Varme

Har akkurat kommet hjem til Anne-Sofie og kjenner jeg sårt trenger en powernap…. Vi har vært i byen og shoppet litt til senere i kveld, og skulle egentlig ta solarium men det var tydeligvis stengt 8 timer før det skulle!? Merkelig. Heldigvis har Anne-Sofie ansiktssol hjemme så da fikk jeg bruke den istedenfor.
Vi skal snart begynne å fikse oss for kvelden!

Det har vært helt nydelig høstvær ute i dag forresten( i alle fall på starten av dagen)  ble glad av å gå rundt i byen! 

 

Fikk noe spennende i posten, så at det var fra et annet land og hadde gått igjennom tollen så var veldig gøy å åpne! Var “bare” noen smykker fra http://www.cocoo.se/ og uten å overdrive kan jeg si at jeg aldri har blitt så glad for å få noe i posten! Var virkelig en gledelig overasskelse,å gleder meg til å bruke dette i kveld og tiil uken. 

Anne-Sofie kom ut av burdet for å ta et bilde av meg, snill:-) 

87 kommentarer
    1. veldig fine bilder! kjipt det med at det stengte åtte timer (lol egentlig) før det skulle da, men kult med annikstsol! hvordan ser det ut egenrtlig, når det bare er annsiktsol?? legge inn bilde?
      kan aldri få sagt det nok, jeg elsker bloggen din sophie!

    2. elske virkeli bloggen din, du e skikkeli flink å blogge å ikke minst opptatere! E inne på bloggen din sikkert 10 gang for dagen c:
      Du e skikkeli fin å søt, elske stilen din å alt! omg, du e nyyydeli!
      men æ lure på ka en ” powernap ” e før nåkka? hah, lure på om du kan skrive litt om ka det e fornåkka? da hadde æ blitt glad. Siden du e fra harstad skjønne du sikkert “æ-dialekta” mi, heheh 😀
      elske dæ å bloggen din!<33

    3. du e så flink !
      lure litt på ka “powernap” e æ og ja :p
      bare elske bloggen din og dæ ! <3
      stå på ;* du e så bra

    4. dere er utrolig pene! misunner utseende til begge dere!
      anne-sofie har et veldig fint naturlig utseende, og du sophie er utrolig fin lita søt barbie<3 hihi tulla nå, men dere begge er helt nydelige!!
      har lest bloggen din kjempe lenge og blir og lese den lenge lenge mere, elsker deg og bloggen din! stå på!! loveyou <3

    5. syns handa di så svart ut, kanskje du skal roe litt ned med den brun/svartfargen? Ikkje nåkka negativt mot deg, men sånn at du ikkje blir heilt svart.
      Men du e veldi pen altså 🙂

    6. iiik! Dette hørest rart ut, og jeg kommer ikke på noen annen vei å fromulere det i forbifarten, men shit jeg elsker kroppen din! I den forstand at jeg skulle ønske jeg hadde like fin kropp som du har. Tynne nok bein, puurfekt mage,armer just everything! 🙂
      Også når det kommer til det forige innlegget ditt, om den angsten om og ikke skille deg ut lengre, fuck that! En ekte leser vil like deg uansett hvilken hårfarge du har 🙂 jeg tror at du bare må prøve deg frem. selv har jeg hatt 5/7 forskjellige farger på håret det siste året (veldig slitt hår i tuppene nå!baaah) men ja!
      still! Elsker bloggen din og bare hele deg! Fortsett med det du gjør! Wiiii! <3

    7. Oh Sophie da! Jeg vet du har nevnt tidligere at du har det tøft psykisk, men for all del ikke kutt deg selv! Jeg kjenner jeg får vondt inni meg:(<3

    8. Kjære deg Sophie! Hva er arrene på armen din etter? 😮 Håper det er veldig gamle arr, og at du ikke driver med slikt mer, om det er hva det ser ut som det er!

    9. Den ringen med den rosa steinen skal være på fingeren den andre veien 😛 Den rosa steinen skal liksom være over knokklen 😉 <3

    10. Kjære, søte, vakre, nydelige Sophie.. 🙁 Vær så snill si det ikke er arr fra kutt du har på armen din? 🙁 Huff, synes så synd på deg … Håper det går bra, og at det ikke er kutte-arr det er !!!!

    11. Hei Sophie! Må bare si at jeg har tatt helt feil av deg, så nettopp en videoblogg av deg hvor du snakket litt om livet ditt – om at du har hatt problemer og gått til psykolog. Jeg fikk plutselig et helt annet bilde av deg. Syns det var utrolig tøft gjort av deg, det virker som du er en veldig sterk person som tørr å stå for det du tror på. Da jeg begynte å lese bloggen din, så jeg på deg som ei dom bimbo, men har nå fått et helt annet bilde av deg! Stå på 😉 du er tøff!

    12. Ikke frekt ment Sophie, men er det liksom bare en “tilfeldighet” at du står og viser fram armen din på den måten når man kan se at noe har “skjedd” med den? Du har liksom ikke gjort sånt før, så det blir veldig mistenksomt at du plutselig skal posere på akkurat den måten der. Du snakket om at du har yngre lesere som ikke vet hvordan dem skal takle og lese ting om blandt annet overgrep og slikt, da blir det kanskje litt å kaste stein i glasshus når du viser fram armen din på den måten? Jeg er ikke dum, og jeg ser at man andre ikke er det heller.
      Jeg syns uansett at det er synd. Jeg kan se hva det er siden jeg har drevet på med det samme selv. Det begynner smått og utarter seg stort om man fortsetter, så stopp med det du gjør å finn heller bedre løsninger enn det der..

    13. Guuud, vet dåkker så lite her i verden?
      Powernap er middagshvil eller vist man vil sove litt for man er så trett/ få opp energien..

    14. Har du drevet med selvskading? Det ser ut som om du har kuttet deg nederst på armen?
      Jeg håper ikke du har gjort det… det er meget dumt…

    15. Veldig fine bilder<3
      Det er vell ikke selvskading du har drevet med på armen din? jeg gjorde det før, og det føltes deilig i en periode.... men så ble det neste som et "must" for meg,å jeg sluttet, da følte jeg meg mye bedre.. hvis du fortsatt gjør det STOPP!

    16. Fy fader… Anne-Sofie hadde skikkelig fint hår! Hva slags shampo/balsam bruker hun?
      Driver du med selvskading på den ene armen din? Det er veldig dumt.. du som har alt, jaja… noen lærer vell ikke å sette pris på livet…

    17. kjære Sophie. Skriv innlegget om OD på nytt, der du forteller sannheten. Det er greit at du er i mot det, man da kan du ikke oppfordre andre eller argumentere med ting som er usant. Det er utrolig dårlig gjort for oss som brenner for od, de som har tenkt til å jobbe eller de som faktisk tror på det du skriver.

    18. Sophie!
      Har lest gjennom en masse kommentarer du har fått på bloggen din, og du får så utrolig mange negative kommentarer som du aldeles ikke fortjener. Derfor har jeg lysst å si deg noe som forhåpentligvis gjør deg gla.
      Første gang jeg leste bloggen din så du ut for meg som en sånn ´´barbie´´som mange tenåringsjenter er. Men så begynte jeg å lese bloggen din fast og etter hvert som jeg leste mer og så videobloggene dine forandret det mitt syn på deg. Du virker som ei sinnsykt koselig jente som sprer glede og positivitet hos mange. Du har sterke meninger og står for alt du gjør og sier, det gjør at du får en stor respekt hos meg. Det er så mange som legger inn negative kommentarer og slenger dritt i lange baner når de egentlig ikke vet hvordan du egentlig er. Selv om jeg aldri har møtt deg og ikke kjenner deg, så synes jeg ikke noen ting av det som folk sier virker sant. Jeg synes helt erlig at du virker som ei kjempesøt og snill jente, og med det flotte utseendet! Du har absolutt ingenting å skamme deg over, det må du virkelig vite!
      Jeg kunne ha skrevet så mye mer om deg, bare ut i fra hva jeg leser på bloggen, for du virker som ei fantastisk jente.
      Tenk på alle de positive kommentarene du får, og alt det positive med deg selv, så kan heller de som slenger dritt bare slenge dritt, for ingen bryr seg om det, alle leserene dine liker deg for det du skriver om deg selv, og sånn du er (ut i fra det du skriver).
      Leserene dine leser jo bloggen din for en grunn, Sophie!
      Jeg elsker bloggen din, og det er liksom blitt en vane å gå innpå bloggen din når jeg er på dataen. Stay positive,Sophie!<3

    19. hej, la merke til disse merkene på den ene armen din, ble litt urolig så håper du kan ta opp hva der er for noe i et innlegg!

    20. men er det din hånd på ett av bildene..? den var jo helt neger, men det er vel sånn du redigere bildene dine.

    21. Kjempe fine smykker du hadde fått! Du er ein nydelig jente Sophie 🙂
      men hvordan har Anne Sofie fått den hårfargen hun har? Gjort det selv eller hos frisøren, fordi den var kjempe fin! 🙂

    22. Hei Sophie 🙂 Vil bare si at jeg ser veldig mye opp til deg, jeg kjenner meg veldig mye igjen i hvordan du har hatt det/ har det. Jeg har også kuttet meg mye, men når jeg ser på deg for jeg er et veldig stort håp, du viser at man kan få det bedre 🙂 Du virker som en fantastisk jente, og du er et veldig stort forbilde for meg ! Også må jeg jo si at jeg elsker bloggen din <3

    23. Fail at du sier du ikke bruker flere bher på en gang, også har du en rød bh på bildet i tillegg til den hvite stroppløse bhen fra bikbok! du er så gjennomskua.

    24. Ok, hvorfor gidder dere å kommentere at buksesmekken hennes er åpen og at hun burde kjøpe en bukse som passer? Har dere aldri hatt buksesmekken åpen dere da..? Og at dere i det hele tatt legger merke til det!
      Du er kjempe pen og alle de negative kommentarene som kommer inn burde absolutt ikke ha noen innvirkning på deg <3

    25. Hei 🙂 jeg bare lurte på hvor mye du måtte betale i toll, frakt osv for di smykkene? var det mye? sånn 300 kr?

    26. Hei Sophie 😀 Liker veldig godt bloggen din å jeg leser den fast hver dag! jeg lurte bare på en ting? hvor har du fått tak i det mini-solariumet du bruker på ansiktet? jeg har lett leenge etter en sånn!

    27. Du er kjempeflink til å blogge 🙂 Jeg pleier å lese bloggen ofte!! 🙂 Veldig gøy å lese den 😉

    28. Heilt særr?! hvorfor gidder dere å komentere ” er det kutt på armen din?” “dette kan være sterke bilder for de yngste leserne!” herregud, men MÅ ikke komme ut med hele livet sitt på bloggen heller da! Gi jenta litt pusterom…
      PS: sophie, du har utrolig fin kropp!!

    29. den rosa ringen var dødsfin, men den skal brukes andre veien, slik at den rosa kulen peker nedover 🙂 esker bloggen, keep up the good work, sophie <3

    30. ehm, syns jeg ser på to av bildene dine at det ser ut som du har sånn.. 4 BH’er oppå hverandre? på de to bildene av deg med hvit singlet og hvit shorts. busted?
      lurer på hva typen din sier når han skal kle av deg alle disse? haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg