fargeblind?

Før jeg kommer i gang må jeg bare si – jeg setter utrolig stor pris på hver og en enkelt som leser denne bloggen, uansett grunn til at dere velger å klikke dere inn her. Spessielt stor pris setter jeg på tilbakemeldinger, good or bad! Men – tror dere jeg er dum, eller i noen tifeller – fargeblind? Det er sånn “brunfargen din ser grå ut”, “du har for gule extensions til håret ditt” +++. Ja, jeg ser meg selv i speilet hver dag, jeg tar sikkert 100 bilder av meg per dag også, så jeg er klar over det!

Men what to do.. Jeg kan ikke noe for at brunfargen min blir som den blir, og jeg kan heller ikke noe for at det rett og slett ikke selges extensions som er i nøyaktig min fargetone(skal jo heldigvis farge nå). Men jeg er litt glad jeg har 1000 “mødre” rundt i norges land som kan påpeke alle feilene mine, for da kan jeg prøve å gjøre bedre – og det gjør jeg ofte! Jeg tar det til meg og tenker over. Men hva skal man gjøre med noe sånt… 

Jeg vet at dere mest sannsynlig prøver å være snill når dere sier ifra og tro meg, jeg setter sååå stor pris på det! Men nå vet dere at jeg er fullt klar over det. Ellers har det vært utrolig mange søte, fine og støttende kommentarer i det siste. Takk så mye, jeg elsker dere!   

Noen bilder fra jentekvelden så langt:


Browniesdeig med is, beeeeeeeeeste! 


Anne-Sofie har farget håret brunt:D


Costumeparty i morgen……viser dere kostymet i morgen tidlig! Goodnight

76 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din Sophie Elise!
      Jeg digger at du klarer og tørr å stå for alt du mener, og at du er så ærlig med alle leserne dine!
      Digger deg, stå på! <3

    2. forstår deg utrolig godt. er så irriterende nå andre begynner å si til deg ting som man vet utolig godt selv, men de sier det på en slik måte at man “ikke” vet det. kjempe fine bilder, elkser de der lakrispastillene! 😀

    3. Du er fin sånn som du er, at alle folk påpeker feil er bare helt dumt, det betyr at de ikke har noe annet og gjøre. ingen er perfekte !

    4. Du får kose deg videre!
      Jeg synes du er vakker akkurat som du er, de som slenger dritt er uansett bare missunnerlige, så ikke la dem få så mye oppmerksomhet på bloggen din.
      Stå på, Sophie! 🙂

    5. Sophie du skal ikke bry deg om hva andre mener !! du er helt perfekt og er mitt forbilde! <3 jeg elsker bloggen din, utseende ditt, kroppen din og ikke i det håret ditt <3 du er nydelig akkurat sånn som du er ! aller er ikke helt perfekt men det er du ! <3 jeg misunner deg virkelig ! <3 og jeg syntes at det jeg skriver til deg er noe du virkelig burde høre på !! <3 jeg er fast leser hos deg og jeg elsker bloggen din ! <3 just saty strong ! <3 +++ fine bilder ! <3

    6. Sophie du skal ikke bry deg om hva andre mener !! du er helt perfekt og er mitt forbilde! <3 jeg elsker bloggen din, utseende ditt, kroppen din og ikke i det minste håret ditt <3 du er nydelig akkurat sånn som du er ! aller er ikke helt perfekt men det er du ! <3 jeg misunner deg virkelig ! <3 og jeg syntes at det jeg skriver til deg er noe du virkelig burde høre på !! <3 jeg er fast leser hos deg og jeg elsker bloggen din ! <3 just saty strong ! <3 +++ fine bilder ! <3

    7. syntes virkelig leserne tar feil da, før æ syns ikke at man ser klipsan dine såm du har dem no å du burde være gla før den brunfargen du har! du e veldi pen, e spent på den nye hårfargen:) det viktigste e jo ka du selv syns, ikke bry dæ om ves nån prøve å rykke ned på dæ;)

    8. Du må bare passe på og ikke ta det fo mye til deg, da kan du fort få dårlig selvtillit! Elsker bloggen din!!!!
      Det at brunnfargen din noen ganger ser grå ut, er ikke det bare fordi du redigerer bildene eller lyset? Ser liksom ikke helt grågrå ut, om du skjønner? 🙂

    9. hei sophie<3 jeg gigger alt ved deg, hvem liker du i idol? du er kjemmpe fin, sikert kjemmpe snill også:). klem hilsen meg<3

    10. det jeg digger med deg er at du har en god forklaring på alt, og de som kommer med teite kommentarer bare gjør deg ingenting 🙂

    11. Du er så søt Elise! Men du må ikke forandre deg pga at andre tydelig SJALU folk sier det! Du er perfekt slik som du er! Men det står stor respekt av at du ikke er slem og tar tilbake på dem som sier slikt, men heller viser godhet 🙂 Tipper de som har skrevet har fått dårlig samvittighet nå.. Det hadde jeg fått . Ha en god helg, Elise!

    12. håper du virkelig leser og tar denne til deg. Halloween er en skummel tid , ikke en tid for jenter til og kle seg som lettkledde kaniner , sykepleiere osv. Helt greit at du er fornøyd med kroppen din , men nå må du begynne å bruke hjernen du har fått og tenke på andre.Du legger ut altfor mye lettkledde bilder. Bilder du må tenke litt over før du legger ut , uansett om du sletter di finnest di forstatt der ute. Nå må du virkelig ta deg samme en smule , serriøst? sykepleier? på HALLOWEEN?! den er bare for drøy , mister all respekt. Synst du begynner og forandre deg utrolig mye , du er ikke den søte sophie lengre. Virker som du bare leter etter oppmerksomhet , søker oppmerksomhet fordi du er usikker. Det er det inntrykket jeg har fått av deg nå. Skjønner nå hvorfor du får rykter på deg , du er drøy. Din grense stopper jo aldri , jeg håper du får en fin bloggperiode videre. For nå slutter jeg og lese bloggen din , dette blir for dumt

    13. Nå må dere blogglesere gi dere! Om du ser sophie på et bilde uten og vite noen ting om henne, ja selfølgelig tenker dere ”Ojj,fjortizz,bimo,blondii” det gjorde jeg også det! Men det var før jeg blei ”kjent” med hun. for jeg er jo enn av de tusenvis av bloggleserene hennes! Men når du blir kjent med persoligheten hennes, er kun ikke slik! Dere skal ha ORDENKLIG RESPEKT FOR ANDRE! Ting som, OMG, du er så sinnsykt selvdigger! eller ”fjortiz X1000, hva tenker du med likosm?”
      Er noe dere kansje kan holde inni dere! Dere trenger ikke sitte og slå med de små fingrene på tastatuert for og slengre ditt til henne! Ja,dere kan gi hun kritik,men seriøst? Dere hadde blitt lei dere om det hadde vert dere som sat der og fikk slengt masse dritt opp i trynet! Jeg tror faktsik hun selv vet når dere tenker slikt om henne! Men om hun ikke gjør noe med det, så er det fordi hun VIL VERE sånn!Jeg synes du er ganske pen jeg,sophie! Og ikke minst,har en helt annen persolighet en det disse negative kommentarene går ut for!
      KRISTISER I VEI FOLKENS! Men dere forandrer ikke den jenta som sitter deg og blogger for DERES skyld, om det er det dere tror!

    14. åå pleier også å bare spise browniesdeig, uten å steke den, haha<3 du er best, og du er mitt forbilde personlighetsmessig. digger deg tvers gjennom, og føler at jeg kjenner deg<3 l<3ve yoooou

    15. Fine bilder! Men hun til høyre på det nest siste bildet bruker sykt mye pudder, og det var ikke så fint! men du er fin som alltid! 🙂

    16. Kjempefine bilder! Gleder meg til å se antrekk:)
      Et supert tips er å farge extentionen samtidig som du farger håret. Funker ivertfall hvis extentionen er ekte hår. 🙂

    17. kjere vakre sophie lise<3
      du skal ikke bry deg og hva andre seier om deg. du er en døds pen jente å virker sinsjukt snil å grei. å for å vere helt ærlig så elsker jeg den barbien du er. du har vakker kropp, nydligt pent ansikt, og fantastisk langt å pent hår. du må vere stolt av deg selv. Jeg kunne ståt slik i flere timer å sakt positive ting om deg. forsett slik som du gjør å gi en blank Faen i hva andre synst å seier. det er ikke de du skal omgås med. det er dine venner, så lenge du har dem ner kan ingen syke deg ned! husk på de.Haters are just confused admires.
      kos å klem Andrea <3

    18. forstår ikke at folk kan si at du har gult hår og at du er grå i ansiktet pågrunnav sminken, what the hell? du har platina blondt hår, og sminken din er ganske så fin-naturlig og værtfall ikke grå:S

    19. Det så godt ut!
      Og stå på Sophie, ikke noe å bry seg om, folk som skriver slike unødvendige og usanne kommentarer er nok misunnelige på hele deg og livet ditt 😉

    20. Du, gult hår? phfmh kiss my ass. Brunfargen din er heller ikke grå, syns den er kjempe fin! Mye finere enn min! Altså det typiske svare på de som sier sånn, er jo at de er sjalu.. Som regel er jeg ikke enig i det svaret, men i dette tilfellet tror jeg faktisk det. Syns ikke du burde prøve å forbedre utseende ditt, eller ta til deg de folk sier. Du er helt perfekt sånn som du er!
      Du over hu over – Altså jeg vil heller kalle deg tilbakestående, ettersom at du slenger dritt etter vakre bloggere!..

    21. Det er jo tydlig at de leter etter feil. Jeg ser det ikke, og da leter jeg etter det pga. at folk skriver det, på en måte.. haha 🙂
      Blir jo det samme som når ei jente i klassen på 1.57 elns kommer bort til meg og sier “Du er så høy”, “Du er ekstremt høy” osv.. I går klikka det for meg, haha :p Hun sier det jo minst en gang hver dag, så i går svarte jeg bare; “Ja, tror du ikke jeg vet det!? Ser jo meg selv oftere enn du.., skjønner ikke helt hva du skal kommentere for, hadde du likt det om jeg mobba deg for å være lav kanskje? Skjønner virkelig ikke tankegangen din.. Og forresten; dette sier du minst en gang hver dag, og nå slutter du. Som sagt, jeg har lært meg å leve med å være høy nå, og du skal ikke ødelegge det med å gå rundt å -minne- meg på noe som jeg vet bedre enn deg. Fytt i katta”
      Haha, tror det var ganske ordrett hva jeg sa. Men omg så lei jeg blir av folk som sier slik!

    22. Fine bilder!
      Synes det er utrolig teit av folk som sier brunfargen din er grå eller håret ditt er gult. Som regel så blir håret gult på bilder hvis du redigere mye, men du har ikke gult hår, det har vi jo alle sett når du har tatt bilder ute. Det er utrolig tragisk av folk. Du bør egentlig bare tenk på at de er sjalu på deg Sophie. Du er en nydelig jente, digger bloggen din!!

    23. De driter seg ut en smule da, i og med at det bare er gutter/menn som kan være fargeblinde.. Synes du er kjempe fin jeg, men jeg hvertfall nok respekt for meg selv og andre mennesker så jeg kan si det til deg. Du har så fine pupper og så fin rumpe og utrolig fint hår med clipsene. Drit i hva de sier, du har hvertfall baller nok til å være deg selv. Det er ikke mange som byr på seg selv på den måten du gjør, eller deler psykiske problemer, det viser ikke noe annet enn hvor sterk du er

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg