MÅ GJØRE VIDEO

Jeg og noen kompiser som skriver bloggen http://albothaifeit.blogg.no/ skal ha må gjøre video senere i dag! Kommer til å bli så sinnsykt hahah herregud. Så derfor må dere komme med masse bra forslag vi kan gjøre, spiller  inn video om noen timer så kommer den vel ut i morgen! Gleder meg, stoler på at dere er kreative nå! :)

Og til sist, så har jeg bestemt meg for å beholde min nåværende hårfarge, så det er egentlig ingen poeng i at visse av dere prøver å arrgumentere mot min besluttning. Det har ingen som helst påvirkning, bare sånn at dere vet det! :) Det er jo jeg som bestemmer.

105 kommentarer
    1. Ringe på til naboen og si : Hei, jeg kommer fra pant. Panter du tomflaskene dine.
      Hilse til Cathrine <3
      Blande ketshup, salt, pepper,vann,melk,grillkrydder,sukkerkulør og tacosaus og spise en t-skje vær 😀
      Kom ikke på noe anna 😀

    2. -spørre noen randomme gutter som går forbi om de syntes du har stor rumpe 😛 HAH
      -synge for penger på gaten (syng helt til du får penger)
      -sette deg ned ved siden av noen folk og lat som du snakker i telefonen, og si at du sitter ved siden av en sykt fin gutt/jente, og blablabla, finn på mye rart og morsomt å si..

    3. du må: nappe øyenbrynene til en av guttene ..
      Eller: gå til naboen og spør om de har noen kondomer å låne dere

    4. spørre en av den andre personen om noe som du ikke vet helt, også må den personen svare sant:)
      alle må ha spurt og svar på minst ett spørsmål^^

    5. Gi hverandre lov til å facerape hverandre i 1 min.
      Ring et random nummer å si at du skal ha eplet ditt tilbake!!

    6. gå ut i bære morgon kåpe å si eg har nettop liggæt med en fyr
      si hei til alle dere møter på.
      klem hverandre.
      hjømme dere så skremmer dere folk.
      Si tre sjokkerende ting om dere til noen fremede
      Bade i sjøen ( dere må svømme )
      Kysse
      kan dere løpe rundt i nabolaget og synge favorittsangen deres.
      ring på hos noen du ikke kjenner og spør om du kan låne toalettet for du må så kraftig på do eller spør om de husker deg fra det kjente TVshowet! Så sier du at de kan få autografen din gratis.
      Synge refrenger på Teenage Dream.
      Ring og spring.
      Gi blomster til en nabo.
      inn på en butikk og synge “i just have sex”…
      Gå bort til en persjon som du ikke kjenne å sei “dø ej syns ej faktisk e veldi pen ej.. syns ikke du?” Og ikke sei att du kødda..
      Tullering.
      Spørr en fremmed om du har stor eller liten rompe.
      Klem alle du ser på gaten.
      leke spion i en random klesbutikk, rull rundt omkring på gulvet. film det! 🙂
      – gå inn i et prøverom å syng opera i en random butikk
      danse, synge ” i am sexy and i know it” + å danse imenst dere synger. 🙂
      gå ut på gata i bare bh og truse.
      Ringe på med nokken fremmede og bare stå der uten og si noe heilt til dei går
      spøre nokkån om sammen på face

    7. – Hilse til Janka
      – Blande ketchup, sukker, bakepulver, melk og et rått egg og drikke det.
      – Løpe i nabolaget iført et håndkle og rope “I just had sex.”
      – Kysse hverandre
      – Gi en bitchslap til hverandre.
      – Gå til naboen og si “Kan jeg låne et bind? Jeg har mensen og jeg glemte bindet mitt hjemme… jeg fosseblør!”
      – Si det pinligste du noensinne har opplevd. (SophieElise)

    8. spør noen random på gata om dette :
      Har jeg stor eller liten rompe ?
      Hva heter du ?
      liker du ikke meg ?

    9. kjøp 30 pakker med kondomer på butikke + dinge på med ein nabo og sei “hei, kan eg få ein kondom?”
      hilse tir Tirill Andrea Ringstad Skodje 🙂

    10. -spise smør
      -spise kanel
      -blande masse forskjellig mat i en blender og drikke det
      -danse midt i byen
      -syng eller dans for penger
      -gå inn på en matbutikk og legg deg dere ned på gulvet og rull rundt mens dere flirer høyt

    11. Legg dere ned midt på veien foran en person om skal gå der.
      Ta ketshup på fingeren, og gå bort til en person og si du blør elns
      Ta første man til å spise opp noe (sitron etc)

    12. Ring ett helt random nummer, og si:
      “Hei, dette er Bente fra kondomeriet. Vi har fått noen bestillinger på ditt nummer, og pakkene kan nå hentes her. Pakken består av: *dere bestemmer*. Kan du hente dem så fort som mulig, takk?”
      Kle dere ut som kjendiser, gå rundt i gaten, og spørr om folk vil ha autografen deres.

    13. Gå inn på en matvare butikk, også legger dere diverse matvarer i vognene til folk uten at de ser det!

    14. 1 en av dere har på en jakke, så skal den andre ta den av henne uten å bruke hendene
      2 gå inn på et kjøpesenter, sett dæ ned og mediter midt på gulvet der i minst 1 min mens du sir “aummmmmmmmmmmmmmm”
      3 stå utenfor en butikk og spør hver person som kjem ut: “KAN Æ FÅ EN KLEM?”
      4 sett dæ ned me nånn randoms på en kafe og slå av en samtale
      gå inn i en heis der det allerede e folk, trykk på alle knappan og gå av igjenn.
      5 gå motsatt vei opp en rulletrapp
      6 spis en cheeseburger på kun to tygg
      7 still dere i et butikkvindu til en klesbutikk og lat som om dere er utstillingsdukker i 5 min
      8 gå inn på narvesen og spør om de vil sponse bloggen deres
      9 drikk av en halvliter flaske med brus UTEN å bruke hendene eller sugerør
      10 kjør med sykkel på drive in på mc donalds og kjøp noe
      11 finn dere en random person som dere følger etter i noen minutter
      12 finn en benk der det sitter noen, sett deg heeelt inntil personen og stirr på han/hun til personen flytter seg
      13 gå inn på en butikk i bare håndduk og kjøp en shampo
      14 en av dere tar en skje oboy i munnen, en annen tar en slurk melk, så skal dere lage sjokomelk ;;
      gå rundt te folk å si kem du e, bloggen din og vær veldig sånn at du tror alle kjenner deg, og skryt masse over deg selv, prøv å ha en lang samtale. du kan feks begynne slik “heei, du kjenner meg sikkert igjenn fra bloggen min…”

    15. skjellz.blogg.no har lagt ut tre videoer av “en blogger fra harstad men nevner ikke navn”. han oppfører seg veldig overdrevet som deg så jeg tror han hermer etter deg 😛 ( jeg tror det bare er en toppblogger fra harstad uans, og det er deg så jeg tror han hermer etter deg)

    16. okei, haha. Vanligvis er din blogg min favorittblogg, men når folk skriver en kommentar fordi de synes at du ville ha sett bra ut med den andre hårfargen, er det egentlig veldig teit av deg å si at det ikke er vits i å skrive det, fordi du ikke kommer til å farge det! Jeg synes du burde være glad for at folk vill kommentere, og synes du er vakker.Hva er negativt med at de kommenterer det ? Jeg synes at du skriver i nesten alle innleggene dine at det ikke er vits i år skrive – det – og – det – som kommentar. Det er en blogg!- du må godta å få kommentarer om hva som helst. og du kan nesten ikke be oss stoppe å kommentere at du kommer til å passe til den andre hårfargen! ” Det er jo jeg som bestemmer ”- nei, hva tror du vi vill gjøre ? rive fra deg hårfargingen neste gang du skal farge håret ?
      haha, nå har jeg sagt mitt. IKKE anonymt!
      ellers digger jeg deg og bloggen din 🙂

    17. 1. ta egg i ansiktet, så drøss over med mel
      2. drikk egg + mel + appelsinjuice + melk + cola/fanta + pepper og sist; youghurt! hvis dere ikke har alt, ta det dere har i alle fall og bland sammen ; drikk!
      3. spis smør
      4. ordne håret til hverandre med mel og egg osv

    18. drikke eddik
      tulleringen noen
      Synge en teit sang
      sniffe mel
      Ringe på naboer og tulle med dem
      Kysse hverandre
      Lage en spesiell drikke
      Spise en ukokt potet
      Sniffe på tærene til hverandre

    19. 1. bland sammen melk,cola,ublanda saft og drikk det
      2. spis en t-skje smør og kanel
      3. smink verandre i blinde
      4. gå til en butikk og spørr om dem kan sponse deg og bloggen din

    20. Det var ei jente som kommenterte på min blogg pga. noe jeg kommenterte i bh-innlegget ditt: Ida T kalles hun, pleier hun å drittslenge på din blogg også? For hun måtte absolutt få frem hvor latterlig jeg var som leta etter en bh for større pupper, hahah 😉

    21. rop alt dere har inne på et kjøpecenter FAEN Æ E SÅ FETTE KÅT
      napp øyenbrynene til guttene som skal være med
      slå hjul(veldig oppfinnsomt…)
      klipp 2 mm av øyenvippene deres
      spør på en butikk om du kan få en sjokolade sponsa, siden du ligger nesten øverst på blogg.no 😀
      ta smelta sjokolade i håret
      dans en dans til sak noel-loca people
      sophie; syng det fineste du kan(uansett sang)
      ta 70 sit-ups UTEN stopp

    22. Gå rundt å spør om dere kan få en klem & kyss på kinnet til fremmede folk, se hvem som får flest?(:

    23. *løp ute i nabolaget i undertøy med håndkle rundt, og rop ” i just had seeeex” osv
      *danse på strippestanga di

    24. Hehe, gleder meg veldig til videoen kommer da (y)
      Det er jo så mange forslag fra før, at jeg orker ikke å begynne å komme med noen nå 🙂

    25. Gå bort til en fremmed person å si lenge siden sist, å finn på en historie som dere liksom har hatt sammne, dra samtalen så langt du klarer !! 🙂

    26. alle som er med må kysse en annen person som er med. feks: sophie du må kysse en av guttene som er med osv…

    27. Hei Sophie;) Jeg synes dere skal blande en hel del ting og drikke det…;) Og etterpå kan dere spise en skje med mel…;) (tro meg, det er forferdelig…):)

    28. Ring et randomt nummer, og si noe randomt til den du ringer xD spis mel, knus et egg i pannen (ikke gjør det på hværandre, for da får man vondt!) Kommer ikke på noe mere jeg :3 -Sunniva Hansen Hamsund <3

    29. Gå på en klesbutikk og prøv en bh og gå bort til en fremmed dame i butikken, og spør om hun synes den satt bra på deg, og om hun kan være med inn i prøverommet og hjelpe deg med å ta den av igjen! hihi morsomt!

    30. sniffe mel, sminke hverandre i blinde, tuppere håret til en afro nesten. kommer ikke på noe annet i farta.
      Lykkke til!

    31. – Ha “eggkrig”. Det er akkurat som snøballkrig bare at dere kaster egg på hverandre istedenfor snø!
      – Bland sammen masse ekle ting i en miksmaster og drikk det etterpå!
      – Spis en spise skje med smør
      – Spis en spise skje med kanel
      – Gå inn på et kjøpesenter og stell deg(dere) midt på gulvet og begynn å ta pushups
      – Gå til en gammel mann/dame og spør om dere kan ta en liten dans med den
      – Gå til en random person og gi den en stoor bamseklem
      – Kle dere som skikkelige ganstere og gå rundt på et kjøpesenter eller i en gate og lek skikkelig tøffe

    32. 1.Gå i det mest sexyeste undertøyet ditt der du vet det er mye folk.
      2.Sitt deg vedsiden av en random person å si sånn morsomme ting i mobilen.
      3.Den du er med no skal du kysse på munnen.
      4.Vise rompen til en bil som kjører forbi.
      5.Gå til en gutt å si:Er du ledig i kveld eller <3 Og vink på han.

    33. Førstemann til å spise omm 2 sandwicher(isen)
      Spør naboen om dopapir.
      Spør 2 randome mennesker om et bilde med de.

    34. se på må gjøre videoene til kristine am, de er brae!!!!!
      gå til naboen og spør om en kondom – si det er krise, og at det haster
      løpe rundt og skrike i just had sex
      gå i butikken og spør om du kan bli sponset noe random for bloggen
      gå og spør om en klem til randome folk

    35. – Voks/barber leggene til en av guttene (hahaha)
      – Ha konkurranse om hvem som klarer å spise 5 kjeks fortest
      – Syng “Titanium” som et kor (altså førstestemme, andrestemme osv.)
      – Ta på dere så mange lag med klær som mulig.
      – Del ut autografer til folk på gata

    36. Ring på en dør iført undertøy (eller veldig lettkledd) og spør om det er de som har bestilt thai massasje!

    37. _░▒███████
      ░██▓▒░░▒▓██
      ██▓▒░__░▒▓██___██████
      ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
      ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
      ██▓▒░________________░▒▓██
      _██▓▒░_Kjempefin Blogg_░▒▓██
      __██▓▒░___S & L <3__░▒▓██
      ___██▓▒░__________░▒▓██
      ____██▓▒░________░▒▓██
      _____██▓▒░_____░▒▓██
      ______██▓▒░__░▒▓██
      _______█▓▒░░▒▓██
      ___________░▒▓██
      _________░▒▓██
      ________░▒▓██

    38. gå til ein random på gata og begynn og fortell dem om at du nettopp har lege med typen din, og fortell dei heilt i detaljar

    39. 1.Spise en skje meeed vaskepulver xD ( eller ta det i håret )
      2. Spiise most gulerot med grillkrydder og pepper
      3. Siis kaaanel og spør SAMMEN!!
      4. Ta cola ( eller annen bruus ) i håret xD (lol)

    40. – går rundt på et kjøpesenter/midt i byen og les høyt fra en bok.
      – ringe på hos noen og bare stå der og ikke si noe, bare stå der og stirre ut i lufta, i 30 sek ellerno.
      – gå på et bibliotek og flytt på bøker, sånn at de ikke står alfabetisk etter forfatternavnet, sånn det pleier.

    41. HUN ANNE-SOFIE ER UTROLIG PEN, SÅNN NATURLIG SKJØNN, SLANK OG HELT NYDELIG.
      MEN DU, BARE LURTE, SIDEN DU HAR LITT STORE PUPPER, SÅ SER DET FAKTISK LITT UT SOM DE HANG LITT I KOSTYMET DITT PÅ DEN FESTEN, HAR LAGT MERKE TIL DET FLERE GANGER. MEN DU ER VELDIG SØT DA, MEN ANNE-SOFIE HAR DEN NATURLIGE SKJØNNHETEN OVER SEG.

    42. Så koselig med videoblogg, er alltid så morsomt når folk har det! 😀
      Ha en fin kveld! Og jeg syns du er fin slik som du er nå, på håret og alt : )

    43. yess, må gjøre video!<3 åå jeg elsker bloggen din og deg, du er bare best!
      forslag:
      Dinge på hos naboen og spør om is!
      Gå i bare håndkle (kan ha undertøy under) i gaten og rope/synge i just had sex.
      turne.
      klæsje egg i panna på hverandre, bitchslappe hverandre. spise smør. hvem kan spise en banan fortest , spis mel !

    44. Skal du operere cysten din ?
      Eg har ein cyste litt lengre nede enn du har, å fikk også beskjed om å gå på p-piller i 1 måned , hjalp det hos deg ?

    45. haha, sykt mange bra forslag over her så kommer ikke på no 🙂 men å spørre en tilfeldig gutt om de synnes rompa di er for stor var litt genial 😛

    46. – Gå laaaaaaaaaaaaangsomt over gangfelt mens biler står og venter.
      – Gå til noen gutter og spør om rompa de er fin.
      – Gå til en jente og si at hun burde fikse på håret sitt.
      Eeeeh, jernteppe, tsss 😛

    47. alle må fortelle om sin første forelskelse 😀
      alle må fortelle om personen de er forelska i, eller den siste personen de likte 🙂

    48. – springe i gater i bare bikini
      – farge håret til sophie brunt, eller rødt
      HUGS AT DETTE ER EN, ” MÅ GJØRE VIDEO ” da skal det liksom gjøres <3
      digger bloggen!

    49. stirppe i undertøyet med strippestanga di!
      RÅ kline med en gutt, tunga og slikke og ja, alt!
      si rawr jeg er sexiiii og kyss gutten på pikken.

    50. Jeg ser på Skjellz sin blogg at han er laget noen video blogger, og hvis jeg ikke tar helt feil, så er du fra harstad? Så lurer jeg på om du har sett de videobloggene(sminkevideoene), der han etterligner deg?

    51. jeg er ikke ekspert på å gi utfordringer, men uansett hva du gjør, IKKE spring i handkle på gata å syng “I just had sex”.. har ikke ord for hvor teit det er 🙂

    52. SOORRY, MEN DU MÅ GJØRE NOE MED HÅRET DITT, DU SER HELT FORJÆVLIG UT. JEG BEKLAGER FOR Å SI DET ALTSÅ, MEN DU BARE SER SÅ UTROLIG EKKEL UT MED DET LANGE PLATINABLONDE HÅRET OG I TILLEG LIGNER FU PÅ ENPLAYBOYBUNNY SOM JEG SER DU SER OPP TIL, MEN HAR BARE ET TIPS FORANDR DEG OG VOKS OPP, OG IKKE BARE SE VERDEN FRA EN BARBIS ØYNE..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg