LIVET SUGER!!!!!!!!!

Hehehe…Neida. 

Som vi alle sikkert vet er ikke alltid livet en dans på roser. I dag har det vært mer som…tja, en intervalltrening på kaktuser. Men det går bedre nå! 
Jeg og Marco har vært sammen i seks måneder i dag så hadde kjøpt inn masse godt som vi skulle kose oss med, men ble et kort besøk på rundt 10 minutter og jeg dro til Stine Mari istedenfor. Følte seriøst at jeg var med i en film mens jeg gikk hit, med tårer ned langs kinnene, hetta over hodet og regnet plaskende ned rundt meg. Men heldigvis har jeg Stine, hun fikk humøret på topp igjen, takk<3

Det har vært seks fine måneder og jeg håper på mange fler, uansett hva som skjer. Elsker kjæresten min!

Kjøpte en ny jakke idag på h&m! 

Måtte kjøpe meg en gold medalist på vei dit. Nam, det er det beste som finnes! 

Hahah, se hva jeg fikk hos Stine som “cheer up” gave! En olebrompenn som lyser.. Gleder meg til å bruke den i timene! 

 

152 kommentarer

Siste innlegg