kastet bort tiden

Var faktisk utrolig mye salg i hele byen i dag, da måtte bare jeg og Amanda ta oss turen innom! Det er alltid et sinnsykt kaos hver gang det er salg så da ender jeg opp veldig stresset, man får jo ikke prøvd klærne eller noe.. Men i dag hadde vi ikke det problemet! Vi hadde derimot vært ute i regnet en stund og jeg følte meg som et dyr, en stygg liten kanin! Om jeg føler meg fin er det lettere å shoppe klær.. Noen andre som har det sånn?

Jeg skal prøve å ikke powernappe i dag å heller holde meg våken, og for å klare det har jeg sett…big brother. To hele episoder. Hva er mest latterlig, at jeg nå har brukt verdifulle timer av livet mitt på det eller deltagerne som faktisk er med på sånne ting? Stemmer for førstenevnte, jeg skal aldri snakke om eller se på det igjen…

 

Haha var rett inn på det glamorøse bysenter toalettet for en oppfreshning! 

31 kommentarer

Siste innlegg