svar på spørsmål

Får ofte spørsmål som “hvorfor sier du aldri hvor du kjøper klærne dine/hvor klærne er fra”, og det er enkelt og greit for at man skal finne sin egen stil, ta inspirasjon og ikke kopiere. Jeg bor i en liten by der “alle ser ut som alle” uansett, men det er litt gøy når man for en gangs skyld har noe som ikke alle går å bærer på. Det er kjempekoselig at folk vil vite, det er jo et kompliment – men jeg er ingen moteblogger og kunne egentlig ikke brydd meg særlig mye mindre om hva jeg har på meg, det finnes nok av wannabe motebloggere til og med kun i vår lille by! ;) 

 Ellers har jeg vært sammen med kjæresten en stund i dag, vi har egentlig ikke gjort så mye annet enn å ligge i sengen å spise donuts haha.. Får se hva vi finner på senere, været er jo ikke akkurat det beste! 

53 kommentarer

Siste innlegg