ut på byen hehehehhe

Nå drar vi ut! Og når jeg sier UT, så mener jeg på hjemmefest. Jeg er ikke gammel nok til å dra på byen, og selv om mange på min alder synes det er dritkult å stå å henge ute på veien mens de prøver å skvise seg inn på 18årssteder er jeg – tro det eller ei – ikke en av dem. Har gjort det en gang faktisk haha, aldri igjen! 

Nå skal vi begynne å drikke litt, før vi drar videre! Gleder meg, tror det blir en ganske bra kveld. Kameraet er selfølgelig med, så snakkes vi senere! 

141 kommentarer
    1. Håper du vet hvor utrolig mye respekt jeg har “plantet” for deg over de siste ukene. Du er virkelig et godt forbilde. Selv om folk kan dømme deg som en fjortis ut i fra utseendet er du virkelig ekte. At du ikke kjøpte Canda Goose jakken pga dyreplageri RØRTE meg. Du sendte et viktig budskap ut til blogg leserne dine. Tcmn (therese) gjore det stikk motsatte, noe hun har fått ekstremt kjeft for de siste timene. Håper du ender på 1.plass og hun legger ned bloggen. Hun er verken et godt forbilde eller en som respekterer dyr eller mennesker.. hun er en falsk drittkjerring

    2. Såå fine dere er! <3 Men vet du hvor Anne-Sofie har kjøpte skoene sine? De var kjempefine! Det er akkurat sånne jeg leter etter!
      - Tusen takk visst du hadde godde(?) å svare!

    3. Åhhh kos deg søta!! 😀
      kan du ikke fortelle om den gangen du sneik deg in på et sted som det var 18 års grense ? :))) høres syyykt spennende ut 😉

    4. åhh, du er virkelig et forbilde!! er så utrolig voksent gjort av deg å velge å ikke kjøpe canada goose! Eller noen jakke med EKTE pels, du har nok sikkert sett alle de grusomme videoene.. Er virkelig stolt over deg og var virkelig voksent gjort!!

    5. Ø, fysøøren så fake dere er! Masse brunkrem, pudder, og aaaaltfor mye SMINKE..Det som topper det hele er det falske håret, og falsk hår og falske jenter er noe av det verste gutter/menn vet om. Bedre å være natrulig pen, eller? dere ser vel ikke ut når dere er naturlige. off
      Ærlig talt det går grenser for en gangs skyld?

    6. fy faen bruk mindre sminke og ta mindre solarium. Klassisk HORE! gutter bryr seg ikke om utseendet ditt for du er for vulgære og går rett på!!!…

    7. til du sjarmerende anna over her; altså, du ber dem være mer naturlige, også sier du at dem sikkert er stygge hvis dem gjør det? please, har du aldri hørt om konstruktiv kritikk? og når det gjelder sminken dems, så synes jeg den er veldig fin ! Anne-Sofie sin er faktisk kjempefin og naturlig, og hun som står til høyre for der igjen har sminke som ser ekstremt profesjonell ut! Sophie ser skikkelig søt ut, og de blå øynene popper skikkelig ut , mens hun siste har nydelige øyne og fin brunfarge ! Altså, har du aldri hørt om å være litt positiv før? Dessuten hjelper det aldri å si stygge ting uten et godt grunnlag og argumenter, det viser bare at du ikke vil hjelpe, men gjør det fordi du tror det er kjempetøft. beklager, men det er ikke det, og det er leit hvis du gjør det fordi det får deg til å føle deg bedre. tenk deg om neste gang! det gjelder forsåvidt resten av de anonyme drittslengerne, er så flaut å lese !

    8. Bare lurer på en ting, vet foreldrene dine at du drikke/hva mener de om det?
      jeg lurer, siden jeg får ikke lov! 🙁

    9. informer hu mørke vennina di at hun må tegne øyenbryn, ikke streker.. ikke fint! i tillegg så er det nesten, bare nesten at det blir til monobryn/streker. for hennes egen skyld, så må noen si ifra..

    10. kos dere masse ! men åsse får du tak i drikke når du er under 18 ? bare spørr altså 😛 søte dere er ! <3 husk att dere lever bare en gang, lev livet, kos dokker å ha det jævlig fett !!! <3 :*

    11. hvorfor bli bildene dine så uklare når du har speilrefleks ? 🙂 kos dere kjempemasse skjønninger <3 <3

    12. Elsker bloggen din! Men hvor er skoene deres fra? Love them! Også kan du legge ut et innlegg med bedre bilde av de, kanskje? Hehe, setter STOR pris på det hvis du hadde gjort det <3

    13. Hvorfor er det slikt at alle fra Tromsø bruker så mye sminke eller tar for mye solarium? bare lurer, ikke ta det negativt 🙂

    14. Hun helt til venstre på bilde nr.5 hadde extremt tynne bryn! vet hun i det hele tatt hvordan hun ser ut?? Jeg syns IKKE det er fint! Kan du be henne ordne brynene litt mer som dine?! LoveYou<3

    15. Elsker at du er så åpen om sånt som fester osv, det skiller deg ut fra andre bloggere (ikke bare det selvfølgelig!) Tror ikke jeg er alene om det! digger bloggen din, u go girl<3

    16. hahahahahha
      hva faen skjer me hun asiateren..
      ser jo ut som hu digger seg selv med det selvgode smilet ogsånt.. men herregud trur det er di styggeste brynene jeg har sett. hun burde ha lest en artikkel på minmote.no hvor det står ting som gutter hater, og sånne bryn er en ting.
      håret var også grusomt.. sorry assa

    17. Du har så utrolig pent hår!!
      Kan du legge ut flere bilder uten exstensions ? :))
      Digger bloggen din! <33

    18. Oi, jenta med den hvite toppen har gått litt amokk med lys øyenskygge rundt øynene. Det er fort gjort, noen dager i russetida gikk jeg også slik! Men ville bare gi et tips om at det ser bedre ut om det ikke er så masse lyst rundt øynene!

    19. bryna dine så grønn-gråe ut joo! du borde la de vokse ut;P men du er jo dritpen uansatt da så :*

    20. hei!! jeg vil bare nevne hvor mye jeg ser opp til deg . Kunne jo alltids skrive et driitlangt inlegg om hvor pen og snill og søt og grei du er(som du er!) men jeg skriver det heller bare kort som dette. JEG ELSKER DEG SOPHIE ELISE<3 du er så serr den peneste, snilleste, morsomste, søteste, ærligste personen jeg vet om(skulle til og skrive møtt, hahha) Jeg digger deg !! hahha, dette ble et litt langt inlegg, men uansett du må vite hvor mye du betyr for unge jenter som leser bloggen din(meg ihvertfall) iluu<3<3<3
      hilsen johanne nordås <3 ilu! :*

    21. fine jenta! kos dokker!
      kor e anne-sofies sko fra? hehe, dom e dritfin:)
      tusen takk hvis du svarer<3

    22. oki, først og fremst, kommer ikke over hvor mye finere du er med den nye hårfargen.
      oog, anne sofie er så pen!! naturlig og nydelig.
      hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje bedt hun caroline roe ned fjortissminken litt.. men fine dere er. håper dere koser dere 😀

    23. Det ser ut som hun Anne-Sofie har blitt veldig tynn på veldig kort tid ??? Jeg sier absolutt ikke at ho var kraftig/tykk før , men hvis du titter litt i arkivet ditt så ser du at hun var litt “rundere” før…

    24. Jeg syns du virker som en sterk og flott person ut ifra bloggen din, ikke bry deg om hva andre sier og mener. Det vil alltid vær noen som kommer til å rakke ned på andre personer, hvorfor? Pga sjalusi og at de faktisk ikke har et liv. Du har kun denne ungdomstiden nå, bruk den for det det er verdt! Lev livet ditt jente, og dette kommer fra en 20 år gammel jente som også har levd sitt ungdomsliv 🙂

    25. fine dere var!:) men kan noen av dere pliis si ifra til hun der helt til venste at hun kanskje purde vurdere og la øyenbrynene gro litt..for hennes skyld:P ser ikke pra ut med en tynn eyeliner strek.. ikke frekt ment;s

    26. Noen burde ( sier ikke at de MÅ,) si i fra til hun med øyenbryna(som de fleste har nevnt, etter en titt på kommentarene.) Jeg tror hun blir å kle de bryna de fleste har( tykkere og mer naturlig) mye mer og folk fokuserer ikke så mye på bryna, men heller på det nydelige ansiktet hun egentlig har. Tipper hun leser igjennom kommentarene her uansett siden hun er med på bildene, så hvis du ser dette, PRØV å tegn bryna litt mer naturlig og profesjonellt. Uansett om du liker dissa bryna du har PRØV i allefall. MEN på en annen side, hvis hun føler seg vell med det får det bare være. Alle er pene på hver sin måte, men er sikker på hun blir penere med annerledes bryn. ser det ikke er bare jeg som reagerer på bryna hennes.

    27. be sushi roe ned kløfta å få beire sjøltilit syns ikke eg ser anna enn puppan hennes opp i kamra kvar gang du legg ut bilde a ho, å be ho fiks brynan, de e ikke in me blyantstreka what so ever, 1/6 av di største feilan mannfolk syns vi gjør, regn me ho e singel:p be ho i kvittoppen slutt å ha lys øyenskygge halveis ne på kinnan no good at all, ser ut som et omvendt uhuspøkelse, å ho 3dje treng en mørkar leppestift, nude e sykt stykt når man har fargei tryne. å du ser litt gul ut:/ ikke før å va slæm men fiks dokk alt de bi dokk 100%

    28. Hei Du! <3
      Digger bloggen ! Men hvorfor tar du ofte opp det ene beinet på bilder? ikke at jeg har noe i mot det , men jeg bare lurer <3 Synest du er kjempevakker også. En jente som ikke bryr seg om hva andre sier hehe 😀 men hun Caroline.. hun har litt fjortisssminke

    29. Du må hilse til Anne-Sofie og si at hun hadde DRITFINE sko!!
      Så må jeg også bare si at håret ditt er MYE finere nå!

    30. Jeg satt og så på skillet mitt som jeg har fått av solarium, da jeg innså at du også tar sol, så jeg lurte på om du kunne da bilde av skillet ditt og legge ut? 🙂

    31. til dere som kommenterer usaklig dritt oppi her;
      la dem nå for guds skyld sminke seg akkurat sånn som de vil? hvis de liker å ta mye solarium, eller sminke seg på den og den måten, så er det jo ikke noe du trenger å legge deg borti uansett?
      syns dere var fine alle tre 🙂 håper dere koste dere!

    32. Kan ikke fatte at jeg syntes at du var “bitch” før , du virker jo som en kjempesøt å trivelig jente! Drit i de negative kommentarene. De skulle bare ønske at de var som deg 😉

    33. ikke bry deg om drittkomentarer, du burde bare få mer selvtillit av å se hvor mye disse drittungene synker, de er bare sjalu på deg, ofte der dritten kommer ut fordi de er sjalue og ikke er som deg både personsmessig og utseendemessig, stå på! For meg var du en fjortis før, nå som jeg følger bloggen din så tenker jeg ikke over at du går med sminke osv, det er ditt liv, lev det for vi lever bare en gang. Forbilde mitt egentlig, hoho 🙂 Digger deg, du er en av få personer som tørr å stå for den du er og ting du gjør.

    34. ikke ta dette som kritikk eller noe, mer et tips!! Mener det ikke slemt på noen måte, men øyenbrynene dine ser veldig grå ut.. 🙁 vet det ikke er lett å se selv, samme gjelder brunfargen, men hadde man sett det på andre så hadde man lagt merke til det med en gang!! Hva med å prøve en brun øyenbrynspenn, og bare litttt lysere foundation/pudder? 🙂 ikke tro du blir totaltforandret, det er bare tips!! og det vil hjelpe!

    35. HVOR GAMMEL ER DU??? PLIS SVAR PÅ DET, LURER SÅNN 😀 <33 ELSKER BLOGGEN DIN FAST LESER 😀 😀

    36. Hei! Jeg skal snart kjøpe meg extensions og jeg er litt usikker på lengden jeg vil ha, så jeg lurte på hvor mange cm dine er? 🙂 Hadde vært supert om du kunne svart på det 🙂

    37. du er seriøst dødsflink til å blogge! og du inponerer meg mer og mer. Husker første gang jeg var innpå bloggen må jeg ærlig si jeg dømte deg litt når jeg så på bildene og tenkte du var den dumme fjortissen som mange andre bloggere prøver sterkt å være. Men når jeg leste innleggene dine ble jeg POSITIVT overrasket over hvor utrolig reflektert du er, og at du har sterke ærlige meninger som du skriver på bloggen din! Jeg digger at du er så ærlig og ja, er deg selv. Det er virkelig noe jeg tror alle haters her kunne ønske de også klarte. Du er ett godt forbilde for mange!
      Jeg har ikke kommentert så ofte på bloggen din, men du er en utrolig god blogger og selvom du sikkert får mange sånne kommentarer daglig så tenkte jeg at du sikkert ikke har noe imot en til;)
      Stå på, jeg digger deg og de ærlige meningen dine!

    38. Dere som kommenterer drittkommentarer, skjerp dere! Dere føler dere bedre av å rakke andre ned, så de får dårlig selvtilitt? serriøst, hvor dum kan man bli. Sophie har faktisk følser hun også, tenk! hun har kanskje blondt hår, går ut ofte.. har playboy ting.. men hun har følser også

    39. Ble så overaska når du skrev du ikke skulle kjøpe canada goose! Trodde du skulle følge den fjortissbølgen som alle andre jente og bloggjenter gjør, ALLE kjøper jo seg goose..? Superfjortis. Digger deg!

    40. Åhh, Sophie du er så vakker! Jeg elsker virkelig bloggen din, du er GARANTERT mitt blogg-forbilde. Leser bloggen din hver dag og blir aldri lei, vil ikke miste en eneste detalj! Men jeg har alltid lurt på et spørsmål..og det er hvor gammel du er? Du må SELVFØLGELIG ikke svare, men jeg lurte bare:)
      Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, JEG ELSKER DEG OG BLOGGEN DIN!
      Klem Alexandra<3

    41. Om du vil se ei jente på din alder som VIRKELIG vet hvordan hun sminker seg, og tar seg nydelig ut med CLASS: Andrea Badendyck!

    42. Hun japsejenta var jo fin i grunn…! haha, hu var noe av det styggeste jeg har sett. Be henne sminke seg mindre a!

    43. Den sorte gjennomsiktlige cardiganen du har på deg, hvor har du kjøpt den? Veldig fin og grei å ha utenpå kjoler 😉

    44. Først av alt, jeg digge deg og bloggen din! 😀
      For det andre, hvor har du kjøpt de skoene?! Elsker de!!! <3
      For det tredje, jeg misunner håret ditt!! Elsker det! Kunne du laget en hårvideo der du viser hvordan du lager en sånn flette? Jeg vet liksom hvordan, men får den aldri bra til 😛 ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg