siste dager som blond

Har akkurat kommet hjem fra skolen! Ble litt lunsjshopping med Charlotte, Anne-Sofie og Amanda, viser dere snart hva jeg kjøpte! 

Har funnet ut nøyaktig når jeg skal til frisøren! Det blir altså på Torsdag klokken 1600. Var på posten for å hente håret tidligere i dag ettersom det kom fort, superrask levering på butterfly! Men posten er tydeligvis stengt i to dager, er det mulig å ha et så latterlig opplegg!? Tenk på de som har pakker som blir sendt tilbake da.. Heldigvis åpner posten rett før jeg skal farge håret, så da får jeg hentet det likevel! Blir en litt mørkere blondfarge, så dere trenger ikke å frykte for at “rosabloggeren” blir borte! Rosa vil jeg alltid være.

Haha den lille hobbykriminelle Charlotte tok en sparkesykkel på veien! Sooooo hardcore

Sååå nydelig vær ute idag! 

Lunsj, spiste på jordbærpikene. Var unormalt god service der idag, men det er jo alltid hyggelig! Anbefaler dere ALLE som har muligheten å prøve denne kaken, den er helt utrolig god (og ikke minst avhengighetsskapende..)

55 kommentarer

Siste innlegg