idol

Rakk faktisk å ta solarium i dag , som jeg har sagt sikkert 100 ganger før har det vært en veldig stressende uke så har ikke hatt så god tid til det før. Ble 30 minutter, og nå sitter jeg å ser på idol og spiser godteri! Go Isak og Fredrik! 
I natt skal jeg kanskje sove hos kjæresten min. Har savnet han utrolig mye denne uken, så gleder meg kjempemasse! 

Forresten, Stine Mari som er en av mine beste venninner skal ha et gjestiennlegg her på bloggen snart, der hun forteller en masse pinlige ting om meg og viser masse bilder dere ikke har sett før. Så noe spessielt dere vil høre henne fortelle om? Hun har sett meg glad, lei meg, sint, full, edru, forelsket, med kjærlighetssorg, flau, slem ++. Ja, hun vet alt rett og slett! Så bare kjør på! Ikke spørsmål altså, men mer ting dere vil høre om/se 🙂 

 I dag i solariumet. Klarte å lage den sykeste dutten på hodet, har aldri klart det før! Ble nesten litt stolt, så sto å tok så mange bilder at solariumet startet før jeg rakk å kle av meg klærne. Haha, der har dere meg i et nøtteskall! 


w0pz

Min kveld;

100 kommentarer

Siste innlegg