Beklager

Ja, som dere kanskje skjønner har jeg tydeligvis blitt kraftig feilinformert angående OD. Jeg velger enda å ikke delta, men jeg anbefaler dere heller å lese på OD.no (HER kan dere blandt annet lese hva pengene går til..) der rett informasjon blir gitt så kan dere gjøre opp deres egne meninger, istedenfor å ta alt fra en dum toppblogger som ikke alltid vet hva hun snakker om (meg, mener jeg.). Jeg har fått mail fra mange i OD, noen som var veldig bra og lærerike men andre som var litt…tja, frekke, så tydeligvis er jeg “en skam for nasjonen som ikke fortjener ytringsfrihet”, derfor tror jeg at vi legger denne ballen død. Vel vel, nok en dag ” på jobben”! Jeg beklager for feilen jeg har gjort, men mener virkelig at enkelte har overdrevet STERKT her. Har jeg virkelig så stor innvirkning på dere? Tror/håper ikke det.

Ellers så våknet jeg i panikk for rundt en time siden, har forsovet meg noe sinnsykt! Så til nå har det ikke skjedd noe spennende.. Har spist masse godteri idag så har litt sukkerkick haha! Beste frokosten i verden..?

Får veldig mange spørsmål om extensions hele tiden. Jeg har 55 cm fra butterflyhairextensions i fargen #60. Er veldig fornøyd! 

 

61 kommentarer
    1. Så sykt bra at du tør å innrømme at du tok feil. Ikke mange bloggere som tør det. Liker deg enda bedre nå, Sophie.

    2. Har ikke så stor påvirkning på meg, du er du, og jeg er jeg, d er ikke din feil at folk tar alt så seriøst! det er deres problem!
      Norge er ett fritt land og du kan som oftest skrive d du vil og dine meninger, det er jo tross alt DIN blogg ikke lesernes! :Ø

    3. Blir så irritert når enkelte ikke klarer og godta andres valg. – SELVOM de ikke godtar ditt valg, så kan de ikke tenke skjøl. også gjør de det samme som deg? med ditt valg- selvom de mente det var galt. FOLKENS.. hun er toppblogger – YES! .. men det finnes da grenser, hun har da vel egne meninger hun og?? vits og henge seg oppi deT? ser det ikke er noen slike komentarer på dette innlegget, menellers, om akkurat dette.

    4. Hei jeg er ny leser,digger bloggen din.
      Men jeg skal snart ha skoleball på skolen og aner ikke ossen kjole jeg skal ha!
      Så har du noen tips,kanskje du kan vise noen av kjolene dine,setter veldig pris på deg.Love from Celine<3 xoxo

    5. Det var et år jeg var uenig med hva pengene for OD skulle gå til, og da valgte jeg å ikke delta. Dermed fulgte jeg et opplegg på skolen i stedet. Det var alt annet enn hyggelig. Det var elever som underviste, og de la ikke skjul på at vi burde skamme oss for å ikke delta. De var frekke, nedlatende og rett og slett sårende. Jeg ble forbanna, for OD skal man velge selv! Jeg betaler fast 200 kr i måneden til unicef, så det handler ikke om det. Pengene det året skulle gå til fanger som ville bygge opp livet etter lange fengselsopphold, og det ville jeg ikke være med på. OD skal man velge selv!

    6. Å herlig, de to fargene passer til håret mitt (jeg har sort/brunt hår) er utsolgt!
      Men uansett.. Jeg liker stilen OG håret ditt.

    7. Bra du innrømmer egne feil, og står for det at det er menneskelig å ta feil. Angående OD, så har ikke alle skoler samme sted/organisasjon de skal gi penger til. 🙂
      btw, bra blogg du har. Er innom daglig.:)

    8. Hærre gud, dåkker i OD-styret eller kafaen det hete, dåkker e bra desperat. Godta at folk gir faen i OD da, alle træng itj å bry sæ om det tuille dær.

    9. åherregud.. alle har vell lov å ta feil, til dere som skriver at “hun er en skam for nasjonen”, hun tok feil og deltar ikke. men det er jo ingen som har sagt at alle MÅ delta. å hver gang hun skriver noe feil eller noe, klikker dere jo helt.. tenk vis hver eneste gang dere sa noe feil eller no, så skulle dere bare fått dritt å alle hadde klaget. skjerp dere, tenk dere litt om!
      uansett, stå på! elsker bloggen din.

    10. Du e så fin æ elska bloggen din du har den fineste bloggen æ vet om og det e seriøst ! <3 Loveyou <3

    11. æ skjønne ikke koffer så mange klage over at folk blir påvirka av d du gjør, som feks å ikke delta på OD. folk må lære sæ å gjøre egne ting og tænke på sæ sjøl. hvis man e så umoden at man ikke klare å læse en blogg uten å bli så påvirka at man må gjøre akkurat samme tingan, så e man ikke moden nok til å læse blogga. æ ska delta på OD, men respektere valge ditt! herregud, d e jo ditt liv.. folk må slutte å blande sæ så sykt. btw, du e dritkul. ikke bry dæm om alle taperan dær ute som må kritisere dæ fordi dæm ikke har nåkka anna å gjøre!<3 dæm ønske nok bare å være dæ og ha ditt liv:-)

    12. For oss som klarer og holde oss saklie i denne situasjonen og til dere lesere sm tror hun får krass kritikk for at hun ikke deltar på OD dagen tar helt feil. Det er frivillig og det klarer alle å respektere.
      Situasjonen oppsto når hun som toppblogger feilinformerte folk anngående hva selve OD er og hva pengene skulle gå til. Man kan ikke gå ut i media og påstå en ting uten nok informasjon, da blir det konsekvenser, men alle burde holde seg saklige.
      Jeg respekterer valge ditt om og ikke delta også syns jeg det er fint du bekalger feilinformasjonen du kom med 🙂

    13. Hei 🙂
      Jeg lurer på om det går ant å bruke glattetang på extension?:-)
      blir det veldig slitt eller går det fin?

    14. At du er en skam for nasjonen er noe av det teiteste jeg noen gang har hørt! Det er en grunn til at man kan velge og ikke delta. Man bør få lov til å velge og ikke støtte noe uten å få dritt for det. Det er derfor det kalles ytringsfrihet, noen må virkelig ha misforstått! Jeg syntes virkelig 400 er for mye å gi, 200 hjelper det også! Stå på, vi har alle rett til forskjellige meninger og noen må bare lære seg det. 🙂

    15. kan du legge ut bilde av typen din ?
      Vil se han, siden du er så nydlig så da må nesten han også se bra ut 🙂 ?
      elsker bloggen din <3

    16. Takk Sophie, dette var stort gjort av deg. Du er sikkert ikke klar over det selv, men om du ikke har skrevet dette innlegget så har OD mistet maange deltagere. For du har nemlig stor påvirkning på småjenter som gjør AKKURAT det samme som du gjør fordi det er nettopp DU som gjør det.

    17. Hei! Jeg lurte bare på en ting, sitter her og skal bestille clips på nette, så sitte jeg med to nettsider og et dilemma, jeg gikk først inn på Butterflyhairextension, og skulle akkurat til og bestille, men så kom jeg inn på en annen nettside, Rapunzel, som er mye billigere enn butterflysiden, men ut ifra hvordan resultate på bildene av ditt hår så ser jo butterflysiden mye bedre ut enn den andre, kan du absolutt anbefale butterfly? Svar meg gjerne på twitter – Luisasilvalopes

    18. Syns det var en ganske overkommelig feil/ missforståelse jeg, og at du velger å ikke delta er jo helt din sak.
      Er ikke ofte jeg kommenterer hos “store bloggere” men du får mye unødvendig og slem kritikk rett og slett!
      Stå på du 🙂

    19. Bra at du beklager, selv om du ikke har endret mening. At noen kaller deg en skam for nasjonen er kanskje litt vel drøyt, alle kan jo ta feil. Tror ikke det var mange, OD-folk er veldig seriøse, iallfall de som har verv og jobber med dette. Håper ikke du har feil meninger om “oss”, ikke døm. Grunnen er nok bare at noen blir veldig frustrerte og sinte, fordi dette er en sak de virkelig brenner for. 🙂

    20. Hei igjen!
      Vet ikke om du så kommentaren jeg postet på innlegget ditt om OD, men jeg er ihvertfall veldig takknemlig for at du har beklaget deg! Du må tross alt huske på at for mange er du et forbilde, for andre er du ikke, men du er en del av massemedienes verden og har gjort deg selv til en offentlig person. I det ligger det et ansvar for både kvalitet og pålitelighet som jeg nå ser at du forstår!
      Jeg er veldig enig med deg i at drittslenging ikke hører hjemme i en sånn diskusjon, og håper at de som er ansvarlige sender deg en beklagelse!

    21. Vet du om du er såpass klar i hodet att du evner og lese kommentarene nedover her og se hvilke kommentarer du får, så skjønner du vel att det er hodeløse kyllinger som følger deg i alt og ett…. hva sier kommentarene deg, virker det som oppegående mennesker med egne meniger som tenker og reflekterer over ting selv??
      Klarer du ikke og se att det IKKE er det , da er det faen ikke håp for deg..
      kommentarene går i du er så fin , åhh så flink, bra valg, helt riktig, dette skrevet av jenter som KUn skal være enig med deg, jævlig synd. Egen tankekraft er heelt fravæende.
      Og du snkkker om heidi alexandra, du er ikke detr dugg bedre, det er jo to av dere. SHAME, SHAME on you!!

    22. Det er flott å se at du beklager for feilen du hadde gjort. Vi i OD vil ikke at folk skal misforstå hele konseptet og hva OD egentlig er.
      Men nå har jeg bare et spørsmål, som jeg håper du kan svare på: Hvorfor velger du ikke å delta på OD i år?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg