hvert fall hoppet i taket om jeg fikk en iPad 2 til jul..

    48. Herregud! såå fin gave! 🙂 likte spesielt ideen med boksen og hjemmelagde gavekort, så søtt! Men iPad 2? er ikke det litt dyrt å gi til kjæresten sin når man er 17 da? Han er en heldig gutt!:-)

    49. Du kunne kommet med ideen og hjertegave eska men bilder utenpå, og att man dermed kunne lagt ett fint kort og gavekort oppi, IKKE si att du skal kjøpe iPAD, du viser en meget urealistisk verden.
      Og han er 14 år, det blir bare for dumt. Selv om du sier att han ikke behøver kjøpe like mye så vil han få press på seg og går utfra att foreldrene ikke tilater att han kjøper gave til tenårings kjæresten til mange tusen.
      Han er en skolegutt, ikke en voksen mann med en fet jobb. Selv voksne mennesker som er gift kjøper ike så dyre gaver, kom deg ned på jorden, den kaller.
      Du er og forblir ett dårlig forbilde, en fjortiss som gjør ett tappert forsøk på og leve ett såkalt voksenliv. Og kjæresten din skjønner man att er kjøpt og betalt. Du sier summen ikke betyr noe, man skjønner hvertfall att for DEG er den svært viktig, det må være store, mange og prangende gaver om ikke er de ikke noe for sofie vettu, latterlig.

    50. koslig gave!! men det må da ha kostet mange tusen kroner?? skal han kjøpe like dyre gaver til deg? men herregud for en fin gave! 🙂

    51. bare elsker den hjemmelagde gaven. Utrolig lurt Sophie! :))))
      ipaden blir litt for drøyt for min del, men det er jo du som bestemmer hva du vil kjøpe da 🙂
      elsker bloggen din… <3

    52. Hadde det ikke vært nok med den hjemmelagde gaven? Så klart, det er ditt valg, det har ingen av oss sagt noe på. Men dere har ikke vært sammen ett år engang, og du sier at det ikke alltid går så bra mellom dere. Vet dette her blir drøyt å si, men tenk litt slik, om det nå blir slutt mellom dere etter jul… hvor bra vil du da ha det når du tenker tilbake at du kjøpte han en iPad 2? Mange voksne personer som har vært sammen i flere år bruker ikke engang omtrent halvparten på hva en iPad koster til kjæresten/mannen sin.
      Men så klart, det er dine penger, og bruk de som du vil. Men tenk litt på hva som skjer i etter tid, siden dere ikke har vært sammen så lenge, og har hatt en del problemer i forholdet. Å gi noe så pass dyrt så fryktelig tidlig er ikke det smarteste man kan gjøre.

    53. Tanken som teller ja… så gir du han en hel iPad. Ser at jeg ikke er den eneste som reagerte på det.
      Men jeg likte veldig godt den hjerteesken. Hvor kjøpte du den? 🙂

    54. For en utrolig søt gave! Serriøst den fineste gaven jeg har hørt om! Enig der med at de blir dyrt og sånt, men dette var virkelig fantastisk søtt <3

    55. Jeg er så dritt lei av og se personer som rakker ned på mennesker bare fordi de ikke liker hvordan de går kledd eller hvordan de ser ut. det er bare sjalusi. om henne vil gi gaver til kjæresten som er dyre la henne gjøre det, henne har råd til det. hvorfor skal dere være så negative? bare fordi dere ikke har penger til og kjøpe så dyre gaver? er det virkelig nødvendig? hvordan hadde dere taklet det hvis dere skulle fått slengt i trynet at dere kler dere som en hore? eller kler dere halvnakene på bilder? omg, la henne få gjøre som henne selv vil. ingen er like, og takk gud for det for da ville verden blitt ett kjedelig sted og være. og hvis dere bare skal slenge dritt hvorfor i det hele tatt komentere? noen burde tenke over hva de skriver, og ihvertfall på en blogg. tenk om det var dere som ble slengt dritt til. men dere skriver kanskje bare sånt for at dere har dårlig selvbilde eller at dere er sjalu.

    56. Jeg synes det er greit og veldig snillt av deg å gi en slik gave men du må huske på at han er ikke en gutt som ligger på topplisten og kjener femten tusen i måneden, så du må nesten ikke forvente at han skal gi noe like dyrt til deg for iPad + scrapbooking+ gavekort… Vel, det kan bli litt i dyreste laget , jeg har sutte opp iPhone 4s på ønskelisten min til foreldrene mine og de er veldig skeptiske, og de er foreldrene mine og jeg har bodd med de i 16 år, og du har en kjæreste du ikke har vært sammen med i ett år en gang og dere bor heller ikke i lag. Ikke missforstå det er verken misunnelse eller at jeg prøver å trekke deg lavere det er utrolig snillt av deg men det er en ganske stor gave, viss du tenker slik; hva skal du gi til foreldrene dine som du har tilbringt 17 år med..? :):)
      Digger bloggen din! ! ! 🙂

    57. Hei Sophie!
      Liker tipset om hjemmelagde gavekort veldig godt, og lurer på om du har noen tips til hva som kan stå på di? 🙂
      På forhånd, takk 🙂

    58. Årh til alle dere som vil dra Sophie ned, bare drit i. Om ho vil kjøpe en gave til kjæresten sin så gjør ho det. Jeg vil ha iPad men det får ikke jeg, fordi det er så dyrt. Og jeg bor lissom med foreldrene mine da…….

    59. Er du redd fordi Marco ikke vil være sammen med deg lengre? Det trenger du IKKE, fordi han er nok glad i deg som du er, om du kjøper iPad 2 eller ikke. Men ble litt overdrevent fordi jeg har ikke råd til halvparten av det ei gang, har sykt lyst på iphone 4 eller S. Men ey ditt valg. Men er det sant at Marco er 14 og du 16? Du vet at hvis dere har samleie, kan du bli anmeldt? :O

    60. Eg fikk iMac igår og har iPad2 for lenge siden.. eg e storfornøyde! Funke bra, hvis du ska på ferie eller ikkje orke å slå på dataen, funke perfekt for meg iallefall. Og sikkert for kjekkasen Marco..<33 Eg e 14 å syntes han e digge <3 Neida, han e vell din, hhehehe... <33

    61. for en heldigegris han derre marco e.. konna ønska eg var han altså, han e jo så heldige.. iPad2 du.. skal vi bli sammen? hehe::??<33

    62. Høres ut som en kjempefin gave, men er du ikke litt redd for at ting ikke vil vare og så har du gitt han en iPad2 og alt liksom..? Det er en ganske så “stor” ting å gi, og når man da er såpass ung osv. er det jo en ganske stor sjanse for at det skal skje noe osv. og at man gjør det slutt.. Hadde aldri tørt å gitt kjæresten min en “sånn” gave, men som sagt kommer han nok til å bli kjempeglad for alt sammen og det er jo veldig søtt gjort!

    63. så søtt! lurer på om du så der du kjøpte din hjerteboks, om det var noen hjertebokser i noen størrelser større, og hva ligger de på pris sånn cirka? 🙂

    64. ååh, blir så irritert av å se på dere som kommenterer stygt til Sophie!!
      DOKKER bestemme ikke ka HU gir til kjæresten SIN!
      Dokker hadda å blitt sur hvis dere hadde hatt en blogg og folk hdda kommentert stygt til deg om julegaven til kjæresten sin..
      – btw; Sophie kler sæ ikke som ei hore. Bare fordi hu liker å gå i store gensera uten bokse, så ka bryr det dokker?!
      Skjønne itj koffer dåkk gidde å bruk opp tia dokkers på å kommentere stygt te ei jævli sterk jente som ikke bryr sæ..
      Enkelte folk e bare tragisk.
      – NUFF SAID’

    65. For en herlig gave fra en herlig jente !
      Du er kjempeflink Sophie, stå på!
      Og til dere negative kids,
      bare ikke gidd å legg seg opp i hva hun kjøper eller ikke! Det er hennes valg, og hennes kjæreste !
      Stikk!

    66. Du er fantastisk snill Sophie! Det virker som om du virkelig elsker kjæresten din.
      + ELSKER HÅRET DITT!! 🙂
      + ELSKER DIALEKTA DI!! 😉

    67. e du fette serr??? “litt overdrevet, gi heller litt penger til fattige barn !” æ blir fette frustrert av dæ !!! jdjfdjlzæøfjdj!!!! ta no du å je fette pænga til fette fattigebarn !!! satan heller!! hahahaha, sorry at æ overdriv , men den der tokk kaka!! skjerp dæ! hahaha
      jævli fine tips sophie! hadde æ hatt kjæreste hadde æ brukt det :-Dheheh<3

    68. Mari oppi her: Di skriver det er tidlig å begynne med gaver allerede i sept.? for det første er vi i november og det er jo absolutt ikke å tidlig å begynne med gaver da? tror de fleste vil begynne da jeg.
      Og dere som sier at nå får jo Marco vite gaven.. LES en gang til 😉

    69. Jeg blir lei meg av alle de negative kommentarene du får Sophie.. Jeg hadde selv tenkt å kjøpe en Ipad 2 til kjæresten, men tullingen gikk og kjøpte seg sin egen. Og jeg blir også oppgitt over at dere presiserer at de ikke har vært sammen ett år en gang. Jeg og kjæresten ble sammen i november for nesten to år siden. Jeg fikk et nydelig smykke av han til jul, på byttelappen så jeg at smykket var kjøpt en uke etter at vi ble sammen og jeg vet at det smykket kostet nesten 2000. Da var jeg 17 og han 19.
      Og mine foreldre kjøper alltid nydelige (og dyre) gaver til hverandre. Min far fikk ipad til jul da den først kom ut. Min mor har fått en symaskin til 10-15 000 og en ring til 9 000. Men det betyr ikke at de bruker pengene og de dyre gavene til å holde på hverandre. De finner en gave som de vet at den andre vil bli glad for, dyr eller billig. Jeg må også si at de ikke bare kjøper dyre ting, det blir gaver til en mer normal pris også.

    70. du æ fætte galen, ein så hælvettes dyr gave til ein du faen ikkje har vært ilag med i 1 år eigang.. trodde du just skreiv at du likt personlige gava.. hål ikkje det då ?

    71. Dere som sier det er et dårlig og dyrt tips. Tror ikke det var Ipaden som var tipset, men boksen. Faen, folk er så misunnelig når det kommer til penger, jeg blir kvalm….. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde like mye penger å rå med, men setter meg ikke ned å skrive frekke kommentarer fordiom! Synes det var en fin gave jeg, han er heldig som har en så søt kjæreste som deg 🙂

    72. bare lurer; til alle haters som har skrevet før meg som klager på at iPad 2 er for mye..? har dere ikke sett kjendisene i USA? de kjøper jo bil å hus og alt muuuulig til hverandre, som de kanskje har vært sammen med i en veldig kort stund. Hvorfor? Jo, de har penger til det. La de gjøre det med fred for f -.-

    73. Er det ikke litt rart å skrive hva du skal kjøpe til ham i julegave her, for da vet jo han hva han får da. Det er jo litt kjedelig for han er det ikke? Han kan jo bare lese det og se hva han får.

    74. Hei Sophie Elise,dette er ikke første gangen jeg leser bloggen din,har vell gjort det i 4-5 månder.men har alrdi komentert.jeg liker bloggen din godt:D
      Jeg skjønner ikke at de dær folkan ikke bare kan passe på seg selv,det er jo du som bestemmer over deg selv!og du er jo deg selv og du er ikke en hore!du liker ikke å gå i bukse da du er hjemme og sikkert andre steder,men jeg syntes du kler deg bra uansett.
      du er ganske pen,og du er utrulig snill som faktisk tar og gjer en verdi på så mye til kjæresten din,jeg hadde gjort det selv om jeg hadde vært gamlare enn det æ e nu,e jo ganske lita forhold til deg 😛
      men snakkes då,skal sikkert komentere flere gånga:D

    75. Det var faktisk et ordentlig bra tips! Shit, takk! Jeg har lurt på hva jeg skal kjøpe til min kjæreste, hva gir man til noen som har alt, som i tillegg skal være litt personlig. Boks med ti fine gavekort var veldig, veldig smart faktisk. Jammen 🙂
      Synd du har så mange haters, synd at folk alltid hakker. Er ofte sånn, finner man småtteri man kan hakke på offentlige personer for, ja, så gjør de det. Jeg bor i Hønefoss, og vet first hand hvordan alle jentene der snakket om Voe. Ikke rart jenta sluttet.

    76. Så utrolig heldig han er! Håper dere to varer leeeeeeeeeenge <3 Hell & Lykke til dere 😉

    77. HEGE ;
      Hvis du bare hadda gidda å lest innlegget hadda du visst at Marco vet hva han får, dt står skrevve svart på hvitt.

    78. hva skriver du annet enn massasje og middag på de personlige gavekortene? gjør nemlig det samme men kommer ikke på noe å skrive :p

    79. kan du vise åssen du lager de gavekortene? skriver du bare på en tynn lapp og skriver massasje? wæææpp, kan du plis vise? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg