hva er deres favoritt?

Takk alle for fine kommentarer om den nye hårfargen min! ♥  

Vet ikke helt hva jeg skal kalle den nye fargen… mørkeblond/beigeblond/lyslysbrun..? Den varierer så utrolig mye fra hvilket lys jeg står i! Skjønner ikke helt dere som sier det ikke er noen forskjell for det er det så ABSOLUTT, men det viktigste er vel at jeg ser en forskjell og er fornøyd!
Vet at mange av dere sier at håret mitt ikke passer extensionsfargen men det må være lyset for i speilet vises det ikke overhode, heller ikke når jeg spør folk i virkeligheten. Håret mitt er farget for å passe extensionene:-) Men er litt mørkere i bunnen, det er faktisk in akkurat nå.

Da gjenstår det bare en ting, nemlig å spørre dere om…

.. Hva kler jeg best?

Håret jeg brukte som platinablond er DETTE, det jeg bruker nå er DETTE. Anbefales til alle dere som vil ha langt hår! 

322 kommentarer

Siste innlegg