Kom hjem fra skolen og byen for ikke så lenge siden, fikk slutte tidligere på grunn av internasjonal dag! Har dere også hatt det? Var nesten nøyaktig samme opplegg her som i fjor så akkurat det var litt kjedelig, men bedre enn normal skoledag var det uansett.
Senere i dag skal jeg ha et skypeintervju med en ganske stor avis, om den kommer på trykk blir jeg utrolig glad! Så vi får se med det.. Tenkte jeg skulle rydde rommet litt først haha, vil jo ikke at de skal se alt rotet i bakgrunnen..

Spiste kinesisk mat til lunsj med besties Amanda og Anne-Sofie! 


Hahaha vi kom til resturanten et kvarter før det åpnet så sto der som noen idioter i femten minutter og ventet… Når vi skulle ta bilde til bloggen sto det et eldre ektepar der – for å si det sånn, de så veldig dumt på oss! Dagens ungdom, tenkte de vel.. *flaut* 


Anne-Sofie liker ikke kinamat (og nesten ingen annen mat heller forsåvidt..) så derfor ble det pommes frites på henne….

…Og hun var VELDIG sulten! 


Jeg og Amanda spiste nesten det samme, noe biffgreier. Nam, var så utrlolig godt! Men etterpå tok jeg en stygg saus på risen som seriøst smakte og luktet tåfis, da klarte jeg ikke å spise mer..

39 kommentarer

Siste innlegg